Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

SR20VE w moich rękach - zaraz z nim wchodzimy :)


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawe ile mocy przybędzie po wymianie samej przepływki i dostrojeniu? Serie powinno złamać bez problemu. Można by wtedy porównać oba kolektory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe ile mocy przybędzie po wymianie samej przepływki i dostrojeniu? Serie powinno złamać bez problemu. Można by wtedy porównać oba kolektory.

Raczej w to wątpię, seryjnie SR20VE ma przepływkę taką samą jak P11/N15 GTi...

Ale parę KM na pewno dojdzie, osobiście obstawiam że wąskie gardło najbardziej stanowi tu kolektor wydechowy z SR20DE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak ze spalaniem? Spokojna jazda / ogień. Pierwsze pewnie nie wzrosło, drugie pewnie wzrosło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie spalanie w VE powinno się dzielić na spalanie bez VVL'a i z VVL'em.

SR20VE pali sporo mniej przy normalnej, miejskiej jeździe od SR20DE, przy upalaniu jest zresztą tak samo.

Gratulacje, pewnie fajne, dynamiczne auto się zrobiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yhyy... no to bardzo sympatycznie z tym spalaniem. Czyli po zmianie fazy pali też mniej niż upalane SR20DE? Za..biście!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli po zmianie fazy pali też mniej niż upalane SR20DE? Za..biście!

 

z racji, że nie można jak na razie dokładnie tego określić, przyjmijmy, że przy upalaniu SR20VE pali więcej :)

za to bez VVL'a, przy normalnej miejskiej jeździe mniej :) o tak będzie poprawnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zrobiłem około 100 km po mieście i zgadzam sie z Yarko spalanie przy spokojnej jeździe ( w miare spokojnej bo ciągle kusi żeby wcisnąć do podłogi :D ) wychodzi mniejsze niż w SR23DE i to tak na "oko" patrząc po prędkości opadania wskaźnika to naprawdę odczuwalnie mniej. A dziś jeszcze ruszam w trasę to zobaczę jaką ilością wachy zadowoli się VE przy spokojnej jeździe ( choć nie obiecuje że sie uda to sprawdzić bo pokusa jest naprawdę potężna )

 

pewnie fajne, dynamiczne auto się zrobiło.

 

co do tego to nie mam cienia wątpliwości :one:

 

Może z ta przepływką i kolektorem niebawem coś da się zrobić ;)

 

Obiecuje na bieżąco informować o zmianach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coobcio jak było przy strojeniu z wachą bo patrząc na wykres i porównując z Yarkoowym to jak by wachy brakowało przy dochodzeniu do max obr.

Yarkoo ma sportową pompę paliwa a junioor raczej seryjną tak :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi SR20VE są w komplecie duże wtrsyki paliwa, w obu przypadkach leje sie zdecydowanie za duzo paliwa i trzeba ecu masterem ujmować...

Być może w poniedziałek przejmę Junioora primę to zobaczymy co dolotem idzie poprawić no i jeszcze jednego asa w rękawie mamy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wygląda sprawa włożenia SR20VE do P11.144 ? Tu pewnie byłoby więcej kombinowania z uwagi na 2 sondy i bardziej pokręcona elektronikę...

Fajnie by było zadziwić paru klientów "rodzinnym" kombiaczkiem :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to do wykonania ale ze względu na bardziej rozwiniętą elektornikę trzeba by zastosować sportowy metalowy katalizator, bo tymi co są to szkoda zduszać taki silnik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie dało by rady zmienić kompa na np. z Primery GT czy Sunny, puścić nowy wydech bez katalizatorów i wystroić świniaczkiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak sie wstawi spotrowy kat przy 2 sondach to check nie wyskoczy??? nie bez powodu do niektorych nowszysch fur katy kosztują po 3000zl i żadne zamienniki i emulatory nie pochodzą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem i wracam do spalania SR20VE :P

 

Więc przy prędkości do 130 km/h spalanie wyszło w granicach 7 litrów może nawet odrobine mniej

 

Powrót był bardziej dynamiczny tzn do 160 km/h i kilkukrotne lub kilkunastokrotne korzystnie z dobrodziejstw zmiennej fazy :diabel2:

Wyszło że spalił około 8 l na setkę

 

Jak na 2 litry pojemności i ponad 180 kucy da się przeżyć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powrót był bardziej dynamiczny tzn do 160 km/h i kilkukrotne lub kilkunastokrotne korzystnie z dobrodziejstw zmiennej fazy :diabel2:

Wyszło że spalił około 8 l na setkę

 

Jak na 2 litry pojemności i ponad 180 kucy da się przeżyć :D

Do przyjęcia :D

To moje 180KM w SR20De wciąga w takich samych warunkach odpowiednio 9 i 10,5L :D

 

[ Dodano: Pon 04 Lut, 2008 20:25 ]

porownaniekolektorow.jpg

Powyżej foto porównawcze żeliwny o łagodniejszych kształtach i o grubszych kanałach to kolektor z SR20VE a po prawej stalowy rurowy z SR20DE, ciekawe ile można na nim zyskać :) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem pod wielkim wrazeniem wszystkich modyfikacji.Mam nadzieje, ze i ja kiedys bede sie mogl pochwalic tym, ze zrobilem cos takiego sam w swoim aucie.Musze powiedziec ze dzieki temu forum wiele zyskalem no i pozanlem (na razie wirtualnie) super ludzi pozdrawiam i czekam z zapartym tchem na kolejne nowinki w maszynie YARKOO I JUNIORA :P:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc dziś Coobcio dobrał się do mojej Primery sprzęgł ją z G-techem i oto wyniki

 

0-100 7.2 sek

1/4 mili 15,58 sek

predkosc po 400 m 155 km/h

 

samochód na "zimówkach" no i dociążony tzn pełny bak paliwa pełna butla z gazem ( jeszcze jeździ w bagażniku ) no i sporo różnych klamotów w bagażniku :/

 

Trzeba będzie powtórzyć pomiary na letnich kapciach po wyrzuceniu gazu i zbędnych szpargałów - powinno być trochę lepiej

 

Aha i bym zapomniał

 

Pierwszy raz miałem okazję posłuchać mego autka z zewnątrz

Brzmi cudownie - dużo lepiej niż wewnątrz

Sam z ciekawością popatrzyłem co to śmiga ulicą i gdy zobaczyłem to pierwsza myśl

"Eeeee to kuffa mój ..." :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe... to tyle co mój prawie stockowy Sunny na kiepściutkich oponach :D

 

[ Dodano: Wto 05 Lut, 2008 21:53 ]

ten kolektor podchodzi do seryjnych portek?

 

może bym go łyknął...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten kolektor podchodzi do seryjnych portek?

 

no niestety nie podchodzi bo dziś zawitałem do Coobcia z planem jego montażu

 

nie pasuje rozstaw śrub na łączeniu kolektora z tzw dwururką - trzeba będzie coś nowego wyspawać

 

A tak na marginesie to Coobcio mi go obiecał więc nie wiem czy jest on na sprzedaż ale mogę się mylić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie napisałem, że on jest na sprzedaż. Tak tylko się pytam. Ale jeżeli nie podchodzi to sobie daruje.

 

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podchodzi do seryjnych portek i on jest Juniorra tylko sobie u mnie w Garażu leży żeby tej ociężałej primery nie dociążał jeszcze bardziej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...