Gość sebastian wałcz Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 (edytowane) sprzedana maxima wiec ogłoszenie nie aktualne prosze o usuniecie Edytowane 12 Czerwca 2013 przez sebastian wałcz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peterpiano Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Czesc, po przeczytaniu paru postow mam wrazenie ze u mnie Problem lezy chyba tez w cewkach. Autko jetzt zagazowane i po ostatnim wybuchu (rozwalilo na strzepy obudowe filtra powietrza) na bezynie nie trzyma wolnych obrotow a od okolo 2500 obrotow zaczyna sie dlawic. wymienilem swiece,kable,palec i kopolke rozdzielacza i Problem nie zniknal.Boje sie go narazie przelaczyc na tryb gazowy zeby mi znowu cos nie pierdzielnelo. Czy mieliscie podobne problemy ? z czym sie to moze wiazac ? (j30) Pozdrawiam i licze na sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t0masz Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Czesc, po przeczytaniu paru postow mam wrazenie ze u mnie Problem lezy chyba tez w cewkach. Autko jetzt zagazowane i po ostatnim wybuchu (rozwalilo na strzepy obudowe filtra powietrza) na bezynie nie trzyma wolnych obrotow a od okolo 2500 obrotow zaczyna sie dlawic. wymienilem swiece,kable,palec i kopolke rozdzielacza i Problem nie zniknal.Boje sie go narazie przelaczyc na tryb gazowy zeby mi znowu cos nie pierdzielnelo. Czy mieliscie podobne problemy ? z czym sie to moze wiazac ? (j30) Pozdrawiam i licze na sugestie. Podobne zachowanie miałem w Maximie A32, nieszczelność układu dolotowego, lub odłączenie przepływki (bądź jej uszkodzenie). Bez przepływki autko nie zapalało, ale jeśli odłączyłem ją jak już pracował silnik obroty falowały, jeśli wolno dodawałem gazu silnik wchodził na obroty. Gwałtowne dodanie gazu powodowało ksztuszenie się silnika, jak by go zalewało paliwo. Sprawdz szczelność między przepływomierzem a kolektorem dolotowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peterpiano Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Podobne zachowanie miałem w Maximie A32, nieszczelność układu dolotowego, lub odłączenie przepływki (bądź jej uszkodzenie). Bez przepływki autko nie zapalało, ale jeśli odłączyłem ją jak już pracował silnik obroty falowały, jeśli wolno dodawałem gazu silnik wchodził na obroty. Gwałtowne dodanie gazu powodowało ksztuszenie się silnika, jak by go zalewało paliwo. Sprawdz szczelność między przepływomierzem a kolektorem dolotowym. Podobne zachowanie miałem w Maximie A32, nieszczelność układu dolotowego, lub odłączenie przepływki (bądź jej uszkodzenie). Bez przepływki autko nie zapalało, ale jeśli odłączyłem ją jak już pracował silnik obroty falowały, jeśli wolno dodawałem gazu silnik wchodził na obroty. Gwałtowne dodanie gazu powodowało ksztuszenie się silnika, jak by go zalewało paliwo. Sprawdz szczelność między przepływomierzem a kolektorem dolotowym. Witam, dzieki za sugestie ale Problem wyglada tak: przy podlaczonej przeplywce autko bardzo slabo odpala i pracuje na piecu lub nawet czterech garkach , ale przy odpietej przeplywce choddzi na wszystkich szesciu tyle ze trzeba mu wolne obroty trzymac gazem , a jak juz wspomnialem wczesniej na wysokie obroty nie wchodzi, sprobuje go wrzucic na gaz i zobaczymy jaki bedzie efekt. dzieki i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.