Gość Adyjan Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Prosba - dzis gazownicy postawili diagnoze ze pada pomalu jedna cewka zaplonowa. Jutro jakis zamrazacz przyniosa (nie wiem co to jest?) i potwierdza na razie jest podejrzenie ze to cewka zaplonowa tylna od strony sciany grodziowej. Auto na gazie jak powoli jedzie, szczegolnie na klimie zdarza sie ze lekko podszarpuje. W Krakowie nie ma ASO Nissana a dealer mowi ze trzeba na to czekac 2 tygodnie az sprowadza z Holandii. Sprawdzili mi typ w katalogu ze jest to chyba 2248-2y 001 Pytanie: znalazlem na allegro taki link http://www.allegro.pl/item426323913_cewka_...04_08_3_5l.html i tam facet pisze ze to jest 224488J115. Czy ktos wie cos o cewkach czy to bedzie wlasnie taka? Cos mi sie te numerki nie zgadzaja... Prosze o pomoc Dodam ze wymienilem niedawno swiece po 100tys km bo podejrzewalem ze to one. Poza tym auto na gazie jezdzi od roku, ten problem zauwazylem sporadycznie jakies kilka miesiecy temu. A no i jeszcze oczywiscie szarpie tylko jak automat jest w pozycji R i D wczesniej bylo glownie na wlaczonej klimie teraz to czasem nawet i bez. Nissan Maxima QX 2001r nr nadwozia A33, silnik 3 litry, automat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 link ktory podales to niewlasciwa cewka do twojego auta (3.5L), nie daj sie tez nabrac na cewki z rocznikow 95-99 mimo ze silniki maja te same oznaczenia!!! Szukaj cewki z rocznika 00-01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karol Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Cos mi sie te numerki nie zgadzaja... to niewlasciwa cewka do twojego auta (3.5L) ... więc nie może się zgadzać. Ps. Prawdziwa "cewkowa" epidemia dotknęła klubowe Maximy.* ========= * Zob. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=45825 oraz http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=45923 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adyjan Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 No wiec ja dowiem sie jaki dokladnie jest symbol tej do mojego. A skad moge to zdobyc? Aso mowi ze z holandii sporowadzaja..`` Czy ktos mi moze pomoc zdobyc taka cewke? Zanim ona totalnie padnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t0masz Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Ja podratowałem sie ta starszą 95-99, ale ma ona inne mocowanie. Klopot jest z tymi cewkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adyjan Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Mam potwierdzone chodzi o srodkowa cewke tylna moze ktos moze mi zalatwic taka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markos1234 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 500 666 136 to nr do gościa, który ma cewki. Mi sprzedał za 250zł. Też szarpał na gazie. Po wymianie cewki jest lepiej ale dalej szarpie. Sprawdziłem u niego reszte cewek i wyszło mi że to już nie jest wina cewki. Teraz szukam dalej. Przez to szarpanie strzela mi na gazie, więc pewnie jakiś czujnik leży, tylko który? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 markos1234, moim zdaniem wina lezy w instalce. I czy II gen do tego silnika sie nie nadaje nawet jesli zamiast miksera masz blosa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markos1234 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Wydaje mi się, że poprzez błędne wskazania któregoś z czujników co jakiś czas zapłon nie następuje wtedy kiedy trzeba i dlatego strzela. Na benzynie też szarpie, jakby silnik się gubił. To wygląda pisząc obrazowo, jak reakcja człowieka gdy czasami połknięta ciecz nie wleje się tam gdzie trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekbingo Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Jeżeli chodzi o cewki to jest z nimi problem do modelu a33 są dostepne tylko w serwisie w kosmicznej cenie przekraczajacej 500 PLN a zamienniki nie są dostepne w Polsce. W ostateczności podchodzi cewka od a32 po rozwierceniu mocowania i ma te same parametry pracy i ja tak sobie poradziłem.Można też zamówić na e-bayu bądź u kogoś w USA ,cena tam jest naprawde atrakcyjna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibiboa Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 markos1234 sprawdź czujnik spalania stukowego on jest naczęściej przyczyną szarpania przy rszaniu a na wyższych obrotach jakby problem jest niezauważalny. Pozdrawiam Zbyszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 markos1234 sprawdź czujnik spalania stukowego on jest naczęściej przyczyną szarpania przy rszaniu a na wyższych obrotach jakby problem jest niezauważalny.Pozdrawiam Zbyszek blad. uszkodzony czujnik spalania stukowego nie daje zadnych objawow, nie ma szarpania, nie ma nadmiernegu zuzycia paliwa itp, itd. szarpanie moze wystapic tylko i wylacznie przezpopsuta przeplywke oraz tzw "missfire" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibiboa Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Niestety nie zgadzam sie ponieważ mówie na podstawie swoich doświadczeń. Po zakupie swojej maximy to był pierwszy problem i pojechałem do elektryków dość dobrych w warszawie sprawdzili wymienili na nowy (z wymianą 600 pln) i do dziś nie mam problemu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Niestety nie zgadzam sie ponieważ mówie na podstawie swoich doświadczeń. Po zakupie swojej maximy to był pierwszy problem i pojechałem do elektryków dość dobrych w warszawie sprawdzili wymienili na nowy (z wymianą 600 pln) i do dziś nie mam problemu.Pozdrawiam dobrze, to wez go teraz odepnij zupelnie i sprawdz czy bedzie szarpac!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markos1234 Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Przepływka to pewnie przepływomierz - jak go sprawdzić? A co to takiego "missfire"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Max-Zgorz Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Witam wszystkich. Od niedawna jestem posiadaczem Maximy QX V6 dwólitrówką z 2000 roku. Mam nadzieje, że wybór był właściwy. Jednak pojawił się problem. Po diagnozie w serwisie okazało się, że cewka cylindra 5 padła. Moje pytanie, czy wymieniając cewkę na nową konieczny jest wcześniejszy demontaż układu ssącego. Widać, że dostęp jest utrudniony, gdyż znajduje się od strony kabiny w przeciwieństwie do strony przodu (od frontu). Przynajmniej tak mnie poinformowali. Z mojej, tylko wzrokowej oceny, widać, że można wymienić tę cewkę wraz ze świecą nie demontując układu ssącego. Jednak mogę się mylić. Druga sprawa, czy po wymianie cewki konieczna jest jakaś regulacja dopasowująca do pozostałych cylindrów (cewek). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karol Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 1. Wymieniasz tylko cewki, nic więcej Cię nie obchodzi. 2. Po wymianie wadliwej cewki dajesz ostro w palnik i cieszysz się jazdą. Pozdrawiam - karol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Max-Zgorz Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Okazuje się to bardziej skomplikowane niż zakładałem. Wylądowałem w serwisie w Niemczech - mam taką możliwość, wymieniłem cewkę na nową oraz wszystkie świece. Przez parę dni było spokojnie – było, spokój się skończył. Objawy te same, co przed zmianą. Porażka, koszt 1300 zł. Zaczynam mieć wrażenie, że te modele to porażka producenta. Dla ciekawości uzyskałem odpowiedź, podpowiedź, że lampka po paru km zacznie się świecić, ponieważ na wskutek cewki było nadmierne przedostawanie się spalin i katalizator może się uszkodzić. I oto w ten sposób można wymieniać w kółko. Zaraz, i pewnie tak się stało, że następna cewka padła. Wspaniale! Po naprawie zostanie jeszcze cztery cewki. 6 x 1300 = 7800. Czy ktoś może mi humor poprawić? :612: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 tak, wez auto na komputer i sprawdz ktory cylinder jest raportowany. Mozesz cewki zmieniac cale zycie i okaze sie ze to silnik jest slabo uziemiony badz czasem sie wtrysk zatnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Czy przez padnieta cewke auto moze wiecej palic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Czy przez padnieta cewke auto moze wiecej palic? Jak mi nie laczyla kostka na cewce palila mi maxi 25l. wymiana kostki i po problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Czy przez padnieta cewke auto moze wiecej palic? tak, spalanie wzrosnie o kilkadziesiat procent a czasem nawet dwukrotnie. wez pod uwage ze reszta sprawnych cylindrow musi pchac tamtego ktory nie pracuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Czy przez padnieta cewke auto moze wiecej palic? tak, spalanie wzrosnie o kilkadziesiat procent a czasem nawet dwukrotnie. wez pod uwage ze reszta sprawnych cylindrow musi pchac tamtego ktory nie pracuje O ile sie nie myle to chodzi o sklad mieszanki, bedzie niespalone paliwo z tego cylindra wywalac co sonda wylapie, przez co komputer bedzie walil wieksza dawke na reszte cylindrow i sie koło zamyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Czyli po zmianie cewki moge sie spodziewac spaku spalania. Super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 zejdziesz po niżej 10 w mieście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.