gato Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 (edited) 2010 w trakcie 2009 Edited May 2, 2010 by gato Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wieshaq Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Jeżeli odczuwasz taką potrzebę to tak , a nam miło będzie ją obejrzeć i skomentować :diabel2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gato Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 potrzebę to ma każdy pod wieczór wrzucę bo jest trochę tego [ Dodano: Nie 04 Sty, 2009 18:41 ] Dla ułatwienia robię kopię mojego opisu który już robiłem dość dawno na SRT. tak to sie zaczeło, rok temu obrzydliwy i bezwzględny sprzedawca Nissana o imieniu Marcin :mrgreen: dal mi zetke firmowa na 2 dni abym sobie pojezdził......a potem powiedział ze ma super okazje....do rzeczy, auto rocznik 2005 zakupiłem jako 0km w marcu 2007(gdzieś na składzie celnym o nim zapomniano) . Seria 3,5 l 280KM / 363NM Jeszcze rok temu mowiłem, ładne fele, coś zrobić w srodku bo za czarno (niestety środek nissana nie zwala z nóg pod względem jakości wykończenia) no i jazda, moc ooogromna po co komu kiedykolwiek więcej... Pierwsze zdjęcia - jak dotarł do Nissana, pamiętam jeszcze jak dziś te rumieńce na policzkach i podniecenie podobne do 1 razu.... :mrgreen [ Dodano: Sro 30 Kwi, 2008 ] pierwsze co poleciały tylnie lampy, zostały wymienione na model 2006 diodowe chłopacy ze strefatuningu zajeli się wyszukaniem ciekawych felg i tak wybór padł na osiemnastki, 2 częściowe OZ - orginalne opony 225/45/18 przod i 245/45/18 tyl (drobnostka ale odblaski w zderzaku seryjne pomarańczowe wymienione na biale) przy okazji zamontowali dolot K&N- który dodał miły odgłos spod maski powyżej 4 tyś obr. chromowy grill - cobra- [ Dodano: Nie 04 Sty, 2009 19:01 ] lecimy dalej z pierdołami: chromowe zagłówki- bulwarówki seria: po wizycie w strefietuningu no i jedna z ważniejszych modyfikacji to oczywiście smutny seryjny środek: nie lubię skór bo dupsko sie ślizga wiec wybrałem w dwóch kolorach alcantare i zawiozłem auto do łodzi do firmy tapcar- jedna z lepszych w Polsce- a ceny normalne deska została obita skórą o strukturze alcantary również mieszek został zrobiony z tej samej skóry no i niedawno dorobił się w końcu porządnego wydechu, i znowu to wina strefy ze mi to pokazali jeszcze dziewicze: seria: juz zamontowany: (zostały również wymienione migacze na przezroczyste) wydech dodal 10.5 KM oraz 23 NM Dalej pracuje nad jego optyka, obudowy lusterek z karbonu listwa pod grillem karbonowa nowe felgi 19 przod 245/40/19 tyl 255/40/19 w połowie maja będą założone bo czekam na dystanse maska karbonowa [ Dodano: Nie 04 Sty, 2009 19:25 ] zostały zamontowane nowe tarcze nawiercane. Czy to był dobry pomysł? Może dla optyki bo czuje ze seria hamowała dużo lepiej wiec następne będą już seryjne. Następnie pełny przelot: [ Dodano: Nie 04 Sty, 2009 19:44 ] tyle narazie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Czy to ta zetka co byla w borsku na lotnisku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gato Posted January 5, 2009 Author Share Posted January 5, 2009 Czy to ta zetka co byla w borsku na lotnisku? tak, byliśmy u was towarzysko w trzy auta z Alanem i jeszcze skyline ;-) w tym roku też zawitamy, z tego co widzę Alan ucichł a teraz jego autko zakute coś ok 600KM ma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 Fajny i gruntownie zrobiony projekt, jedynie jeszcze torchę nad powerem bym popracował. Ps. kolekotry wydechowe już zamontowane - jakiś pomiar na hamowni był po nich przeprowadzany ? A co do skąłdu mieszanki to macie tam u siebie gościa imieniem JARKOWY - on ma szerokopasmówkę i ci pomierzy [ Dodano: Pon 05 Sty, 2009 13:01 ] Ps. jak będzie ładna pogoda to miło by było usłyszeć jakie on dźwieki wydaje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gato Posted January 6, 2009 Author Share Posted January 6, 2009 temat mocy nie daje mi spokoju ale powiedziałem sobie że chce mieć szybka zetkę ale wolnosącą - wiec dlatego wydech i kolektory w pierwszej kolejności. tzn wszystko jest ogólnie zamontowane bez samego początku kolektora gdyż jak się okazało do tego trzeba kawałek silnika rozebrać bo nie ma dostępu do śrubek. Za jakieś 2 tyg będzie to zamontowane przez mechanika z nissana bo nikt tego nie robił a eksperymentować nie planuje. Jak narazie przez to co jest zamontowane jest wzrost mocy ok 20KM i Nm ok 20. Następnie została zamontowana nowa uszczelka pod kolektor ssący i mega wyniki: (pomiar ten był robiony z samym wydechem i jeszcze zamontowanymi katami) Ogólnie po wywaleniu katalizatorów i pełnym przelocie auto powinno mieć ponad 300KM ale jest mały problem... 1. po wywaleniu katalizatorów zapalił się błąd i automatycznie lambda wykrywając za duże spaliny zmienia mieszankę i zmniejsza moc- właśnie Alan mi przygotował przedłużki które maja okłamać komputer i kontrolka powinna zniknać 2. uszczelka dodała ponad 20KM i piękny wzrost momentu o następne 20 Nm ale ten sam problem się pojawił po czasie - nowoczesne aparaty wtryskowe rejestrują większa masę powietrza i automatycznie zmieniają kont (nie pamiętam czego) a to ogranicza moc. Ponowny pomiar pokazał spadek mocy o ponad 20KM wiec teraz gdzieś balansuje na poziomie 280KM. Jak wszystko pozbieram do kupy i wyreguluje to myśle że jakoś to będzie. Następnie jest w planie wymiana wałków na sportowe nismo, planowany przyrost mocy ok 20KM. Potem to wszystko zestroić i do tego jeszcze chip + zdjęcie ogranicznika prędkości oraz obrotów i gdzieś się zatrzymam na poziomie 320-330KM bo raczej skończą się możliwości. Planuje wywalić dolot K&N bo zabrał mi 6 KM oraz 9 Nm, więc wracam do seri. Jak nie miałem wydechu to dawał fajny sound natomiast teraz auto jest tak głośne ze wole spowrotem swoją moc ;-) [ Dodano: Wto 06 Sty, 2009 01:11 ] Jarkowego znam więc jak już zgasną wszystkie kontrolki to go odwiedzę ;-) dzięki za info Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puchaczz Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 fajna Zeta, a koło , normalnie szacun Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 Hehe mi podoba się to że przy 1500obr.min jest ponad 260Nm Ps. poza Nismo fajną propozycję wałków ma JWT dla tego silnika - odwiedzałeś jego stronę ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nismojoe Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 pamiętam autko z Borska , robi wrazenie i ten dzwiek achhh gratuluje wozka i pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gato Posted January 6, 2009 Author Share Posted January 6, 2009 fajna Zeta, a koło , normalnie szacun koło fajne ale niestety sprzedawca na allegro zrobił mnie w konia bo się okazało ze te felgi nie maja et do zetki i musiałem zamawiać dystanse co jest nieprozumieniem w przypadku tego auta, gorzej się prowadzi przy dużych prędkościach. Pozatym za wąskie opony bo tylko 255 a tam jest miejsce na 295 wiec ....z czasem będzie trzeba zmienić :-) [ Dodano: Wto 06 Sty, 2009 18:02 ] Hehe mi podoba się to że przy 1500obr.min jest ponad 260Nm Ps. poza Nismo fajną propozycję wałków ma JWT dla tego silnika - odwiedzałeś jego stronę ? no właśnie wróciłem z pomiarów i jest słabo 270KM i moment 310 - coraz gorzej.. pozostaje pomątować wszystko i zrobić nowy program bo seryjny komputer gubi się z tym wszystkim. JWT nie znam a to dobry producent? [ Dodano: Wto 06 Sty, 2009 18:05 ] pamiętam autko z Borska , robi wrazenie i ten dzwiek achhh gratuluje wozka i pozdrawiam pozdrawiam kolegę ;-) ps. po wymontowaniu katalizatorów jest jeszcze głośniejsze - bym powiedział grzecznie że aż nieprzyzwoicie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 JWT nie znam a to dobry producent? Najlepszy ze stanów. www.jimwolftechnology.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gato Posted January 8, 2009 Author Share Posted January 8, 2009 JWT nie znam a to dobry producent? Najlepszy ze stanów. www.jimwolftechnology.com Dzięki za informacje, myślę że w marcu będę zamawiał aby na sezon było trochę ponad 300 ;-). W tym roku szykuję się masa zawodów dla amatorów na pomorzu a ja żadnej nie odpuszczam. Powiem wam że zetka nie prowadzi się najlepiej bo wystarczy się przejechać jakimś porsche lub Bmw M i widać tu dużą przepaść ale jak się ją ogarnie to potrafi nie jednego zaskoczyć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtomek Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Popieram, też się szykuję, ale... o klasę niżej Pozdro gato w Borsku też byłem, ale czarną, bo czerwona czekala na motora VE :one: i prowadzi się idealnie, nawet w deszczu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gato Posted January 10, 2009 Author Share Posted January 10, 2009 Popieram, też się szykuję, ale... o klasę niżej Pozdro gato w Borsku też byłem, ale czarną, bo czerwona czekala na motora VE :one: i prowadzi się idealnie, nawet w deszczu. Mam nadzieje ze w tym roku też zawitacie do Borska i kilka mocnych nissanow przywieziecie ;-) ja swoją szykuje, będzie twardsza i szybsza bo juz wszystko wyjaśnione skąd ten spadek mocy- a to wina inteligentnego komputera w nissanie. Wiec w marcu na strojenie do niemiec jadę + wałki sportowe to myślę że gdzieś na 320KM się zatrzymam :diabel: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 Hehe mi podoba się to że przy 1500obr.min jest ponad 260Nm Ps. poza Nismo fajną propozycję wałków ma JWT dla tego silnika - odwiedzałeś jego stronę ? walki JWT h*ja warte. Zyskasz 8 koni a stracisz 20 Nm. Co do uszczelko pod kolektor prosta sprawa, jest gruba i zwieksza pojemnosc dolotowa stad wiekszy power. jesli chcesz uwolnic pare konikow moge ci jeszcze zalatwic aluminiowe kolo zamachowe i alu kola do alternatora, klimy i reszty cudenkow napedzanych na pasek. jesli chcesz sie pozbyc bledu o dolnym kacie daj mi znac na GG razem prosto i latwo to rozwiarzemy, tak jak ja to zrobilem u siebie!! [ Dodano: Sob 10 Sty, 2009 18:26 ] polecilbym jeszcze kolektor ssacy z silnika VQ35HR gdzie sa 2 przepustnice i 2 uklady dolotowe. jedyny problem jaki istnieje to to ze przepustnica w VQ35 jest drive by wirei tu by trzeba sie popawic elektronica Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EnDrIu WAWA Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 JWT nie znam a to dobry producent? Najlepszy ze stanów. www.jimwolftechnology.com Dzięki za informacje, myślę że w marcu będę zamawiał aby na sezon było trochę ponad 300 ;-). W tym roku szykuję się masa zawodów dla amatorów na pomorzu a ja żadnej nie odpuszczam. Powiem wam że zetka nie prowadzi się najlepiej bo wystarczy się przejechać jakimś porsche lub Bmw M i widać tu dużą przepaść ale jak się ją ogarnie to potrafi nie jednego zaskoczyć W tym roku najprawdopodobniej wynajmiemy lotnisko w Legnicy-zapraszamy . Mysle, ze znajdzie sie kawalek placu by ustawic slupki i polatac wokol nich bokiem:). Autko b.ladne, jednak ten grill wydaje mi sie, ze calkowicie nie pasuje to tego autka. Popieram, też się szykuję, ale... o klasę niżej Pozdro gato w Borsku też byłem, ale czarną, bo czerwona czekala na motora VE :one: i prowadzi się idealnie, nawet w deszczu. Masz tam belke skretna? Jesli tak to co bys nie zrobil w takim aucie i tak bedzie sie zachowywac beznadziejnie na zakretach-tyl przy duzych predkosciach bedzie uciekac. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Misiek_nx Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 gato, spoko auto, a ta alcantara nie działa Ci jak wielki zbierak do kurzu jak jedziesz bez dachu? Ja strasznie narzekam na syfienie sie wnętrza auta przy jeździe ze zdjętym dachem. EnDrIu WAWA, masz racje z tą belką, w almerze bodajże taka była- nie zachwycało to szczerze mówiąć. XTomku- z Primery Lambo nie zrobisz, trzeba by nowy pojazd budowac - ale oczywiscie pozdrowienia dla czerwonej :one: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gato Posted January 12, 2009 Author Share Posted January 12, 2009 walki JWT h*ja warte. Zyskasz 8 koni a stracisz 20 Nm. Co do uszczelko pod kolektor prosta sprawa' date=' jest gruba i zwieksza pojemnosc dolotowa stad wiekszy power. jesli chcesz uwolnic pare konikow moge ci jeszcze zalatwic aluminiowe kolo zamachowe i alu kola do alternatora, klimy i reszty cudenkow napedzanych na pasek. jesli chcesz sie pozbyc bledu o dolnym kacie daj mi znac na GG razem prosto i latwo to rozwiarzemy, tak jak ja to zrobilem u siebie!! [ Dodano: Sob 10 Sty, 2009 18:26 ] polecilbym jeszcze kolektor ssacy z silnika VQ35HR gdzie sa 2 przepustnice i 2 uklady dolotowe. jedyny problem jaki istnieje to to ze przepustnica w VQ35 jest drive by wirei tu by trzeba sie popawic elektronica Dzięki za uwagi, ja już podjąłem decyzje ze wywalam dolot K&N, poczytałem sporo na zagranicznych forach gdzie są wypowiedzi większej rzeszy właścicieli nissana Z i zgodnie mówią że te filtry o d*pę obić. Wstawić serie i tylko wymienić filter seryjny na sporotwy. Co do uszczelki to jest tu jakieś przekłamanie bo wiele osób pomontowało plenum i moc jaką uzyskali to max 5 KM i 5 Nm. Tak jak dokładnie piszesz będę zakładał lekkie koło zamachowe wraz ze sportowym sprzęgłem. Do sondy już mi dorobił kumpel przedłużkę W marcu jadę z autem do niemiec go wystroić. [ Dodano: Wto 13 Sty, 2009 01:22 ] W tym roku najprawdopodobniej wynajmiemy lotnisko w Legnicy-zapraszamy . Mysle' date=' ze znajdzie sie kawalek placu by ustawic slupki i polatac wokol nich bokiem:). Autko b.ladne, jednak ten grill wydaje mi sie, ze calkowicie nie pasuje to tego autka. Popieram' date=' też się szykuję, ale... o klasę niżej Pozdro gato w Borsku też byłem, ale czarną, bo czerwona czekala na motora VE :one: i prowadzi się idealnie, nawet w deszczu.[/quote']Masz tam belke skretna? Jesli tak to co bys nie zrobil w takim aucie i tak bedzie sie zachowywac beznadziejnie na zakretach-tyl przy duzych predkosciach bedzie uciekac. Legnica koło Łodzi czy Wrocławia? Wiem że ten grill nie pasuje ale jak go zdejmę to jeszcze gorzej ale to jego ostatnie dni bo szykują się zmiany na lepsze, cały kit będzie zrobiony. Tzn nie wiem jaką ma belkę ale mówiąc o tym ze się zle trzyma to porównywałem z porsche oraz bmw m3 ale nowym a nie jakimś złomem I tu są różnice które się dopiero pozna jadąc na torze przy dużej prędkości [ Dodano: Wto 13 Sty, 2009 18:24 ] gato, spoko auto, a ta alcantara nie działa Ci jak wielki zbierak do kurzu jak jedziesz bez dachu? Ja strasznie narzekam na syfienie sie wnętrza auta przy jeździe ze zdjętym dachem. Nie ukrywam że mało jest dni kiedy można pojezdzić z otwartym, bo albo pada albo korki a wciąganie spalin to żadna rewelacja. PS. a jak się zakurzy to mokra szmatka i do dzieła Dodano: Pią 26 Cze, 2009 19:28 Witam po kilku miesiącach, dziś zaprezentuje wam co się u mnie zmieniło Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 No co tam się zmieniło - moc poszła w górę może ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gato Posted June 30, 2009 Author Share Posted June 30, 2009 A więc tak, nigdy mi się kolor mojego nissana nie podobał wiec........ tak wyglądał w zimę 2008/2009 Zawsze chciałem białe auto- wiec w czym problem ;-) nowa maska karbonowa wszystko fajnie tylko nie te felgi... karbonowa tylnia klapa lecimy ze środkiem: drzwi zostały obite alcantara / skóra - karbon słupki karbon tunel środkowy karbon zagłówki karbon a tu już sesja robiona przez znajomego z nowymi felgami przód 245/40/19 tył 295/30/19 na dziś tyle a jutro wam opisze co się zmieniło ponadto ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Z zewnątrz Nissan powala na kolana - o wiele lepiej się prezentuje. We wnętrzu zasłoniłeś kiczowe plastiki alkantarą - fajna opcja, jedynie do reszty nie pasują pomarańczowe wstawki na fotelach teraz oraz przydał by się jakiś detal na dużej powierzchni boczków drzwi... Ps. stado koni coś się powiększyło ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ciapek Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Gratki piękne auto :one: Krótko: Miód i malina. Na żywo prezentuje się lepiej, ehhh ten pobłyskujący karbon na karoserii, a silnik jak zagadał to klękajcie narody. Widziałem tak w połowie maja na SRT w Borsku (2x LanEvo co były to z wyglądu wymiękają). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gato Posted July 4, 2009 Author Share Posted July 4, 2009 Coobcio, wież mi że na żywo pomarańcz na siedzeniach wygląda super ;-). [ Dodano: Sob 04 Lip, 2009 12:48 ] Ciapek wpadaj jutro 05.07. do Borska będzie 3 impreza SRT, będziemy lać Evo A teraz co tam się zmieniło odnośnie techniki. Mocy nie przybyło a to z powodu montażu kompletnego przelotu i w tym momencie jadę z check engine a co za tym idzie auto zamiast mieć jakieś 6 do setki to ma obecnie 6,8. Potrzeba zmodyfikować ECU. Więc zamontowałem kolektory bo tylko tego brakowało do pełnego przelotu. Buda została usztywniona : [ Dodano: Sob 04 Lip, 2009 12:54 ] Zawias Tein mono fleck Cusco stabilizatory Cusco wachacze Obecnie mam przód ustawiony 2.05 a tył 3.55 stopnia- to jest max ustawienie a szkoda bo można by z przodu spokojnie zrobić 3-4 to by była bajka ;-) [ Dodano: Sob 04 Lip, 2009 13:01 ] Dzwięk nissana ;-) drift: http://www.youtube.c...l/0/D7DASgeAqFc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 Brzmi srogo... Ps. z tymi sondami lambda to nie można zrobić odsadzenia do tych drugich ? Kolega z klubu zrobił takie coś w ALmerze N16 - ktróra odrazu wywala cheka po tym jak się wywali kata... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.