Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P11 Sri Szkapa Esziego


eszi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Strojenie nie wiele tu pomoże - pomyśl nad lżejszymi felgami :)

No tak wpadaj to coś tam poprawimy z koniami i Nm... :D

Sam wiesz co było grane, mam nadzieje że ten program się sprawdzi. Oby sonda nie skorygowała za bardzo wachy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strojenie nie wiele tu pomoże - pomyśl nad lżejszymi felgami :)

 

 

co do felg nie wiele się zmieni bo 195/60/15 są wysoke jak 225/45/17 a cienkie i wąskie jak d*pa węża więc na starce nie powalczysz - 215/40/17 + OZ superleggera to najlepsze rozwiązanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do felg nie wiele się zmieni bo 195/60/15 są wysoke jak 225/45/17 a cienkie i wąskie jak d*pa węża więc na starce nie powalczysz - 215/40/17 + OZ superleggera to najlepsze rozwiązanie

pewnie masz racje, ale dla mnie max to 205/55 lub 205/50 i niżej nie zejdę, bo polskie drogi i komfort jazdy po nich nie przemawia za tym. Co do OZ crono ht mnie najbardziej się podoba, ale i tak stać mnie tylko na używane OZ-y.

Co do startów racja 195 to za mało, 205 powinno wystarczyć jak do mojej klaczy,do tego dobra gumka wielofunkcyjna, tu jestem twardo za NOKIAN-em.

Co do strojenia dzisiejszego, są efekty może to potwierdzić np. Bullitt. Dzieki Kuba za pomoc i ziomowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie masz racje, ale dla mnie max to 205/55 lub 205/50 i niżej nie zejdę, bo polskie drogi i komfort jazdy po nich nie przemawia za tym. Co do OZ crono ht mnie najbardziej się podoba, ale i tak stać mnie tylko na używane OZ-y.

Co do startów racja 195 to za mało, 205 powinno wystarczyć jak do mojej klaczy,do tego dobra gumka wielofunkcyjna, tu jestem twardo za NOKIAN-em.

Co do strojenia dzisiejszego, są efekty może to potwierdzić np. Bullitt. Dzieki Kuba za pomoc i ziomowanie.

 

Elo to w końcu jak obchodzisz się z Bulitem - dajesz mu radę :P ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo to w końcu jak obchodzisz się z Bulitem - dajesz mu radę :P ??

jest dużo lepiej, potrafie nawet wysunąć się na prowadzenie, więc mocy jest sporo. Muszę jedynie zmiany biegów robić w granicach odcinki, min. 6500 tyś./obr. . Nie ma już tego efektu, gdzie mnie przeganiał, utrzymuje pozycje a nawet czasem uda mi się wygrać. Bullitt lata na 16-tce 205/45 OZ więc może zmulać,chociaż start powinien mieć lepszy. Wczoraj robilismy korekty zapłonem u niego i u mnie, sporo startów było, coś tam dało wczorajsze strojenie. Wobec Hondy Accord 2.0, która mimo rozluźnienia wydechu i poprawienia czasów na g-techu wypada gorzej wobec mojej habety niż wcześniej, nawet do 2-óch długości, wobec wcześniejszego programu różnica jest kolosalna.

Z ciekawostem w sierpniu, jedziemy z Bullittem na hamownie będzie widać czarno na białym, jaka różnica nas dzieli, zaprzyjaźniny accord pewnie też będzie :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No teraz chyba w końcu jest u Ciebie tak jak być powinno, kiedyś jak będe miał dostatecznie dużo zapału to wrzuce na przód chociaż stare koła wtedy będzie widać co dało samo to wczorajsze strojenie Twojej primy, ale napewno jest lepiej niż było i w końcu lata to porównywalnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No teraz chyba w końcu jest u Ciebie tak jak być powinno, kiedyś jak będe miał dostatecznie dużo zapału to wrzuce na przód chociaż stare koła wtedy będzie widać co dało samo to wczorajsze strojenie Twojej primy, ale napewno jest lepiej niż było i w końcu lata to porównywalnie :)

tym bardziej że u ciebie swap był :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W aucie znowu coś nie gra po ostatnim strojeniu, zapomniałem opisać. Coś sie dzieje niedobrego przy ruszaniu w zakresie do 1500 obr. szarpie autem jak cholera, muszę startować z min. 1500 obr. a i tak szarpie. Poza tym auto chodzi wyśmienicie, będzie trzeba do Kuby jechać z reklamacją bo grzebalismy i w tym zakresie obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe na częsciowych uchyleniach gazu nic Ci nie zmieniałem bo masz sondę lambda podłączoną tylko gaz do deski Ci stroiłem i nic więcej :D

Jak coś ci źle z dołu idzie szarpie na częściowych to zmień sondę albo wreszcie wywal ją w cholerę i odpoczątku po bożemu to zrobić na sztywnej mapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może to poduszki silnika padły??z dołu mam po ostatnich modach taki sam problem z tym zę w zakresie od 1500-2000 obr-strasznie szarpie i nie ma płynnej jazdy przy dalikatnym wciskaniu gazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe na częsciowych uchyleniach gazu nic Ci nie zmieniałem bo masz sondę lambda podłączoną tylko gaz do deski Ci stroiłem i nic więcej :D

Jak coś ci źle z dołu idzie szarpie na częściowych to zmień sondę albo wreszcie wywal ją w cholerę i odpoczątku po bożemu to zrobić na sztywnej mapie.

pamięć zawodzi, mówiłem aby się nie spieszyć ;) grzebaliśmy w wolnych obrotach. Sonda jest w pełni sprawna, więc nie ma potrzeby wymiany, co do sztywnej mapy to jakoś nie mam przekonania, w większości aut N/A jest sonda i nikt jej nie wywala, wiadomo dlaczego. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może to poduszki silnika padły??z dołu mam po ostatnich modach taki sam problem z tym zę w zakresie od 1500-2000 obr-strasznie szarpie i nie ma płynnej jazdy przy dalikatnym wciskaniu gazu

poduszki całe,zaczyna mnie ta pańszczyzna delikatnie wk....ać :( .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poduszki całe,zaczyna mnie ta pańszczyzna delikatnie wk....ać :( .

eszi-ja mam N/A i sonda jest odłączona w sumie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eszi-ja mam N/A i sonda jest odłączona w sumie...

Hehe to pierwszy mod jaki zawsze u Ciebie dokonuję - zwłaszcza jak masz sekwencyjne LPG...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe to pierwszy mod jaki zawsze u Ciebie dokonuję - zwłaszcza jak masz sekwencyjne LPG...

Ja tam auta nigdy nie udrutuje, chyba że mi sonda padnie. Po raz kolejny powtarzam, skoro jest sonda w aucie sprawna, to nie potrzeba jej wywalać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak tam kiedy autko dostrojone bedzie>??może jakaś mała kreseczka ze mną?momenty mamy podobne obrotowe

auto jest wystrojone na trasie, zakres niskich trzeba sprawdzić, jak się kiedykolwiek dogadam z Kuba to może mi to ogarnie, raz a porządnie :angry: . Co do kreski nie ma problemu i mogę jeszcze załatwić 2 sparingpartnerów jak się zgodzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Podziękowania dla Bullitta i Bodka problem z ruszaniem rozwiązany, przyczyną jest podupadające sprzęgło, trza je wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze w rachubę wchodzi jedna kwestia, może być za ubogo w zakresie do 1200 obr./min.(co sam sprawdze, bo mam laptopa(czy było ujmowane). Tak dla świętego spokoju :rolleyes: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkim te sprzęgła siadają ostatnio coś :P

A jakie miał Eszi? Bo ja zwaliłem nowego AISIN-a w czerwonej bardzo szybciutko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie miał Eszi? Bo ja zwaliłem nowego AISIN-a w czerwonej bardzo szybciutko

Raczej seryjne nie sprawdzałem, ale k**ewsko mocne i długo wytrzymało. Jeszcze niedawno ciołem 2-kę bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zwaliłem nowego AISIN-a w czerwonej bardzo szybciutko

Każde inne sprzęgł - także spiekowe i byś załatwił jakby było ustawione tak jak miałeś czyli mimo popuszczenia sprzęgła i tak jechałeś na "półsprzegle" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba brak paliwa na niskich obrotach odpada. Do 1372 obr. miałem paliwko zdjęte na -1, dałem na 0 i nic się nie zmieniło dalej poszarpuje przy ruszaniu. Myślę jeszcze o dołożeniu tylko ile, bo wiadomo że sonda i tak skoryguje. Obstawiam na 90 %, że raczej sprzęgło już niedomaga.

Edytowane przez eszi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...