Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Nissan 350Z roadster


gato
 Share

Recommended Posts

potrzebę to ma każdy :D pod wieczór wrzucę bo jest trochę tego ;)

 

[ Dodano: Nie 04 Sty, 2009 18:41 ]

Dla ułatwienia robię kopię mojego opisu który już robiłem dość dawno na SRT.

 

tak to sie zaczeło, rok temu obrzydliwy i bezwzględny sprzedawca Nissana o imieniu Marcin :mrgreen:

dal mi zetke firmowa na 2 dni abym sobie pojezdził......a potem powiedział ze ma super okazje....do rzeczy, auto rocznik 2005 zakupiłem jako 0km w marcu 2007(gdzieś na składzie celnym o nim zapomniano) . Seria 3,5 l 280KM / 363NM

 

Jeszcze rok temu mowiłem, ładne fele, coś zrobić w srodku bo za czarno (niestety środek nissana nie zwala z nóg pod względem jakości wykończenia) no i jazda, moc ooogromna po co komu kiedykolwiek więcej... :lol:

 

Pierwsze zdjęcia - jak dotarł do Nissana, pamiętam jeszcze jak dziś te rumieńce na policzkach i podniecenie podobne do 1 razu.... :mrgreen

 

 

 

DSC00213male.jpg

 

 

DSC00215male.jpg

DSC00212male.jpg

 

 

DSC00215male.jpg

 

 

[ Dodano: Sro 30 Kwi, 2008 ]

pierwsze co poleciały tylnie lampy, zostały wymienione na model 2006 diodowe

 

lampymale.jpg

 

chłopacy ze strefatuningu zajeli się wyszukaniem ciekawych felg i tak wybór padł na osiemnastki, 2 częściowe OZ - orginalne opony 225/45/18 przod i 245/45/18 tyl

(drobnostka ale odblaski w zderzaku seryjne pomarańczowe wymienione na biale)

 

tmpphpudjoEg1.jpg

 

przy okazji zamontowali dolot K&N- który dodał miły odgłos spod maski powyżej 4 tyś obr.

 

tmpphpj2ajoD1.jpg

 

chromowy grill - cobra-

 

tmpphpqpY9c31.jpg

 

[ Dodano: Nie 04 Sty, 2009 19:01 ]

lecimy dalej z pierdołami:

 

chromowe zagłówki- bulwarówki :lol:

 

seria:

 

tmpphppnqg2j1.jpg

 

po wizycie w strefietuningu

 

20080423020.jpg

 

no i jedna z ważniejszych modyfikacji to oczywiście smutny seryjny środek: nie lubię skór bo dupsko sie ślizga wiec wybrałem w dwóch kolorach alcantare i zawiozłem auto do łodzi do firmy tapcar- jedna z lepszych w Polsce- a ceny normalne

 

 

20080423015-1.jpg

 

deska została obita skórą o strukturze alcantary

 

20080423013.jpg

 

20080423016.jpg

 

również mieszek został zrobiony z tej samej skóry

 

20080423017.jpg

 

 

 

no i niedawno dorobił się w końcu porządnego wydechu, i znowu to wina strefy ze mi to pokazali :lol:

 

jeszcze dziewicze:

 

tlumik_przed_montarzem_male.jpg

 

seria:

 

tmpphpGTBWCk1.jpg

 

juz zamontowany: (zostały również wymienione migacze na przezroczyste)

 

tlumikmale.jpg

 

wydechmale.jpg

 

 

wydech dodal 10.5 KM oraz 23 NM

 

Dalej pracuje nad jego optyka, obudowy lusterek z karbonu

 

20080423011.jpg

 

listwa pod grillem karbonowa

 

20080423010.jpg

 

20080423012.jpg

 

 

 

nowe felgi 19 przod 245/40/19 tyl 255/40/19 w połowie maja będą założone bo czekam na dystanse

 

 

felemale.jpg

 

 

maska karbonowa

 

20080421003.jpg

 

20080421004.jpg

 

[ Dodano: Nie 04 Sty, 2009 19:25 ]

zostały zamontowane nowe tarcze nawiercane.

 

20080722038.jpg

 

 

Czy to był dobry pomysł? Może dla optyki bo czuje ze seria hamowała dużo lepiej wiec następne będą już seryjne.

 

 

Następnie pełny przelot:

 

20080929116.jpg

 

20080929113.jpg

 

[ Dodano: Nie 04 Sty, 2009 19:44 ]

20080722031.jpg

 

 

20080722032.jpg

 

 

20080722037.jpg

 

tyle narazie ;)

Link to comment
Share on other sites

Czy to ta zetka co byla w borsku na lotnisku?

 

tak, byliśmy u was towarzysko w trzy auta z Alanem i jeszcze skyline ;-)

 

w tym roku też zawitamy, z tego co widzę Alan ucichł a teraz jego autko zakute coś ok 600KM ma :D

Link to comment
Share on other sites

Fajny i gruntownie zrobiony projekt, jedynie jeszcze torchę nad powerem bym popracował.

Ps. kolekotry wydechowe już zamontowane - jakiś pomiar na hamowni był po nich przeprowadzany ?

A co do skąłdu mieszanki to macie tam u siebie gościa imieniem JARKOWY - on ma szerokopasmówkę i ci pomierzy :)

 

[ Dodano: Pon 05 Sty, 2009 13:01 ]

Ps. jak będzie ładna pogoda to miło by było usłyszeć jakie on dźwieki wydaje :D

Link to comment
Share on other sites

temat mocy nie daje mi spokoju ;) ale powiedziałem sobie że chce mieć szybka zetkę ale wolnosącą - wiec dlatego wydech i kolektory w pierwszej kolejności. tzn wszystko jest ogólnie zamontowane bez samego początku kolektora gdyż jak się okazało do tego trzeba kawałek silnika rozebrać bo nie ma dostępu do śrubek. Za jakieś 2 tyg będzie to zamontowane przez mechanika z nissana bo nikt tego nie robił a eksperymentować nie planuje. Jak narazie przez to co jest zamontowane jest wzrost mocy ok 20KM i Nm ok 20.

 

Następnie została zamontowana nowa uszczelka pod kolektor ssący i mega wyniki:

(pomiar ten był robiony z samym wydechem i jeszcze zamontowanymi katami)

 

20080719020-1.jpg

 

vqspacerv2full_thumbnail.jpg

 

VQ35Nizzan350Z.jpg

 

Ogólnie po wywaleniu katalizatorów i pełnym przelocie auto powinno mieć ponad 300KM ale jest mały problem...

1. po wywaleniu katalizatorów zapalił się błąd i automatycznie lambda wykrywając za duże spaliny zmienia mieszankę i zmniejsza moc- właśnie Alan mi przygotował przedłużki które maja okłamać komputer i kontrolka powinna zniknać

 

2. uszczelka dodała ponad 20KM i piękny wzrost momentu o następne 20 Nm ale ten sam problem się pojawił po czasie - nowoczesne aparaty wtryskowe rejestrują większa masę powietrza i automatycznie zmieniają kont (nie pamiętam czego) a to ogranicza moc.

 

Ponowny pomiar pokazał spadek mocy o ponad 20KM wiec teraz gdzieś balansuje na poziomie 280KM. Jak wszystko pozbieram do kupy i wyreguluje to myśle że jakoś to będzie.

Następnie jest w planie wymiana wałków na sportowe nismo, planowany przyrost mocy ok 20KM. Potem to wszystko zestroić i do tego jeszcze chip + zdjęcie ogranicznika prędkości oraz obrotów i gdzieś się zatrzymam na poziomie 320-330KM bo raczej skończą się możliwości.

 

Planuje wywalić dolot K&N bo zabrał mi 6 KM oraz 9 Nm, więc wracam do seri. Jak nie miałem wydechu to dawał fajny sound natomiast teraz auto jest tak głośne ze wole spowrotem swoją moc ;-)

 

[ Dodano: Wto 06 Sty, 2009 01:11 ]

Jarkowego znam więc jak już zgasną wszystkie kontrolki to go odwiedzę ;-) dzięki za info

Link to comment
Share on other sites

Hehe mi podoba się to że przy 1500obr.min jest ponad 260Nm :D

Ps. poza Nismo fajną propozycję wałków ma JWT dla tego silnika - odwiedzałeś jego stronę ?

Link to comment
Share on other sites

fajna Zeta, a koło , normalnie szacun :D

 

koło fajne ale niestety sprzedawca na allegro zrobił mnie w konia bo się okazało ze te felgi nie maja et do zetki i musiałem zamawiać dystanse co jest nieprozumieniem w przypadku tego auta, gorzej się prowadzi przy dużych prędkościach. Pozatym za wąskie opony bo tylko 255 a tam jest miejsce na 295 wiec ....z czasem będzie trzeba zmienić :-)

 

[ Dodano: Wto 06 Sty, 2009 18:02 ]

Hehe mi podoba się to że przy 1500obr.min jest ponad 260Nm :D

Ps. poza Nismo fajną propozycję wałków ma JWT dla tego silnika - odwiedzałeś jego stronę ?

 

 

no właśnie wróciłem z pomiarów i jest słabo 270KM i moment 310 - coraz gorzej.. ;)

pozostaje pomątować wszystko i zrobić nowy program bo seryjny komputer gubi się z tym wszystkim. JWT nie znam a to dobry producent?

 

[ Dodano: Wto 06 Sty, 2009 18:05 ]

pamiętam autko z Borska , robi wrazenie :) i ten dzwiek achhh

gratuluje wozka i pozdrawiam

 

pozdrawiam kolegę ;-)

ps. po wymontowaniu katalizatorów jest jeszcze głośniejsze - bym powiedział grzecznie że aż nieprzyzwoicie :D

Link to comment
Share on other sites

JWT nie znam a to dobry producent?

Najlepszy ze stanów.

www.jimwolftechnology.com

Link to comment
Share on other sites

JWT nie znam a to dobry producent?

Najlepszy ze stanów.

www.jimwolftechnology.com

 

Dzięki za informacje, myślę że w marcu będę zamawiał aby na sezon było trochę ponad 300 ;-). W tym roku szykuję się masa zawodów dla amatorów na pomorzu a ja żadnej nie odpuszczam. Powiem wam że zetka nie prowadzi się najlepiej bo wystarczy się przejechać jakimś porsche lub Bmw M i widać tu dużą przepaść ale jak się ją ogarnie to potrafi nie jednego zaskoczyć :P

Link to comment
Share on other sites

Popieram, też się szykuję, ale... o klasę niżej :D Pozdro gato :) w Borsku też byłem, ale czarną, bo czerwona czekala na motora VE :one: i prowadzi się idealnie, nawet w deszczu.

Link to comment
Share on other sites

Popieram, też się szykuję, ale... o klasę niżej :D Pozdro gato :) w Borsku też byłem, ale czarną, bo czerwona czekala na motora VE :one: i prowadzi się idealnie, nawet w deszczu.

 

 

Mam nadzieje ze w tym roku też zawitacie do Borska i kilka mocnych nissanow przywieziecie ;-) ja swoją szykuje, będzie twardsza i szybsza bo juz wszystko wyjaśnione skąd ten spadek mocy- a to wina inteligentnego komputera w nissanie. Wiec w marcu na strojenie do niemiec jadę + wałki sportowe to myślę że gdzieś na 320KM się zatrzymam :diabel:

Link to comment
Share on other sites

Hehe mi podoba się to że przy 1500obr.min jest ponad 260Nm :D

Ps. poza Nismo fajną propozycję wałków ma JWT dla tego silnika - odwiedzałeś jego stronę ?

 

walki JWT h*ja warte. Zyskasz 8 koni a stracisz 20 Nm. Co do uszczelko pod kolektor prosta sprawa, jest gruba i zwieksza pojemnosc dolotowa stad wiekszy power. jesli chcesz uwolnic pare konikow moge ci jeszcze zalatwic aluminiowe kolo zamachowe i alu kola do alternatora, klimy i reszty cudenkow napedzanych na pasek.

 

jesli chcesz sie pozbyc bledu o dolnym kacie daj mi znac na GG razem prosto i latwo to rozwiarzemy, tak jak ja to zrobilem u siebie!!

 

[ Dodano: Sob 10 Sty, 2009 18:26 ]

polecilbym jeszcze kolektor ssacy z silnika VQ35HR gdzie sa 2 przepustnice i 2 uklady dolotowe. jedyny problem jaki istnieje to to ze przepustnica w VQ35 jest drive by wirei tu by trzeba sie popawic elektronica

350zAEMintake.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest EnDrIu WAWA
JWT nie znam a to dobry producent?

Najlepszy ze stanów.

www.jimwolftechnology.com

 

Dzięki za informacje, myślę że w marcu będę zamawiał aby na sezon było trochę ponad 300 ;-). W tym roku szykuję się masa zawodów dla amatorów na pomorzu a ja żadnej nie odpuszczam. Powiem wam że zetka nie prowadzi się najlepiej bo wystarczy się przejechać jakimś porsche lub Bmw M i widać tu dużą przepaść ale jak się ją ogarnie to potrafi nie jednego zaskoczyć :P

 

W tym roku najprawdopodobniej wynajmiemy lotnisko w Legnicy-zapraszamy :). Mysle, ze znajdzie sie kawalek placu by ustawic slupki i polatac wokol nich bokiem:).

 

Autko b.ladne, jednak ten grill wydaje mi sie, ze calkowicie nie pasuje to tego autka.

 

Popieram, też się szykuję, ale... o klasę niżej :D Pozdro gato :) w Borsku też byłem, ale czarną, bo czerwona czekala na motora VE :one: i prowadzi się idealnie, nawet w deszczu.

Masz tam belke skretna? Jesli tak to co bys nie zrobil w takim aucie i tak bedzie sie zachowywac beznadziejnie na zakretach-tyl przy duzych predkosciach bedzie uciekac.

Link to comment
Share on other sites

Guest Misiek_nx

gato, spoko auto, a ta alcantara nie działa Ci jak wielki zbierak do kurzu jak jedziesz bez dachu? Ja strasznie narzekam na syfienie sie wnętrza auta przy jeździe ze zdjętym dachem.

 

EnDrIu WAWA, masz racje z tą belką, w almerze bodajże taka była- nie zachwycało to szczerze mówiąć. XTomku- z Primery Lambo nie zrobisz, trzeba by nowy pojazd budowac - ale oczywiscie pozdrowienia dla czerwonej :one:

Link to comment
Share on other sites

 

walki JWT h*ja warte. Zyskasz 8 koni a stracisz 20 Nm. Co do uszczelko pod kolektor prosta sprawa' date=' jest gruba i zwieksza pojemnosc dolotowa stad wiekszy power. jesli chcesz uwolnic pare konikow moge ci jeszcze zalatwic aluminiowe kolo zamachowe i alu kola do alternatora, klimy i reszty cudenkow napedzanych na pasek.

 

jesli chcesz sie pozbyc bledu o dolnym kacie daj mi znac na GG razem prosto i latwo to rozwiarzemy, tak jak ja to zrobilem u siebie!!

 

[ Dodano: Sob 10 Sty, 2009 18:26 ]

polecilbym jeszcze kolektor ssacy z silnika VQ35HR gdzie sa 2 przepustnice i 2 uklady dolotowe. jedyny problem jaki istnieje to to ze przepustnica w VQ35 jest drive by wirei tu by trzeba sie popawic elektronica

 

Dzięki za uwagi, ja już podjąłem decyzje ze wywalam dolot K&N, poczytałem sporo na zagranicznych forach gdzie są wypowiedzi większej rzeszy właścicieli nissana Z i zgodnie mówią że te filtry o d*pę obić. Wstawić serie i tylko wymienić filter seryjny na sporotwy.

Co do uszczelki to jest tu jakieś przekłamanie bo wiele osób pomontowało plenum i moc jaką uzyskali to max 5 KM i 5 Nm.

Tak jak dokładnie piszesz będę zakładał lekkie koło zamachowe wraz ze sportowym sprzęgłem. Do sondy już mi dorobił kumpel przedłużkę ;)

W marcu jadę z autem do niemiec go wystroić. :)

 

[ Dodano: Wto 13 Sty, 2009 01:22 ]

 

W tym roku najprawdopodobniej wynajmiemy lotnisko w Legnicy-zapraszamy :). Mysle' date=' ze znajdzie sie kawalek placu by ustawic slupki i polatac wokol nich bokiem:).

 

Autko b.ladne, jednak ten grill wydaje mi sie, ze calkowicie nie pasuje to tego autka.

 

Popieram' date=' też się szykuję, ale... o klasę niżej :D Pozdro gato :) w Borsku też byłem, ale czarną, bo czerwona czekala na motora VE :one: i prowadzi się idealnie, nawet w deszczu.[/quote']

Masz tam belke skretna? Jesli tak to co bys nie zrobil w takim aucie i tak bedzie sie zachowywac beznadziejnie na zakretach-tyl przy duzych predkosciach bedzie uciekac.

 

Legnica koło Łodzi czy Wrocławia?

Wiem że ten grill nie pasuje ale jak go zdejmę to jeszcze gorzej :D ale to jego ostatnie dni bo szykują się zmiany na lepsze, cały kit będzie zrobiony.

 

Tzn nie wiem jaką ma belkę ale mówiąc o tym ze się zle trzyma to porównywałem z porsche oraz bmw m3 ale nowym a nie jakimś złomem :P I tu są różnice które się dopiero pozna jadąc na torze przy dużej prędkości ;)

 

[ Dodano: Wto 13 Sty, 2009 18:24 ]

gato, spoko auto, a ta alcantara nie działa Ci jak wielki zbierak do kurzu jak jedziesz bez dachu? Ja strasznie narzekam na syfienie sie wnętrza auta przy jeździe ze zdjętym dachem.

 

Nie ukrywam że mało jest dni kiedy można pojezdzić z otwartym, bo albo pada albo korki a wciąganie spalin to żadna rewelacja. :D

PS. a jak się zakurzy to mokra szmatka i do dzieła

 

Dodano: Pią 26 Cze, 2009 19:28

Witam po kilku miesiącach, dziś zaprezentuje wam co się u mnie zmieniło ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

No co tam się zmieniło - moc poszła w górę może :D ??

Link to comment
Share on other sites

A więc tak, nigdy mi się kolor mojego nissana nie podobał wiec........

 

 

tak wyglądał w zimę 2008/2009

 

czescizetka112.jpg

 

czescizetka083.jpg

 

czescizetka049.jpg

 

czescizetka048.jpg

 

Zawsze chciałem białe auto- wiec w czym problem ;-)

 

1-3.jpg

 

3-2.jpg

 

czescizetka212.jpg

 

czescizetka211.jpg

 

nowa maska karbonowa

 

czescizetka229.jpg

 

wszystko fajnie tylko nie te felgi...

 

czescizetka247.jpg

 

czescizetka252.jpg

 

czescizetka264.jpg

 

karbonowa tylnia klapa

 

czescizetka293.jpg

 

lecimy ze środkiem:

 

drzwi zostały obite alcantara / skóra - karbon

 

czescizetka253.jpg

 

czescizetka297.jpg

 

czescizetka299.jpg

 

słupki karbon

 

czescizetka310.jpg

 

tunel środkowy karbon

 

czescizetka306.jpg

 

czescizetka308.jpg

 

20090527322.jpg

 

20090527327.jpg

 

zagłówki karbon

 

20090626368.jpg

 

a tu już sesja robiona przez znajomego z nowymi felgami

przód 245/40/19 tył 295/30/19

 

11sygn.jpg

 

015oksygn.jpg

 

058ok_1sygn.jpg

 

057oksygn.jpg

 

na dziś tyle a jutro wam opisze co się zmieniło ponadto ;-)

Link to comment
Share on other sites

Z zewnątrz Nissan powala na kolana - o wiele lepiej się prezentuje.

We wnętrzu zasłoniłeś kiczowe plastiki alkantarą - fajna opcja, jedynie do reszty nie pasują pomarańczowe wstawki na fotelach teraz oraz przydał by się jakiś detal na dużej powierzchni boczków drzwi...

 

Ps. stado koni coś się powiększyło ?

Link to comment
Share on other sites

Guest ciapek

Gratki piękne auto :one: Krótko: Miód i malina. Na żywo prezentuje się lepiej, ehhh ten pobłyskujący karbon na karoserii, a silnik jak zagadał to klękajcie narody. Widziałem tak w połowie maja na SRT w Borsku (2x LanEvo co były to z wyglądu wymiękają).

Link to comment
Share on other sites

Coobcio, wież mi że na żywo pomarańcz na siedzeniach wygląda super ;-).

 

[ Dodano: Sob 04 Lip, 2009 12:48 ]

Ciapek wpadaj jutro 05.07. do Borska będzie 3 impreza SRT, będziemy lać Evo :D

 

A teraz co tam się zmieniło odnośnie techniki. Mocy nie przybyło a to z powodu montażu kompletnego przelotu i w tym momencie jadę z check engine a co za tym idzie auto zamiast mieć jakieś 6 do setki to ma obecnie 6,8. Potrzeba zmodyfikować ECU.

 

Więc zamontowałem kolektory bo tylko tego brakowało do pełnego przelotu.

 

czescizetka281.jpg

 

Buda została usztywniona :

 

czescizetka282.jpg

 

czescizetka283.jpg

 

czescizetka274.jpg

 

czescizetka277.jpg

 

[ Dodano: Sob 04 Lip, 2009 12:54 ]

Zawias Tein mono fleck

 

20090327238.jpg

 

20090327239.jpg

 

20090408246.jpg

 

20090408249.jpg

 

Cusco stabilizatory

 

20090507300.jpg

 

UrodzinyMagda2009024.jpg

 

UrodzinyMagda2009025.jpg

 

Cusco wachacze

 

20090523317.jpg

 

20090612353.jpg

 

20090526319.jpg

 

Obecnie mam przód ustawiony 2.05 a tył 3.55 stopnia- to jest max ustawienie a szkoda bo można by z przodu spokojnie zrobić 3-4 to by była bajka ;-)

 

[ Dodano: Sob 04 Lip, 2009 13:01 ]

Dzwięk nissana ;-)

 

 

drift:

 

http://www.youtube.c...l/0/D7DASgeAqFc

Link to comment
Share on other sites

Brzmi srogo...

Ps. z tymi sondami lambda to nie można zrobić odsadzenia do tych drugich ?

Kolega z klubu zrobił takie coś w ALmerze N16 - ktróra odrazu wywala cheka po tym jak się wywali kata...

20090620350.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...