ejt48 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Witam. Jakie macie doświadczenia z filtrem DPF w nowym X-Trailu? Jestem posiadaczem wersji T31 173 hp, przebieg niecałe 9000 km (ponad połowa "w trasie") i już dwukrotnie filtr cząsteczek stałych DPF zapchał się...(zapala się kontrolka filtra + check engine) Zalecenia producenta zawarte w instrukcji to jazda z prędkością powyżej 80 km/h przez dłuższy czas (w serwisie facet powiedział że ok godzinę), niestety ani razu taka czynność nie pomogła i filtr musiał być regenerowany / czyszczony (?) w warunkach serwisowych. Problem w tym że taka czynność nie jest objęta gwarancją (przynajmniej tak twierdzi serwis) i wraz z wymianą oleju naliczono mnie na 1280 plnów... jako powód usterki podano: zbyt mało dynamiczna jazda Ostatnio byłem w Holandii (łącznie ponad 3000km na autostradach), po powrocie i przejechaniu ok 200km w mieście lampka kontrolna znów się zaświeciła...szczerze to nie wiem co mam zrobić...nie uśmiecha mi się znowu płacić, ani kłócić z bezczelnymi panami serwisantami. Czy ktoś z Was miał może podobne problemy?? Prosze o jakąś radę, ewentualnie polecenie dobrego ASO Nissana w Warszawie lub dobrego rzeczoznawcy. Pozdrawiam. Zawsze płacą frajerzy. Samochód w okresie gwarancji ma być sprawny a gwarant ma prawny obowiązek zapewnienia swobodnego korzystania z sprzedanego produktu. Niech Nissan ponosi koszty własnej wydumanej i nieskutecznej technicznie ochrony środowiska!!!.Proponuję wezwać do zwrotu niesłusznie pobranej opłaty za przywrócenie zdolności do korzystania z zakupionego towaru. Następnie, w razie potrzeby zwrócić się do PIH i do Urzędu Ochrony Konsumentów i Konkurencji. Mając opinie jeszcze raz wezwać do zwrotu niesłusznie poniesionych kosztów z poinformowaniem o ewentualnej możliwości skorzystania z drogi sądowej. Koszt mały a zwykle skuteczny.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klaudek355 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Czy ktoś może wie od którego roku był montowany filtr dpf w silniku diesel 2.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perkozek Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Czy ktoś może wie od którego roku był montowany filtr dpf w silniku diesel 2.2 Można zadzwonić do serwisu, jak tak zrobiłem. Nie pamiętam dokładnie ale chyba 2007, czyli nowe modele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Czy ktoś może wie od którego roku był montowany filtr dpf w silniku diesel 2.2 Cześć. Ja mam wersję 2.2 dCi DPF z rynku niemieckiego i jego pierwsza rejestracja była 16.12.2006. Ale mam też do niego oryginalną niemiecką kartę homologacyjną i karta ta została wydana 14.11.2005. Tak więc należy przyjąć że X'y z DPFem mogły być już dostępne od listopada 2005 (lub wczesniej). Bye Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaga-X Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Cały czas odkładam zakup X-Traila diesla ze wzgledu na kłopoty z filtrem czasteczek stałych.Na forum ,które przeczytałem dość dokładnie widać,że problemy są,ale czy sa one na tyle kłopotliwe żeby nie kupować diesla.A może problem dotyczy nie wszystkich uzytkowników,może tylko niektórym użytkownikom X-a nie udaje sie prawidłowo przepalać filtra.Chce miec diesla bo ten ma akurat automatyczną skrzynię biegów.Doradźcie czy rzeczywiscie jest to aż taki problem,który skutecznie będzie psół radość z posiadanego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PltnikVratko Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Doradźcie czy rzeczywiscie jest to aż taki problem,który skutecznie będzie psół radość z posiadanego auta. Witam, nie widaję mi się, że jest to problem. Jak wiadomo, forum zrzesza głównie nie zadowolonych i poszukujących różnej rady i informacji użytkowników. Tych zadowolonych i mogących sie podzielić się radością bywa mniej. Jest na pewno duuużo użytkowników zadowolonych z tego auta i takich, którzy nie mają żadnych problemów z autkiem. Filtr DPF jest montowany obecnie chyba we wszystkich nowoczesnych samochodach z silnikiem diesla. Jeśli jesteś zadowolony zauta i dobrze się w nim czujesz, to nie ma sensu, żebyś decyzję o kupnie czy nie warunkował "ewentualnymy" problemamy z tym filtrem. Tak od siebie, X-Trail; 2,0 DCI; automat - bardzo fajny wybór, tylko przyjemnośćz jazdy i użytkowania. Polecam. Vratko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaga-X Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Witam, nie widaję mi się, że jest to problem. Jak wiadomo, forum zrzesza głównie nie zadowolonych i poszukujących różnej rady i informacji użytkowników. Tych zadowolonych i mogących sie podzielić się radością bywa mniej. Jest na pewno duuużo użytkowników zadowolonych z tego auta i takich, którzy nie mają żadnych problemów z autkiem. Filtr DPF jest montowany obecnie chyba we wszystkich nowoczesnych samochodach z silnikiem diesla. Jeśli jesteś zadowolony zauta i dobrze się w nim czujesz, to nie ma sensu, żebyś decyzję o kupnie czy nie warunkował "ewentualnymy" problemamy z tym filtrem. Tak od siebie, X-Trail; 2,0 DCI; automat - bardzo fajny wybór, tylko przyjemnośćz jazdy i użytkowania. Polecam. Vratko Ale widzę,że posiadasz własnie ten model,który i ja chcę nabyć tylko zastanawiam się jeszcze nad nawigacją nie wiem jak z mapami doczytałem,że V29 jest najnowsza tylko co z dokladnościa map.czy kiedytkolwiek jechałeś z duszą na ramieniu czujac (o ile dało sie to wyczuć),że nadchodzi wypalanie filtra czy daje sie to zauważyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szumacherek Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 (edytowane) 1. Jakie problemy z filtrem :-), jeszcze ich nie miałem a jak będą to mam nadzieję, chwilowe. 2. Zgadzam się z Vratko, bardzo fajny wybór. 3. Co do nawigacji to zapraszam do dyskusji już pod innym tematem. 4. Każdy samochódma jakieś niedociągnięcia ... Edytowane 20 Stycznia 2010 przez szumacherek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PltnikVratko Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Czy kiedytkolwiek jechałeś z duszą na ramieniu czujac (o ile dało sie to wyczuć),że nadchodzi wypalanie filtra czy daje sie to zauważyc. 1. Jakie problemy z filtrem :-), jeszcze ich nie miałem a jak będą to mam nadzieję, chwilowe. Jecze ani raz nie miałem takiego problemu, lub nie zauważyłem. 3. Co do nawigacji to zapraszam do dyskusji już pod innym tematem. Przejrzyj też wątek w dziale Qashqai-a - "Sensowna nawigacja w QQ" --> http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/56623-sensowna-nawigacja-w-qq/page__pid__705298__st__40entry705298 I tak jak mówi Szumacher, więcej na ten temat w osobnym temacie Jeszcze raz polecam Traila w automacie, wsiadasz i jedziesz. Pozdrawiam Vratko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaga-X Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Jecze ani raz nie miałem takiego problemu, lub nie zauważyłem. Przejrzyj też wątek w dziale Qashqai-a - "Sensowna nawigacja w QQ" --> http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/56623-sensowna-nawigacja-w-qq/page__pid__705298__st__40entry705298 I tak jak mówi Szumacher, więcej na ten temat w osobnym temacie Jeszcze raz polecam Traila w automacie, wsiadasz i jedziesz. Pozdrawiam Vratko Czasami niewielkie podpowiedzi rozwiazuja duże problemy,decyzje podjałem, bedzie to X-Trial LE.z automatyczną skrzynią narazie bez Navi.Navi (Kenwood lub z Navi-Media 105G)będzie zamontowana w chwili odbioru autka z salonu.Dziekuje pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość redik Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Ja tez mam 2.0 dci z automatem. Jezeli chodzi o nawigacje to w salonie nawet odradzali firmowe ze wzgledu na slabe pokrycie map. Jako ze chcialem sobie wypasic wnetrze to wzialem proponowany zestaw IT. Wiem ze drogi w cholere, ale popatrzmy ile kosztuje to auto, jak stac Cie na nie, to gorąco polecam ten zestaw. Kamera cofania, rewelacyjny zestaw glosnomowiacy z wybieraniem wszystkiego na lcd a nie dziubanie w telefonie, a nawigacja to automapa na europe Czasami niewielkie podpowiedzi rozwiazuja duże problemy,decyzje podjałem, bedzie to X-Trial LE.z automatyczną skrzynią narazie bez Navi.Navi (Kenwood lub z Navi-Media 105G)będzie zamontowana w chwili odbioru autka z salonu.Dziekuje pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaga-X Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Ja tez mam 2.0 dci z automatem. Jezeli chodzi o nawigacje to w salonie nawet odradzali firmowe ze wzgledu na slabe pokrycie map. Jako ze chcialem sobie wypasic wnetrze to wzialem proponowany zestaw IT. Wiem ze drogi w cholere, ale popatrzmy ile kosztuje to auto, jak stac Cie na nie, to gorąco polecam ten zestaw. Kamera cofania, rewelacyjny zestaw glosnomowiacy z wybieraniem wszystkiego na lcd a nie dziubanie w telefonie, a nawigacja to automapa na europe Widzę,że zdecydowłeś się jednak na zestaw IT fabryczny pomimo słabego pokrycia map,ale którą wersję map posiadasz, bo podobno najnowsza to V29 Czy ekran w fabrycznym zestawie jast dotykowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość redik Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 nie, wlasnie ze wzgledu na slabe pokrycie nie zdecydowalem sie na ten fabryczny. wzialem zestaw alpina Widzę,że zdecydowłeś się jednak na zestaw IT fabryczny pomimo słabego pokrycia map,ale którą wersję map posiadasz, bo podobno najnowsza to V29 Czy ekran w fabrycznym zestawie jast dotykowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaga-X Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 nie, wlasnie ze wzgledu na slabe pokrycie nie zdecydowalem sie na ten fabryczny. wzialem zestaw alpina A to cos źle zrozumiałem,a jaki to Alpine może i ja sie pokusze,czy integruje sie ze sterowaniem w kierownicy i pozostalą elektryką bez ciecia wiazek przy montazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Renegaath Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Witam wszystkich!!! Szukałem w instrukcji ale nie moge znaleźć opisu. Co to za kontrolka (świeci na zielono)nad kontrolką otwartych drzwi? Świeci na zielono więc nie powinna być groźna ale chciałbym wiedzieć. Pozdrawiam serdecznie Renegaath Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 (edytowane) To jest kontrolka filtra DPF, a problemy z nią związane masz opisane w tym wątku: Problem z filtrem DPF. Dla obu wersji X'a problem jest identyczny. O ile pamiętam kontrolka ma trzy stany: 1. Miga na zielono - należy uruchomić procedurę czyszczenia filtra DPF (procedura opisana poniżej) kontrolki 2. Świeci stale na zielono - jak punkt pierwszy, ale zrobić to natychmiast. 3. Chyba na pomarańczowa + inne kontrolki (nie pamiętam) - teraz to już za późno jedziemy do serwisu i płacimy za czyszczenia (chyba coś około 1000 zł). Mam T30, pierwsze dwa stany miałem, do trzeciego nigdy nie dopuściłem, tak więc spoko z tym problemem. Skrócona procedura dopalania filtra ( z pamięci) Jazda z prędkością do 80 km, na możliwie niskim biegu (trójka), powyżej 3000 obrotów (aby wygrzać silnik z filtrem), aż do zgaśnięcia kontrolki, czyli kila-kilkanascie kilometrów. W moim przypadku kilka dni temu (23 stycznia) przy temperaturze -18 stopni, wypalałem to na drugim biegu z obrotami około 3500 (powyżej 40km załączyłem tempomat). Jechałem wolniej bo przy takim mrozie jest większe chłodzenie silnika. Do tej pory wystarczało mi przejechanie dystansu 10-15 km i kontrolka sama gasła. Ostatnio jednak przejechałem 20 km i kontrolka nie zgasła, więc zatrzymałem się na poboczu, wystudziłem turbinę (w końcu 20 km jechałem na obrotach 3500) i zgasiłem silnik. Odczekałem minute, może dwie odpaliłem i kontrolka już się nie zapalił. Generalnie prośba taka, aby zamknąć ten wątek i dalej go nie rozwijać a wszelkie problemy z DPf poruszać w jednym miejscu, czyli w w/w topiku. Edytowane 26 Stycznia 2010 przez gkowal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość X_S Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Witam wszystkich!!! Szukałem w instrukcji ale nie moge znaleźć opisu. Co to za kontrolka (świeci na zielono)nad kontrolką otwartych drzwi? Świeci na zielono więc nie powinna być groźna ale chciałbym wiedzieć. Pozdrawiam serdecznie Renegaath A ja mam inne pytanie, czy w T30 licznik przebiegu km jest tylko do 99999km? Czy to możliwe aby Twój samochód miał tak mało przejechane? Czy może raczej wykasowałeś pierwszą cyfrę? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Tematy połączone na Waszą prośbę, posty z prośbami o połącznie - wykasowane, żeby nie wprowadzały zamieszania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Renegaath Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 (edytowane) A ja mam inne pytanie, czy w T30 licznik przebiegu km jest tylko do 99999km? Czy to możliwe aby Twój samochód miał tak mało przejechane? Czy może raczej wykasowałeś pierwszą cyfrę? Pozdrawiam hehe, to nie mój samochód To zdjęcie znalazłem w necie. Jest oferta sprzedazy tego samochodu - rok 2006, cena 295.000 koron norweskich, przebieg oryginalny (samochód z serwisu). Mój ma 64 kkm i też jest z grudnia 2006 edit: niestety; wyjechałem na autostradę, 4-y bieg, tempomat 85km/h, 28 km i nic. Zgasiłem (po ostudzeniu turbiny) odczekałem kilka min, zapalam i ..... znówu jest to samo. Wracam do domu i po chwili zapala sie pomarańczowy silnik Jutro kontakt z serwisem, zobaczymy co będzie pozdrawiam Edytowane 26 Stycznia 2010 przez Renegaath Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtgor Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Witam Mnie się zapchał już 3 razy, ale ja to na drugi bieg i 60 kml/h tak okolo 40 minut potem chwila przerwy gasze silnik i jak nie pomoże to to samo wtedy zawsze już gaśnie kontrolka filtra. Powiem tak: niestety trzeba dać mu często w "dupe" , jak się go troche pokręci i pojedzie sportowo to sie wypala, ekonomiczna jazda cicha i spokojna powoduje właśnie że to dziadostwo sie niewypala. To taka niby ochrona środowiska, ciekawe jak na środowisko wpływa produkcja TYCH FILTRÓW oraz ich recykling. Moim zdaniem jak zwykle chodzi o kase a nie o środowisko! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mwf Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Witam. Jakie macie doświadczenia z filtrem DPF w nowym X-Trailu? Jestem posiadaczem wersji T31 173 hp, przebieg niecałe 9000 km (ponad połowa "w trasie") i już dwukrotnie filtr cząsteczek stałych DPF zapchał się...(zapala się kontrolka filtra + check engine) Zalecenia producenta zawarte w instrukcji to jazda z prędkością powyżej 80 km/h przez dłuższy czas (w serwisie facet powiedział że ok godzinę), niestety ani razu taka czynność nie pomogła i filtr musiał być regenerowany / czyszczony (?) w warunkach serwisowych. Problem w tym że taka czynność nie jest objęta gwarancją (przynajmniej tak twierdzi serwis) i wraz z wymianą oleju naliczono mnie na 1280 plnów... jako powód usterki podano: zbyt mało dynamiczna jazda Ostatnio byłem w Holandii (łącznie ponad 3000km na autostradach), po powrocie i przejechaniu ok 200km w mieście lampka kontrolna znów się zaświeciła...szczerze to nie wiem co mam zrobić...nie uśmiecha mi się znowu płacić, ani kłócić z bezczelnymi panami serwisantami. Czy ktoś z Was miał może podobne problemy?? Prosze o jakąś radę, ewentualnie polecenie dobrego ASO Nissana w Warszawie lub dobrego rzeczoznawcy. Pozdrawiam. Witam. Jakie macie doświadczenia z filtrem DPF w nowym X-Trailu? Jestem posiadaczem wersji T31 173 hp, przebieg niecałe 9000 km (ponad połowa "w trasie") i już dwukrotnie filtr cząsteczek stałych DPF zapchał się...(zapala się kontrolka filtra + check engine) Zalecenia producenta zawarte w instrukcji to jazda z prędkością powyżej 80 km/h przez dłuższy czas (w serwisie facet powiedział że ok godzinę), niestety ani razu taka czynność nie pomogła i filtr musiał być regenerowany / czyszczony (?) w warunkach serwisowych. Problem w tym że taka czynność nie jest objęta gwarancją (przynajmniej tak twierdzi serwis) i wraz z wymianą oleju naliczono mnie na 1280 plnów... jako powód usterki podano: zbyt mało dynamiczna jazda Ostatnio byłem w Holandii (łącznie ponad 3000km na autostradach), po powrocie i przejechaniu ok 200km w mieście lampka kontrolna znów się zaświeciła...szczerze to nie wiem co mam zrobić...nie uśmiecha mi się znowu płacić, ani kłócić z bezczelnymi panami serwisantami. Czy ktoś z Was miał może podobne problemy?? Prosze o jakąś radę, ewentualnie polecenie dobrego ASO Nissana w Warszawie lub dobrego rzeczoznawcy. Pozdrawiam. mialem imam takie same problemy jest to naciaganie przez nissana klientow na strate czasu i pieniedzy to nie moze byc tak ze nissan kosztem nas naywcow reklamuje sie jako bardzo ekologiczny koncern a my za to cierpimy gdyz glupia lampka nakazuje nam wykonywanie okreslonej czynnosci w danym momoencie gdy na to nie mamy czasu itp porostu zaprojektowali gowno tak jak naped 4x4 z loock przy uzywaniu ktorego pali sie sprzeglo wzywam wszystkich uzytkownikow x treil do zbiorowego wystapienia przeciwko nissanowi za caloksztalt x treila i niech nam daja nowe auta.moj tel 609 957 909 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Renegaath Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 (edytowane) Wracając do filtra DPf to po kontakcie z serwisem jestem umówiony na 3.02. Serwismen powiedział że do tego czasu mogę jeździć normalnie i nic się nie stanie - pewnie silnik będzie trochę słabszy. I jest. Pozdrawiam Edytowane 27 Stycznia 2010 przez Renegaath Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtgor Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 (edytowane) Właśnie wczoraj miałem przygodę z filtrem dpf,niespełna 700 km po ostatnim czyszczeniu zapaliła się znowu kontrolka filtra,jak na złość stałem w centrum warszawy w ogromnym korku. Co do wypalania filtra nie liczy się prędkość z jaką się jedzie, lecz obroty silnika. Jak mogę jechać 60-70 to włączam 3 bieg i jadę tak około 5 klm i wypalam filtr (jak do tej pory się udaje), Na drugim biegu wystarczy jechać około 40-50 i też sie wypali. Przypuszczam że w korku jak byś potrzymał go na obrotach około 3 tyś, to oprócz dziwnych spojrzeń kolegów kierowców obok Ciebie... też by się udało go przedmuchać. Puki co udaje mi się to "gówno" wypalać ale mam już dosyć tego wynalazku, jak bym nie miał co robić tylko jeździć iXem w celu serwisowania auta. Chętnie bym to odpiłował od samochodu . Może jakiś chackerek coś by wymyślił na to oprogramowanie bo to tylko tego kwestia fizycznie nic sie z silnikiem nie dzieje. Po za tym że zaczynamy straszliwie zanieczyszczać środowisko i tylko po to jest ta blokada, ciekawe ile środowisko kosztuje wymiena filtrów, oleju i sama ich produkcja - jak zwykle nie chodzi tutaj o środowisko tylko o kase Panowie! A ciekawe jak w innych markach, czy to tylko właściciele nissana mają takie problemy? Muszę popytać wśród znajomych co maja nowe diesle. Sąsiad ma forda z dieslem z ubiegłego roku i jakoś nigdy nie wspominał nić o jakiś filtrach... Edytowane 2 Lutego 2010 przez wojtgor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Renegaath Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 (edytowane) Witam ponownie! Dziś własnie odebrałem auto z serwisu. Mój filtr był tak zapchany, że musieli mi wymienić na nowy. Koszt w Norwegii ok. 3 500 zł. Całe szczęście ja nie musiałem nic płacić. Zobaczymy jak długo podziała Edytowane 11 Lutego 2010 przez Renegaath Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaga-X Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Witam ponownie! Dziś własnie odebrałem auto z serwisu. Mój filtr był tak zapchany, że musieli mi wymienić na nowy. Koszt w Norwegii ok. 3 500 zł. Całe szczęście ja nie musiałem nic płacić. Zobaczymy jak długo podziała Wymienili Ci ten filtr w ramach gwarancji,przecież te filtry podobno gwarancja nie obejmuje.Ja przez ten filtr boję się kupić X-triala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.