Gość almik Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Witam. Jak mawiali wieszcze : "nie oglądaj telewizji bo bedziesz miała w głowie glisdy". Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia czyli komu za co płacą to opowiada, no i każda sroczka swój ogonek chwali Kto jezdzi almerką ten musi wie co dobre:] pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fabio Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Witam serdecznie Jestem nowa na tym forum z racji tego że stałam się posiadaczką Almerki . I na dobry początek znajomości wrzucam linki : http://rapidshare.com/files/89702669/Almer...egane.part1.rar http://rapidshare.com/files/89730676/Almer...egane.part2.rar http://rapidshare.com/files/89670646/Almer...egane.part3.rar pliki są na premium także nie znikną Pozdrawiam wszystkich Do zobaczenia na drodze ( prawko mam od miesiąca ) aha hasło do rozpakowania www.nissanklub.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blufut Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Almera elastyczna Mam ta wersję silnikową i uważam że jak na swoją pojemność i charakterystykę jest super elastyczna. Dzięki wielkie Fabio za nagranie tego programu Mogliby zrobić porównanie z jakims niemcem , a nie z renault. W zasadzie w tamtych latach japonce było konkurencją samą dla siebie, ale i w zasadzie niczym się za bardzo od siebie nie różniły. Do tego testu mogliby chociaż znaleźć alemrę z lakierowanymi zderzakami... Co myslicie o zdaniu, ze alma gti to nie jest godnym konkurentem golfa gti? Jeśli się nie mylę to golf gti miał silnik vr6 o mocy ok 190 koni Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Ogólnie Almera dostała same plusy poza słabymi hamulcami podczas gwałtownego hamowania, a mój silnik to przestarzała konstrukcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 eśli się nie mylę to golf gti miał silnik vr6 o mocy ok 190 koni Golf gti mial silnik 2.0 i 150km. Silnik v6 2.8 miala wersja vr6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tombolot Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Były też golfy GTI 2.0 które miały moc 115 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Fabio, dzięki za nagranie programu i jego zamieszczenie, mimo że oglądnąłem wczoraj w TV i tak sobie pobrałem, pokaże bratu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Były też golfy GTI 2.0 które miały moc 115 KM To w wersji 8v. Do almery nalezy porownac 16v. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dziadek Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Zdarzały się też golfy VR6 2.9 synchro - z napędem na 4 koła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N_15 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Nie trawię tego gościa ale tak wychwalił N15 że aż miło Ten to jeszcze jest ok, ale z kolei ten gość z " Zakupu kontrolowanego" nie był nastawiony przyjaźnie do Almy... To z pewnością kolejny pasjonat niemieckiej motoryzacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAM85 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 PS. KOLEŻANKI I KOLEDZY ... nie uważacie, że w telewizji i prasie niesłusznie krytykuje się i często ośmiesza markę NISSAN.Wku..... mnie to nieprzeciętnie. Widzę, że poruszyło Was Drodzy Klubowicze to co napisałem wcześniej. Dla poparcia mojej tezy podaje przykład: motor nr 2/2008 - porównanie aut 4x4 i 2x4 w rolach głównych Nissan Qashqai, Fiat Panda i Suzuki Sx4. Sprawa - może i błaha - dotyczy podawanego spalania. O pandzie pisze się (4x4) w ruchu miejskim pali 7l/100km (dane producenta w tabeli obok 7,9 l/100km - o nissanie napisaliby że niespełna 8). Dane spalania wersji 2x4 i 4x4 to dane producenta. Teraz Nissan. Cztamy " w mieście 4x4 rzadko udaje się zejś poniżej 11 l/100 km" (producent podaje równo 11). " Wersja 1,5 dci bije 4x4 nagłowę i wynik 8l mówi sam za siebie (dane producenta - spalanie w mieście 6,2) Dlaczego przy nissanie podaje się wartości testowe * te 8,0 litra) - jeśli o pandzie piszemy że pali tyle ile podaje producent. To szczegół, ale jak ktoś pisał.. my wiemy że nissan to dobre auto i kto go raz kupi to będzie nim jeździł... ale trzeba go kupić ten RAZ... trzeba ocenić że jest lepszy niż opel VW czy co gorsza skoda!!!! i kupić! A jak to ma zrobić ktoś kto nie zna się na autach.... czyte te "przyjaciólki" kierowcy. I jak widzi że 1,5 dci pali 8... a golfik 5,4 to co wybiera? Wiecie o czym mówię! Tak więc mówcie co chcecie, ale ja widzę że nissan często jest źle traktowany. Nawet Tida - wiem piękna nie jest .. ale cena + jakość- nie wiem czy ktoś daje w tej cenie więcej. A w prasie wzmianki na jej temat są zdawkowe. A teraz z innej beczki. ostatnio jechałem z kumplem moją almerką 75 km ( on ma c5 3,0 v6) jak zawsze jadę dynamicznie i po tym jak kumpel wysiadł pyta "Adam jaki tu jest silnik chyba 1,8 co?. a ja mu że 1,4.. a on "ale chyba ze 100 koni" :diabel2: Takie teksty mówią same za siebie! piszę to bo nie lubię jak Polaczki zachwycają sie "golfikiem III" czy asterką a niedoceniają naszego japońca! A nienawidzę jak "pismaki" sieją propagandę!!! Pozdrawiam Klubowiczów!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Sorry za OT VW czy co gorsza skoda ale ostatnio wyszło ze to marka VW jest najbardziej awaryjna z całej grupy VW, kiedys cos znaczyli ale teraz to roba na ilość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N_15 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Osobiście uważam, że niemieckie samochody są po prostu przereklamowane. Każdy kto jezdzi nissanem wie doskonale, ze jest on lepszy niz VW, opel, Skoda, Seat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limo Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Tak sie sklada, ze dzis wszyscy ida na "ilosc" (albo precyzyjniej aby koszta produkcji byly jak najmniejsze) i Nissan nie jest zadnym cudownym wyjatkiem. Co do tej lepszosci to tez bylbym ostrozny - moze Japonczycy doskonale opanowali techniki efektywnego zarzadzania produkcja i eliminacji brakow, ale jeszcze sie sporo musza nauczyc, jezeli chodzi o europejskie gusta od kolegow z branzy chocby niemieckiej. Gdybym mial mowic o udanej mieszance japonskiej technologii i europejskiego stylu to pewnie wybralbym Mazde 6 (moze sie kiedys dorobie... hehe w UK zapewne). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bandi_n15 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 czy mógłby ktos wysłać film np. na http://www.wyslijto.pl/ bo przez rapida nie umie z powodu limitów. dzieki Nissany i tak rządzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aux84 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Osobiście uważam, że niemieckie samochody są po prostu przereklamowane. Każdy kto jezdzi nissanem wie doskonale, ze jest on lepszy niz VW, opel, Skoda, Seat Moim zdaniem w Polsce jest mit VW / Golfa. Bierze to się z tego, ze były to pierwsze auta sprowadzane do polski (bo do Niemiec najbliżej). Również ma na to wpływ ilość VW na naszym rynku (a co za tym idzie i części - dużo = tanio). Ponadto są to auta proste w obsłudze i o prostej konstrukcji - dzięki temu nasi "fachowi" mechanicy radzą sobie z nimi dobrze w naprawie - i choćby dlatego te auta są lubiane. (Pisząc fachowcy mam na myśli przysłowiowych Panów Zenków, którzy naprawy aut uczyli sie na Fiacie 126p i ich umiejętności nie ewoluowały wraz z postępująca motoryzacją. Pomimo ich wiedzy dużo ludzi korzysta z ich usług - cena w eksploatacji jest dalej jednym z ważnijszych kryteriów decydujących o wyborze auta). Oczywiście auta typu Golf I i Golf II jak na swoje czasy były autami super - konkurencja była daleko w tyle - to procentuje do dziś (choć Golfy VI i V wypadają bardzo blado na tle konkurencji). Niewątpliwą zaletą aut koncernu VAG sa silniki TDi - przez długi czas najlepsze silniki wysokoprężne na rynku - dopiero teraz ich pozycja została zniwelowana np: przez HDi koncernu PSA albo Multijet Fiata. A teraz takie moje spostrzeżenie - zauważcie, ze na drogach więcej (dużo więcej) widuje się Passatów niż Golfów (mówię o nowych modelach) - samo to świadczy o tym, ze jeśli ktoś ma wybrać compacta to coraz rzadziej wybiera Golfa - tylko idzie do konkurencji (choćby Kia Ceed - której widuje się spore ilości na naszych drogach - i która podobno jest samochodem wielce udanym) A co do Opla - ta marka kojarzy mi się tylko z rdzą oraz nudnymi autami dla emerytów. Dużo wyżej cenię VW. Kiedyś widziałem naklejkę na Astrze: Opel & Sport - hehehehehehehehehehehehehe = takie to auta sportowe jak ze mnie Królowa Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tombolot Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Według najnowszego raportu TUV (ponoć najlepszy z tego typu raportów) z 2007 roku żaden z wymienionych modeli nie jest mniej awaryjny niż Almera N15 (jest na 12 miejscu). A golf dla przykładu na 49 zaraz za nim na 50 mamy Astre http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-rep...age/2007-8-9/21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aux84 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Według najnowszego raportu TUV (ponoć najlepszy z tego typu raportów) z 2007 roku żaden z wymienionych modeli nie jest mniej awaryjny niż Almera N15 (jest na 12 miejscu).A golf dla przykładu na 49 zaraz za nim na 50 mamy Astre http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-rep...age/2007-8-9/21 Z tym TUVem to byłbym ostrożny i nie ufał w 100% (może w 90% ). Należy pamiętać, że to niemiecka organizacja - a co za tym idzie nie do końca może być obiektywna (Niemiec Niemca będzie wspierał) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tombolot Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Z tym TUVem to byłbym ostrożny i nie ufał w 100% (może w 90% ). Należy pamiętać, że to niemiecka organizacja - a co za tym idzie nie do końca może być obiektywna (Niemiec Niemca będzie wspierał) Skoro tak to znaczy że czasem sami sobie niemcy lubią w kolano strzelić przecież ich bryki są daleeekoooo w klasyfikacji :diabel: no, może poza porszawką i merolkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aux84 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Z tym TUVem to byłbym ostrożny i nie ufał w 100% (może w 90% ). Należy pamiętać, że to niemiecka organizacja - a co za tym idzie nie do końca może być obiektywna (Niemiec Niemca będzie wspierał) Skoro tak to znaczy że czasem sami sobie niemcy lubią w kolano strzelić przecież ich bryki są daleeekoooo w klasyfikacji :diabel: no, może poza porszawką i merolkami Merolkami? zalezy który model - spójrzcie na klasę E !!! kiedys 7 miejsce... teraz 72! to już nie Mercedes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bandi_n15 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Pod jakim względem patrzy sie na awaryjność np. w raporcie TUV np. co musi się zepsuć, aby marka kwalifikowała sie do bardziej awaryjnych lub mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tombolot Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 kazda marka się kwalifikuje i nie chodzi o pojedyńcze naprawy konkretnych elementów - TUV jak większość firm analitycznych korzysta z raportów corocznych sporządzanych przez różne stacje narpawcze, które takie statystyki prowadzą i udostępniają na potrzeby własnie takich rankingów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.