Gość PMW Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 jak byś poczytał wcześniej to uszczelniałem aparat zapłonowy i nie mogłem dokłanie znaleźć miejsca w którym był w czasie strojenia, co do dolania to po podłączeniu ponownym sondy, poprawa jest. a na ecumasterze nie jest tak że masz stałą mapę zapłonu/paliwa w zależności od obrotów/uchylenia przepustnicy/sygnału z przepływki z pominięciem sygnałów sondy lambda która to zubaża mieszankę aby przedział który służy do jazdy ekonomicznej czyli do 4500 był faktycznie ekonomiczny? jeśli tak to podłączając sondę nic się nie zmieni bo mapa jest wgrana w ecumasterze czy się mylę ... moze coobcio mnie uświadomi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Sonda lambda mimo ECU mastara ma może w pewnym zakresie ok +/-10% dawać korekty na paliwo. Ps. ESZI, Bombel mi się żalił że i jego pokonałeś :> ?? Czy to prawda ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Sonda lambda mimo ECU mastara ma może w pewnym zakresie ok +/-10% dawać korekty na paliwo. Ps. ESZI, Bombel mi się żalił że i jego pokonałeś :> ?? Czy to prawda ?? Bombel miał ogólnie nie fart :/ tego dnia, obaj po spalonym starcie szliśmy, jakoś chyba na 3-ce został, ale miał mi na pokładzie(zresztą on ci to pewnie omówił dokładnie). Nie robiliśmy rewanżu, ot jeden starcik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 dzieje się coś w tym projekcie??? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 dzieje się coś w tym projekcie??? :?: Wszystko w swoim czasie Po "majówce" wlatuje wałek ssący z P11 GT(SR20DEH), tylko muszę się z Coobciem ustawić na przekładkę, zobaczymy ile daje ten mod w SR20De. Obstawiam 150/200 i powinna góra do odcinki się poprawić, po podstrojeniu oczywiście. [ Dodano: Czw 07 Maj, 2009 21:40 ] Wałek nabyty, jutro przekładka wznios 37,8 mm [ Dodano: Sob 09 Maj, 2009 00:57 ] Wałek na miejscu, dzięki Coobcio za wymiankę i podstrojenie. Góra wyraźna poprawa, ciągnie równo do odcinki. [ Dodano: Sob 09 Maj, 2009 01:12 ] 7.23 i 16.10 [ Dodano: Sob 09 Maj, 2009 01:28 ] Toyota corolla 1.8 vvti(podobno dłubana na 180 KM) objechana na długość; vw golf 3 vr6 do 3-ciego biegu łeb w łeb, później zostałem "skilowany" :/ [ Dodano: Sob 09 Maj, 2009 01:39 ] Teraz czekam na springi, oby SZKAPA nie stała się taczką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 No, no idziesz Teraz na konfrontację z bullitem co by sprawdzić mody :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Teraz czekam na springi, oby SZKAPA nie stała się taczką o fak... tylko nie H&R.... od razu jedż do zerkopolu po bilsteiny b6/b8 bo auto ci bedzie podskakiwać jak piłeczka... to sie nie nadaje do wożenia rodziny... trzeba było wyciągnąć wnioski z moich doświadczeń... może nie bedzie aż tak sztywno jak w moim byłym aucie, ale też bedzie beton... zero komfortu :/ do tego bedzie podskakiwać - a to bardzo niebezpieczne dla kręgosłupa seryjny amorek + H&R = :!!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 9 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Teraz czekam na springi, oby SZKAPA nie stała się taczką o fak... tylko nie H&R.... od razu jedż do zerkopolu po bilsteiny b6/b8 bo auto ci bedzie podskakiwać jak piłeczka... to sie nie nadaje do wożenia rodziny... trzeba było wyciągnąć wnioski z moich doświadczeń... może nie bedzie aż tak sztywno jak w moim byłym aucie, ale też bedzie beton... zero komfortu :/ do tego bedzie podskakiwać - a to bardzo niebezpieczne dla kręgosłupa seryjny amorek + H&R = :!!: -35, opony 195/60/15 więc bez przesady, to nie eibach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 -35, opony 195/60/15 więc bez przesady, to nie eibach eibachy są jak seryjne sprężyny... h&r są naprawde twarde... u jarka w sunnym był beton a miał zwykłe czarne... te czerwone są do pracy z aftermarketowym amortyzatorem... zresztą sam zobaczysz... a jescze co do intraxa który u mnie siedział to miałem okazję przewieżć Bombla na max miękkim setupie i powiedział że nigdy w życiu by czegoś takiego do auta nie założył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 -35, opony 195/60/15 więc bez przesady, to nie eibach Jak Ci zależy na osiągach to pasowało by te opony zmienić na jakieś niższe np. 195/55R15... wówczas bariera magiczna 16 sek by była do złamania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 9 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 -35, opony 195/60/15 więc bez przesady, to nie eibach Jak Ci zależy na osiągach to pasowało by te opony zmienić na jakieś niższe np. 195/55R15... wówczas bariera magiczna 16 sek by była do złamania Dzisiaj po dowaleniu zapłonu prawie do końca 16.01, 16.03 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Dzisiaj po dowaleniu zapłonu prawie do końca 16.01, 16.03 uważaj żeby panewka nie poleciała jak tak bedziesz rzezać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 h&r są naprawde twarde... u jarka w sunnym był beton a miał zwykłe czarne... to pojeździj na weitecu ;-) :zly: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 każdy ma jakieś swoje odczucia odnośnie zawieszeń--EIBACH w nissanie to totalna porażka--plomby wypadają,miałem 3 razy eibacha-nigdy więcej ESZI GRATULUJĘ WYNIKÓW,a puki panewki nie stukają to raczej nic silnikowi nie grozi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 każdy ma jakieś swoje odczucia odnośnie zawieszeń--EIBACH w nissanie to totalna porażka--plomby wypadają,miałem 3 razy eibacha-nigdy więcej ESZI GRATULUJĘ WYNIKÓW,a puki panewki nie stukają to raczej nic silnikowi nie grozi U mnie tak jest... jest twardo jak cholera... muszę rozkręcić amorki. Problemem nie jest to, że jest twardo, ale to, że przez zbyt twarde zawieszenie auto nie wybiera nierówności, tylko po nich lata... czyli w zakręcie przestawia mi samochód. Lubię boki, ale szkoda mi chyba zawiechy i kół... Do tego przez pusty tył łapie boki przy hamowaniu w zakręcie, przy odjęciu gazu... słowem w każdej sytuacji. Mimo to polecam generalnie takie zestawy. Przynajmniej czuć, że się trzyma jak idzie się po zakrętach... To co będzie jak je wreszcie rozeprę dołem i górą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Dzisiaj po dowaleniu zapłonu prawie do końca 16.01, 16.03 uważaj żeby panewka nie poleciała jak tak bedziesz rzezać to ustawienie było tylko do testów, wracam zapłon do wcześniejszego ustawienia, a po niedzieli ustawie sobie lampą, tylko oznakuje gdzie 18 i 20. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 A po co ci lampa jeśli można wiedzieć. Przyspieszasz tyle, żeby auto dobrze jechało i nie było stuku. Panewkom nic do tego... I po co opóźniać zapłon skoro auto lepiej jechało na przyspieszonym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 A po co ci lampa jeśli można wiedzieć. Przyspieszasz tyle, żeby auto dobrze jechało i nie było stuku. Panewkom nic do tego... I po co opóźniać zapłon skoro auto lepiej jechało na przyspieszonym? ja tylko w ramach informacji, ile faktycznie mam przyśpieszony i oby jakąś skale mieć .Dostep do lampy mam za darmo. Spotkamy się dzisiaj wieczorkiem wiadomo gdzie, to pogadamy. A PMW to jak zwykle wszystko wie najlepiej i nie tylko na NKP, ale i innych forach :kosci: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Ok. Jeżeli wieczorem nie będzie padało to z chęcią wpadnę na spota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Ok. Jeżeli wieczorem nie będzie padało to z chęcią wpadnę na spota Ustawimy sie na kom., wezmę laptopika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 eszi, chwal sie jak tam przyrosty, i co z ta Corolka vvti :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Ja tam wiem że 10KM doszło i poprawa tak jak mówiłem od niespełna 5000obr.min do odcinki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 P.S. To wyniki z mojego GTECHA?? jakby co to ja go mam [ Dodano: Wto 12 Maj' date=' 2009 22:03[/i'] ] eszi' date=' chwal sie jak tam przyrosty, i co z ta Corolka vvti :027:[/quote']Corolka 1.8 podobno 180 KM, ale koleś chyba nie ogarniał , został na ponad długość auta. [ Dodano: Wto 12 Maj, 2009 22:12 ] Ja tam wiem że 10KM doszło i poprawa tak jak mówiłem od niespełna 5000obr.min do odcinki Kuba poprawa jest ponad 10 KM' date=' więc 10 KM jest na 100 %. a teraz wykres: autko podstrojone pod wałek, ale nie na hamowni można jeszcze kilka koni i niutona ugrać i przede wszystkim wygładzić wykresy, ale to po poprawkach wydechu, za jakiś czas. ZAZNACZAM ŻE AUTO HAMOWANE PO POSTOJU W KORKU I TEMP. 23 'C. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 podstrojenie na oko było bez jazdy próbnej tak a propo sprawdzenia jak twój ecu master się ma Dołek na dole prawie zniwelowany no i co średnio 9Nm doszło no a koniami to się posypało - jest coraz lepiej. Już GT klęka na kolana przy twoim zapiepszaczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 podstrojenie na oko było bez jazdy próbnej tak a propo sprawdzenia jak twój ecu master się ma Dołek na dole prawie zniwelowany no i co średnio 9Nm doszło no a koniami to się posypało - jest coraz lepiej. Już GT klęka na kolana przy twoim zapiepszaczu razem z Piotrkiem byliśmy w lekkim szoku, po wyniku . Wystroi się, jak poprawie wydech i splanuje łeb, ale to potrwa. Dzięki Kuba za pomoc i tak, wszystko w swoim czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.