eszi Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 masz ecumastera... to odstąpie ci wałki Catcams 282* 10,6 lift i 275* 10.2 lift, miałem je kupić jakbym do 170 km nie dobił... mają je na sprzedaż w trax racing za 1000 zł zadzwoń i powiedz ze za 800zł kupisz od reki [ Dodano: Nie 18 Sty, 2009 14:44 ] bedziesz na nich miał 180 km teoretycznie, ale chyba warto, ciekawe jaka jest charakterystyka tych wałków? [ Dodano: Nie 18 Sty, 2009 14:57 ] Na tych springach prima nie pójdzie w dół, a ja chce małą glebe. no to pozostaje Tein SS za 1000$ albo Intrax za 1600 Euro- za dużego wyboru nie masz No na kompletny zawias o którym piszesz to mnie nie stać, ale wybrał bym z tego Tein i nie chodzi ocene, czytałem test w GT. Myślę może o jakiś H@R, lub używanych, ale współpracujących z seryjnymi amorami. Ostatnio widziałem też cud techniki z jacky, klamry ściągające do sprężyn . o D2 także słyszałem ktoś miał u nas na sprzedaż kompletny zawias za 1300 zł używany, chyba GRE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 eszi, co do walkow poszlo pw :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Ostatnio widziałem też cud techniki z jacky, klamry ściągające do sprężyn . nawet niech Ci do głowy nie przychodzi zakup tego czegoś... o D2 także słyszałem ktoś miał u nas na sprzedaż kompletny zawias za 1300 zł używany, chyba GRE. ale GRE miał do almery a nie primery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 nawet niech Ci do głowy nie przychodzi zakup tego czegoś... jak mialem swoje pierwsze auto wsciekla skode favorit to zalozylem to............... na 1dzien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 to żart był o tym co czasem ta firma wymyśla pod szylbem tuning. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 TAk na szybko: http://www.allegro.pl/item530643318_sprezy...rimera_p11.html Jak będę w wawie to coś taniej może się ogarnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 TAk na szybko: http://www.allegro.pl/item530643318_sprezy...rimera_p11.html Jak będę w wawie to coś taniej może się ogarnie... o takie obniżenie mi właśnie chodzi, tylko ciekawe jak własności jezdne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 poszukaj czegoś na rynku UK,na ebayu--bo oni kochają p11...jak coś znajdziesz to kumpel mój ci to ściągnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 31 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 poszukaj czegoś na rynku UK,na ebayu--bo oni kochają p11...jak coś znajdziesz to kumpel mój ci to ściągnie mam brata w uk, poszukam i poczekam cierpliwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 mam brata w uk, poszukam i poczekam cierpliwie. i jak cos sie znalazlo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 12 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 mam brata w uk, poszukam i poczekam cierpliwie. i jak cos sie znalazlo?? Lipa, szukam ja szuka on i nic, pomóżcie!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 w polsce od ręki kupisz springi tein stech za około 700-800 zł i w podobnej cenie Eibachy dobrze dają radę z seryjnym amortyzatorem gazowym ze sportline... jakby coś mam komplecik takich amortyzatorów... sprawnych oddam za grosze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Bierz te najtańsze z allegro - będzie komfortowo, niżej a co za tym idzie poprawi się dynamika przy wyższych prędkościach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Dzisiaj, po kilku pomiarach g-techem z Bullittem na pokładzie i wiadomo z balastem w postaci lpg i audio, na zimowych oponach wyszło 8,24 powtarzalne i na ćwiarę 16,61 najlepszy wynik. Wynik zadowalający, ale trzeba popracować nad startem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 eszi a ile Ci wypluło wiecej mocy po strojeniu?? mocy praktycznie nic, w granicach błędu pomiarowego, troszkę się poprawił wykres mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Eszi co do tych wałków CAT CAMS to ciekawe jaka to specyfikacja--streetowa czy już rajdowa--bo dosyć wysokie mają wartości...[pewnie pow 5000 dopiero autko gania] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Dzisiaj troszkę było zabawy pod maską. Sonda lambda została tylko do lpg, od pb jest odłączona i pewnie trzeba będzie autko delikatnie podstroić i sprawdzić afr. Licze na Coobcia w tym tygodniu, jak chwilkę znajdzie . Swoja drogą jestem ciekaw jaki wpływ ma jej usunięcie? Wszyscy to robią a nikt nic nie mówi. Wleciał także nowy aku, bo stary się wysłużył, przy okazji mała konserwacja jego podstawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Sonda lambda została tylko do lpg, Podoba mi się to rozwiązanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 27 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Sonda lambda została tylko do lpg, Podoba mi się to rozwiązanie Banał niesamowity, szczególnie w autach posiadających sekwencyjny wtrysk lpg np. STAG A teraz kilka faktów na niekorzyść, bynajmniej w moim przypadku: http://images44.fotosik.pl/93/050e200a6bf233c1med.jpg tak wygląda wykres po dzisiejszej hamowni(Kreator Mocy), na odpietej sondzie lambda :/ , do tego doszło jeszcze falowanie wolnych obrotów (mimo że mam ssący przyspieszony na podpietej nie faluje) oraz zmuła na niskich i średnich obrotach co widać po wykresie, czyli widoczny i ewidentny brak sondy(lub coś z ecumasterem). Obstawiam wg. sugestii kolegów że mogą być jakieś kłopoty z masą? Przykład Roki, Lukas. Wkur...em się i podłączyłem sondę z powrotem i auto ożyło, obroty nie falują i ciągnie lepiej wychodzi mi na to że w moim aucie(setupie) bez sondy ani rusz. W poniedziełek jestem u Coobcia i zobazczymy co jest grane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 A teraz kilka faktów na niekorzyść, bynajmniej w moim przypadku:http://images44.fotosik.p...6bf233c1med.jpg o, kurde, piękny wykres :one: u mnie po wywaleniu sondy nie odczułem żadnej różnicy ale jest taka możliwość, że moja sonda od zawsze była wysypana. Faktem jest, że auto miałem grubo przelane więc może tak samo jest u Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Panowie u mnie sonda w pełni sprawna, czyli po jej odłączeniu trzeba auto stroić od nowa, a najlepsze jest to co się dzieje pow. 6600 tyś./obr. .Niepodoba mi się głównie to że auto pracuje nierówno na wolnych obrotach(pewnie przez przestawienie ssącego) i nie da się go skręcić regulatorem, po podłączeniu sondy wolne są ok. Osobiście uważam, że sonda jest potrzebna gdy jest sprawna, ponieważ po strojeniu mamy sztywne nastawy programu, mimo zmian warunków atmosferycznych(temp., ciśnienie, wilgotność powietrza). Inny program będzie latem inny zimą, sonda sobie koryguje, a bez niej wiadomo. Ale oczywiscie moge nie mieć racji. [ Dodano: Sob 28 Mar, 2009 10:29 ] A teraz kilka faktów na niekorzyść, bynajmniej w moim przypadku:http://images44.fotosik.p...6bf233c1med.jpg o, kurde, piękny wykres :one: u mnie po wywaleniu sondy nie odczułem żadnej różnicy ale jest taka możliwość, że moja sonda od zawsze była wysypana. Faktem jest, że auto miałem grubo przelane więc może tak samo jest u Ciebie. u mnie jest także przelane, obstawiam że przy odłączeniu sondy chla ze 20 l, przy normalnej eksploatacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 u mnie jest także przelane, obstawiam że przy odłączeniu sondy chla ze 20 l, przy normalnej eksploatacji. Po odłączeniu sondy spalanie rośnie góra 2L... Przelane to ma każdy nissan w zakresie od 4500 do odcinki jak się ostatnio okazało Bolblowóz też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 u mnie jest także przelane, obstawiam że przy odłączeniu sondy chla ze 20 l, przy normalnej eksploatacji. Po odłączeniu sondy spalanie rośnie góra 2L... Przelane to ma każdy nissan w zakresie od 4500 do odcinki jak się ostatnio okazało Bolblowóz też ok, Kuba ale jak pamietasz stroiłeś moje auto na hamowni i podobno afr był dobry w całym zakresie z góry paliwa mi zdjąłeś itd. Trza sie w poniedziałek rozpatrzeć. [ Dodano: Sob 28 Mar, 2009 18:51 ] Dzisiaj znalazłem i usunąłem jeszcze jedną niedogodność, nieszczelności silniczka krokowego, 2 śruby były ukręcone(dzięki Coobcio że mi je kiedyś podarowałeś ), przy okazji gruntownie oczyściłem. Teraz regulacja wolnych obrotów działa. [ Dodano: Nie 29 Mar, 2009 14:48 ] Obstawiam jeszcze źle wyregulowany zapłon, ponieważ ostatnio uszczelniałem aparat zapłonowy, gdyż uszczelka nie trzymała. Po czyszczeniu okolic benzynka ekstarakcyjną, nie mogłem znaleźć miejsca w którym był poprzednio ustawiony. [ Dodano: Sro 01 Kwi, 2009 23:28 ] Dzisiaj zapłon doj...y prawie na maxa i nareszcie auto jedzie tak jak chce do odcinki, ale... dalej brakuje troszkę między 2800-3500 pewnie za ubogo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Dzisiaj zapłon doj...y prawie na maxa i nareszcie auto jedzie tak jak chce do odcinki, ale... dalej brakuje troszkę między 2800-3500 pewnie za ubogo. co ty kręcisz zapłonem jak masz korekcje ecumasterem zrobioną :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Dzisiaj zapłon doj...y prawie na maxa i nareszcie auto jedzie tak jak chce do odcinki, ale... dalej brakuje troszkę między 2800-3500 pewnie za ubogo. co ty kręcisz zapłonem jak masz korekcje ecumasterem zrobioną :027: jak byś poczytał wcześniej to uszczelniałem aparat zapłonowy i nie mogłem dokłanie znaleźć miejsca w którym był w czasie strojenia, co do dolania to po podłączeniu ponownym sondy, poprawa jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.