malin_f1 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Jakie czasy wychodzą ci na Coobciwym Gtechu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Nie mierzyłem niestety choc miałem okazje na jednym spocie :< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 rossi20 ale z Ciebie wariat, takiego sunniaczka.....makabra :028:U mnie Metallica/wieshaquu !!!/ idzie jak burza na zwykłym lg-eku nawet przy 7500 + boski ryk motora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Jakie czasy wychodzą ci na Coobciwym Gtechu? Przy dobrej wkładce powinno być poniżej 6 sek... ale pewno właścicielowi ten czas pewno się strasznie dłuży PS. wałki idzie ogarnąć jak się zdecydujesz to daj znać A co do głośników to mam do oddania moje 16" balupunkta co mi dociążały mojego rajdowego Sunnego do tego jakieś radyjko sobie zapodasz, wytłumisz dźwi i poczujesz o wiele lepiej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Strasznie dłuzy - ehheeh no napewno ciut dluzej niz ty ale bez jakiejs tragedi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Na Rykach się pobawimy, gra muzyka i motory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Ja akurat mam ślub brata a bym sobie sprawdził co potrafi moja czerwona bestia Ps. VE do boju !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Moze do tego czasu , bede mial zmiane pod maska małą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 A co tak pod młotek poszło takie fajne słoneczko VE :?: :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Hmm roznie w zyciu bywa i plany tez niestety sie zmieniaja Prosze o nie dzwonienie do Kuby w sprawie sunnego, proszenie go o opowiadanie,i zawracanie głowy o samochodzie, wypadaloby z wlascicielowi zadawac pytanie i ewentualnym uzgodnieniu ze mna kontaktu z Kuba. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 No wóz zmienił właściciela i odrazu szykują się męskie mody - przy okazji remontu... Tak świerzy SR20VE uległ pewnej awarii, głęboka kałuża zassało wodę i oto efekt: Myślełem żeby wsadzić tłoki z SR20DE i tym samym podnieść stopień sprężania z 10,3:1 do 11:1 ale po drodze natknąłem się dwa problemy a więc podcięcia pod zawory: Oraz podcięcia pod natryski na denko tłoka, swoją drogą jednego natryskiwacza olejowego ucięło: Tak więc trochę zabawi przed nami, mam nadzieję że to nie tajemnica ale poza tłokami szykują się wałki z SR16VE N1 oraz tytanowe talerzyki z podwójnymi spręzynkami - czuję że będzie męsko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Coobcio, zanabyles jeszcze jedno Nismo?????? Niezly wariat z Ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Nie to nie woz kuby , sprzedalem go komu innemu ale niestety kolega troche nie ostroznie pojechal i zgial korbe :-) ale moze dzieki temu pojdzie dalej w moc ;-) heheheh bo remont jest dobrym ciosem do zmian w silniku ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 miałem nosa :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Nie miales nosa bo to wina kolesia ktory wjechal w "jezioro" i CAI zassal wode ;-) takze nic nie przeczuwales kolego ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Na dziś dzień poszedł na organizacje tak więc zostały zakupione pierścienie, panwie oraz uszczelka pod łep. Teraz chwila wolna bowiem czekam na człowieka który zajmie się obróbką tłoków z SR20DE tzn. zostaną zrobione frezy pod zawory oraz pod kranik natryskujący oliwę na denko... Tak więc na początku września odpał [ Dodano: Wto 02 Wrz, 2008 00:54 ] Dzisiaj o 22:30 nawiedziłem dawnego znajomego i oto co za prezent dla mnie przygotował: Jutrzejszy dzień zapowiada się wyjątkowo długi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Tłoki pierwsza klasa. Jaka cena obróbki? Widziałem dziś czarnego bez serca, taki zwykły Sunny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 No mam nadzieje ze zlozycie moje dawne cacuszko w calosc i dalej bedziecie gonic Yarkoo ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Swoją drogą to słyszałem, że nowy właściciel był kiedyś na cargo ale nie chciał się ścigać bo hebli nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 200zł obróbka tłoków wyszła nie wiem czy to dużo czy nie ale w autoszlifach krzyczeli po 2 razy tyle a nawet wiecej - najwięksi zdziercy to Ci z Grochowskiej 168 byli... Tak czy siak tłoki siedzą już na miejscu Ciekawe które Sunny będzie szybsze czy YARKO na wałkach z SR16VE + limiter na 8500obr.min czy to SR20VE dopręrzone do 11:1... Dowiemy się niestety nie za prędko, ponieważ jest mały zong otóż to: Uszczelka pod łep ma dodatkowy kanał do oleju (czerwone na zdjęciu) i nigdzie taniej nie mogę znaleść, jutro podbiję jeszcze w jedno miejsce jak tam nie będzie to albo ASO albo jakiś metal z USA - przy drugim wariancie można by dać coś cieńszego i jeszcze doprężyć motorek No jeszcze fotki z dzisiejszej robotki: Tłoczki na miejscu i resztka kranika która została wymieniona na nowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Miejmy nadzieję, że tłoki zachowały większość swojej pierwotnej wytrzymałości. Dużo materiału zostało pod podcięciami? Robił w ogóle ktoś takie mody na sr20 forum? Wytrzymuje to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 a czemu ma nie wytrzymać ? co do uszczelki to w ostateczności zostaje pan na gimnazjalnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 a czemu ma nie wytrzymać ? Jest to osłabienie konstrukcji, dochodzą do tego wysokie temperatury (większe przy wyższym stopniu sprężania), większa od założonej siła gazowa i tzw. szoki termiczne przy nagrzewaniu i ochładzaniu. Nie mówię, że to nie wytrzyma bo toki liczone są z dość dużą tolerancją na wspomniane wyżej czynniki ale jestem ciekaw czy czy ktoś już to przerabiał w VE (podcinanie tłoków) czy stosują jakieś gotowe kity. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 nie dało się spolerować tłoków ?szybko nagar będą łapać i stukowe je załatwi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 widział ktoś tłoki po jednym odpaleniu ?? Po 5 minutach pracy i tak się obrosną nagarem, na fotkach powyżej masz seryjne tłoki z VE po przebiegu ok 90tyś km nagaru jest na nich z 0,5mm, zresztą żadne fabryczne i tuningowe tłoki nie są polerowane... Wracając do podcięć to jeździ pewno 207Konne SR20DE z podciętymi właśnie w ten sposób tłokami (Projekt Kiviego opisywany na tym forum) i tak sobie jeździ już parę ładnych wyścigów i nic się nie dzieje, mimo odcinki na poziomie 8500... Ps. ciekawe ile przyjdzie nam czekać na odpowiednią uszczelkę, w Tomsonie ponoć mają, właściciel ma się o nią starać, odrazu coś cieńszego wskoczy bo jeszcze doprężyć machinerię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.