bodek_n14 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Taki wylot jest lepszy niż by strumienie gazów miały spotykać się w zwężce jaką jest to stożkowa puszka. Ale ja się na tym nie znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Wujek, nie podoba mi się ten stożęk... co on ma za kratke w środku ? 4 otworki... każdy odpowiada za 1 wylot z cylindra ? A widziałeś Fujitsubo VVL? Taki wylot jest lepszy niż by strumienie gazów miały spotykać się w zwężce jaką jest to stożkowa puszka. Ale ja się na tym nie znam Zgadza się Bodek. W stożku jest przegroda rozgraniczająca przepływy (aby się nie wymieszały). Jak Coobcio powróci z wyścigów i pojeżdżawek to mam nadzieję że to w końcu przymierzy i temat będzie się kręcił dalej. Ready2Burn? :diabel2: :diabel2: :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Czyli co to zwężenie ma na zadaniu podtrzymać trochę ciśnienie w kolektorze zanim ucieknie w rure ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Czyli co to zwężenie ma na zadaniu podtrzymać trochę ciśnienie w kolektorze zanim ucieknie w rure ? Zwiększyć prędkość wypływu spalin kosztem ciśnienia = wydychać spaliny łatwiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 no i co ktoś to w końcu założy? gdzie wykresik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 no i co ktoś to w końcu założy? Obrazek gdzie wykresik? Coobcio? No dawaj, przymierzaj :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danielo114 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Witam Panowie potrzebuję kolektor 4-1 bądź 4-2-1 do nissana primery p10 2.0 16v czy ma ktoś namiary bądź może załatwić Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SpikE Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 WitamPanowie potrzebuję kolektor 4-1 bądź 4-2-1 do nissana primery p10 2.0 16v czy ma ktoś namiary bądź może załatwić Pozdrawiam "nie bić jestem nowy"... To wszystko wyjaśnia :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 UPDATE: Dwie dolne rury opieraja sie o belke uniemozliwiajac montaz. Przesuwamy rury. Bedzie git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Elo, do pomiarów użyczę ci belkę, wraz z poduszkami i mocowaniami do bloku - poskrecaj to a będzisz mieć idealny wzorzec do wszystkich SR20... Na tę chwilę obecny prototyp nie pasuje opiera się o belkę... Ba mogę CI jeszcze udostępnić oryginalny kolektor wraz z dwururką cobyś sobie to wszystko zwymiarował tak aby pasowało bez pośrednio do katalizatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 No to była walka. Wielkie dzięki Adasiowi za otwarcie garażu i pomoc. Zdalnie, z Lublinkowa, patronował Coobcio. Efekty dzisiejszej walki możecie podziwiać na zdjęciach. Jedno jest pewne - jak na prototyp, wyszło moim zdaniem zaje... Można powiedzieć prawie plug 'n' play. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Zawsze można dorobić tjuningową belke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Łącznik elastyczny 2.5 cala (2 szt. na wszelki wypadek) już czeka na spawanko! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 dobrze by było shamować na czymś fabrycznym ...przed i po ,,,,,by wiedzieć ile daje sam kolektor ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 ja raczej proponowałbym to shamować na sr20VE z wałkami tłokam z N1 i z 2,5 calowym wydechem oraz 3 calową rynną i porównać to samo do SSAC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 czerwona do dyspozycji, bo i tak stoi w Falenicy. Zaczynam dopiero przekomarzanie z Linkiem. Bardzo za mało dają. A halogen szt. wycenili na 16 PLN :kosci: Niestety wałki tylko SR16VE, a reszta motora seria. Ale wydech 2,5 :one: Hamownia aż się prosi. Na N1 trzeba będzie poczekać. :one: A jakby toto wlazło w nową czerwoną :kosci: a potem turbo.... masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 ja raczej proponowałbym to shamować na sr20VE z wałkami tłokam z N1 i z 2,5 calowym wydechem oraz 3 calową rynną i porównać to samo do SSAC to też ok pomysł .....ale ja myśle o hurtowym zakładaniu do serii,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 to też ok pomysł .....ale ja myśle o hurtowym zakładaniu do serii,,,, po co do serii... bezsens w seryjnym wozie najlepszy jest gruby żeliwny bo jest cicho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 W takim ustrojstwie chodzi o osiągi. Polepszanie serii można zrobić na 100 sposobów, od EGR zaczynając Niech się Autor - no nie ten co myślicie - tylko wujek_trzcina sam się wypowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 przecież nie chodzi mi o samo zakładanie takiego kolektora chodzi mi oto ile sam kolektor poprawi nawet przy wąskim wydechu (jak w serii ) i wiadomo że przy poprawionej serii uwolni większy potencjał to oczywiste .. ja tam Egra nie mam kata brak żeliwo 4-2-1 Dolot zimnego powietrza ze zderzaka MADE By ToFu Prawie 3" Fajnie że już się zmaterializował ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mapeciontko Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 przecież nie chodzi mi o samo zakładanie takiego kolektora chodzi mi oto ile sam kolektor poprawi nawet przy wąskim wydechu (jak w serii ) ... bezsens całkowity bo kolektor jest gruby i tam dochodzi do rozprężania spalin co poprawia wydech spalin a jeśli zaraz za nim założymy zwężkę do reszty serii wydechu to mamy proces odwrotny czyli sprężanie i w tym momencie mogą się spaliny zachować nie tak jak chcemy. moim zdaniem jeśli to sprawdzać najbardziej podobnie do serii to wymiana samego wydechu ale kompletnego o jednakowej średnicy a całą resztę pozostawić bez modyfikacji a najwyżej w późniejszych testach można dodać następne mody np. proszący się dolot o większą średnice i zimne powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Czołem Panowie. Jeśli chodzi o kolektor, liczony był na wałki Cooby czyli Brian Crower 264/112/12.09 mm więc pasowałoby ten wynalazek stestować właśnie na tych wałkach. Rozmawiałem z Kubą i chętnie zarzuci ten wynalazek do swojej Almery GT (ale nie wiem na jakich wałkach) jednak w tym momencie tak naprawdę nie wiadomo czego się spodziewać kiedy kolektor liczony był pod jedne wałki a w Almerze jakie będą - nie wiem. Więc serio, nie wiem co Wam odpowiedzieć na pytanie w jakim setupie to testować gdyż to zależy tak naprawdę od wałków i Coobcia. Jeśli chodzi o temat kolektora, wracamy z nim po chorobie osoby która mi to prowadziła od strony produkcji, 2 tygodnie nosił na zwolnieniu kamienie w nerkach stąd delayna szczęście jest już w pracy [ Dodano: Czw 09 Lip, 2009 22:20 ] przecież nie chodzi mi o samo zakładanie takiego kolektora chodzi mi oto ile sam kolektor poprawi nawet przy wąskim wydechu (jak w serii ) ... bezsens całkowity bo kolektor jest gruby i tam dochodzi do rozprężania spalin co poprawia wydech spalin a jeśli zaraz za nim założymy zwężkę do reszty serii wydechu to mamy proces odwrotny czyli sprężanie i w tym momencie mogą się spaliny zachować nie tak jak chcemy. moim zdaniem jeśli to sprawdzać najbardziej podobnie do serii to wymiana samego wydechu ale kompletnego o jednakowej średnicy a całą resztę pozostawić bez modyfikacji a najwyżej w późniejszych testach można dodać następne mody np. proszący się dolot o większą średnice i zimne powietrze Oczywiście będziemy wsadzać kolektor + rura z przegubem siatkowym + całość dalej na pusto ew. z tłumikami pod konkretnie ten wydech bo zapychanie seryjną średnicą nie ma kompletnie sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 jakieś nowości z pola walki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 jakieś nowości z pola walki? Sezon ogórkowy powoli dobiega końca. Sorry chłopaki za to że temat podupadł ale w wakacje bez kitu opór materii jest największy. Wracamy z tematem w następnym tygodniu, wszyscy którzy powinni wrócą już z urlopu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 A co zwydechem pod turbo?? Jakby powstał prototyp to bede chetny na testy Czolem Bombel, wydech pod turbo bedzie, to jest nastepny projekt ktory juz bede robil w wiekszosci sam (ciecie rur, dobor kolanek) bo mnie ten outsourcing za***iscie wk.... z terminami. Zebyscie nie mysleli ze temat upadl: za***iscie k...wa NIE UPADL. I jest pelne cisnienie na to. Chodzi o to, ze jak czlowiek samemu nie zrobi to ch.... (przepraszam ale jestem wk....ny przeokrutnie za to ze rzezbe 5-dniowa robia ponad 6 m-cy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.