Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P11 Sri Szkapa Esziego


eszi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no i wreszcie jakieś pozytywy się ukazały__ale ta corolla mi nie daje spokoju,bo jeśli 1.8 to powinien być TS a te mają papierowo 192km[choć sukcesem jest gdy na hamowni pokaże się 165km...]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, mi też od kąd o tym przeczytałem, nie daje to spokoju ;) TS są ale są jeszcze nowe 1.8 vvti, które maja ~125KM. Nie wiem jak właściciel wykrzesał z tego 180KM bo to trudne w modach silniki. A co do TSów to skąd te przypuszczenia, że fabryczne są tak słabe. Swego czasu siedziałem na forum Corolli i TSy trzymały moc wzorowo (odmiennie do Type-rów). Na Cargo jeździł srebrny TS i szedł prawie łeb w łeb z Hondą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i wreszcie jakieś pozytywy się ukazały__ale ta corolla mi nie daje spokoju,bo jeśli 1.8 to powinien być TS a te mają papierowo 192km[choć sukcesem jest gdy na hamowni pokaże się 165km...]

Hey, wiem na pewno że koleś miał w niej 1.8, może go spotkam kiedyś to dowiem się dokładnie.

 

[ Dodano: Nie 17 Maj, 2009 15:54 ]

Na Cargo jeździł srebrny TS i szedł prawie łeb w łeb z Hondą.

Ta corolka była srebrna w hatchbacku, ale ciągle nie mogę kolesia trafić.

 

[ Dodano: Sro 20 Maj, 2009 20:50 ]

W dniu wczorajszym wleciały na przód klocki ferodo premier zamiast ate, które okazały się z d*py i były popękane po przebiegu około 8-tyś, mięsa było sporo.

W sobotę montuje springi H@R -35, dedykowane do P11. Pewnie cały dzień się zejdzie. Fotki będą.

 

[ Dodano: Nie 24 Maj, 2009 10:08 ]

Springi na miejscu, idealna gleba o taką mi chodziło, najdziwniejsze że prawie nie ma różnicy w prowadzeniu, wobec seryjnych,po południu foty :D

 

[ Dodano: Pon 25 Maj, 2009 18:22 ]

Oto fotka po wymianie sprężyn na H@R:

31cbf9be251331e7m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No przyznam że ładnie się prezentuje maszyna - poza tym aspektem będzie miała lepszy ciąg przy wyższych prędkościach.

Ps. jak się lata, nie ma efektu taczki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę za wysoki profil opony na efekt taczki...

 

trochę balonowe te 55-ki mam teraz u sebie 205/55/16 i przyznam że nie daje się na takm czymś jeżdzić - auto się wogóle nie prowadzi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przyznam że ładnie się prezentuje maszyna - poza tym aspektem będzie miała lepszy ciąg przy wyższych prędkościach.

Ps. jak się lata, nie ma efektu taczki ?

Jeżeli chodzi o własności jezdne to jest ok, te springi to prawie progresja, tylko muszę amory z tyłu wymienić bo od nowości nie były wymieniane. Ze względu na butle z lpg w kole usytuaowaną z lewej strony, troszkę autko tyłem siedzi, ale to samo było na seryjnych sprężynach.

O dziwo nierówności są wybierane i amory nie dobijają, jest sztywniej i o to mi chodziło. Sprężyny są -35 w dół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napewno, właściwości się polepszyły jezdne :)

Jeszcze chyba wrzucę wszystkie nowe amory, bo mam promocje na kayaba exel-g, 640 zł za 4 szt. . Do moich sprężyn wystarczą w zupełności, tym bardziej że mam u siebie fabryczne monroe jeszcze, które już napewno nie spełniają swoich właściwości. Nie będe pakował kasy w jakieś droższe, bo przy -35 mm nie ma takiej potrzeby.

Zastanawiam się jeszcze czy nie wrzucić na tył seryjnych sprężyn, stał by ładnie wysoko ze względu na lpg. Tylko ciekaw jestem jak to wpłyneło by na właściwości jezdne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się jeszcze czy nie wrzucić na tył seryjnych sprężyn, stał by ładnie wysoko ze względu na lpg. Tylko ciekaw jestem jak to wpłyneło by na właściwości jezdne?

 

może jedną zostaw seryjną a drugą załóż H&R ... !!!! ciekawe jakby to wpłynęło na właściwości jezdne :573:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się jeszcze czy nie wrzucić na tył seryjnych sprężyn, stał by ładnie wysoko ze względu na lpg. Tylko ciekaw jestem jak to wpłyneło by na właściwości jezdne?

 

może jedną zostaw seryjną a drugą załóż H&R ... !!!! ciekawe jakby to wpłynęło na właściwości jezdne :573:

 

w tym momencie przychylam sę do PMW :!: --eszi daj sobie na luz z takimi pomysłami..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się jeszcze czy nie wrzucić na tył seryjnych sprężyn, stał by ładnie wysoko ze względu na lpg. Tylko ciekaw jestem jak to wpłyneło by na właściwości jezdne?

 

może jedną zostaw seryjną a drugą załóż H&R ... !!!! ciekawe jakby to wpłynęło na właściwości jezdne :573:

 

w tym momencie przychylam sę do PMW :!: --eszi daj sobie na luz z takimi pomysłami..

dzięki chłopaki, pytam i mam odpowiedź ;) . Kolejne pytanie jest następujące:

Czy jeżeli moje seryjne amory, wg. ścieżki diagnostycznej są ok, to czy jest sens wymieniać je na nowe kayaba exel-g(droższych i lepszych nie planuje), czy po prostu poczekać aż się do końca zużyją, bo nie będzie jakiejś konkretnej różnicy wobec tych co mam.Nadmienie że poduszki są całe, odboje też, tylko harmonijkowe osłony porwane. Generalnie chodzi mi o to czy amor ma wpływ na wysokość auta(prześwitu), bo nie chciał bym aby przód był wyżej jak tył(wizualnie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jeżeli moje seryjne amory, wg. ścieżki diagnostycznej są ok, to czy jest sens wymieniać je na nowe kayaba exel-g(droższych i lepszych nie planuje), czy po prostu poczekać aż się do końca zużyją, bo nie będzie jakiejś konkretnej różnicy wobec tych co mam.

 

podskakuje? jeśli tak to siła odbicia jest za mała amortyzatory do wymiany... ale do sprężyn typu H&R to minimum Gr2/ultra SR jeśli nie AGX... a tak naprawde najlepsze by były Bilsteiny B6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jeżeli moje seryjne amory, wg. ścieżki diagnostycznej są ok, to czy jest sens wymieniać je na nowe kayaba exel-g(droższych i lepszych nie planuje), czy po prostu poczekać aż się do końca zużyją, bo nie będzie jakiejś konkretnej różnicy wobec tych co mam.

 

podskakuje? jeśli tak to siła odbicia jest za mała amortyzatory do wymiany... ale do sprężyn typu H&R to minimum Gr2/ultra SR jeśli nie AGX... a tak naprawde najlepsze by były Bilsteiny B6

nie podskakuje, czasem trochę buja rzadko, góra dół, ale czasem na łączeniu asfaltu. Jest sztywniej niż na serii, ale prowadzenie lepsze, nawet na prostej i w zakrętach, czasem trochę bujnie góra dół(bez dobicia)ale to wina pewnie amorów.

co do bilsteinów b6, to szkoda mi kasy na nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasem trochę bujnie góra dół(bez dobicia)

 

jak ty chcesz żeby dobijało na takich twardych springach :D heh to niemożliwe

 

skok amortyzatora jest większy niż zakres pracy sprężyny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasem trochę bujnie góra dół(bez dobicia)

 

jak ty chcesz żeby dobijało na takich twardych springach :D heh to niemożliwe

 

skok amortyzatora jest większy niż zakres pracy sprężyny...

kurna nareszcie gadasz do rzeczy ;) , czyli wnioskuje że wymiana na kayaby nic nie zmieni generalnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurna nareszcie gadasz do rzeczy ;) , czyli wnioskuje że wymiana na kayaby nic nie zmieni generalnie?

 

To Ty pownieneś wiedzieć w jakim stanie masz amortyzatory :D i czy trzeba je wymienić...

ja Twoim autem nie jeździłem jeśli mają te swoje 75% sprawności to generalnie nic się nie zmieni... b6 wkładaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli mają te swoje 75% sprawności to generalnie nic się nie zmieni...

ja bym się nie sugerował procentami uzyskanymi na ścieżce diagnostycznej...nieraz było opisane, że komuś amorki pokazały to +/- 70% a tak na prawdę kwalifikowały się do wymiany...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te testy sprawności mało co sprawdzają, założysz np. lepszy amorek jak np. KYB Ultra SR i wyjdzie mała sprawność na nim a prowadzi auto się świetnie bez efektu taczki i wystarczająco komfortowo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj ze mną, Bodek miał przejażdżkę niech on się wypowie. A co do moich amorów, jak pisałem to fabryczne i czas na nie na pewno, bo swoje już przelatały.

 

[ Dodano: Sob 06 Cze, 2009 18:57 ]

Dzisiaj mój końcowy został przycięty i zrobiony na black.

e5a7750d0e046715m.jpg

b07c67b4a96b4160m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj ze mną, Bodek miał przejażdżkę niech on się wypowie

 

Według mnie jest ok. W miarę miękko i bez przechyłów. Przejażdżka była krótka i po równym asfalcie więc za dużo powiedzieć się nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wleciał dodatkowy dolot do stożka z halogenu, który dmucha dodatkowo bezpośrednio na jego ściankę od spodu. Czyli mamy maksymalny przedmuch na niego. Na razie prowizorka fotki wrzucę jak dopieszcze.

 

[ Dodano: Sob 04 Lip, 2009 19:04 ]

Trzeba porządnie wystroić Szkapę, bo nadal nie jestem w stanie w konfrontacji z Bullittem wysunąć się na prowadzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dzisiaj wleciał dodatkowy dolot do stożka z halogenu, który dmucha dodatkowo bezpośrednio na jego ściankę od spodu. Czyli mamy maksymalny przedmuch na niego. Na razie prowizorka fotki wrzucę jak dopieszcze.

 

<!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[ <i><b>Dodano</b>: Sob 04 Lip, 2009 19:04</i> ]<!--sizec--></span><!--/sizec-->

Trzeba porządnie wystroić Szkapę, bo nadal nie jestem w stanie w konfrontacji z <b>Bullittem</b> wysunąć się na prowadzenie.

Dzisiaj strojenie i pomiar afr, może rolki... <_<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strojenie nie wiele tu pomoże - pomyśl nad lżejszymi felgami :)

No tak wpadaj to coś tam poprawimy z koniami i Nm... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...