Gość Ziut Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 generalnie w tego typu wycieraczkach problemem jest zacieranie się mechanizmu w tulejce prowadzącej. pozostaje więc rozebranie mechanizmu i gruntowne czyszczenie i smarowanie by uruchomić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pecyn Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 No tak ale czy jednak ktos wie jak zmienic ustawinie poczatkowe wycieraczki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ziut Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 No tak ale czy jednak ktos wie jak zmienic ustawinie poczatkowe wycieraczki ? W moim autku wycieraczka właśnie stoi w tej pozycji jak Tobie pasuje jak będę rozbierał swoją spojglądne na to i powiem Ci choć może to chwilkę potrwać (ostrzegam ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ziut Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 Wycieraczka naprawiona i stoi w pozycji pionowej czyli tak jak powinna być podejście do zrobienia zajeło więcej czasu niż sama naprawa (nawet nie naprawa a czyszczenie i smarowanie mechanizmu wycieraczki). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek_Almera Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Sorry, nie zaglądałem tu dawno. Ja położenie wycieraczki tylnej zmieniałem 8 lat temu, w nowej, dokładałem siłownik do klapy i od razu zmieniłem polożenie ramionka wycieraczki. Dokładnie nie pamiętam, ale na 99% przekładałem "ośkę" od ramienia, które łączy obydwa kółka. Otwór był, trzeba tylko przełożyć ten kołek. Problemów nie było. Pamiętam, że wolny otwór był naprzeciwko tego kołka. Mam nadzieję,że jest to w miare jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario_k3 Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Myślę, że przy pionowo skośnym ustawieniu (w końcu japońce myśleli nad tym) zbiera się na gumce mniej brudu jak wycieraczka nie pracuje. Jak zaczyna padać to się lepiej brud wypłukuje. Przy wycieraczce poziomej na gumce brudzik się pięknie osadza i włączenie jej szybciej zużywa gumę. Dlatego ja pozostanę przy oryginalnym położeniu. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ynio Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 skoro temat wycieraczek powiedzcie jakie macie z przodu rozmiary ? ja zalozylem takie co mialem zawsze 53cm lewa i 48 prawa ale cos mi sie wydaje ze ta lewa moglaby byc dluzsza. mowa o N15 98r HB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ynio Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 czy ktos smarowal tylna wycieraczke? chodzi o ta tulejke? dzis to rozebralem ale okazuje sie ze ten trzon w tulejce nie jest wyjmowalny, chyba ze sie myle. Wiec jak to nasmarowaC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek_Almera Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Niestety trzeba rozebrać do "rosołu", ośka wychodzi do wewnatrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ynio Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Niestety trzeba rozebrać do "rosołu", ośka wychodzi do wewnatrz. serio ? stukalem mlotkiem ale nie wyszla. tak jakby podkladka taka przeszkadzala przy gwincie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrolinex Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Odkopuję temat, bo ja położenie tylnej wycieraczki zmieniłem tak samo jak napisał kolega Wiesiek_Almera. A zrobiłem to tak: 1. Rozkręciłem silniczek, 2. Wyciągnąłem element łączący plastikowe koło zębate z trzpieniem wycieraczki, 3. Wyciągnąłem taka metalową mała tulejkę z plastikowego koła zębatego w którą wchodzi element łączący. 4. Obróciłem koło zębate o 180* 5. Wsadziłem tą metalową tulejkę w nowe miejsce specjalnie na to przygotowane 6. Wsadziłem z powrotem element łączący i skręciłem wszystko do kupy I wszystko działa jak należy i o wiele fajniej wygląda Poniżej link do tematu jak to się robi w Micrze. W almerach sprawa jest ułatwiona bo nie trzeba wiercić nowych otworów, ponieważ jest dodatkowy otwór mocowania łącznika koła z trzpieniem http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/19599-polozona-tylna-wycieraczka-k11/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.