Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Coobcia Sunny N14 GTI - BANDIT [193KM & 208Nm]


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co do dalszego odchudzania auta to wleci wydech EL-TEC z bardzocienkiej ścianki mam nadzieję że zajdę z masą o kolejne 10KG, tak więc mój wydeszek w stanie idealnym spełniający wszystkie normy głośności tzn 90,8dB i gwarantujący wzrost mocy o ok 15KM +/-2 będzie na sprzedaż SOON :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nastepna ćwiartka 14 do tego czasu planuje jeszcze drobny remont silnika + planowanie głowki tak o 1,5mm no i kręcenie zębatkami na hamowni :)

Daj znać, chętnie się na hamowanko z Tobą wybiorę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spójrzcie na ten widok:

ZmianaECUipinoutu.jpg

Powno nie wiecie o co biega... a chodzi o to że po zapodaniu ECU z towarzysza BODKA Sunnego (wersje z prędkościomierzem na linkę) zaczęła mi działać obrotka - myślę że to mi pomoże zarówno jak i w kajtkach co i w kręceniu lepszego czasu na 400m :)

Dzięki BODEK !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A cieszył się chłopak jak dziecko z tych 1400obr :D

 

Ogólnie to też się cieszę, że pozbyłem się w końcu tego kompa. Dzięki COOBCIU :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no od paru dni siedzę sobie na działce i rzeźbię... po calutkim dniu (od 8 do 19:30) z dwiema małymi przerwami udało mi się z 3 motorów poskładać jeden ale za to męski, żeby nie iść na łatwiznę powiem że nie będzie to VE - nim zajmę się jak ten mi się znudzi :D

Tak więc na jego zmotanie zebrały się następujące graty:

 

040920081820.jpg

040920081819.jpg

040920081826.jpg

Tłoki wydłubane z SR16VE (jak widać trochę garbate...) zapewnić mają stopień sprężania na poziomie 11,7:1 i są lżejsze od oryginalnych z SR20DE o 40g na sztuce :mikolaj:

 

040920081822.jpg

Do tego lżejsze koło zamachowe (o ok 1,8kg) także pochodzące z SR16VE

 

040920081821.jpg

No i jedna z najlepiej zbudowanych głowic w Polsce jeśli chodzi o SR20, która siedziała w mojej dobrze znanej srebrnej primerze...

W skrócie: skrócone prowadnice, sportowe zawory, rozciągnięte gniazda zaworowe o 2,5 i 3,5mm, powiększone i wypolerowane kanały, twardsze sprężynki zaworowe oraz tytanowe talerzyki... + wałki rozrządu Brian Crower Stage 2

 

Fotki nie mam ale dodałem do tego z P11 silnika kolektor ssący - ponoć najlepszy jaki był montowany w SR20 (Tak twierdzą spece z USA...)

 

No i na koniec krótsza skrzynia biegów zeszperowana pochodząca z SR16VE... Na moc ona może nie wpływa ale coś tam powinno się poprawić z czasem na ćwiartkę i w amatorskim rajdowaniu.

 

Po tych wszystkich modach (jak nic nie padnie :diabel: ) mam nadzieję że uda się zejść na ćwiartkę z czasem poniżej 14 sek (na slikach oczywiście) no i osiągnąć moc na poziomie 190KM (może nawet z malusieńkim haczykiem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i osiągnąć moc na poziomie 190KM (może nawet z malusieńkim haczykiem)

 

Pięknie. Wolnossak, jednofazowy i taka moc.

 

Wypowiadał się na youtubie jeden gostek, że jego znajomy z Grecji zrobił 200KM i 202Nm z SR20DE. Mody to:

kolektor 4-1

wydech fi55mm

CAI

ostre wałki (nie podał firmy i modelu)

ECU (nazwał to "calum ECU". Nie wiem co to jest)

 

Odpisałem mu, że nie możliwe i ze musiał jeszcze sporo innych rzeczy zrobić. Miałem rację czy może jest to recepta na 200KM z jednofazowego SR20? Pewnie bardzo wiele zależy od tych wałków ale taki przyrost na kilku zaledwie modach?

Co to jest calum ECU :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coobcio, zaczynam mieć kompleksy ;) Poradzisz coś na to :D A tak w ogóle gratki za kolejny projekcik. Czerwona marzy dogonić bandita :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprostował chłopak swoją wypowiedź:

 

"Its true. He sent me dyno graphs too. He tuned cars for Nissan company too. :) He tuned with same setup ~5 SR20DE cars and every was at 190-200ps range.

Setup is JWT S4 cams (266°), custom 4-1 header, 55mm exhaust, HotShot CAI and ECU tuned at dyno.

Calum ECU is modified stock ECU. You can change everything in factory ECU. Its much better than piggyback. :)"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamownia Hamowni nie równa... Zresztą w stanach jakoś dziwnie te wozy stroją, z dołu mają za ubogo a na górze za bogato tak wiec szło by poprawiać ich rezultaty - no ale tak to jest jak się stroi przez internet a nie bezpośrednio siedzi w wozie na hamowni.

Ps. na seryjnym stopniu sprężania 10:1 ciężko osiągnąć 200KM choć myślę że się da ale nie na tak delikatnych wałkach jak JWT S4 no chyba że ktoś zmodyfikował głowicę, kręcił rozrządem i zapodał jakieś dopręrzające tłoki ewentualnie zbyt optymistycznie przeliczają konie na kołach do koni na silniku...

 

[ Dodano: Sro 10 Wrz, 2008 15:54 ]

No to ciąg dalszy wydarzeń - 3 dni walki no i udało się choć straszne jaja były z półośką...

080920081832.jpg

Motorownia OUT...

 

090920081836.jpg

Nowa na miejscu zespolona z krótką skrzynią (1 do 55, 2 do 95, 3 do 140 dalej nie sprawdzałem bo silnik na dotarciu... :) )

 

090920081838.jpg

Tutaj jaja z półośką, bowiem nie miałem do oryginalnej z SR16VE zewnętrzengo przegubu - nowy co kupiłem poszedł w piach - wymieliło w nim wieloklin... Tak więc trzeba było zrobić hybrydę, trochę tego i trochę tego, pospawać no i wsyztko gra do warszawy dojechałem, zaraz po zawydechowaniu w EL-Tecu wyciągam tą pospawaną zmotę i śle do motomaxów niech robią nowo coby nie było jaj jak wlecą sliki i będzie się chciało męsko ruszać - zwłaszcza że jest szpera to powinno to przychodzić trochę łatwiej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

230.jpg

Cała prawda o Chrupku na te chwilę...

Tak średnio jestem zadowolony z wyniku - moment za***isty ale mało mi Koniów :D

Przedemną jeszcze układ wydechowy giety z jednego kawałka rury nową techniką od EL-teca i zabawy z dolotem, no i jeszcze ewentualnie zabawy w polerkę kolektora ssącego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomo mnie wygląda ta działka :D

Pogratulował i szkoda że mnie nie było przy złożeniu tego do kupy...

Jak 190KM nie złamię to ponownie będzie grane to znojome miejsce i odrazu pasowało by przekonwertować dwa SR16VE na Super SR20VE :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten wynik to na seryjnych wałkach? Wartość momentu jedwabista ale krzywa nie za bardzo. Kombinuj z dolotem a najlepiej zapodaj seryjną puchę P11 + zimny dolot i ewentualnie wkładkę. Obecnie niskie 14 powinno być osiągalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałki Brian Crower Stage II 264 stopnie i 12mm liftu...

Na górze ewidentnie coś mnie blokuje - obstawiam Tomale, w przyszły piątek dopiero wleci EL-TEC więc z kolejnym wykresem trochę poczekamy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba przykro mi że wstepny pomiar był daleki od rzeczywistości. choc to i tak powinno ci pozwolić zbliżyć sie do niskiego 14s. Swoją drogą ja rozmawialiśmy to sie bałeś czy skrzynia nie bedzie za krótka do tej wstępnej mocy, ale do tej powinna być dobra.

 

Z innej strony, nie myślałeś o ITB?? tym bardziej że kolektor z ITB można by podpasowac z Sunny GTI-R żeby nie musieć sie bawić w SA do wysterowania tego. Tylko nie wiem jak jest z dostępnościa takiego kolektora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ITB napewno nie będę montować, raz że przyrost mocy nieproporcjonalnie niski do tego w jakim stopniu cierpi dół tzn do 4000-4500obr.min...

Stroiłem dwie Bety 318Is jedna wicemistrza polski a druga jego kolegi (obaj latają w Rally Crosie), niebieska na przepustnicy fi 60mm a czerwona na ITB, różnica w mocy maks nie wielka (170 i okolice 180KM) a dół zdecydowanie gorszy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do gościa z Grecji-nawet jeśli mu sie udało 200km złamać[co jest wątpliwe przy tych modyfikacjach co podał]-to i tak 30nm więcej w silniku COOBCIA robi swoje na ulicy-a przecież jeździ się momentem obrotowym -moc zaś jest do dużych prędkości :sylwester:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wreszcie zostały zamontowane fotele w moim Sunnym i to przez artystę co przygotowuje wozy do PZM tak więc zrobił to tak jak należy i rozliczyliśmy się na zasadzie wymiany usług :)

 

Proszę oto moje nowe pocieszne wnętrze:

namiejscu2.jpg

 

Wreszcie mogę czuć to auto i nie trzeba się tak kurczowo trzymać kierownicy by siedzieć zadkiem na fotelu :D

No i kolejne KG wyfrunęły... teraz mimo obniżanych sprężyn auto stoi jak seria tylko że jest twardsze :)

Do pełni szczęścia tylko wydech i wywalić z tylu korektory siły hamowania + z przodu pompę ABS, tak mam cichą nadzieję że z masą zejdę do jakiś 950 może nawet 940Kg :) ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długo jeszcze "Eco F1" swoje historie opowiadał :?:

No z pół dnia :D

Niebawem będę coś tam od niego stroić i zobaczmy co na to hamownia powie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...