Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P11 Sri Szkapa Esziego


eszi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bez urazy Eszi ale kombinujesz jak stara baba :D To na bank sprzęgło.

 

BTW kiedy w końcu wywalisz tą sondę? Po co jeździć na ciągłe poprawki jak można mieć sztywną mapę i się nie pier.... Dobrze wystrojony będzie palił tyle samo i może mieć lepsiejszy zaciąg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez urazy Eszi ale kombinujesz jak stara baba :D To na bank sprzęgło.

 

BTW kiedy w końcu wywalisz tą sondę? Po co jeździć na ciągłe poprawki jak można mieć sztywną mapę i się nie pier.... Dobrze wystrojony będzie palił tyle samo i może mieć lepsiejszy zaciąg.

Jakoś nie specjalnie jestem nastawiony na wywalenie sondy, tym bardziej że ma sie dobrze. Wątpliwości co do wachy rozwiane, ale wypadało sprawdzić. Muszę zainwestować w sprzęgło i se chyba kupie używkę z P-11.144.Seryjne dużo wytrzymują, a Szkapa w przyszłym roku będzie do sprzedania, więc nie ma sensu kupować nowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pedantycznie utrzymany wóz, na co go zmieniać wsadzać VE i cieszyć się przez długie kolejne lata... no chyba że zmienić na MAximę 3.0 albo nowszą 3,5 - chodzi mnie on po głowie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, gdyby było mnie stać to bym sobie ją zostawił ;) .

A poniżej fotka z lotu ptaka: 2xSRi (niebieska mojego Ojca)

żeby nie było: gril już ogarnięty, teraz jest srebrny i wygląda jak ze stali nierdzewnej; halogen wrócił na swoje miejsce.

na fotce widać czym różni się pierwsza buda SRi od ostatniej (ojca 1999 r.)

post-11184-12533967100225_thumb.jpg

Edytowane przez eszi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę odświeżam, Brat przysłał mi z GB repliczkę apexi N1 i cóż nie wytrzymałem, siedzi już w aucie. Na duży plus, muszę stwierdzić że wobec mojego sebringa, jest dużo lżejszy i gra dużo ciszej(z silencerem!). Nareszcie usłyszałem ryk mojej Fujity. Tak troszkę z nudów pozbyłem się także znaczków z tylniej klapy i czekam teraz tylko na wymianę sprzęgła. A oto efekty:

c67afb0ee71f9842m.jpg

2179b2488576991cm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko wygląda ale u mnie wydaje się większy :) Chcę go posłuchać bez silencera

Silencera raczej nie będe wyciągał, czekam aż tłumik się "ułoży". Nie jeździłem jeszcze bez. Na pewno zatyczka zostanie, bez niej pewnie będzie hardcore.

Tłumik ma 4' na wyjściu. Tak porównywałem budowe wewnętrzną z twoim, u mnie jakoś wewnątrz tłumika jest węziej być może jest grubiej wypełniony. Zrobie dzisiaj mały reportaż i wrzucę fotki+dźwięk.

Edytowane przez eszi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto fotka wypełnienia:

7ed8f3639f13fb44m.jpg

I 2 filmy:

z silencerem

i bez

jakość nienajlepsza, ale za jakiś czas jak tłumik się ułoży, zrobie nowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się, u mnie nie ma brzęczenia. Musiałem tylko silencer izolacją owinąć, bo rezonował jedna śrubka to za mało. Mnie też się podoba bez silencera, ale wożę czasem żonę i córkę, więc wiadomo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz będą ci latać za wydechem resztki taśmy :D

 

Proponuje porozginać ranty silencera i przykręcić go równolegle do wydechu. U mnie pomogło. Zresztą jak się wydech zakopci to sadza umocuje wkładkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz będą ci latać za wydechem resztki taśmy :D

 

Proponuje porozginać ranty silencera i przykręcić go równolegle do wydechu. U mnie pomogło. Zresztą jak się wydech zakopci to sadza umocuje wkładkę.

He... he... :dribble: . Pewnie się pobawie w weekend i podegnę go trochę, boje się tylko że z czasem i tak zacznie rezonować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He... he... :dribble: . Pewnie się pobawie w weekend i podegnę go trochę, boje się tylko że z czasem i tak zacznie rezonować.

Podgiąłem silencerek spasowałem, dokręciłem i gitarka. Muszę się z hamować za jakiś czas, zobaczymy jak to wszystko teraz wygląda. Czekam także na wymianę tego cholernego sprzęgła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podgiąłem silencerek spasowałem, dokręciłem i gitarka. Muszę się z hamować za jakiś czas, zobaczymy jak to wszystko teraz wygląda. Czekam także na wymianę tego cholernego sprzęgła.

 

 

A jakie bedziesz teraz sprzegło wkładał jakiej firmy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie bedziesz teraz sprzegło wkładał jakiej firmy??

bez szaleństw miało być seryjne z P-11.144, ale wejdzie prawie nówka Valeo. Do codziennego wożenia d*py i raz na jakiś czas do jakiegoś wyścigu wystarczy.

 

Eszi kiedy bijesz na hamownie-warto sprawdzić co tłumik wniósł..

nie licze na kokosy, się okaże 155 KM to na pewno jest. Mnie głównie interesuje przebieg niuta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez szaleństw miało być seryjne z P-11.144, ale wejdzie prawie nówka Valeo. Do codziennego wożenia d*py i raz na jakiś czas do jakiegoś wyścigu wystarczy.

 

 

kiedys IC miało Exedy w bardzo dobrej cenie, sam kupowalem ale teraz widze ze nie ma na stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ja już mam sprzęgło, tylko czekam na wymianę.

 

Ja już mam sprzęgło, tylko czekam na wymianę.

Jutro prawie nowe Valeo zastąpi seryjne już wysłużone sprzęgło :rolleyes:

 

Dzisiaj z Bullitem walczyliśmy z demontażem sprzęgła, okazało się co siedzi pod skrzynią. Seryjne sprzęgło to jakaś dziwna marka-VISIUN sygnowana przez Nissan. k**ewsko mocne sprzęgła robią, bo pewnie gdyby nie brak jednego mocowania łożyska i znajdujący się na docisku tarczy pod jedną łopatką kawałek metalu, niewiadomego pochodzenia pewnie jeszcze wiele by zniosło:

a69f3100614305bcm.jpg

okazało się także że wymieniamy łożysko co niestety przesuwa prace na przyszły tydzień :angry:

Edytowane przez eszi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojej nie będziesz raczej zadowolony z VALEO... ja wiem że do zmodowanego auta albo jak ktoś ma ciężką nogę to żeby się go trzymać z dala...

Spoko, spoko potrzebuje do rekreacyjnej jazdy. Raz na jakiś czas tylko do poganiania wystarczy, grunt to z niego nie strzelać za często.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Trudno jest jakie jest. Do dupowożenia wystarczy. Tym bardziej że po nowym roku, auto będzie na sprzedaż.

 

Trudno jest jakie jest. Do dupowożenia wystarczy. Tym bardziej że po nowym roku, auto będzie na sprzedaż.

Sprzęgło już na swoim miejscu, łożysko OEM-owe NTN także bo stare już grzechotało.

A taki docisk i tarcza siedziały fabrycznie:

7452c951df369250m.jpg

37847363a1d205c4m.jpg

Najważniejsze:

-nie ma już wibracji przy ruszaniu

-pedał chodzi mega komfortowo.

Teraz jakieś 1000-1500 km spokojnej jazdy i regulacja linki, niech sie wszystko ułoży.

Wielkie podziękowanie dla BULLITTA za cierpliwość i robótkę.

 

Temat do zamknięcia, auto na sprzedaż.

 

 

 

wczoraj wspólnie z moim dobrym Ziomkiem wymieniliśmy łączniki stabilizatora (prawdopodobnie fabryczne jeszcze) oraz końcówkę drążka, czekają na wymianę jeszcze tylnie poduszki wahacza dolnego, ale to już grubszy zabieg.

Auto jest cały czas do sprzedania, ale nie spieszy mi się, gdyż do przyszłego roku będę nim i tak jeździć. Muszę tylko w wolnej chwili profilaktycznie motorownie zhamować, żeby nabywca wiedział co bierze.

d39b8d7f7c2deb8bm.jpg

 

W dniu dzisiejszym dotarł do mnie nowy komplet wtryskiwaczy lpg "magic jet" i filterek fazy lotnej . Stare valdki już przelatały 30 000 km, więc czas na nie już był. Na instalacji lpg nie można oszczędzać, trzeba wszystkie wymiany robić na czas. Profilaktycznie wymieniłem także przewody WN (SEIWA)i świeczki (DENSO), ten badziew SENTECHA wyrzuciłem do śmieci, po tym jak w ręce po raz kolejny został mi sam przewód. Po wymianie oczywiście dopasowanie dysz, regulacja i korekty na drodze we własnym zakresie.

 

Trudno jest jakie jest. Do dupowożenia wystarczy. Tym bardziej że po nowym roku, auto będzie na sprzedaż.

 

 

Sprzęgło już na swoim miejscu, łożysko OEM-owe NTN także bo stare już grzechotało.

A taki docisk i tarcza siedziały fabrycznie:

7452c951df369250m.jpg

37847363a1d205c4m.jpg

Najważniejsze:

-nie ma już wibracji przy ruszaniu

-pedał chodzi mega komfortowo.

Teraz jakieś 1000-1500 km spokojnej jazdy i regulacja linki, niech sie wszystko ułoży.

Wielkie podziękowanie dla BULLITTA za cierpliwość i robótkę.

 

Temat do zamknięcia, auto na sprzedaż.

 

 

 

wczoraj wspólnie z moim dobrym Ziomkiem wymieniliśmy łączniki stabilizatora (prawdopodobnie fabryczne jeszcze) oraz końcówkę drążka, czekają na wymianę jeszcze tylnie poduszki wahacza dolnego, ale to już grubszy zabieg.

Auto jest cały czas do sprzedania, ale nie spieszy mi się, gdyż do przyszłego roku będę nim i tak jeździć. Muszę tylko w wolnej chwili profilaktycznie motorownie zhamować, żeby nabywca wiedział co bierze.

d39b8d7f7c2deb8bm.jpg

 

W dniu dzisiejszym dotarł do mnie nowy komplet wtryskiwaczy lpg "magic jet" i filterek fazy lotnej . Stare valdki już przelatały 30 000 km, więc czas na nie już był. Na instalacji lpg nie można oszczędzać, trzeba wszystkie wymiany robić na czas. Profilaktycznie wymieniłem także przewody WN (SEIWA)i świeczki (DENSO), ten badziew SENTECHA wyrzuciłem do śmieci, po tym jak w ręce po raz kolejny został mi sam przewód. Po wymianie oczywiście dopasowanie dysz, regulacja i korekty na drodze we własnym zakresie.

 

 

Aby troszkę odświeżyć wnętrze autka zakupiłem sobie takie fajne ringi. Jak ktoś chce to dam linka, sprzedawca ma także do P-11.144. Przyznam że ładnie to wygląda:

c956bdbe8da1bf6fm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto chyba nowe z fabryki bo same 000000000 :D

A jak się motorownia sprawuje po tych wszystkich modach, byly jakieś usterki mechaniczne moze ?

Tak się dzieje w nissanach po odpięciu zegarów od zasilania. Może gdybym klemę odpiął to by się nie skasował, teraz muszę ustawić u fachowców poprzedni przebieg. Auto śmiga bezawaryjnie. Po modach oczywiście jest lepiej, mój ojciec ma seryjną 2.0(130 KM) i jest różnica kolosalna na korzyść mojej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...