eX Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 ja w starych mialem, i kupilem reflektory z regulacja elektryczna, a same silniczki po prostu przelozylem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Longers Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 ja mam z jednej strony Valeo ,ale to poprzedni wlasciciel zakladal i jestem zadowolony bardzo dobrze swieca i regulacja dziala w obydwu lampach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Witek Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 niestety mialem ale te depo nie maja silniczkow w sumie i tak bardzo zradko jej używalem w starych lampach Jak miałeś silniczki w starych lampach to trzeba było je po prostu przełożyć ja też w depo nie miałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smoła Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Witam. Podepnę się pod temat, bo mnie zaciekawił. U mnie sytuacja jest następująca. Miałem w lutym małe BUM i musiałem wymienić lewą lampę. Teraz lewa jest z silniczkiem, a prawa bez. Czy autko przejdzie kontrolę? Czy obie lampy muszą mieć/nie mieć tych silniczków do regulacji wysokości świateł. Przyznam się szczerze, że ta nowa lampa była kupowana "na szybko" i nie zwracałem na to uwagi, ale zbliża się termin przeglądu i chciałbym wiedzieć, czy musze inwestować w nową. Dodam, że ta z silniczkiem jest VALEO. Teraz sprawa żarówek. Powiedzcie mi czy gdybym chciał sobie kupić żarówki np. OSRAM LIGHT BLUE, czy jakieś tego typu, to coś zmieniać w elektryce? Np. bezpieczniki? Nie ukrywam, że też chciałbym mieć pożądnie oświetlaną drogę. Z góry dzięki za informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Smoła, nic w wlektryce nie bedziesz musial zmieniac pod warunkiem ze kupisz zarowki 55w/60w a nie 90w/100w a polecam ci Osram Night Breaker testowalem wiele rodzajow zarowek i te zostaly w micrze, i jezdzily w octavii dopuki nie zalozylem ref xenon. a regulacje miales wczesniej z tego co rozumiem manualna a teraz masz jedno elektryczne? (to nie ebdziesz mial problemu, jak by nie dzialala regulacja to moglbys miec problem, zalezy co dany diagnosta sprawdza) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smoła Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 a regulacje miales wczesniej z tego co rozumiem manualna a teraz masz jedno elektryczne? (to nie ebdziesz mial problemu, jak by nie dzialala regulacja to moglbys miec problem, zalezy co dany diagnosta sprawdza) No właśnie, że miałem elektryczną, bo mam to pokrętełko na desce rozdzielczej. W poprzednim poście popełniłem błąd :/ . Lewa jest VALEO bez silniczka, a prawa DEPO z silniczkiem. No i teraz mam problem, bo w sumie musiałbym wymieniać tą VALEO, a nie chcę bo ona jest nowiutka. A gdybym tak kupił drugą VALEO bez silniczka, to czy wtedy auto przejedzie przegląd? Kurcze jestem w kropce Powiedz mi jeszcze eX, czy jak mam pourywane te plastikowe mocowania lampy to karoserii, to też mogę mieć problemy z rejestracja? Bo po tym BUM w tej prawej popękały mi te mocowania :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 nie powinienes miec problemow. chyba ze diagnosta bedzie sie czepiac. zreszta wczoraj ojciec byl na przegladzie wczoraj i ma dwa spalone silniczki regulacji, diagnosta nieznacznie obnizyl reflektory i powiedzial ze po montazu silniczkow, zeby podjechac i wyregulowac swiatla. podsumowujac, pojedz wczesniej na przeglad, niech diagnosta ew powie ci czy auto przejdzie przeglad, jezeli nie, to co wymienic/zrobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smoła Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 No i tak chyba zrobię eX. Może uda mi się do tego czasu wymienić tą prawą lampę. Ostatnie moje pytanie dotyczy samych silniczków. Czy jak w moim przypadku lampa VALEO nie ma tego silniczka, to czy jak go dokupię to da się go jakoś zamontować? Czy konstrukcje lamp z i bez są tak różne że nie da się tego zrobic? A jeśli chodzi o te żarówki to zdecydowałem sie własnie na NIGHT BREAKER'y Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 niestety nie odpowiem ci na to pytanie, wiem ze tyl ferlektora nie bedzie sie zbytnio roznil z czy bez silniczka, natomiast wejscie moze sie roznic i odblysnik. ale znajac UNIWERSALIZM linii produkcyjnych po delikatnym przerobieniu moze nie byc najmniejszej roznicy w reflektorach. cena zamiennikow reflektorow z elektryczna regulacja i bez rozni sie nieznacznie kilkoma zlotymi wiec moze to wynikac z faktu innej konstrykcji. dopuki ktos nie podjedzie i nie wezmie takiego reflektora w reke z i bez regulacji elektrycznej to nie bedzie chyba na to pytanie odpowiedzi a z zarowek przy nowych reflektorach gwarantuje ze bedziesz bardzo zadowolony (i przy prawidlowym ustawieniu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smoła Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Dzięki eX za odpowiedź. Przyjrzałem się dziś dokładnie obu lampom i jedna rzecz mnie zastanawia. Przy tej z silniczkiem mam wiązke kabli z wtyczką, którą się podłącza do tego silniczka, a przy drugiej nie ma :/. To jest wtyczka z 4 przewodami. Raczej wątpie, żeby do drugiej szła inna wiązka. Czy mógłbyś ewentualnie w wolnej chwili rzucić okiem jak to jest u Ciebie i jeżeli możesz to jakieś zdjęcia zrobić. Strasznie mam już namieszane w głowie z tymi lampami. Orientujesz się może czy były Micry, bez tej regulacji? Bo podejrzewam, że jak ciotka rozbiła to auto, to może na szybko części kupowała i dlatego taki bałagan teraz mam. Z góry dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 na pewno byly skoro 2 komplety sa sprzedawane, i te z regulacja elektryczna i z manualna. nie ma problemu, zajrze moze i nawet wymontuje, cala rzecz polega na tym ze odebralem juz swoje auto i micra trafila w rece zony, ale postaram sie zajrzec, zrobic zdjecia. jak bym nie wkleil zdjec ani nic nie napisal przypomnij sie na PW w tej sprawie. moze po prostu mechanik ktory robil auto stwierdzil ze tak bedzie taniej i bedzie mogl wiecej zarobic i schowal/wycial wiazke od regulacji. postaram sie na jutro podeslac ci potrzebne info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smoła Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Dzięki eX Zatem czekam na info i mam nadzieję, że ono rozwieje wszystkie moje wątpliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Smoła, od razu wielkie PRZEPRASZAM dla Ciebie ze musiales tyle czekac, ale zycie na budowie mnie wciagnelo i mialem malo czasu, a przypominalo mi sie o lampach dopiero jak juz zasiadlem w domu. sluchaj, po lewej i prawej sa wtyczki do regulacji, zrobilem zdjecia, ale nic nie rozbieralem i nie zdejmowalem (mi tez nie dziala regulacja reflektora po str kierowcy ale tym sie zajme pozniej) mam nadzieje ze zdjecia pomoga choc troszke str kierowcy pasazer zdjecia robione z nad maski, gdzie idzie wiazka nie wiem. moze po prostu masz gdzies schowana ta wiazke ktos nie podlaczyl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smoła Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Dzięki eX teraz już przynajmniej mam jakieś pojęcie. Podejrzewam, że u siebie mam lampę po stronie kierowcy, z manualną regulacją wysokości, bo nie widzę w lampie żadnego miejsca, żeby można było podłączyć ów silniczek. A tak z ciekawości to powiem Wam, że dzwoniłem ostatnio w sptawie tego nieszczęsnego silniczka i gościu mi zaśpiewał za oryginał 230 złotych!! SZOKK!! :!!: :!!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Smoła, no mi tez facet zaspiewal za zamienniki z silniczkami 390zl. wiec ostatecznie kupilem same reflektory za 95zl szt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość demano1 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Tylko w sprawie reflektorów , jedna chyba dość ważna sprawa.... Albo nie doczytałem albo nikt tego nie napisał.. Masa jest reflektorów : tanich , oryginalnych , w dobrym stanie i po dobrej cenie .. Wystarczy spojrzeć na alledrogo.. JEDNAK , dużo z tych super fajnych tanich rzeczy , pochodzi z angli .. To oznacza że nie będzie to dopuszczone do ruchu w Polsce , no i będzie beznadziejnie drogę oświetlać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Tylko w sprawie reflektorów , jedna chyba dość ważna sprawa.... Albo nie doczytałem albo nikt tego nie napisał.. Masa jest reflektorów : tanich , oryginalnych , w dobrym stanie i po dobrej cenie .. Wystarczy spojrzeć na alledrogo.. JEDNAK , dużo z tych super fajnych tanich rzeczy , pochodzi z angli .. To oznacza że nie będzie to dopuszczone do ruchu w Polsce , no i będzie beznadziejnie drogę oświetlać. ale mowisz o nowych czy uzywanych ? bo ja mowie o nowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość demano1 Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Mówiłem o używanych. Ale skoro mowa o nowych , to jak rozpoznać czy są przeznaczone na rynek angielski czy polski ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smoła Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Mówiłem o używanych. Ale skoro mowa o nowych , to jak rozpoznać czy są przeznaczone na rynek angielski czy polski ? Może najlepiej się zapytać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawlok Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Podepne sie pod temat. I jako laika prosze nie bic na forum :-) Zauwazylem peknie na ne rpzednim reflektorze - czy do takeij drobnostki niebiescy sie moga przyczepic. Drugie pytanie czy ewentualna wymiana to wymiana całego reflektora czy mozna wymienic tylko tą przednią plekse? Pawlok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 na anglielskich lampach sa strzalki jak sie patrzy na reflektor skierowane w lewo czyli ruch lewostronny i dodatkowo na europejskich lampach jest nabity certyfikat literka E a na angielskich nie ma czegos takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 To nie pleksa, tylko szkło. Zbiera Ci się woda w reflektorze? Jeśli tak, to czas coś z tym zrobić. Można próbować uszczelnić. Można wymienić samo szkło, ale jest to dosyć trudne - konkretnie trudno jest zdjąć stare szkło tak, aby nie uszkodzić plastiku... poza tym pozostaje problem, skąd wziąć samo szkło . Ale da się . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 To nie pleksa, tylko szkło. Zbiera Ci się woda w reflektorze? Jeśli tak, to czas coś z tym zrobić. Można próbować uszczelnić. Można wymienić samo szkło, ale jest to dosyć trudne - konkretnie trudno jest zdjąć stare szkło tak, aby nie uszkodzić plastiku... poza tym pozostaje problem, skąd wziąć samo szkło . Ale da się . szklo zdjac nie problem kapiel w goracej wodzie i silikon puszcza szkla raczej samego nie kupisz ... pozostaja uzywane reflektory ja jezdizlem prawie 2 lata z peknieciem i cisza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawlok Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 [pozostaja uzywane reflektory ja jezdizlem prawie 2 lata z peknieciem i cisza Dzięki za rady. Para i woda jak na razie nie wchodiz - wyglada mi to an takeipekniecie nie przez cała strukture szkła tylko na jakies jego głebokosci. Póki co pojezdze i zobaczymy co bedzei dalej.. Pawlok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smoła Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Odswieżę nieco temat. Namierzyłem rozbitą Micrę (widok naprawdę nieciekawy), w której znalazłem silniczek do regulacji świateł. Tylko, że on jest z prawej lampy, a ja potrzebuję do lewej. Czy ktoś wie czy będzie pasował? Nie wiem jeszcze za ile by mi go sprzedali, ale myślę, że warto mieć coś takiego na wszelki wypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.