Gość ROKI Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 jak tam bandit sprawowal sie dzis na spalarnii, warto bylo jechac??? Pisz co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 No trochę przy twardy ale generalnie jazda super już nauczyłem się nowych rzeczy - wypuszczanie doawanie gazu na skręconych kołach i takie tam, najbardziej podobają mi się ciasne pachoły, nie jeden trener go prowadził i się zachwycał tym że nie idzie wytrącić go z równowagi Czyli fajne auto mi wyszło, choć nieco za twarde na takie większe ujeby. Na chwilę obecną mam złote KYB ULTRA SR oraz z przodu seryjne sprężyny z N15 1.4 a z tylu jakaś tuningowana seria dedykowana do GTi-r. Jeszcze chce mu wspawać rozpórkę na tył oraz popracować nad kontami kół - z przodu lekki negatyw a z tyły sporo większy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 z przodu lekki negatyw a z tyły sporo większy... to raczej na płaskie chyba, nie do rajdów przy małych prędkościach jak w kjs nie poczujesz różnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 No w aucie się trochę zmieniło ale to taka kosmetyka do poprawienia prowadzenia a więc została wspawana tylna rozporka do MC Personów - różnica naprawdę spora, moim zdaniem powinni tak seryjnie robić, oraz nieco poprawiłem dolot... Parę fotek z ostatniego upalania na torze lublin 11.1.2009 by moja samiczka: http://picasaweb.google.com/RenataSamoraj/...462939804094658 http://picasaweb.google.com/lh/photo/W5kjN...feat=directlink http://picasaweb.google.com/lh/photo/mvSUt...feat=directlink http://picasaweb.google.com/RenataSamoraj/...464706521505762 Więcej fotek z tego dnia: http://picasaweb.google.com/RenataSamoraj/...tWOPLublin2009# 4 Miejsce w klasie i 8 w generalce na 38 aut - coraz lepiej się rozumiemy z moim chrupkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 no z tą rozpórką to się zgadzam, przód i tył powinien być w serii tak jak w Almie GTi. gratulacje dobrego wyniku jest coraz szybciej na wiosnę, na track dayach będę pobierał nauki od Ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 bardzo ładne zdjęcia :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Coobcio mógł byś dać wymiary tylnej rozpórki, jak takie coś zrobić, co potrzebne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 rura 1mert wciśnieta miedzy mc persony do tego wzmocnienie z blachy 3mm o wymiarach 6 na 3,5cm... i to pospawane wsyztko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 potrzebna jest Ci poprzeczka. łapy na kielichy i dobry spawacz i to tyle. wszystko sobie musisz przedtem sam zwymiarować. Coobcio ma wspawaną rozpórkę do budy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Aha, no tak wspawana to inna bajka, ja ze względu że inaczej użytkuję auto muszę wykombinować "montowaną". Ale już namiar jak to zrobić jest. A Czy sztywniejszy będzie kształtownik o profilu zamkniętym (przekrój kwadratu) zamiast rury, następnie łapy na kielichy ??. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 uważam, że tak i w dodatku jak ktoś to z głową zrobi to będzie ładniej wyglądał np. tak : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Jak czerwony idzie na czesci, to bys opisal nowe 1,6 :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Hehe jakie 1,6 ?? - Spokojnie wszystko w swoim czasie zostanie opisane w nowym męskim projekcie A z czerwonego to wyzbywam się krótkiej skrzyni ze szperą oraz tej 193konnej motorowni, wjedzie coś co ma mniej KM ale z mocniejszym dołem, w KJS jerzdzę w zasadzie tylko na 2 biegu i takiej mocnej u góry mi nie potrzeba bo tylko miele :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Hehe jakie 1,6 ?? - Spokojnie wszystko w swoim czasie zostanie opisane w nowym męskim projekcie A z czerwonego to wyzbywam się krótkiej skrzyni ze szperą oraz tej 193konnej motorowni, wjedzie coś co ma mniej KM ale z mocniejszym dołem, w KJS jerzdzę w zasadzie tylko na 2 biegu i takiej mocnej u góry mi nie potrzeba bo tylko miele :D Zdecydowanie z doświadczenia zgadzam się z Coobciem, że w KJSie największą wagę gra dół zakresu... jak idziesz góra... i tak lecisz docinką, bo już nie opłaca się zmieniać biegu... chyba, że kawałek prostej się nadaży... I bardziej sprawdziła się nam dłuższa skrzynia niż krótka... mniej zmian biegów = więcej zaoszczędzonego czasu. Dzięki dobremu dołowi mało mieliliśmy kołami, a dużo łatwiej jechało się na "okrętkę", dzięki czemu zyskiwaliśmy czas, bo inni wpadali wszędzie bokami... Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 No to kolejny ciekawy kajtek za nami Nissan jak to nissan bezawaryjnie do samego końca, nie straszne mu uroki krawężników - no poza tym że felgi ucierpiały Trochę foto: Hehe w tym wozie podoba mi się aktywna wentylacja - na zakrętach uchylają się tylne szyby Ps. 5 miejsce w klasie na 16 zapisanych załóg a w generalce 16 na 69 wozów - jestem mega heppy ale bym był bardziej jakbym zamontował jednak stabilizatory - sporo prób asfaltowych było... Dalsze wchodzenie to stabilizatory i jakiś delikatny negatyw z przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 No to kolejny ciekawy kajtek za nami Hehe w tym wozie podoba mi się aktywna wentylacja - na zakrętach uchylają się tylne szyby Ps. 5 miejsce w klasie na 16 zapisanych załóg a w generalce 16 na 69 wozów - jestem mega heppy ale bym był bardziej jakbym zamontował jednak stabilizatory - sporo prób asfaltowych było... Dalsze wchodzenie to stabilizatory i jakiś delikatny negatyw z przodu. A o szperze nie myślisz? Czy już jest, bo nie doczytałem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Jest taka seryjna 25Nm z Almery VZR - przy nawrotach z dwóch kół dymi więc coś tam działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Jest taka seryjna 25Nm z Almery VZR - przy nawrotach z dwóch kół dymi więc coś tam działa Kumam. BTW: Sprzęgło do mnie robią pancerne, więc do weekendu powinno autko się poskładać i będzie gotowe na kolejne etapy. Dasz radę w weekend mi pomóc z tymi kablami, czy już jakieś plany? Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Weekendy mam zarezerwowane dla mojej pani i upalanko na torze - zobaczę i odpowiednio szybko dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Weekendy mam zarezerwowane dla mojej pani i upalanko na torze - zobaczę i odpowiednio szybko dam znać Kuba popatrz na to inaczej... jak zrobimy Alme, to będziemy mieli dwa autka do upalania na tor... Tylko muszę przywieźć stalówki 15" z oponami jakimiś, bo w Lodzi u rodziców zostały... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KevinTworog Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Gratulacje artykułu Magazyn GT miesiąc maj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 a moglby ktos zeskanowac i wrzucic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NadiR Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 a moglby ktos zeskanowac i wrzucic?? Fotka na szybkiego z fona w markiecie: (na 2 stronie jeszcze jest ) już chyba Coobcio z 3 raz sie pojawia na łamach GT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Qwa az kupie i przeczytam, gratki dla Kuby :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekol Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 No Coobcio, gratki dla Ciebie A tak wogle to w GT chybba dobrze juz Cie znajom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.