Gość grzesrock Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 ja wam tylko powiem dajcie sobie spokoj w stawianiem miedzy zwoje tych gum juz nieraz poruszalismy ten temat na foum i nieraz stwierdzilismy wspolnie ze jest to niebezpieczne a pozatym nic nie wnosi... efekt jest marny dlatego lepiej do kowalal.... moj kumpel przez takie zabiegi z wkladaniem tych gum rozwalil zmaochód daje to popierwze zgubne poczucie usztywnienia zawieszenia przez co samochód reaguje inaczej a po za tym zmeczenie częsci górnej i dolnej spreżyny i po czasie pekniecia etc.....pozdro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supernissanb12 Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 Jak w każdym nissanie u mnie też tył niżej siedzi. Kiedyś gadałem z takim kolesiem co miał 100NX-a i on skrócił o 1zwój sprężyny z przodu i tym samym wyrównało się . Myślałem czy by tak niezrobić ale przeciż wtedy będzie bardziej miękki z przodu czysz nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 w nissanie zwoje w sprezynach sa bardzo rzadkie, a zreszta te gumy to beznadziejny wymysl, rozciaganie i hartowanie tez jest bezsensu a co jak sie w jednym miejscu wiecej zahartuje w drugim mniej albo jak bedzie rozciagal material sie zmeczy i zahartuje, pekniecie sprezyny przy 150km/h po wjechaniu w jakas dziure ..... kupic twardsze sprezyny(jak kupowalem swoje na tyl to byly w edpolu dostepne twardsze ale nie mialem tyle kasy bo byly drozsze, ale teraz zaluzje bo troche siadl juz tez), na tyl sa dostepne sprezyny utwardzane, albo sprobowac pasowac z kombi moze podejda, albo pasowac z innego auta dlugosc mozna doregulowac byle srednica pasowala co do przodu w nissanie przod ewidentnie za wysoko jest, przy wiekszych predkosciach zaczyna byc poddmuchiwany i auto myszkuje po drodze chyba najlepiej jesli ktos nie wozi duzo pasazerow i duzo bagazow wrzucic jakies nizsze twardsze progresywne sprezny , przez co srodek ciezkosci sie obnizy a na zakretach nie bedzie sie unosic do gory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roshi Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 a jakby wsadzic sprezyny od kombi? slyszalem ze kiedys ktos tak zrobil w jakims innym aucie. moze i w nissanie beda pasowaly, a te od kombi zawsze podnosza auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 poszukaj w serwisowce i polskich ksiazkach jaka jest srednica sprezyny, albo na szrocie zmierz samemu grubosc drutu zapewne wieksza, gdyby byla dluzsza to sie scisnie i wsadzi w amorka no zakladam ze y10 ma kolumny z tylu w zawieszeniu :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Kiedyś gadałem z takim kolesiem co miał 100NX-a i on skrócił o 1zwój sprężyny z przodu i tym samym wyrównało się . Myślałem czy by tak niezrobić ale przeciż wtedy będzie bardziej miękki z przodu czysz nie? przeciwnie, będzie bardziej twardy. też mam odcięty jeden zwój z tym że trzeba później uformować końcówkę sprężyny do kielichu kolumny. dodam że auto znacznie lepiej sie prowadzi. no zakladam ze y10 ma kolumny z tylu w zawieszeniu kombi ma belkę z tylu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 no wlasnie prowadzenie sunnego powyzej 100 i jeszcze jak powiewa nie nalezy do przyjemnosci , tez bym z checia obnizyl przod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Już raz pisałem i napisze jeszcz raz - rozciąganie nie jest takie bez sensu jeśli odda sie do firmy zajmującej się takimi rzeczami ... ja oddałm swoje do Resor-rex 'a i jestem zadowolony - po roku nic się nie zminiło - stoi wyżej i jest ciągle prawidłowo...tzn równo z przodem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kaza1 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Generalnie najlepszym rozwiązaniem jest założenie na tył bez żadnej kombinacji w gumy między zwoje ,jak i rozciąganie u kowala ,założyć sprężynę po prostu wzmacnianą ,i dłuższą o 1 zwój.Nie wiem czy by pasowały sprężyny nieco grubsze niż oryginalne ,ale zapewne tak??? [ Dodano: Sro 04 Kwi, 2007 08:34 ] Witam.Czy ktoś z kol.by miał możliwość dojścia do wiarygodnych informacji dotyczących grubości drutu ,i ilości zwoi sprężyn w N-14---tył..Pozdrawiam i góry dziękuje!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Oczywiście, ze najlepszym ale powiesz na 100% jakie to są :?: :027: - od czego podpasują... jakie wymiary .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.