Gość Max-Zgorz Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Powrócę do padniętej cewki. Humor mi się poprawił, gdyż po wizycie w serwisie i zamówieniu nowej cewki nazajutrz pojechałem ją wymienić. Zdziwienie moje było takie, że maxima zaczęła normalnie pracować. Może się wystraszyła. Ci z serwisu trochę kręcili nosem, bo nie zgodziłem się na wymianę tej cewki. Z przebiegu dyskusji postanowili zrobić, niczym EKG maximy. Okazało się, że problem jest, ale z jednym z katalizatorów. Stanęło na tym, że nic nie zrobiliśmy i wszystko dobrze pracuje. Pracowało, jeden dzień po wizycie. Objawy powróciły. Jeden z cylindrów przestał pracować. Spokojnie maximę odwiozłem do domu i na drugi dzień – maxima chodzi! I żaden komunikat się nie pojawił, wbrew zapowiedziom, że katalizator musi dać o sobie znać. Tak wynika z wykresów (EKG). Żadnego komunikaty nie ma a moim zdaniem maxima po prostu leci w h..a. Nie mam nic do skośno okich, ale kupiłem to pudło by mnie woził a nie wodziło za nos. Czyli, maxima na chybił trafił. Pytanie, o co w tym wszystkim chodzi. Świadomość zapalającej się lampki doprowadza do obłędu. Zaczynam nienawidzić tego auta. A z tych wszystkich wpisów widać, że to plaga Japońskiej myśli technicznej. Zemsta! :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 podaj numer kodu jaki ci wyskakuje. zaraz maxime naprawimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t0masz Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Naprawimy i pokochasz ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Jedynym powazniejszym mankamentem okazaly sie wadliwe cewki zaplonowe w autach trzylitrowych z lat 1998-2000. Nissan przeprowadzal akcje serwisowa... Z tego co zauwazylem cewki padaja osoba glownie w autach po fl np: Wald, Karol, ja lub w a33. Cewka z a32 przed fl ma takie same numery ale rozni sie minimalnie od tej po fl. I teraz pytanie czy komus padla cewka w aucie przed fl? Czy ktos wie cos na temat tej akcji serwisowej? Moze ktos wie ze ma wymienione cewki w tej akcji i moze zrobic dokladne zdjecia tej cewki. Dzwonilem dzisiaj w tej sprawie do nissana i czekam co mi odpowiedza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 niestety nissan nigdy nie wprowadzil programu wymiany cewek. pewnie ci zasrancy od marketingu wyliczyli ze im sie to nie oplaci, a po za tym nie zagraza to bezpieczenstwu na drodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psubrat Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 a mi dzięki Bogu cewka jeszcze nie padła i nie padała ani razu od początku życia mojej maxi (mam drobiazgową historię serwisu) chcociaż jest w grupie podejrzanych, po fl Módlmy się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Z tego co zauwazylem cewki padaja osoba glownie w autach po fl Nie kracz proszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Dylson, przez takich jak Ty rynek światowy się załamał czemu ludzi straszysz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Moze od gospodarka swiatowa przetrwa moj post bo w innym przypadku bede czul sie fatalnie Wcale nie strasze ludzi tyklo staram sie rozwiazac problem. Jak wiadomo wiekszosc kupuje cewki uzywane i jesli by sie potwierdzilo ze cewki po fl sa wadliwe to by sie przestrzeglo osoby zeby w razie awarii kupowaly z aut przed fl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 GRZECHu ma model sprzed FL. W razie czego rozbierzemy jego Maxi na części :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 GRZECHu ma model sprzed FL. W razie czego rozbierzemy jego Maxi na części :diabel2: Hehehehe chcecie mnie złapać na 5 cylindrach? Jak rano wstane do roboty i w maxi będzie brakowało cewki to mam juz podejrzanych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Hehehehe chcecie mnie złapać na 5 cylindrach? No racja. Trzeba będzie zrobić zapasy póki mam jeszcze V6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psubrat Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 jak będziecie rozbierać gablotę Grzecha to zapisuje się na manualną skrzynię :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Panowie zalamka :/ Auto stalo 3 dni, odpalam dzisiaj i odrazu nierowno pracuje, poprostu caly czas nierowno pracuje w calym zakresie, znaczy moze rowno tylko nie tak jak powinno jakby jeden cylinder nie chodzil, przy poprzedniej cewce to raz na jakis czas poprostu szarpal, a teraz nonstop jakby. Czy to moze byc kolejna cewka? Check engine sie nie pali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Panowie zalamka :/ Auto stalo 3 dni, odpalam dzisiaj i odrazu nierowno pracuje, poprostu caly czas nierowno pracuje w calym zakresie, znaczy moze rowno tylko nie tak jak powinno jakby jeden cylinder nie chodzil, przy poprzedniej cewce to raz na jakis czas poprostu szarpal, a teraz nonstop jakby. Czy to moze byc kolejna cewka? Check engine sie nie pali. a co sie dzzieje jak dodasz gazu? czy te same masz objawy przy rozgrzanym silniku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Sprawa rozwiazana, calkowicie padla cewka, caly czas nie pracowal jeden cylinder, objaw byl caly czas taki sam na zimnym i cieplym, poprostu chodzil na 5 garach (ale i tak dawal rade na ulicy ). Cewke wymienilem i po klopocie ale martwi mnie jedna rzecz, ze to ta sama cewka co 2 miesiace temu, na tym samym cylindrze, nie wiem czy poprostu pech i ta co kupilem byla juz bliska padniecia. Czy moze byc cos nie tak w silniku/osprzecie ze powoduje psucie cewki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert1234 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 ile dales za ta cewke i gdzie ja kupowales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Mialem przezornie jedna w zapasie, kupilem jak padla mi poprzednia tylna, wtedy kupilem trzy cewki, jedna przednia w razie co, jedna tylna na wymiane i druga tylna na zapas. Za 3 cewki dalem na Allegro 400zl. W sklepie wtedy jak szukalem nie znalazlem taniej jak 350zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t0masz Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 A kupił nie na allegro ale odemnie. Nie odpisuję już na maile bede ją miał w przyszłym tygodniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 A kupił nie na allegro ale odemnie. Nie odpisuję już na maile bede ją miał w przyszłym tygodniu. Ooo Oki, to czekam na info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adyjan Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Zapoczatkowalem temat a wiec wypowiem sie jeszcze. Ja juz dawno temu kupilem z ASO (sprowadzilem z Holandii) te cewke za ponad 600zl ale sie oplacalo, problemy znikly i nie mam teraz zadnych z moim pojazdem. Nigdy na zadne przewiercanie i dostosowywanie czegos, jesli nie ma przymusu, nie daje sie nabierac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dosiateh Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 witam, mam pytanie, jaki moze byc problem z moja maxi?zona przyjechala zgasila i rano juz nie odpalil i sobie tak stoii od miesiaca a ja musze do pracy escortem jezdzic.tak jak wy miallem problemy z cewka na pierwszym cylindrze i wtryskiem,wtrysk wymienilem i bylo dobrze a tu nagle bum i stanela,jak do tej pory koles mi wymienil tak (w servisie)rozrusznik, katalizator, (w warsztacie ), wszystkie swiece, czujnik na rozrzadzie, czujnik na wale korbowym. na kompie caly czas wychodzi missfire a najglupsze jest to , tylko nie wiem czy to ma cos wspolnego, jak wchodzi na statystyki silnika pokazuje ze jest zgasznoy a jak wchodzi na skrzynie biegow to pokazuje ze jest na pierwszym biegu i silnika pracuje z 326 obrotami.automat ale fizycznie nie jest na pierwszym biegu bo go moge pchnac, poradzcie cos bo juz normalnie nie mam sily a kocham to auto [ Dodano: Pią 12 Gru, 2008 07:37 ] dopowiem tylko ze to A33 2000-2004 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 skrzynia automatyczna czy manualna? a poza tym jak silnik jest zgaszony to jak komputer moze pokazywac missfire?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NikosWariat Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 dosiateh mam ten sam problem też wywala ten sam bład http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=48926 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dosiateh Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 automat missfire mi pokazywalo jak na podlaczonym kompie prubowalismy ją odpalic, ale dzisiaj prubowalem wszystkich sposobow jakie mi sie udalo zdobyc na forum,i nic nie pomoglo ale zauwazylem ze pompa paliwowa daje strasznie male cisnienie a czytalem w servisowce ze powinn byc 3.52bara (51psi) a ja to spokojnie palcem zatrzymuje (niestety nie mam cisnieniomierza) a do tego mam nieregularna iskre na wszystkich cewkach (no chyba malo prawdopodobne zeby wszystkie byly walniete), sprawdzilem co sie dalo i nic, nawet podlaczylem kable na mase do silnika, skrzyni i rozrusznika i tu nadlge zonk, po przekreceniu kluczyka rozrusznik nawet nie ruszyl,jak zdjołem z niego kabel to krecil (w sumie caly czas troche ciezko kreci), czy to mozliwe ze moze miec jakies przebicie albo cos w tym stylu i bierze za duzo prądu i przy tym przy zapalaniu zabiera prąd z pompy i z cewek dlatego takie niskie cisnienie i szalona iskra? (wtryski ok, sensory ok, uklad dolotowy powietrza ok,stacyjka ok). jeszcze jedno pytanie, ile ma maxima filtrów paliwa?bo wiem ze na pompie jest jeden (jutro go bede czyscil) ale zauwazylem po prwej stronie silnika cos co wydaje mi sie drugim filtrem i tez bym to chcial sprawdzic. alee sie rozpisalem sorki za taka dluga wypowiedz. czy ktos ma jakis pomysl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.