Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

GA14DS - modyfikacje - zapytanie


Arias
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ale z ustawieniem tak ze wystarczy przekrecic do pozycji w jakiej sie zaczelo (jakos sobie oznakowac ja wczesniej)?

jak bedzie czas to sie pobawie, na pewno pomoze mi cos samo rozkrecanie walkow z rozbitka, zobacze co i jak bez ryzyka,dopiero pozniej swojego jak rozkrece to bedzie wiekszy stres

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale z ustawieniem tak ze wystarczy przekrecic do pozycji w jakiej sie zaczelo (jakos sobie oznakowac ja wczesniej)?

jak bedzie czas to sie pobawie, na pewno pomoze mi cos samo rozkrecanie walkow z rozbitka, zobacze co i jak bez ryzyka,dopiero pozniej swojego jak rozkrece to bedzie wiekszy stres

 

no my sie juz nie bawilismy w ustawianie tak jak wczesniej, wolelismy od poczatku ustawic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
jeszcze pyt. ile czasu zajmuje ta operacja,zebym wiedzial czy sie wyrobie:) zmieniales walki, czy jeszcze cos,bo pisza ze mozna tez kolektor?

 

ja mam wersje na polske, wiec 87KM a nie 75 :) i ten "dobry" kolektor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam zdaje sie 87 km, ale czy z 1.6 jest sens przekladac kolektor do 1.4;)

aha, ciekla ci uszczelka po wymianie, bo kros pisal ze to czeste zjawisko, wiec moze od razu sie zaopatrzyc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam zdaje sie 87 km, ale czy z 1.6 jest sens przekladac kolektor do 1.4;)

aha, ciekla ci uszczelka po wymianie, bo kros pisal ze to czeste zjawisko, wiec moze od razu sie zaopatrzyc?

 

ciekla juz przed wymiana, wiec byla zrobiona przy okazji (45pln). jesli masz 87KM to nie ma sensu przekladac kolektora bo juz masz ten dobry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

To teraz ja się zapytam - jak rozpoznać czy wersja jest DS czy DE ? To chyba jest różnica gaźnik (DS) a wtrysk (DE), czy się mylę ?

Pytam, bo mam wersję gaźnikową N14 1.4 16V i też chciałem coś pomodzić...ale nie wiem od czego zacząć:( wydech to podstawa - o tym już wiem. Czytałem , że najlepiej zrobić kolektor 4-2-1 i przelot wydech. Nie wiem jednak u kogo, a potem co dalej. Auto mam zagazowane, słyszałem więc, że do gazu nie bardzo dobrym pomysłem jest zrobienie dolotu typu CAI. Jeśli jednak źle wyczytałem i dolot to dobra inwestycja - proszę o informacje.

Chciałbym jakoś wyciągnąć tego, żeby był żwawszy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że SWAP jest najlepszym wyjściem, ale troszkę mi nie pasuje :/ auto mam zagazowane, i nie chcę z tego gazu rezygnować - bardzo dużo jeżdżę tym autem. A obawiam się, że przy swapie musiałbym na nowo kombinować z gazem - nie wiem czy obecny podejdzie. Chyba że się mylę i sprawa jest prościutka ?

 

Zależy mi jednak na tym, aby nie wrzucać w auto nowego silnika - wolałbym raczej modyfikacje, które można wykonać bez konieczności zmiany silnika na inny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz wersje gaźnikową to zbyt dużych modyfikacji chyba nie powinno być.nie wiem jaka jest średnica dolotu do gaźnika przy 1,6.gdyby była inna niż przy 1,4 to jedynie to + ewentualna regulacja.jezeli się myle to prosze o poprawienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie to było jednym z moich poprzednich pytań :) mam wersję gaźnikową na 100%. Pytanie tylko, czy oznaczenie jej to DS czy DE ? Śmiem twierdzić że DS, ale nie mam pewności już teraz, pogubiłem się.

 

A swap jak napisałem - mimo szczerych chęci, nie bardzo wchodzi w grę w mojej obecnej sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmiem twierdzić że DS, ale nie mam pewności już teraz, pogubiłem się.

...i dobrze twierdzisz ;) oznaczenie Twojego silnika to właśnie GA14DS ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na allegro silniki 1,6 na gaźniku kupisz od 500 zł w górę.zawsze możesz 1,4 upłynnić ;).trochę dołożysz i będziesz miał 15 km więcej na wejściu.potem możesz robić co chcesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale co wtedy począć z gazem, który mam w tej chwili wrzucony w autko? nie będzie problemu żeby to podeszło pod silnik 1.6 ? Chodzi o to, czy będą konieczne jakieś wielkie przeróbki. Dla niektórych pewnie to trywialne pytania, ale ja jestem tylko grafikiem komputerowym ;) i czasem sam coś modzę - ale nie tak, żebym się na tym jakoś fest znał. Dlatego pytam Was - znawców tematu. Dziekuję i tak za zaangażowanie - jesteście wielcy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co ma być z gazem? przekładasz mikser (to co masz nałożone na gaźnik pod obudową filtra powietrza).jeżeli średnica gaźnika jest taka sama to nic nie musisz robić tylko zdjąć z Twojego gaźnika i założyć na 1,6. jeżeli inna to ty musisz nabyć inną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej sobie daruj...wydasz przynajmniej 600zl za silnik+ za wlozenie go min. 300zl to razem 900zl...zyskasz za ta sume 15hp(jesli kupisz w dobrym stanie silnik). Ciesz sie narazie tym co masz odloz sobie kase i kup auto z wieksza perspektywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźnik jest nierozwojowy czyli niewrażliwy na mody więc nańtańszym a skutecznym modem jest właśnie wymiana silnika na 1.6 wszystko idealnie pasóje między 1.4-1.6

jeśli chodzi o gas to wywal mikser a zakładaj blosa na gaźniku nic innego nie wymyślisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...