Gość tomcio-stajnia Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 cześć maxiorek też jestem tu nowy ale mam odpowiedź na Twoje pytanie: Pathi jest idealny jako holownik przyczepy, po lekkim terenie też. Sam ciągam przyczepe 2T, dwuosiową z dwoma końmi, a ostatnie 5 km do stajni jade bocznymi drogami wiejskimi, szutrowo-błotnymi. Nawet zima po roztopach zero kłopotów! Żeby byc spokojnym trzeba dorobic E+B - da się zrobić. Pzdr - odpisz co ciągasz? Może też koniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 jeżeli to ma być auto w trasę + przyczepa to chyba lepszy będzie Tuareg. Możesz to jakoś uzasadnić? a co tu uzasadniać ? przejedź się takim Tuareg'iem z 1000km a zobaczysz sam. jakość wykończenia, moc, prowadzenie się po drodze (autostradzie), hamowanie, przestrzeń wewnątrz, komfort... a mając V10 TDI to już ciągnąć możesz samolot nawet ...... minusy: cena zakupu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomcio-stajnia Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Pytanie o Tuarega - ile pali ropy/benzyny na 100 z pełnym obciązeniem i z przyczepą z ładunkiem 2T? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 3.0TDI V6 na tym samym poziomie co path... mając V10 TDI pytanie jest trochę nie na miejscu :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jerry1111 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 zalezy czegopotrzebujesz i w czym sie dobrze xzujesz. ja mam wlasnie diesla 2,5 automat z roku 2005 i na nic innego bym nie zamienil. zle nigdy nie szukalem w samochodzie wersalu i zlotych klamek. lubię pewna surowosc. jezdze duzo po europie ( austria, wlochy, góry, szystko ) samochod idealny na autostrade -160 jkoi predkosc przelotowa, czyli ok, plus lekki teren - bajka. duzo miejsca, komfort. a porownanbie z touaregiem nie na miejscu, chyba ze kilkadziesiat tysiecy pln roznicy to nie problem minusem moze byc co najwyzej to ze przy tych 160 km/h jest troche glosny. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Panowie, po uzasadnieniu kolegi Sygmy dyskusja nie ma sensu - VW ponad wszystko i path be. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 domadm, path nie jest jakimś cudem i nie ma się co napinać. Na tle konkurencji nie wypada promieniście.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jerry1111 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 panowie, tylu ilu nas tu jest to tyle będzie opinii. dla mnie patek jest mocarny i tyle. dlatego go mam. dla mojego kuzyna tylko bmw jest samochodem i sie z nim nie kopie. niech jezdzi bmw. ja bym do żadnego nie wsiadl bo mnie ta marka nie rajacuje. a co do zestaiwen, parametrow, to bez jaj, pracuje w branzy IT gdzie producenci przescigają sie w zestawieniach, porownaniach z ktorych tak naprawde gowno wynika bo i tak wszystko robi samsung )) tak wiec luz - kazdy jezdzi tym co lubi i kropka. a patek i tak jest najlepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 a co do zestaiwen, parametrow, to bez jaj, pracuje w branzy IT gdzie producenci przescigają sie w zestawieniach, porownaniach z ktorych tak naprawde gowno wynika bo i tak wszystko robi samsung )) ... i do tego jest made in china Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NadiR Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 3.0TDI V6 na tym samym poziomie co path... Tylko nie zapominaj, że wszystkie tdi w układzie V nie są tak dobre jak w układzie R. Są droższe w serwisie i bardziej podatne na awarie! Może nie na miejscu (dot. forum) ale mogę koledze maxiorek, jesli masz zamiar ciągac przyczepy 2 osiowe po lekkim terenie, polecić Land Cruiserkę HDJ 80, motor tylko 4.2 R6 w dieslu oczywiście. 2 mosty (p/t) dobre blokady na teren i ogólnie auto nie do zarżnięcia. Poza tym w ciężkim terenie to auto wychodzi z takiego bagna, że bajka. taka jak na foto: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Tylko nie zapominaj, że wszystkie tdi w układzie V nie są tak dobre jak w układzie R. Są droższe w serwisie i bardziej podatne na awarie! skoro stać kogoś na furmankę to i na bat do niej.... a z tą awaryjnością to nie przesadzaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rostek Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Witam, wlasciwie to nie wiem od czego zaczac. Moze tak - od siedmiu lat jezdze Fiatem z 1996 roku - najwyzszy czas zmienic auto. Chcialem kupic Frontere, X-trial'a lub Land Cruiser, ale Frontera za stara, X-trial moglby byc ladniejszy a Land Cruiser za drogi. Zobaczylem Pathfindera z zona i sie nam bardzo spodobal. Prosze powiedzcie mi o dobrych i slabych stronach tego auta. Interesuje nas np. ten model: http://allegro.pl/item725957880_nissan_pathfinder_diesel_2005_100_bezwypadkowy.html Z doswiadczenia jakie mam z Fiatem - nasuwa sie kilka pytan: 1. ZAWIESZENIE (chyba kazde bedzie lepsze od Fiata) - co ile wymieniacie wahacze, amortyzatory, laczniki stabilizatorow, drazki kier. itp - jakie sa ceny tych czesci? (przykladowo do Fiata: 1 wahacz przedni kosztuje 100 PLN, komplet przednich amortyzatorow Kayaba 350 PLN) 2. USTERKI - wiele moge powiedziec o swoim gracie - ale jak go mam juz 7 lat nigdy mi sie w nim nic nie zepsulo (klopoty sie zaczely od momentu kiedy wstawilem klimatyzacje - no ale to nie wina samochodu tylko niezbyt rozgarnietego wlasciciela :-) ) - co sie najczesciej psuje? (jakies mosty, napedy na cztery kola itp. Wybaczcie mi ale jestem laikiem jesli chodzi o napedy na 4 kola) 3. CZY WASZYM ZDANIEM WARTO WYDAC 60.000 - 80.000 PLN Z gory dziekuje za odpowiedzi. Pozdrawiam Rostek 3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rostek Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Haloooooo, ktos tu w ogole zaglada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomcio15 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Kolego nie dziw sie na brak odpowiedzi. Temat który zadałeś nadaje się conajmniej na prezentacje maturalną, tak jest wielki. Ponadto forum w zakresie pathfinder ma chyba chwilowy uwiąd pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rostek Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Hej, no wlasnie dziwie sie brakiem odpowiedzi. Na forum Bravo/Brava/Marea - w ciagu godziny mialbym kilka odpowiedzi, a tu zaraz minie tydzien i ani jednej. Wlasnie poprosze o referaty - chcialbym wiedziec jak najwiecej o tym aucie a jak wiemy doskonale nikt mi nie odpowie lepiej na pytania jak uzytkownicy tego auta. Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi. Rostek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barwol Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Hej, no wlasnie dziwie sie brakiem odpowiedzi. Na forum Bravo/Brava/Marea - w ciagu godziny mialbym kilka odpowiedzi, a tu zaraz minie tydzien i ani jednej. Wlasnie poprosze o referaty - chcialbym wiedziec jak najwiecej o tym aucie a jak wiemy doskonale nikt mi nie odpowie lepiej na pytania jak uzytkownicy tego auta. Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi. Rostek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barwol Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Nie możesz porównywać Pathfindera do Bravo. Koszty utrzymania, części, paliwa itp są jak meteoryt (Bravo) i Ziemia (Pathfinder). Co do kosztów wahaczy itp. nic nie powiem bo nic mi się w samochodzie nie psuje. Koszt przeglądu to minimum 1.200-1.500 (a realnie 2.000) PLN. W silniku masz 7,5 litra oleju, do tego dochodzą dyfry i (jeżeli taka jest ta wersja) to automat. Spalania jest na poziomie 13-14 litrów w mieście i 10-11 na trasie (chyba, że masz stopę muchy). Sam samochód jest wspaniały. Bardzo wygodny w trasie i całkiem dzielny w terenie (ja swojego osłoniłem płytami, żeby nic nie uszkodzić od spodu). Mieszkam w Krakowie i na dróżkach Starego Miasta czuję się jak słoń w składzie porcelany, ale gabaryty samochodu nie przeszkadzają w parkowaniu. Jest też jedna zasad, której nigdy nie łamię. Nie kupuję samochodu ŻADNEJ marki z początku produkcji. Minimalny czas od momentu pojawienia się modelu do mojego zakupu to 2 lata. Mam nadzieję, że trochę pomogłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomcio15 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Chyba się zmobilizuję i opiszę. Mam Pathfindera 1,5 roku, 64000km i tak po kolei: - urwana klamka drzwi tylnych - wymiana wachacza i sworznia przedniego - wyciek oleju ze skrzynki rozdzielczej - wymiana dwóch krzyżaków Wszystkie te naprawy w ramach gwarancji. Oraz typowa eksploatacja: - tarcze 2 komplet, klocki 3 komplet (ale ciągam przyczepy) - klocki Ferodo - wymiana oleju silnikowego i wszystkie filtry nie co 30000km jak każe ASO a co 15000km - zalewam od nowości Motulem - wymiana oleju w skrzyni biegów, skrzyni rozdzielczej, obu mostach przy 63000km, ASO mówi że oleje są dożywotnie! Zalałem wszystko Motulem. Jeżdzi się super, gabaryty w niczym nie przeszkadzają, są tylko zaletą. Moim zdaniem kieposkie sa reflektory na zwykłe żarówki H4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rostek Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 (edytowane) Witam, chcesz mi powiedziec, ze samochod z zaledwie 2,5 litrowym silnikiem diesla pali 15l/100km po miescie? Koszty czesci rzeczywiscie sa wyzsze, ale na szczescie mozna kupic taniej w Inter-Cars albo Polcar. ASO oczywiscie nalezy omijac duzym lukiem - to banda zlodziei. Mam swojego mechanika i na pewno da sobie rade i z tym autem. Moj grat jest z poczatku produkcji i poza zawieszeniem jest ok. Niestety Pathfinder z 2007 roku jest zbyt drogi a z 2005-2006 mozna kupic za 60.000 - 70.000 zlotych. Tak - dzieki, troche pomogles. Teraz musze juz sam porownac ceny czesci :-) Pozdrawiam Rostek P.S jaki masz silnik w swoim aucie? Edytowane 4 Września 2009 przez rostek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rostek Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 (edytowane) Tomcio - nie napisales jaki masz silnik i z ktorego roku jest Twoj samochod. - wymiana wahacza i sworznia? Przeciez sworzen jest integralna czescia wahacza - wiec jak wymieniasz wahacz to ze sworzniem :-) - co to jest skrzynka rozdzielcza? - krzyzakow w kolumnie kierownicy? - ile oleju wchodzi do silnika i jaki dokladnie olej wlewasz? (chodzi mi o oznaczenie lepkosci a nie nazwe firmy produkujacej olej) :-) - w mostach tez jest olej? jaki? taki jak do silnika? pzdr Rostek Edytowane 4 Września 2009 przez rostek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomcio15 Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 (edytowane) [ Edytowane 6 Września 2009 przez tomcio15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomcio15 Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 cześć Rostek, mam Patha z silnikiem 2,5 diesel, zakupiony w grudniu 2007 roku. W odp na pytania: - wachacz i sworzeń pewna sa jednośćią ale w ASO na wydruku warsztatowym jest to rozdzielone; - skrzynka rozdzielcza jest to takie coś za skrzynią biegów, z której wychodzą wały napedowe; - wymienione krzyzaki były na wałach napedowych przednim i tylnim; - co do olejów to w każdą dziurke lejesz inny olej - razem 6 różnych. Wszędzie wlewam Motula. Poprosze kolegę to poda mi ilości i konkterne typy olejów, ale potem musisz kupic je u niego - niestetuy spalanie nie jest małe po mieście jak nic 12L/100km pzdr Tomci15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rostek Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 (edytowane) Dzieki za info tomcio. To masz calkiem swiezy model, ja lubie te starsze :-) Skoro uzytkownik pisze. ze 12l/100km to spokojnie 14l/100km po miescie spali. Nie sadzilem, ze stosunkowo nieduzy silnik (2.5 l) bedzie az tak ropozerny. Taka fronterka Diesel 2.2 l pali znacznie mniej. Ale to jest akurat najmniejszy problem. Zastanawiam sie jedynie nad serwisowaniem. Bo jesli bede kupowal to auto z 2005-2006 - wiec juz po gwarancji. ASO z natury omijam. Co jeszcze powinienem wiedziec o tym aucie? Wymysl cos tomcio - bo na razie jako jedyny tu zagladasz :-) A moze X-TRAIL - tez jest super? Pzdr Rostek Edytowane 8 Września 2009 przez rostek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barwol Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Poczytaj o samochodach, o które pytasz, w necie. Nie możesz porównywać Frontiery z X-Trialem i Pathfinderem. Spalanie samego Pathfindera jest różne w zależności od wersji samochodu czyli np. z czy bez skrzyni automatycznej, z LSD czy też bez, z filtrem cząstek stałych czy bez itd. Ja mam pełną wersję i spalania jak już napisałem. Kupisz okrojoną i będziesz spalał mniej, myślę że około 8-9 litrów. Ale najpierw zastanów się jakiego samochodu szukasz. Pathfinder to wspaniały ale kosztowny samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rostek Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Ja szukam ladnego samochodu. O spalanie pytalem z ciekawosci. Czytalem o tych autach - ale artykuly w gazecie nie maja nic wspolnego z rzeczywistoscia - wiem to z doswiadczenia. Nikt nie powie mi wiecej o samochodzie niz jego uzytkownik. pzdr Rostek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.