eszi Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Strojenie nie wiele tu pomoże - pomyśl nad lżejszymi felgami No tak wpadaj to coś tam poprawimy z koniami i Nm... Sam wiesz co było grane, mam nadzieje że ten program się sprawdzi. Oby sonda nie skorygowała za bardzo wachy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Strojenie nie wiele tu pomoże - pomyśl nad lżejszymi felgami co do felg nie wiele się zmieni bo 195/60/15 są wysoke jak 225/45/17 a cienkie i wąskie jak d*pa węża więc na starce nie powalczysz - 215/40/17 + OZ superleggera to najlepsze rozwiązanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość eszi Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 co do felg nie wiele się zmieni bo 195/60/15 są wysoke jak 225/45/17 a cienkie i wąskie jak d*pa węża więc na starce nie powalczysz - 215/40/17 + OZ superleggera to najlepsze rozwiązanie pewnie masz racje, ale dla mnie max to 205/55 lub 205/50 i niżej nie zejdę, bo polskie drogi i komfort jazdy po nich nie przemawia za tym. Co do OZ crono ht mnie najbardziej się podoba, ale i tak stać mnie tylko na używane OZ-y. Co do startów racja 195 to za mało, 205 powinno wystarczyć jak do mojej klaczy,do tego dobra gumka wielofunkcyjna, tu jestem twardo za NOKIAN-em. Co do strojenia dzisiejszego, są efekty może to potwierdzić np. Bullitt. Dzieki Kuba za pomoc i ziomowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 pewnie masz racje, ale dla mnie max to 205/55 lub 205/50 i niżej nie zejdę, bo polskie drogi i komfort jazdy po nich nie przemawia za tym. Co do OZ crono ht mnie najbardziej się podoba, ale i tak stać mnie tylko na używane OZ-y. Co do startów racja 195 to za mało, 205 powinno wystarczyć jak do mojej klaczy,do tego dobra gumka wielofunkcyjna, tu jestem twardo za NOKIAN-em. Co do strojenia dzisiejszego, są efekty może to potwierdzić np. Bullitt. Dzieki Kuba za pomoc i ziomowanie. Elo to w końcu jak obchodzisz się z Bulitem - dajesz mu radę ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 18 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Elo to w końcu jak obchodzisz się z Bulitem - dajesz mu radę ?? jest dużo lepiej, potrafie nawet wysunąć się na prowadzenie, więc mocy jest sporo. Muszę jedynie zmiany biegów robić w granicach odcinki, min. 6500 tyś./obr. . Nie ma już tego efektu, gdzie mnie przeganiał, utrzymuje pozycje a nawet czasem uda mi się wygrać. Bullitt lata na 16-tce 205/45 OZ więc może zmulać,chociaż start powinien mieć lepszy. Wczoraj robilismy korekty zapłonem u niego i u mnie, sporo startów było, coś tam dało wczorajsze strojenie. Wobec Hondy Accord 2.0, która mimo rozluźnienia wydechu i poprawienia czasów na g-techu wypada gorzej wobec mojej habety niż wcześniej, nawet do 2-óch długości, wobec wcześniejszego programu różnica jest kolosalna. Z ciekawostem w sierpniu, jedziemy z Bullittem na hamownie będzie widać czarno na białym, jaka różnica nas dzieli, zaprzyjaźniny accord pewnie też będzie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 No teraz chyba w końcu jest u Ciebie tak jak być powinno, kiedyś jak będe miał dostatecznie dużo zapału to wrzuce na przód chociaż stare koła wtedy będzie widać co dało samo to wczorajsze strojenie Twojej primy, ale napewno jest lepiej niż było i w końcu lata to porównywalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 18 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 No teraz chyba w końcu jest u Ciebie tak jak być powinno, kiedyś jak będe miał dostatecznie dużo zapału to wrzuce na przód chociaż stare koła wtedy będzie widać co dało samo to wczorajsze strojenie Twojej primy, ale napewno jest lepiej niż było i w końcu lata to porównywalnie tym bardziej że u ciebie swap był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 rusza się coś u ciebie czy na urlopie nic się nie robi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 W aucie znowu coś nie gra po ostatnim strojeniu, zapomniałem opisać. Coś sie dzieje niedobrego przy ruszaniu w zakresie do 1500 obr. szarpie autem jak cholera, muszę startować z min. 1500 obr. a i tak szarpie. Poza tym auto chodzi wyśmienicie, będzie trzeba do Kuby jechać z reklamacją bo grzebalismy i w tym zakresie obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Hehe na częsciowych uchyleniach gazu nic Ci nie zmieniałem bo masz sondę lambda podłączoną tylko gaz do deski Ci stroiłem i nic więcej Jak coś ci źle z dołu idzie szarpie na częściowych to zmień sondę albo wreszcie wywal ją w cholerę i odpoczątku po bożemu to zrobić na sztywnej mapie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 a może to poduszki silnika padły??z dołu mam po ostatnich modach taki sam problem z tym zę w zakresie od 1500-2000 obr-strasznie szarpie i nie ma płynnej jazdy przy dalikatnym wciskaniu gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Hehe na częsciowych uchyleniach gazu nic Ci nie zmieniałem bo masz sondę lambda podłączoną tylko gaz do deski Ci stroiłem i nic więcej Jak coś ci źle z dołu idzie szarpie na częściowych to zmień sondę albo wreszcie wywal ją w cholerę i odpoczątku po bożemu to zrobić na sztywnej mapie. pamięć zawodzi, mówiłem aby się nie spieszyć grzebaliśmy w wolnych obrotach. Sonda jest w pełni sprawna, więc nie ma potrzeby wymiany, co do sztywnej mapy to jakoś nie mam przekonania, w większości aut N/A jest sonda i nikt jej nie wywala, wiadomo dlaczego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 a może to poduszki silnika padły??z dołu mam po ostatnich modach taki sam problem z tym zę w zakresie od 1500-2000 obr-strasznie szarpie i nie ma płynnej jazdy przy dalikatnym wciskaniu gazu poduszki całe,zaczyna mnie ta pańszczyzna delikatnie wk....ać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 poduszki całe,zaczyna mnie ta pańszczyzna delikatnie wk....ać . eszi-ja mam N/A i sonda jest odłączona w sumie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 eszi-ja mam N/A i sonda jest odłączona w sumie... Hehe to pierwszy mod jaki zawsze u Ciebie dokonuję - zwłaszcza jak masz sekwencyjne LPG... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Hehe to pierwszy mod jaki zawsze u Ciebie dokonuję - zwłaszcza jak masz sekwencyjne LPG... Ja tam auta nigdy nie udrutuje, chyba że mi sonda padnie. Po raz kolejny powtarzam, skoro jest sonda w aucie sprawna, to nie potrzeba jej wywalać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 jak tam kiedy autko dostrojone bedzie>??może jakaś mała kreseczka ze mną?momenty mamy podobne obrotowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 jak tam kiedy autko dostrojone bedzie>??może jakaś mała kreseczka ze mną?momenty mamy podobne obrotowe auto jest wystrojone na trasie, zakres niskich trzeba sprawdzić, jak się kiedykolwiek dogadam z Kuba to może mi to ogarnie, raz a porządnie . Co do kreski nie ma problemu i mogę jeszcze załatwić 2 sparingpartnerów jak się zgodzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 15 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Podziękowania dla Bullitta i Bodka problem z ruszaniem rozwiązany, przyczyną jest podupadające sprzęgło, trza je wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 wszystkim te sprzęgła siadają ostatnio coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 16 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Jeszcze w rachubę wchodzi jedna kwestia, może być za ubogo w zakresie do 1200 obr./min.(co sam sprawdze, bo mam laptopa(czy było ujmowane). Tak dla świętego spokoju . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 wszystkim te sprzęgła siadają ostatnio coś A jakie miał Eszi? Bo ja zwaliłem nowego AISIN-a w czerwonej bardzo szybciutko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 16 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 A jakie miał Eszi? Bo ja zwaliłem nowego AISIN-a w czerwonej bardzo szybciutko Raczej seryjne nie sprawdzałem, ale k**ewsko mocne i długo wytrzymało. Jeszcze niedawno ciołem 2-kę bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 ja zwaliłem nowego AISIN-a w czerwonej bardzo szybciutko Każde inne sprzęgł - także spiekowe i byś załatwił jakby było ustawione tak jak miałeś czyli mimo popuszczenia sprzęgła i tak jechałeś na "półsprzegle" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 (edytowane) Chyba brak paliwa na niskich obrotach odpada. Do 1372 obr. miałem paliwko zdjęte na -1, dałem na 0 i nic się nie zmieniło dalej poszarpuje przy ruszaniu. Myślę jeszcze o dołożeniu tylko ile, bo wiadomo że sonda i tak skoryguje. Obstawiam na 90 %, że raczej sprzęgło już niedomaga. Edytowane 19 Września 2009 przez eszi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.