xtomek Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Chyba też się piszę , bo Coobcio ma mój stary motor DE/DEH to walki z sr16ve i doprezyc tlokami z sr20de, wtedy cos pod 210-215 koni mozna uzyskac pewno. Było by gites !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Walki z sr16ve malo realne ;-) a z tlokami to tez juz trzeba silnik rozbierac ;-) lepiej na poczatek w regulowane kolka rozrzadu pojsc ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Pogadamy z Kubą, jest jak wyrocznia, nasze furki mają jeździć !!! p.s. co można zrobić z wolnossaka ???? -zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 wymiana tłoków na te z SR20DE to wzrost sprężania z 10,3:1 do 11:1 obstawiam że wzrośnie moment o ok 5-7Nm w szerokim zakresie a ile to przyniesie mocy to ciężko powiedzieć ale na chwilę obecną mało sensowny jest to mod... Lepiej iść w wałki z SR16VE i limiter przesunąć do ok 8200obr-8300.min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 a nie zamordujemy motora, bo ja mam... dosyć !!! A jak ja mam ustawiony limiter 7500 czy więcej? Cholera tylko 170 na 3-ce przy lotnisku, za krótko. bo trza hamulcować. A jak masZ limiter w swoim czarnym ? p.s prima - ona, sunny - on Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 jedźcie na tą hamownię wreszcie a nie rozważacie ile będzie km i nm po modach ja nie wiem jakbym zrobił takiego moda i z grubsza ogarnął temat to pierwsze co bym zrobił to pojechał na hamownię bo ciekawość by mnie zżerała ILE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Mnie tez interesuje ile, ale to nie takie latwe - trzeba ogarnac Macka zeby byl na hamowni i wziasc Coobcia ze soba - a zgrac te 3 rzeczy to nie jest takie latwe ;-) [ Dodano: Wto 01 Lip, 2008 16:25 ] Przejscie na 14 calowe duzo mniejsze i LZEJSZE koła : A to nowe obuwie na przód : moze na czarnych 14 stalowych felgach nie wygląda oszałamiająco ale on ma byc szybki , 16 AZEVA byly ogromnie ciezkie co strasznie dusilo ten samochod wiec decyzja padla na w miare lekkie 14 i godziwe ogumienie ;-) teraz juz nie bede tak tracil na cennych sekundach do 100. A przy okazji zrobil sie totalny SLEEPER, czarne sunny na zwykłych 14 stalówkach. Wyglada niepozornie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 mi się auto podoba i tyle, fakt na stalówkach sleeper jak się patrzy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 bez przesadzy z tymi kołami ile te 16 alu były cięższe od tych 14 sama felga pewnie ważyła tyle samo co ta 14 a różnice w wadze opon też nie są za duże poza tym przy takiej mocy tzn nie wiadmo jakiej to już bardzo rozmiar opon nie ma aż tak odczuwalnego i wielkiego znaczenia no chyba żeby to były oponki rzędu 225 minimum to rozumiem ale Ty chyba miałeś 205? a na tamtych felgach wyglądał a na tych niestety urok stracił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Felga waży parę kilo więcej niż ta 14. Opona następne 2-3kg i robi sie spora różnica. Poza tym średnica jest dużo większa i auto traci na dynamice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 bez przesady alu to nie stal coprawda 2 cale większa ale można było zważyć całe koło z ciekawości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marsdorf Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 na alu wygląd zdecydowanie lepszy,ale skoro to ma szybciej przyspieszac. Też bym radził zważyc koło na alu i koło na stali.Chodzby nawet z czystej ciekawosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Kupiłem od Rossiego te felgi wiec wiem co pisze. Jeździłem 3 dni, zanim nie znalazł się kupiec na opony i potwierdzam wszelkie opinie. Strata dynamiki naprawdę spora i ~0,3s do 100. Jeżeli komuś zależy na wyglądzie to zdecydowanie polecam bo felunek pięknie sie prezentuje. Ja jednak zostanę przy moich ori 14' i zimowych oponkach . same felgi są na sprzedaż w dziale giełda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 0,3 kolosalna strata zupełnie jak w F1 :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Hehe, jaki szyderca Każdy twój post to wyśmiewanie się z przedmówców. Chodzi głównie o dynamikę. Robiłem kilka rzeczy, żeby mieć jak najmocniejszy dół a po założeniu felg sporo go straciłem. [ Dodano: Sob 05 Lip, 2008 14:53 ] Felga stalowa 14' waży 6,5-7kg. Felga, o której mowa 9,1kg. Opona 185/60/14 waży 8-9kg. Opona 205/45/16 waży 9-10kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Chyba przełożę Markgumy/sportowe na przód, bo Fulda... na mokrym się nie wyrabia. Następne oponki będą od Markguma za 2 Fuldy, oczywiście na tył, chociaż Bomblowi się takie modyfikowane oponki nie podobają. Powinno być dużo lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Co do Markgumów to wiem od kumpli ze światka rajdowo-kjsowego, że te opony to lipa a zwłaszcza na mokrym. Używają ich ale na suche i szuter i tylko dlatego, że są o niebo tańsze niż inne "rajdowe "opony. Kup Uniroyal Rainsport. Opona legenda, chyba najlepsza na mokre a i na suchym daje radę bez problemu. 195/50/15 dostaniesz za ~150zł/szt (taniocha). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 No sleeper totalny , a i czuc roznice w przyspeiszeniu 0.3-0.5 do setki to juz znaczaca poprawa, zwlaszcza ze AZEV nie jest felga lekka ;-) tylko niemiecki kloc :-). gdybby przyspieszenie bylo 20 sek do 100 km/h to 0.5 zadna roznica ale jezeli rozmawiamy o okolicach 6 sekund to 0.5 juz duzo daje. i ciut wygodniej sie jezdzi przede wszystkim ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Po wymianie motora na trzeci !!! od 1 stycznia, to nie wiem, czy się wyrobię + wydech i przepływka od Coobcia. Może trochę później malin_f1 zamiast komentować, przecież masz nissanmaniaka , po prostu spotkajmy się pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 teraz juz nie bede tak tracil na cennych sekundach do 100 Im wyższa prędkość tym tracisz więcej na ciężkich kołach... Ps. Ja dorwałem 15" stalowe dedykowane do opla TIGRY (chyba najlżejsze dostępne stalówki) 6,58kg sztuka - dziś na poczcie ważyłem Dla porównania alus 15" z Almery GTi co miałem brać waży 7,3KG... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Ja dorwałem 15" stalowe dedykowane do opla TIGRY a co z otworem centrującym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość carfanr Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Przejscie na 14 calowe duzo mniejsze i LZEJSZE koła : No to nieźle pojechałeś. 14 cali do auta GTI z silnikiem SR20VE :zdziw: , i to podobno ze względu na wagę. Jak dla mnie to brzmi na jakiś niezły JOKE. Dlaczego? Bo jest wiadome, że im wyższy profil opony to gorsza kierowalność, czyli w łuku opona potocznie mówiąc „płynie lub składa się”. Po to hot-hatches mają niższe profile opon. A ty widzę na odwrót, :zdziw: . No chyba, że mimo wszystkich modów dalej jeździsz jakbyś miał GA14DE . Pamietaj jeszcze aby obserwować prognozę pogody bo jak spadnie deszcz to lecisz. Zresztą TOYO o tym przestrzega: Jazda na TOYO PROXES R 888 wymaga zachowania maksymalnej ostrożności na mokrej nawierzchni ze względu na ograniczoną ochronę przed aquaplaningiem. :!: pozdr, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 owszem wyzszy profil nie pozwala wchodzic tak szybko w zakret jak np opona 205/45/16 ale caly czas jest mowa o przyspieszeniu :-) kolego a roznica miedzy 14 z r888 a 16 ciezka wynosi 0.3-0.5 sekundy , to ma przyspieszac maksymalnie a nie wchodzic w zakrety jak w drifcie ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 owszem wyzszy profil nie pozwala wchodzic tak szybko w zakret jak np opona 205/45/16 ale caly czas jest mowa o przyspieszeniu Mogę się założyć że zarówno większe przeciążenia boczne jak i czas na torze poznań (i nie tylko) miałbyś mimo wszystko na komplecie R888 185.60R16 niż na poprzednich Toyo T1R 205.45R16... Co do R888 to najgorsze opinie im dają ludzie którzy ich nie mieli zamontowanych... Np. Taki Rafi na codzień lata sobie 500 konnym 200SX S13 i nawet w zimie (po mieście) - w stosunku do standardowych zimówek porą zimową (warunki miejskie) i tak wypadają bez porównania lepiej... Choć na śniegu czy "głębokiej" wodzie bardzo szybko odpływają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Ja narazie moge sie wypowiedziec co do przyczepnosci na starcie, na tamtych ciezkich 16 z opoanmi Toyo T1R wg. mnie troche przereklamowanych potrafilo spiszczesc na 2 biegu, tu na 14 r888 juz sie to nie udaje a i na 1 biegu nie zamieli za bogato wiec roznica jest ogromna :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.