bodek_n14 Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Ciekawe ile mocy przybędzie po wymianie samej przepływki i dostrojeniu? Serie powinno złamać bez problemu. Można by wtedy porównać oba kolektory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Ciekawe ile mocy przybędzie po wymianie samej przepływki i dostrojeniu? Serie powinno złamać bez problemu. Można by wtedy porównać oba kolektory. Raczej w to wątpię, seryjnie SR20VE ma przepływkę taką samą jak P11/N15 GTi... Ale parę KM na pewno dojdzie, osobiście obstawiam że wąskie gardło najbardziej stanowi tu kolektor wydechowy z SR20DE... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 A jak ze spalaniem? Spokojna jazda / ogień. Pierwsze pewnie nie wzrosło, drugie pewnie wzrosło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 W zasadzie spalanie w VE powinno się dzielić na spalanie bez VVL'a i z VVL'em. SR20VE pali sporo mniej przy normalnej, miejskiej jeździe od SR20DE, przy upalaniu jest zresztą tak samo. Gratulacje, pewnie fajne, dynamiczne auto się zrobiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 yhyy... no to bardzo sympatycznie z tym spalaniem. Czyli po zmianie fazy pali też mniej niż upalane SR20DE? Za..biście! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Czyli po zmianie fazy pali też mniej niż upalane SR20DE? Za..biście! z racji, że nie można jak na razie dokładnie tego określić, przyjmijmy, że przy upalaniu SR20VE pali więcej za to bez VVL'a, przy normalnej miejskiej jeździe mniej o tak będzie poprawnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Musi palić więcej ale i tak jest elegancko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość junioor Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Dziś zrobiłem około 100 km po mieście i zgadzam sie z Yarko spalanie przy spokojnej jeździe ( w miare spokojnej bo ciągle kusi żeby wcisnąć do podłogi ) wychodzi mniejsze niż w SR23DE i to tak na "oko" patrząc po prędkości opadania wskaźnika to naprawdę odczuwalnie mniej. A dziś jeszcze ruszam w trasę to zobaczę jaką ilością wachy zadowoli się VE przy spokojnej jeździe ( choć nie obiecuje że sie uda to sprawdzić bo pokusa jest naprawdę potężna ) pewnie fajne, dynamiczne auto się zrobiło. co do tego to nie mam cienia wątpliwości :one: Może z ta przepływką i kolektorem niebawem coś da się zrobić Obiecuje na bieżąco informować o zmianach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Coobcio jak było przy strojeniu z wachą bo patrząc na wykres i porównując z Yarkoowym to jak by wachy brakowało przy dochodzeniu do max obr. Yarkoo ma sportową pompę paliwa a junioor raczej seryjną tak :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Z tymi SR20VE są w komplecie duże wtrsyki paliwa, w obu przypadkach leje sie zdecydowanie za duzo paliwa i trzeba ecu masterem ujmować... Być może w poniedziałek przejmę Junioora primę to zobaczymy co dolotem idzie poprawić no i jeszcze jednego asa w rękawie mamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Jak wygląda sprawa włożenia SR20VE do P11.144 ? Tu pewnie byłoby więcej kombinowania z uwagi na 2 sondy i bardziej pokręcona elektronikę... Fajnie by było zadziwić paru klientów "rodzinnym" kombiaczkiem :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 Jest to do wykonania ale ze względu na bardziej rozwiniętą elektornikę trzeba by zastosować sportowy metalowy katalizator, bo tymi co są to szkoda zduszać taki silnik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 A nie dało by rady zmienić kompa na np. z Primery GT czy Sunny, puścić nowy wydech bez katalizatorów i wystroić świniaczkiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 a jak sie wstawi spotrowy kat przy 2 sondach to check nie wyskoczy??? nie bez powodu do niektorych nowszysch fur katy kosztują po 3000zl i żadne zamienniki i emulatory nie pochodzą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość junioor Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 Wróciłem i wracam do spalania SR20VE Więc przy prędkości do 130 km/h spalanie wyszło w granicach 7 litrów może nawet odrobine mniej Powrót był bardziej dynamiczny tzn do 160 km/h i kilkukrotne lub kilkunastokrotne korzystnie z dobrodziejstw zmiennej fazy :diabel2: Wyszło że spalił około 8 l na setkę Jak na 2 litry pojemności i ponad 180 kucy da się przeżyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 no jak na moc pod 200 kucy to całkiem przyzwoite spalanie :one: fajne te silniczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość junioor Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 no jak na moc pod 200 kucy to całkiem przyzwoite spalanie :one: no jeszcze nie 200 ... jeszcze nie ale kto wie :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Powrót był bardziej dynamiczny tzn do 160 km/h i kilkukrotne lub kilkunastokrotne korzystnie z dobrodziejstw zmiennej fazy :diabel2:Wyszło że spalił około 8 l na setkę Jak na 2 litry pojemności i ponad 180 kucy da się przeżyć Do przyjęcia To moje 180KM w SR20De wciąga w takich samych warunkach odpowiednio 9 i 10,5L [ Dodano: Pon 04 Lut, 2008 20:25 ] Powyżej foto porównawcze żeliwny o łagodniejszych kształtach i o grubszych kanałach to kolektor z SR20VE a po prawej stalowy rurowy z SR20DE, ciekawe ile można na nim zyskać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nismojoe Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Jestem pod wielkim wrazeniem wszystkich modyfikacji.Mam nadzieje, ze i ja kiedys bede sie mogl pochwalic tym, ze zrobilem cos takiego sam w swoim aucie.Musze powiedziec ze dzieki temu forum wiele zyskalem no i pozanlem (na razie wirtualnie) super ludzi pozdrawiam i czekam z zapartym tchem na kolejne nowinki w maszynie YARKOO I JUNIORA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Moze juz nie dlugo Yarkoo nie bedzie osamotniony w sunnym ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość junioor Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Tak więc dziś Coobcio dobrał się do mojej Primery sprzęgł ją z G-techem i oto wyniki 0-100 7.2 sek 1/4 mili 15,58 sek predkosc po 400 m 155 km/h samochód na "zimówkach" no i dociążony tzn pełny bak paliwa pełna butla z gazem ( jeszcze jeździ w bagażniku ) no i sporo różnych klamotów w bagażniku :/ Trzeba będzie powtórzyć pomiary na letnich kapciach po wyrzuceniu gazu i zbędnych szpargałów - powinno być trochę lepiej Aha i bym zapomniał Pierwszy raz miałem okazję posłuchać mego autka z zewnątrz Brzmi cudownie - dużo lepiej niż wewnątrz Sam z ciekawością popatrzyłem co to śmiga ulicą i gdy zobaczyłem to pierwsza myśl "Eeeee to kuffa mój ..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 hehe... to tyle co mój prawie stockowy Sunny na kiepściutkich oponach [ Dodano: Wto 05 Lut, 2008 21:53 ] ten kolektor podchodzi do seryjnych portek? może bym go łyknął...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość junioor Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 ten kolektor podchodzi do seryjnych portek? no niestety nie podchodzi bo dziś zawitałem do Coobcia z planem jego montażu nie pasuje rozstaw śrub na łączeniu kolektora z tzw dwururką - trzeba będzie coś nowego wyspawać A tak na marginesie to Coobcio mi go obiecał więc nie wiem czy jest on na sprzedaż ale mogę się mylić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Ja nie napisałem, że on jest na sprzedaż. Tak tylko się pytam. Ale jeżeli nie podchodzi to sobie daruje. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Nie podchodzi do seryjnych portek i on jest Juniorra tylko sobie u mnie w Garażu leży żeby tej ociężałej primery nie dociążał jeszcze bardziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.