Gość artus1208 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Coobcio :one: gratulacje właśnie przeczytałem artykuł w gt miodzio :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 No i ja nabyłem monografię bandita vel chrupka. To już jego druga, po srebrnej Turbo Primie, publikacja w GT. Może.... i moja czerwona po regeneracji nadwozia i domodowaniu motora przez Coobcia, też się doczeka. Pozdro dla Mistrza :one: p.s. A kiedy był trzeci raz w GT, bo nie wiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olej Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Coobcio, gratulacje opisu projektu w GT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 No w chrupku kolejne mody a więc powrót do stabilizatorów - kurde jak miło twardy ten wóz się zrobił miło seryjnych springów Ps. ostatnio dowiozł mnie do końca morderczego KJS "Serockie Szutry", parę foto z tej imprezy by Bystrzak: Było błotniście i jak na prawdziwym rajdzie trasy miejscami nieco szersze jak auto a po bokach drzewa i krzaki - co skutkowało składaniem lusterek Na próbie pierwszej - ulobionej udało się wykręcić 2 czas z całej klasy 4rtej i 7 w generalce - klepiąc tym samym wszytkie subaraki :diabel: Aaaa zderzaka nawet nie straciłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 ach jak ja bym chciał mieć czas na takie KJSowe zabawy-ale primka mało przydatna trochę się wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Gratulacje objechania subarynek. PS. drugie foto to tuż z początku imprezy ? bo już banan na twarzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Jest nawet filmik, ujęcia z moim chrupkiem są aż dwa http://wyslijplik.pl/download.php?sid=jZs59XF4 ciekawszy ten od 2 minuty i 5 sekundy Generalnie jak szybko się jedzie w takich warunkach to nie da się prosto jechać non stop kontra, na kubice żeby jechać i wyłapywac przyczepność to by się strasznie wolno jechało bo auto by nie skręcało a tak z jednego wrzutu na drugi się przechodzi... Zupełnie co innego jest na asfalcie, mały uślizg to już jest strata chyba że jest bardzo ciasny zakręt jechany na pierwszym biegu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.