Gość wujek_trzcina Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Pokombinujemy za silnikiem Ziom. On ma srednice 120 mm, zdjecie troche go wyolbrzymilo. Jak dasz rade to zerknij pod silniczek i napisz mi w jakie odleglosci ZA miska szlo by go upchnac. Chodzi mi o miejsce za miska a przed podloga (pod maglem?) EDIT: Kuba wypowiedz sie: gdzie wchodzimy ze stozkiem? Ja mysle wyjsc rurkami minimalnie za miske. Czekam na komentarze, najlepiej zaznacz mi to w paincie. Co myslisz? EDIT: Za półośkę nygusa nada upchac??? :diabel: :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskazip Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 wujek_trzcina, a miał to być 4-2-1 [ Dodano: Pią 05 Cze, 2009 11:27 ] Coobcio, to jak to w końcu wiekrze przyrosty są przecież na 4-2-1 niz 4-1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 4-2-1 idzie lepiej idzie dołem, 4-1 lepiej idzie górą. Taka jest teoria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 wujek_trzcina, a miał to być 4-2-1 Wiem ale 1) 4-1 jest latwiej wykona 2) 4-1 nie sa tak rozpowszechnione jak 4-2-1, chodzi mi o to ze nie oplaca sie robic 4-2-1 jak masz pod reka SSAC.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 dobra pierdu pierdu gadu gadu ale może jakiś wykres z hamowni co ?? czy to w ogóle działa daje coś czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 dobra pierdu pierdu gadu gadu ale może jakiś wykres z hamowni co ?? czy to w ogóle działa daje coś czy nie. Nie bój, zara będzie! :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskazip Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 wujek_trzcina, tak tylko ssac za 800pln myślałem ze twoja konstrukcja bedze troszki tansza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 9/6/2009 update - stozek gotowy (jak wyzej) - przylgnia z kolankami? GOTOWA!!! Czekamy na zespawanko w calosc! Ale zdjecia Wam nie wkleje hehe Choc mam :diabel2: :036: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 świnia :fuckyou: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Szukam chetnego do testow. Teraz motur powinien oddychac lepiej. Uprzedzając przyszłe uwagi, pierwszy runner zostanie w kolejnym egzemplarzu poprawiony, będzie tam prosta ładna rura bez tego przejścia nieszczęsnego.. [ Dodano: Wto 16 Cze, 2009 11:21 ] Wariaty, jest już kolektor. Armata wyszła przeokrutnie męska! Lufy jak od czołgu! )) Powiem jedno - męski jest niesamowicie, te foty powyżej to w ogóle zero oddają męskości, zrobię jakieś porządniejsze i Wam wrzucę dziś wieczorem bo choć wady są (jak to prototyp, u Coobcia dremelkiem wygladzic nada) to naprawdę męskość przemawia za tym wynalazkiem. Aha i taka drobnostka.... Upchnęliśmy tam rury 52 milimetry fi wewn... :kosci: :kosci: :kosci: Ready2Burn???? :diabel2: :028: pozdro, Trzcina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Teraz motur powinien oddychac lepiej. Chyba wydychać Ps. na dzisiaj postaram się skąbinować jakąś budę P10 do przymiarek z SR20 onboard Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Jeszcze do chromowania i będzie 100% ceny i export do usa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Parę frutów zdjęciowych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Normalnie za***iście wygląda. :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mapeciontko Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 moje małe pytanie może głupie. Czy przemyśleliście np temperatury jakie tam beda panwać? z tego co widze to przy schodzeniu tych rur w jedna za dużo miejsca na chłodzenie nie ma są dość ciasno i to spory odcinek. Może sie nie znam ale przeglądam już ten temt sporo czasu i ciagle czekam na wykresik i nie chciał bym zeby go szlak trafił bo może kiedyś od was kupie jak bede miał autko z silnikiem do tego Pozdrawiam i 3mam kcuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 będzie chłodniej niż w serii - przepływ w takim kolektorze jest dużo łagodniejszy niż w seryjnym poza tym ogólnie objętość kolektora jest sporo większa niż w standardzie, co też teoretycznie może obniżyć temperaturę (temperatura gazów podczas sprężania rośnie, podczas rozprężania maleje) zresztą wujek_T na pewno to ładnie wszystko policzył pod różnymi kątami technicznymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 moje małe pytanie może głupie. Czy przemyśleliście np temperatury jakie tam beda panwać? Poeksploatujemy prototyp i zobaczymy, chciałbym żeby był "męsko" wymęczony tzn żeby poddać go właśnie dużemu obciążeniu cieplnemu i sprawdzić pod kątem spoin. Pytanie jak najbardziej na miejscu. Mas też ma tutaj trochę racji - powierzchnia oddawania ciepła jest tutaj znacznie większa. Jednak nie ma to jak test na samochodzie. Zawiozłem kolektor do Coobcia (gratka dla Juniora za pomoc). Czekam na informację czy da się to zmieścić (czy belka nie będzie przeszkadzała) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 jak wyglądają te spawy od środka? przydałby się wziernik żeby to oblukać bo z tego co widzę z zewnątrz spawy wyglądają nieciekawie... poza tym flansza dostała chyba trochę temperaturki (ciekawe czy dalej pasuje do głowicy ) jak na prototyp - wyszedł super, jednak dobrze by było na jakiejś programowalnej giętarce wszystko wykonać zamiast spawać z kolan [ Dodano: Sro 17 Cze, 2009 07:11 ] czy belka nie będzie przeszkadzała) na bank trzeba będzie rozebrać.... ssaca skręconego nie da się założyć (dlatego jest w dwóch kawałkach) [ Dodano: Sro 17 Cze, 2009 07:18 ] aha i jescze jedno średnica wewnątrz spora ale obawiam się że pierwszy odcinek kolektora (ten przy głowicy) jest za krótki... od razu idzie w kolano zamiast kawałek prosto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 jak wyglądają te spawy od środka? przydałby się wziernik żeby to oblukać bo z tego co widzę z zewnątrz spawy wyglądają nieciekawie... poza tym flansza dostała chyba trochę temperaturki (ciekawe czy dalej pasuje do głowicy ) jak na prototyp - wyszedł super, jednak dobrze by było na jakiejś programowalnej giętarce wszystko wykonać zamiast spawać z kolan [ Dodano: Sro 17 Cze, 2009 07:11 ] czy belka nie będzie przeszkadzała) na bank trzeba będzie rozebrać.... ssaca skręconego nie da się założyć (dlatego jest w dwóch kawałkach) [ Dodano: Sro 17 Cze, 2009 07:18 ] aha i jescze jedno średnica wewnątrz spora ale obawiam się że pierwszy odcinek kolektora (ten przy głowicy) jest za krótki... od razu idzie w kolano zamiast kawałek prosto Siemanko, wyrob jest prototypowy wiec wszelkie niedorobki sa dozwolone, ale zeby zaspokoic Wasza ciekawosc: 1. nastepnym razem flansze wytniemy z materialu o grubosci 10mm (teraz 8mm - stad problemy) 2. nie mam dojscia niestety do profi gietarki hehe tez bym wolal wygiac 3. jesli trzeba bedzie odkrecic belke ale kolektor po jej przykreceniu przypasuje, to moje zalozenie projektowe bedzie spelnione (kolektor w jednym kawalku) 4. niestety, nie mialem samochodu do przymiarki stad krotkie kolana to sa uwagi ktore zostana wykorzystane do udoskonalenia wyrobu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Widzisz Wujek, trzeba było robić kolektor do qg18de to miałbyś jak przymierzyć no tylko ze pewnie mniej klientów (bo ja już mam 4-2-1) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Widzisz Wujek, trzeba było robić kolektor do qg18de to miałbyś jak przymierzyć no tylko ze pewnie mniej klientów (bo ja już mam 4-2-1) Kerva, to dawaj mi serię! Zaszponcę zaraz coś pod QG18DE! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Spoko, nie widzę problemu żeby wysłać Ci kolektor, pierwszy katalizator jest prawie nowy (styczeń) więc leci na allegro. Reszty nie mam bo nie mam gdzie tego trzymać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Ziom przeniesmy sie z tym tematem do "Tuning dolotu QG18DE" gdzie rad byłbym ogromnie ujrzeć wykresik z tego nowego kolektora co siedzi u Ciebie dzięki za PW - czekam z niecierpliwością Jak zrobię do QG18DE to centralnie do siebie wrzucę i jazda na hamkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 No pisałem w tamtym temacie już dlaczego nie będzie wykresu. Jak uda się z hamować gdzieś normalnie to wrzucę napewno. Swoją drogą to się zastanawiam jak będzie się sprawować ten 4-1. Z tego co widziałem to np do Eclipsie GS 2.0 robią tylko 4-1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Wujek, nie podoba mi się ten stożęk... co on ma za kratke w środku ? 4 otworki... każdy odpowiada za 1 wylot z cylindra ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.