VQPower Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 sa 2filtry, jeden w baku a drugi pod maska, ciut ponizej serwa od hamulca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dosiateh Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Hurrra moja maxi po 2 miesiacach przemowila:)troche speleni bo jeden cylinder nie pracuje ale lepsze to niz nic, sprubowalem jeszcze raz z kablami bo w sumie pierwszy raz poszedlem na zywiol i podpinalem gdzie sie da a tym razem zmierzylem gdzie jest masa a gdzie nie ma i okazuje sie ze maximki lubią z nieznanych powodow tracic mase na blokach silnika,no wiec spiąlem oba razem i to do akumulatora i nawet nie zdarzylem do konca kluczyka przekrecic i już mruczala:)tylko teraz ten cylinder (6ty nawiasem mowiac)wyglada to tak jakby ECU nie podawał masy na cewke i wtrysk i to niewazne czy na rozgrzanym czy zimnym silniku.tylko jeszcze nie mialem czasu disgnostyki zrobic i nie wiem co za blad wyskoczy wiec pytam tak w ciemno.jakies pomysły panowie?za kazdą radę jestem bardzo wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Zamieniales cewki? Zmien szosta z czwarta i sprawdz czy dalej bedzie kulala na tym samym cylindrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dosiateh Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 zmienilem i nawet z druga zamienilem i na tamtych cylindrach dziala a na 6tym nie dziala i wtrysk i cewka,no troche kiszka tak na 5ciu garach jezdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Sprawdz jeszcze swiece. A jak nie to raczej bez wizyty na kompie sie nie obejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 jaka masz kompresje na 6-tym garze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dosiateh Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 jeszcze nie sprawdzilem bo nie mam czym ale sprawdzalem mase na cewce i wtrysku przy zapalonym silniku i nie ma, mozliwe ze przy niskiej kompresjii ECU by je odcielo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Hurrra moja maxi po 2 miesiacach przemowila:)troche speleni bo jeden cylinder nie pracuje ale lepsze to niz nic, sprubowalem jeszcze raz z kablami bo w sumie pierwszy raz poszedlem na zywiol i podpinalem gdzie sie da a tym razem zmierzylem gdzie jest masa a gdzie nie ma i okazuje sie ze maximki lubią z nieznanych powodow tracic mase na blokach silnika,no wiec spiąlem oba razem i to do akumulatora i nawet nie zdarzylem do konca kluczyka przekrecic i już mruczala:)tylko teraz ten cylinder (6ty nawiasem mowiac)wyglada to tak jakby ECU nie podawał masy na cewke i wtrysk i to niewazne czy na rozgrzanym czy zimnym silniku.tylko jeszcze nie mialem czasu disgnostyki zrobic i nie wiem co za blad wyskoczy wiec pytam tak w ciemno.jakies pomysły panowie?za kazdą radę jestem bardzo wdzięczny Fajnie, ze kolejna maxi z podobnym problemem, ożyła i kolejna dzięki dodatkowej masie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dosiateh Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Sprawdz jeszcze swiece. A jak nie to raczej bez wizyty na kompie sie nie obejdzie. swiece to raczej nie maja z tym nic wspolnego ze nie mam masy na cewce i wtrysku [ Dodano: Nie 21 Gru, 2008 21:34 ] Fajnie, ze kolejna maxi z podobnym problemem, ożyła i kolejna dzięki dodatkowej masie. powinni byli te kable fabrycznie wsadzac do bagaznika z instrukcja "w razie klopotow z odpalaniem sprawdz mase na silniku" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 sprawdzalem mase na cewce i wtrysku przy zapalonym silniku i nie ma, mozliwe ze przy niskiej kompresjii ECU by je odcielo? Tym samym sposobem sprawdzales inne cewki? Na innych wyszlo ok? Wydaje mi sie, ze komp jak cos to odcina zasilanie a nie mase. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dosiateh Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Tym samym sposobem sprawdzales inne cewki? Na innych wyszlo ok? Wydaje mi sie, ze komp jak cos to odcina zasilanie a nie mase. komp steruje cewkami i wtryskami za pomocą masy, tak jak zreszta wiekszoscią, jak nie wszystkimi sensorami.zresztą tak mi przynajmniej wyszlo ze sprawdzania i ze schematu elektryki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Max-Zgorz Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Witam. Podsumowując - Biorąc pod uwagę całą dotychczasową wiedzę, komentarze, stwierdzam, iż Maxima daje tyle zadowolenia ile rozczarowania. Brak stabilności (brak przewidywalności). To koszmar, raz pracują wszystkie cylindry, raz nie. Muszę jednak zauważyć pewną logikę w zachowaniu (powtarzalność). Wszystko jest dobrze, kiedy po odpaleniu, jak jest zimny silnik chodzi bez zarzutów aż do całkowitego rozgrzania. Kiedy jednak nie jest do końca rozgrzany po powtórnym uruchomieniu (przerwie 10 min.) jeden cylinder już nie pracuje. Z praktyki domyślam się i wyczuwam, że to ssanie jak by wariowało, ponieważ wydaje mi się, że świece są zalewane paliwem. Po prostu, zbyt duża dawka paliwa na letni silnik zalewa świecę. Powinno się w tym momencie sprawdzić świecę czy są suche – przynajmniej tą jedną, ale jest za zimno na eksperymenty. Jednak myślę, że w moim przypadku tak może być. Dla uściślenia z poprzednich moich wpisów, co do opinii braku reakcji drugiego katalizatora, bo zostało to stwierdzone (wykres ich pracy) nie wiem, czy w tym przypadku ma to wpływ. Katalizator oczywiście do wymiany (koszt, za kpl. ok. 12 tys. zł). Dziwię się producentowi i w ogóle tym, którzy zawodowo może z nami korespondują, że nie próbują temu skutecznie zaradzić. To są kpiny! Nie chcę uchodzić za tego, że ma wspierać cały koncern NISSANA. Trochę szacunku Panowie z serwisów. To na was spoczywa odpowiedzialność i reakcja w stosunku do producenta! W przeciwnym razie Nissan będzie miał bardzo złom opinie – przynajmniej ode mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dosiateh Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Trochę szacunku Panowie z serwisów. To na was spoczywa odpowiedzialność i reakcja w stosunku do producenta! W przeciwnym razie Nissan będzie miał bardzo złom opinie – przynajmniej ode mnie. max popieram twoja opinie i dodam tylko tyle ze przydało by się w servisach troszku wiecej profesjonalistów którzy wiedzą przynajmniej od czego mają zacząć i znają samochód za który się zabierają. Ja swój musiałem naprawić sam ponieważ kiedy wczesniej zdarzyła mi się taka sama sytuacja ze auto nie chciało odpalic, panowie bez zadnego namysłu i zastanowienia wymienili mi dobry rozrusznik(przynajmniej według mnie nie wykazywał zadnych wad ani braków, kręcił jak nowy) oraz czujniki katalizatora za co zapłaciłem 3000Euro a problem z ciezkim odpalaniem nie zniknął a po 3 miesiącach auto znowu staneło.no i na co wydałem 3000?jak mogłem wydać 300euro za kabel, sprawdzenie komputerem i robocizne? co do twojego pomysłu z czujnikiem ssania to zobaczymy;)ale to z reguły chyba tylko przy odpalaniu gra role a potem sie juz powinno samo ustabilizowac a u mnie ten jeden cylinder wogole nie pali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 W przeciwnym razie Nissan będzie miał bardzo złom opinie – przynajmniej ode mnie. Myślę, że akurat o złom to się Nissan nie obawia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dosiateh Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Max-Zgorz napisał/a:W przeciwnym razie Nissan będzie miał bardzo złom opinie – przynajmniej ode mnie. GRZECHu, Myślę, że akurat o złom to się Nissan nie obawia a powinien,powinien bo kiedys ten złom moze im do salonu przez szybe wjechac;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Czy ktoś stosował cewki firmy JANMOR ? Zaczyno mnie wkurzac ta wymiana na uzywki i zastanawiam sie nad tymi nowymi zamiennikami moze one beda sie lepiej sprawowac niz te felerne oryginały. Dają rok gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t0masz Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Ciekawe rzeczy tu piszecie, miałem a32 5 lat a teraz A33 juz rok i nie mam najmniejszych kłopotów. Jak znam życie w wiekszości kłopoty z tymi autami zaczynają sie w niedługim czasie po zakupie. Wynika to z tego że ktoś nagmerał i popsuł. Co do katalizatorów to po co to komu. Pozatym skad wiesz ze jeden nie chodzi i jak to zdiagnozowano? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skorgan Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Czesc wszystkim! Własnie sie zarejestrowałem. Lubie swoją Maxime , ale zaczynam miec z nią małe problemy :/ . Zaczęło się od tego że zaczęła jeździć jak maluch , palic 25 l /100km (nie żartuje) i strzelać z rury na niskich obrotach. Normalnie Pan Samochodzik Od mechanika do mechanika - nieuchronnie dotarłem do autoryzowanego serwisu pod komputer. Diagnoza - cewka na cylindrze 22448-311U11 lub 22448-31U01 + czujnik spalania stukowego. Mam pytanie, a w zasadzie prośbę o pomoc. serwis wycenił mi cewkę na 536 zł. Czy macie namiar na coś tańszego? Czytam wasze posty i dochodze do wniosku ze jednak chyba u nich lepiej to zrobić... Proszę o radę. A jeżeli ktoś ma namiar na jakiś tani czujnik spalania stukowego 22060-30p00, to będę bardzo wdzięczny. tutaj dostałem wycenę na 1400 zł. Pozdrawiam serdecznie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert1234 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Z mojej, tylko wzrokowej oceny, widać, że można wymienić tę cewkę wraz ze świecą nie demontując układu ssącego. Jednak mogę się mylić. Druga sprawa, czy po wymianie cewki konieczna jest jakaś regulacja dopasowująca do pozostałych cylindrów (cewek). jak to jest w przypadku silnika 3.0. tez trzeba cos demontowac, zeby wyciagnac cewke i swiece? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 sprawdz PW na temat czujnika spalanie stukowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 jak to jest w przypadku silnika 3.0. tez trzeba cos demontowac, zeby wyciagnac cewke i swiece? W a32 jedynie musisz zdjac plastikowe oslony zeby dobrac sie do przednich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Moze to glupie ale napisze, tak wiec zdemontowalem ta srodkowa plastikowa oslone montowana na 3 sruby, nie wiem czy ona jakos wplywa na termike silnika, ale problemy z cewkami zniknely. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Moze przy sciaganiu jakis przewod dotknales albo cos w ten desen bo nie chce mi sie wiezyc zeby mialo to jakis wplyw na prace cewek. Tym bardziej ze ona przeciez nie przykrywa cewek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 No wlasnie tez mi sie tak wydaje, ale wczoraj jak troche pogonilem to znowu pare razy cewka przerwala, wiec jak sie zrobi cieplej to pewnie bedzie gozej. Ale jak jezdze w miare spokojnie teraz to nic sie nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blind.One Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Witam, ja wymienilem cewke w styczniu. Podobnie jak Max-Zgorz (wnioskujac z nicka jest tez ze Zgorzelca), zrobilem to w serwisie w Niemczech. Mechanicy potiwerdzili, ze jedyne z czym ludzie do nich przychodza to cewki. Koszt razem z wymiana to 140 euro. Przy obecnym kursie euro to porazka, ale maja na drugi dzien. Jak na tak male miasto to sporo maxim sie tu kreci Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.