Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Czarne Sunny GTI - SR20VE (brat blizniak Yarka ;-)


Gość rossi20
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

rossi20
ale z Ciebie wariat, takiego sunniaczka.....makabra :028:U mnie Metallica/wieshaquu !!!/ idzie jak burza na zwykłym lg-eku :P nawet przy 7500 :D + boski ryk motora :D:D:D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie czasy wychodzą ci na Coobciwym Gtechu?

Przy dobrej wkładce powinno być poniżej 6 sek... ale pewno właścicielowi ten czas pewno się strasznie dłuży :D

PS. wałki idzie ogarnąć jak się zdecydujesz to daj znać :)

A co do głośników to mam do oddania moje 16" balupunkta co mi dociążały mojego rajdowego Sunnego do tego jakieś radyjko sobie zapodasz, wytłumisz dźwi i poczujesz o wiele lepiej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat mam ślub brata a bym sobie sprawdził co potrafi moja czerwona bestia :)

Ps. VE do boju !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm roznie w zyciu bywa i plany tez niestety sie zmieniaja :|

 

Prosze o nie dzwonienie do Kuby w sprawie sunnego, proszenie go o opowiadanie,i zawracanie głowy o samochodzie, wypadaloby z wlascicielowi zadawac pytanie i ewentualnym uzgodnieniu ze mna kontaktu z Kuba. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No wóz zmienił właściciela i odrazu szykują się męskie mody - przy okazji remontu... Tak świerzy SR20VE uległ pewnej awarii, głęboka kałuża zassało wodę i oto efekt:

IMG_2332.jpg

IMG_2330.jpg

 

Myślełem żeby wsadzić tłoki z SR20DE i tym samym podnieść stopień sprężania z 10,3:1 do 11:1 ale po drodze natknąłem się dwa problemy a więc podcięcia pod zawory:IMG_2334.jpg

 

 

Oraz podcięcia pod natryski na denko tłoka, swoją drogą jednego natryskiwacza olejowego ucięło:

200820081767.jpg

 

Tak więc trochę zabawi przed nami, mam nadzieję że to nie tajemnica ale poza tłokami szykują się wałki z SR16VE N1 oraz tytanowe talerzyki z podwójnymi spręzynkami - czuję że będzie męsko :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie to nie woz kuby , sprzedalem go komu innemu ale niestety kolega troche nie ostroznie pojechal i zgial korbe :-) ale moze dzieki temu pojdzie dalej w moc ;-) heheheh bo remont jest dobrym ciosem do zmian w silniku ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

220820081775.jpg

Na dziś dzień poszedł na organizacje tak więc zostały zakupione pierścienie, panwie oraz uszczelka pod łep. Teraz chwila wolna bowiem czekam na człowieka który zajmie się obróbką tłoków z SR20DE tzn. zostaną zrobione frezy pod zawory oraz pod kranik natryskujący oliwę na denko... Tak więc na początku września odpał :)

 

[ Dodano: Wto 02 Wrz, 2008 00:54 ]

Dzisiaj o 22:30 nawiedziłem dawnego znajomego i oto co za prezent dla mnie przygotował:

pofrezowanku.jpg

 

Jutrzejszy dzień zapowiada się wyjątkowo długi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Swoją drogą to słyszałem, że nowy właściciel był kiedyś na cargo ale nie chciał się ścigać bo hebli nie było ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200zł obróbka tłoków wyszła nie wiem czy to dużo czy nie ale w autoszlifach krzyczeli po 2 razy tyle a nawet wiecej - najwięksi zdziercy to Ci z Grochowskiej 168 byli...

 

Tak czy siak tłoki siedzą już na miejscu :) Ciekawe które Sunny będzie szybsze czy YARKO na wałkach z SR16VE + limiter na 8500obr.min czy to SR20VE dopręrzone do 11:1... Dowiemy się niestety nie za prędko, ponieważ jest mały zong otóż to:

020920081816.jpg

Uszczelka pod łep ma dodatkowy kanał do oleju (czerwone na zdjęciu) i nigdzie taniej nie mogę znaleść, jutro podbiję jeszcze w jedno miejsce jak tam nie będzie to albo ASO albo jakiś metal z USA - przy drugim wariancie można by dać coś cieńszego i jeszcze doprężyć motorek :)

 

No jeszcze fotki z dzisiejszej robotki:

020920081811.jpg

020920081813.jpg

Tłoczki na miejscu i resztka kranika która została wymieniona na nowo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miejmy nadzieję, że tłoki zachowały większość swojej pierwotnej wytrzymałości. Dużo materiału zostało pod podcięciami? Robił w ogóle ktoś takie mody na sr20 forum? Wytrzymuje to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czemu ma nie wytrzymać ?

 

Jest to osłabienie konstrukcji, dochodzą do tego wysokie temperatury (większe przy wyższym stopniu sprężania), większa od założonej siła gazowa i tzw. szoki termiczne przy nagrzewaniu i ochładzaniu.

Nie mówię, że to nie wytrzyma bo toki liczone są z dość dużą tolerancją na wspomniane wyżej czynniki ale jestem ciekaw czy czy ktoś już to przerabiał w VE (podcinanie tłoków) czy stosują jakieś gotowe kity.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widział ktoś tłoki po jednym odpaleniu ??

Po 5 minutach pracy i tak się obrosną nagarem, na fotkach powyżej masz seryjne tłoki z VE po przebiegu ok 90tyś km nagaru jest na nich z 0,5mm, zresztą żadne fabryczne i tuningowe tłoki nie są polerowane...

Wracając do podcięć to jeździ pewno 207Konne SR20DE z podciętymi właśnie w ten sposób tłokami (Projekt Kiviego opisywany na tym forum) i tak sobie jeździ już parę ładnych wyścigów i nic się nie dzieje, mimo odcinki na poziomie 8500...

Ps. ciekawe ile przyjdzie nam czekać na odpowiednią uszczelkę, w Tomsonie ponoć mają, właściciel ma się o nią starać, odrazu coś cieńszego wskoczy bo jeszcze doprężyć machinerię :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...