Gość sslay Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Witam!Kiedy wracałem dzisiaj z pracy nissan poprostu zgasł,stało się to przy przyspieszaniu,zapaliła sie ta pomarańczowa kontrolka od usterek, nie wiem dokładnie jak ona sie nazywa i nagle silnik zgasł.Rozrusznik kręci ale nawet nie ma ochoty zapalić.Od czego zacząć poszukiwania.Jeszcze jedno od pewnego czasu przed usterka,bylo słychac łańcuch rozrządu, czasami dosyć głośno.Czy to mogło miec wpływ na to co się stało,może się zerwał lub przeskoczyl.Z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 najpierw sprawdz dlaczego mruga. Zajrzyj do działu zrób to sam - zewrzesz dwa piny i juz wiesz co powoduje swiecenie checka, napisz co Ci to pokaze, bedzie mozna szukac przyczyn bo na razie to moze byc co kolwiek, napisz tez dokladnie jaki masz silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 sslay, weź gościa z KTS'em lub tego typem, niech odczyta ci jaki błąd pokazuje Check engine albo goscia z ASO z consultem. Może właśnie z łańcuchem coś się stało i wywala błędy czujnika położenia wału korbowego i wałka rozrządu. napisz jaki masz silnik !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Noar Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Moim zdaniem aparat zapłonowy umarł. Miałem identyczna sytuację. Nagle zgasł i d*pa. Rozrusznikiem kręcił ale nie odpalił. Sprawdź czy masz iskrę na świecach. Najlepiej znajdź kogoś kto ma P11 i podmień aparaty. 5min roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Moim zdaniem aparat zapłonowy umarł. Miałem identyczna sytuację. Nagle zgasł i d*pa. Rozrusznikiem kręcił ale nie odpalił. Sprawdź czy masz iskrę na świecach. Najlepiej znajdź kogoś kto ma P11 i podmień aparaty. 5min roboty to może być to ale również dwieście innych przyczyn, byłbym raczej ostrożny w takim stwierdzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sslay Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Witam!!Panowie w nissannie mam silnik 2.0 prawdopodobnie SR20 .Lisek zrobiłem tak jak podpowiedziałeś i jesli dobrze odczytałem to błąd 11 Obwód czujnika RPM (obrotów na minutę) lub czujnika wału korbowego i 34 Czujnik spalania stukowego.I teraz pytanie co to może oznaczać??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Obwód czujnika RPM (obrotów na minutę) lub czujnika wału korbowego i 34 Czujnik spalania stukowego.I teraz pytanie co to może oznaczać??? może rozrząd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sslay Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Jak to możliwe żeby coś działo sie z łancuchem, rozumiem z paskiem ale z łańcuchem chyba to nie możliwe żeby się zerwał lub przeskoczył ehhhhh :/ Prosze o jeszcze jakies podpowiedzi to bardzo ważne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Noar Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Sslay, a sprawdzałeś czy masz iskrę na świecach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 podejrzewam że to może być któryś z tych czujników - czyli jak by nie było aparat zapłonowy. Skąd jesteś? Może byś się ustawił z kimś na przekładke, miałem na zbyciu jeden ale juz poszedł bo bym Ci podesłał. Aparat zapłonowy pasuje Ci od GA16DE w P10 i P11 (końcówka numeru aparatu 82J0X) gdzie X bedzie jakas dowolna cyfra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sslay Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Witam!Sprawdziłem wreszcie czy ma iskrę, no i nie ma.Jutro wolny dzien od pracy, więc biorę się za rozkręcanie i rozejrzę się za aparatem zapłonowym. Problemem jest to, że jestem w Anglii i nie mam znajomych z nissanem, więc muszę zaryzykować i kupić w ciemno.Mam nadzieję, że jutro napiszę coś optymistycznego.Dzięki koledzy za wszystkie podpowiedzi, oby trafne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Artur1978 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Witam a macie może numery kodów do 18 16v i jakie piny trzeba zewrzeć żeby coś pokazało dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Noar Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Sslay jak nie znajdziesz do Primery to pasuje od Micry(jak tam mam). Tylko musisz wszystkie flaki ze środka przełożyć. A najlepiej jakbyś kupił tylko czujnik Halla to on na 99% padł. Popytaj w sklepach. Wtedy masz pewność, że masz nówkę. Powodzenia w szukaniu Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sslay Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Witam! Panowie minęło trzy tygodnie, jestem posiadaczem trzech aparatów zapłonowych,a nissan jak nie palił, tak nie pali,iskry dalej brak.Co zauważyłem, brak jest też paliwa na świecach po przekręceniu parokrotnie rozrusznikiem(pompkę słychac po włączeniu zapłonu)Proszę o pomoc i następne podpowiedzi co to może być .Co ciekawe zmieniły sie kody błędów wczesniej było 11 i 34 teraz jest 11 i 12 :/ ehhhh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B_E_R_E_K Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 a moze reset kompa pomoze odepnij aku na 3h i zobacz cos sie bedzie dzialo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sslay Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Odpiąłem akumulator na 24 h i właśnie wtedy zmieniły się kody błędów, teraz jest 11 i 12:( Proszę o podpowiedzi, już wyczerpały mi się pomysły:/ [ Dodano: Wto 01 Kwi, 2008 20:54 ] Witam! Odłączyłem jeszcze raz akumulator na trzy godziny może cos się zmieni.Panowie może to jakies zabezpieczenie odcinające iskrę i wtryski, bo paliwo pompka podaje.Zacznę chyba sprawdzać wszystko od początku, może coś ominąłem.Jeszcze jedno pytanko, czy u mnie może być drugi czujnik halla oprócz tego w aparacie zapłonowym?jeśli tak to gdzie on jest, może to on narozrabiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 czujnik raczej jest 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sslay Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Witam! Po podłączeniu akumulatora bez zmian,miałem nadzieję, że jest jeszcze jeden czujnik halla przy kole zamachowym i to on rozrabia, ale podobno nie ma więc stoję w miejscu.Jeśli komuś wpadnie jeszcze jakiś pomysł do głowy co to może być, będę wdzięczny.A w sobotę, jak nic nie wymyślę to do serwisu nissana :/. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adam Lee Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Jeżeli nie ma iskry i świece sa suche to na bank bedzie jaiś czujnik ja jeszcze bym sprawdził czuy sie kręci góra może pękł łańcuch ale tak za iskre i impuls wtrysku odpowiedzialne sa czujniki Halla w aparacie i czujnik położenia wału korbowego (ale w nissanie chyba nie ma ale ręki mie dam sobie uciąc przynajmniej nie pamiętam żebym go gdzieś widział ) jeszce sprawdź drugim kluczykiem bo może cos z immo sie popierniczyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sslay Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Dzięki za podpowiedzi, jutro jeszcze sprawdzę rozrząd, czy sie nie zerwał i oby to nie to, bo podobno są to silniki kolizyjne, niestety przed usterką słychać było łańcuszek, więc wszystko możliwe.Drugim kluczykiem też próbowałem, nic z tego. Jeszcze jedno koledzy możecie się upewnić u jakiegoś fachowca, bo ja tu nikogo nie znam, czy czujnika położenia wału korbowego na pewno u mnie nie ma.Pozdrawiam [ Dodano: Czw 03 Kwi, 2008 20:06 ] Witam! :/Problem częściowo rozwiązany,stało się to, czego sie bałem, może dlatego sprawdziłem to na samym końcu Zerwany łańcuch rozrządu.Koledzy, jakie jest prawdopodobieństwo, że nic się nie stało ??W sobotę ściągnę głowicę, zobaczę czy odbiły się zawory na tłokach.Napiszcie mi czy ma sens dłubanie przy silniku, czy kupić drugi.Dzięki za wszystkie podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adam Lee Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Raczej mało prawdopodobne że zawory całe trzeba zobaczyć ale na dobra sprawe jeżeli padły wszystkie to 16X30 zł zawory planowanie dobra uszczelka oczywiście uszcelniacze no i robota chiba że sam zrobisz a i jeszce łańcuszek nowy plus napinasz jak był słaby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sslay Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Witam!Z remontem głowicy będzie kłopot, bo jestem w Anglii,jutro zdejmę głowicę i zobaczę co jest uszkodzone, ale nastawiam sie już na kupno silnika i w związku z tym mam pytanie ,jest do kupienia taki sam silnik z automatyczną skrzynia biegów,czy będzie pasowała do tego silnika moja skrzynia manualna?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JMNGroup Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 a z którego roku autko masz i jaki mialo przebieg-zerwanie lancuszka to rzadki przypadek. co do wymiany silnika jezeli miales manulana skrzynie to bierz tez silniczek od manula -zdecydowanie mniej klopotow przy wymianie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sslay Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 a z którego roku autko masz i jaki mialo przebieg-zerwanie lancuszka to rzadki przypadek.co do wymiany silnika jezeli miales manulana skrzynie to bierz tez silniczek od manula -zdecydowanie mniej klopotow przy wymianie Auto jest z 98r, przebieg 130 tys km. Na razie to jedyny silnik jaki widziałem za dobre pieniądze.O jakich dokładnie kłopotach mówisz, czy coś nie pasuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JMNGroup Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 rozmawialem z kilkoma mechanikami i gosciami od przekladek silnika i wszyscy zgodnie wypowiedzieli sie ze przelozenie silnika to najmniejszy problem -chodzi o "zgranie" wszystkiego i zawsze przy kombinacji silnik od manula do skrzyni automat i na odwrót powodowal duzo komplikacji -nigdy nie konczylo sie to pomyslnie przy pierwszym podejsciu a mechanicy juz setki silnikow wymienili. dalej zastanawia mnie za łancuch (bo nie pasek rozrzadu miales) pekl, czy przebiegu jestes w 100%pewny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.