Gość DVD Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Szanowni koledzy, z zamilowaniem czytam kolejne posty o waszych postepach w ostrym dlubaniu silnikow. Pojawily sie tam zapytania czy nacinane tloki wytrzymaja. Osobiscie nie mam zdania poniewaz, w tym temacie jestem laikiem, ale ostatnio znajomy podeslal mi stronke firmy ktora zajmoje sie nakladaniem specjalnych powlok metalowo-ceramicznych na elementy silnikowe. Jesli komus mialo by sie przydac to prosze http://www.hipeco.com/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 No to z rańca po ok godzinki wchodzenia było tak: A parę godzin później już tak: Po ok 15 minutach pracy stary/nowy olej wymieniony na męskiego VR1 Racing teraz jakieś 1000km spokojnej jazdy tak do 4000obr.min po czym hamowanko i rzeźbimy na maksa co się da z aktualnej konfiguracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 męsko męsko, czekamy na wyniki wartości powinny być satysfakcjonujące :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 Jakby w przyszłości zawitało takie coś: To by było bardzo ciekawe nawet na seryjnych wałkach ale... najpierw męskie heble i zawias Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Udana reanimacja! Gratulacje! Na hamowanie też bym się dołączył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 już gdzieś widziałem 4-1 do sr20 czy przypadkiem Maciek Grabowski nie robił takiego dla Kiviego? to jest ciekawe z Btcc 3 cale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 no to nareszcie maszyna odpalona ;-) zobaczymy co tam wyszlo ciekawego ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Na fotkach poniżej winowajca zgiętej korby - w życiu nie widziałem by filtr znajdował się tak nisko - totalnie nie przemyślane rozwiązanie jak na nasze warunki na drodze... Trzeba szybko coś z tym zrobić by nie powtórzyć tej niefortunnej akcji :514: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 trzeba urżnąć kawałek tej nierdzewki... rzeczywiście jest za nisko :/ powinen znajdować się tuż przy otworze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 nieźle ssało kałuże :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 zwróćcie uwagę jak długi jest filtr, a i tak jest 10-15 cm wyżej ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Tak SSG zrobilo, niby profesjonalisci ;-) podejrzewam ze Yarkoo ma identycznie wiec niech tez uwarza ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 jak ktoś atakuje kałuże po zderzak to nie ma się czemu dziwić - sunny to nie amfibia, dodatkowo założyłem sobie hydroshielda, w deszcz latam, w ulewy tez jeździłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 tez tak uwazam ze bez przesady nisko nie jest az tak ze sie nie da jezdzic. kolega zaatakowal kaluze w mega ulewe gdzie woda bylo do polowy kola , a moje byle sunny stoi dosc nisko. wiec tez sie nie dziwie ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 taka akcja to jak pić wodę z basenu do którego sie przed chwilą naszczało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Spoko, ja mam dolot z halogenu, jeszcze niżej. Atakowałem największe ulewy, w trasie latałem za tirami i nic nie było. Trzeba mieć pecha albo mało wyobraźni (nie ujmując właścicielowi auta), żeby zassać wody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 A u mnie ostatnio pojawiło sie cuś takiego: http://www.jrfilters.com/images_produit/normal/CC-08001N.jpg Odchylone 20 stopni do góry , ale i tak w amfibię bawić się nie będę. Ale jest przynajmniej 2 cm wyżej niż było. Mam jeszcze zamiar wymienić nadkola i zamontować osłonę motora od dołu. Powinno być O.K. p.s. Żadnych wieści o planowanym po reanimacji hamowanku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 No mamy poprzeczkę wysoko podniesioną do pobicia 205KM &214Nm xTomka - czy dzięki doprężeniu się to uda... Kiedy dostrajamy i na rolki ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 No to kiedy pobijacie? Sporo czasu upłynęło. Co słychać w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 już ponad 1100km nalatane po weekendzie spotykamy się w celu przegladu o wymiany oliwy no i stroimy na ile wleźie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Trzymam kciuki!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 No po paru tysiącach km silnik ułożony i shamowany, hehe fajne to ma ciśnienie na garach w granicach 16,5 na wszystkich: Więc remont się powiódł do tego na tym motorze zdobyłem nowej wiedzy, otóż też bardzo dobrze przyjmuje mod rozrządu oto wykresik potwierdzający: Wczoraj jeszcze limiter został przestawiony na 8200 no a dziś wlatują poduszki silnikowe z poliuretanu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 eh przejechalem sie swoim dawnym sunnym ostatnio i chodzi jak amrzenie ;-) wspomnienia wrtcoily ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Dawaj sprzedawaj tego saaba w cholerę i jakąś fajną szybką P10 z VE zbudujemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 no taka P10 220KM NA już by sporo mogła namieszać rossi wracaj do nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.