Gość dmx81 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 ale z ustawieniem tak ze wystarczy przekrecic do pozycji w jakiej sie zaczelo (jakos sobie oznakowac ja wczesniej)? jak bedzie czas to sie pobawie, na pewno pomoze mi cos samo rozkrecanie walkow z rozbitka, zobacze co i jak bez ryzyka,dopiero pozniej swojego jak rozkrece to bedzie wiekszy stres Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 ale z ustawieniem tak ze wystarczy przekrecic do pozycji w jakiej sie zaczelo (jakos sobie oznakowac ja wczesniej)?jak bedzie czas to sie pobawie, na pewno pomoze mi cos samo rozkrecanie walkow z rozbitka, zobacze co i jak bez ryzyka,dopiero pozniej swojego jak rozkrece to bedzie wiekszy stres no my sie juz nie bawilismy w ustawianie tak jak wczesniej, wolelismy od poczatku ustawic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 jeszcze pyt. ile czasu zajmuje ta operacja,zebym wiedzial czy sie wyrobie:) zmieniales walki, czy jeszcze cos,bo pisza ze mozna tez kolektor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 musza byc z DS, DE do DS nie podejda Podejdą ale nie będzie poprawy osiągów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 jeszcze pyt. ile czasu zajmuje ta operacja,zebym wiedzial czy sie wyrobie:) zmieniales walki, czy jeszcze cos,bo pisza ze mozna tez kolektor? ja mam wersje na polske, wiec 87KM a nie 75 i ten "dobry" kolektor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 ja mam zdaje sie 87 km, ale czy z 1.6 jest sens przekladac kolektor do 1.4;) aha, ciekla ci uszczelka po wymianie, bo kros pisal ze to czeste zjawisko, wiec moze od razu sie zaopatrzyc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 ja mam zdaje sie 87 km, ale czy z 1.6 jest sens przekladac kolektor do 1.4;) aha, ciekla ci uszczelka po wymianie, bo kros pisal ze to czeste zjawisko, wiec moze od razu sie zaopatrzyc? ciekla juz przed wymiana, wiec byla zrobiona przy okazji (45pln). jesli masz 87KM to nie ma sensu przekladac kolektora bo juz masz ten dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tarjei86 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 To teraz ja się zapytam - jak rozpoznać czy wersja jest DS czy DE ? To chyba jest różnica gaźnik (DS) a wtrysk (DE), czy się mylę ? Pytam, bo mam wersję gaźnikową N14 1.4 16V i też chciałem coś pomodzić...ale nie wiem od czego zacząć wydech to podstawa - o tym już wiem. Czytałem , że najlepiej zrobić kolektor 4-2-1 i przelot wydech. Nie wiem jednak u kogo, a potem co dalej. Auto mam zagazowane, słyszałem więc, że do gazu nie bardzo dobrym pomysłem jest zrobienie dolotu typu CAI. Jeśli jednak źle wyczytałem i dolot to dobra inwestycja - proszę o informacje. Chciałbym jakoś wyciągnąć tego, żeby był żwawszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Jesli masz silnik 1.4 to najlepszym modem bedzie swap na 1.6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tarjei86 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Wiem że SWAP jest najlepszym wyjściem, ale troszkę mi nie pasuje :/ auto mam zagazowane, i nie chcę z tego gazu rezygnować - bardzo dużo jeżdżę tym autem. A obawiam się, że przy swapie musiałbym na nowo kombinować z gazem - nie wiem czy obecny podejdzie. Chyba że się mylę i sprawa jest prościutka ? Zależy mi jednak na tym, aby nie wrzucać w auto nowego silnika - wolałbym raczej modyfikacje, które można wykonać bez konieczności zmiany silnika na inny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 jak masz wersje gaźnikową to zbyt dużych modyfikacji chyba nie powinno być.nie wiem jaka jest średnica dolotu do gaźnika przy 1,6.gdyby była inna niż przy 1,4 to jedynie to + ewentualna regulacja.jezeli się myle to prosze o poprawienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tarjei86 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 no właśnie to było jednym z moich poprzednich pytań mam wersję gaźnikową na 100%. Pytanie tylko, czy oznaczenie jej to DS czy DE ? Śmiem twierdzić że DS, ale nie mam pewności już teraz, pogubiłem się. A swap jak napisałem - mimo szczerych chęci, nie bardzo wchodzi w grę w mojej obecnej sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Śmiem twierdzić że DS, ale nie mam pewności już teraz, pogubiłem się. ...i dobrze twierdzisz oznaczenie Twojego silnika to właśnie GA14DS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 na allegro silniki 1,6 na gaźniku kupisz od 500 zł w górę.zawsze możesz 1,4 upłynnić .trochę dołożysz i będziesz miał 15 km więcej na wejściu.potem możesz robić co chcesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tarjei86 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 ale co wtedy począć z gazem, który mam w tej chwili wrzucony w autko? nie będzie problemu żeby to podeszło pod silnik 1.6 ? Chodzi o to, czy będą konieczne jakieś wielkie przeróbki. Dla niektórych pewnie to trywialne pytania, ale ja jestem tylko grafikiem komputerowym i czasem sam coś modzę - ale nie tak, żebym się na tym jakoś fest znał. Dlatego pytam Was - znawców tematu. Dziekuję i tak za zaangażowanie - jesteście wielcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 a co ma być z gazem? przekładasz mikser (to co masz nałożone na gaźnik pod obudową filtra powietrza).jeżeli średnica gaźnika jest taka sama to nic nie musisz robić tylko zdjąć z Twojego gaźnika i założyć na 1,6. jeżeli inna to ty musisz nabyć inną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Lepiej sobie daruj...wydasz przynajmniej 600zl za silnik+ za wlozenie go min. 300zl to razem 900zl...zyskasz za ta sume 15hp(jesli kupisz w dobrym stanie silnik). Ciesz sie narazie tym co masz odloz sobie kase i kup auto z wieksza perspektywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 n14 gti i pozamiatane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gościu Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Coobcio mowi ze te kolekotry 4-2-1 co mam do 1.6 tez pasuja do 1.4 , ja osobicie tego nie sprawdzalem, jak ktos chetny przetestowac to pisac na pw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Gaźnik jest nierozwojowy czyli niewrażliwy na mody więc nańtańszym a skutecznym modem jest właśnie wymiana silnika na 1.6 wszystko idealnie pasóje między 1.4-1.6 jeśli chodzi o gas to wywal mikser a zakładaj blosa na gaźniku nic innego nie wymyślisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 no własnie...średnica dolotu przy gaźniku 1,6 jest taka sama jak w 1,4 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.