xtomek Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Ja pierdykam, fajowa projekta. Po dopieszczeniu niejednego powali. Ale, przy 6,8 do 100 to i czerwona może dała by radę 6,0 niestety nieosiągalne na razie Trzymam kciuki za tak doinwestowany projekcik. A ta Pani.... na zdjątkach już nic nie powiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gato Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Brzmi srogo...Ps. z tymi sondami lambda to nie można zrobić odsadzenia do tych drugich ? Kolega z klubu zrobił takie coś w ALmerze N16 - ktróra odrazu wywala cheka po tym jak się wywali kata... Mam zrobione odsadzenia ale nie zdało egzaminiu' date=' i tak mam w planie zrobić nowy ECU ale problem w tym że dobrzy fachowcy są w niemczech we Frankfurcie i chwilowo nie ma czasu na wycieczkę. z nowym ECU powinna być moc ok 310KM i 360-390NM [ Dodano: Pon 06 Lip, 2009 10:21 ] Ja pierdykam' date=' fajowa projekta. Po dopieszczeniu niejednego powali. Ale, przy 6,8 do 100 to i czerwona może dała by radę 6,0 niestety nieosiągalne na razie Trzymam kciuki za tak doinwestowany projekcik. A ta Pani.... na zdjątkach już nic nie powiem.[/quote'] Różnica w moim projekcie polega na tym że to auto mało jezdzi po ulicy a głównie na różnych imprezach. Zawodowi kierowcy mówią że moc to nie wszystko wczoraj była 3 impreza SRT w Borsku- elektroniczny pomiar, chwila przed startem urwanie chmury, wszyscy stoimy na rozgrzanych slickach, (35 aut) i lecą taryfy, auta wpadają w poślizgi, kto wygrywa ? Nissan 350Z w swojej klasie i w generalce. Za mna Evo 550KM N1, porsche GT3, EVo 380Km itd. Ogólnie najlepszy był GT3 ale dostał taryfe, gdyby jej nie dostał to po 4 przejazdach byłby 5 sekund lepszy odemnie- więc poco mi więcej mocy [ Dodano: Pon 06 Lip, 2009 10:24 ] Modelki ja nie wybierałem choć chyba fotografowi zależało aby Z się jeszcze bardziej podobał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Postaram się kiedyś przyjechać, jak zrobię porządek z wozem/nowym. O imprezach trochę wiem, bo Coobcio robi mnie jak chce. Trzeba jeszcze dużo potrenować. Uwaga dotyczyła tylko "chamskich" osiągów na 1/4. Primce jednak trochę tej mocy brakuje. Może z turbo te 300 podstawy da się uzyskać. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gato Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Następna impreza 02.08 w Borsku- zapraszam wszystkich chętnych na sprawdzenie swoich sił. W 1/4 nie biorę udziału bo mam driftbox i mi pokazuje 14,9 więc poco się ośmieszać w tej klasie ale jak się zaczną zakręty..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 ale jak się zaczną zakręty..... Podoba mi sie podejscie. Na prostej kazdy glupi moze byc szybki . Co masz za szpere? Jak ogladalem filmik z driftem widac bylo, ze troche malo ma "spiecia" silnik wyl, a nie lecialo ostro bokiem. Ladnie szlo od dolu, wolny zakret zadna redukcja tylko "but" i "Z" jechal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gato Opublikowano 7 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Szpera jeszcze orginalna seryjna, podziwiam ją za wytrzymałość. Niestety dawno nie jezdziłem dryftem i wypadłem z wprawy. Na torze gokartowym byliśmy na zawodach typu track day a na koniec mogłem się przejechać w dowolny sposób a że mnie nikt 2 razy nie musi prosić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Masz tam belke skretna? Jesli tak to co bys nie zrobil w takim aucie i tak bedzie sie zachowywac beznadziejnie na zakretach-tyl przy duzych predkosciach bedzie uciekac. Nie mam, i napęd na przód. A w Lublinie Coobcio mówił dodaj gazu, i objeżdzaj pachoły. Nie ślizgać się .To nie jest driftowóz i nigdy nie będzie. xkarol zaliczył pobocze w Ułęzy, ale tylko przez kałużę. Ja jakoś nie wypadlem. Ale czasy średniawe niestety. tak, że nie tylko prosta. Trzeba się jeszcze dużo..... pouczyć i potrenować. Może kiedyś znajdę Primę AWD i włożymy motora? Kto wie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 gato, gablota kozak :one: bardzo fajnie że jest biała pamietam co nią robiłeś w Borsku i gratuluje wyników na dzień dzisiejszy :one: szkoda że Cie nie było na Zlocie w Karpicku ale co sie odwlecze to wiesz Trzymam kciuki za projekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gato Opublikowano 12 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Witajcie po dlugiej przerwie, przesylam wam moje krotkie filmiki z tego lata bo troche sie dzalo. Zawsze mowilem ze Nissan da rade.... Gato 350Z vs GTR vs GT3 - GTR wypada z toru Poznan http://www.youtube.com/watch?v=P5wUGsynR88 Gato 350Z vs Ferrari 360 poczatkujacy tor Poznan http://www.youtube.com/watch?v=WHANo3xNGtY Gato 350Z vs Ferrari 430 Scuderia spyder 16M http://www.youtube.com/watch?v=pdV6fmxs4Tw Milego ogladania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymek90 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 gato 350Z świetny kolor i modyfikacje;na torze też ci nieźle poszło pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Że tak powiem WOW świetny wóz i świetna zabawa. normalnie pozazdrościć i pogratulować PS. a będziesz inwestował w moc ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gato Opublikowano 16 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Nie da sie ukryc ze zabawa na torze jest niezla Auto jest mocno lansiarskie i bardzo szybkie po zakretach a teraz pora na moc.... PS. postaram sie odwiedzic was na zlocie 2010 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Bardzo Fajne autko Wyglad super, pełen lans xD Teraz tylko zabawa w moc została Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Na poznań widać że trochę brakuje mocy, ale prowadzenie w zakręcie bardzo fajne... Osobiście zastnawiam się czy nie sprowadzić 350Z z angli i sobie go przełożyć we własnym zakresie dodatkowo prując z niego wszystko co się da by zejść z masy... Tylko się ciągle zastanawiam nad prowadzeniem 350Z a mojego 200SX S14, gratów co do zawieszeń to masę jest do jednego i do drugiego... Ktoś może ma linki do filmików porównujących obie te maszyny pod kątem prowadzenia, jazdy na czas po torze ? Osiągi mojego SX są zadowalające nawet jak na poznań okolice 5,6 sek do setki i 14 sek 0-200km/h (na ulicznej oponie 255/40R18 i doładowaniu 1,2 bara) - myślę że wolnossacy 350Z po wydechu, strojeniu i odelżony w tej konkurencji niestety nie da mu rady ale zakrętasy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boberro Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 super masz zabawkę ja dopiero zaczynam gratulje pomysłu i zapału w dążeniu do przyjemności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 (edytowane) Kuba - odnosnie osiagow 350Z a dlubnietej S14 to mialem kiedys okazje scigac sie z autem znajomego z NT. Z33 w wersji 280ps + wydech/dolot etc i sporo carbonu. U mnie bylo wtedy 251 kuni i na prostej bylem szybszy. Gato - powiedz mi jak oceniasz skutek usztywnien ktore zalozyles pod autem? Czy same w sobie rozporki i wzmocnienia dolne (nie mowie o gwincie, stabilizatorach i drazkach) wplynely odczuwalnie na prowadzenie? Pzdr Edytowane 19 Listopada 2009 przez Adams Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajfer Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 (edytowane) Ehh, roadstery maja cos w sobie, w dodatku ten jest calkiem ciekawie zrobiony. Spoko, ze smakiem Pozdr a jeszcze mam pytanie, jak czasy na poznaniu? jak wrazenia z teina? IMO tein to straszny syf, mam u siebie.. Pozdr Edytowane 10 Listopada 2009 przez sajfer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gato Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Kuba - odnosnie osiagow 350Z a dlubnietej S14 to mialem kiedys okazje scigac sie z autem znajomego z NT. Z33 w wersji 280ps + wydech/dolot etc i sporo carbonu. U mnie bylo wtedy 251 kuni i na prostej bylem szybszy. Gato - powiedz mi jak oceniasz skutek usztywnien ktore zalozyles pod autem? Czy same w sobie rozporki i wzmocnienia dolne (nie mowie o gwincie, stabilizatorach i drazkach) wplynely odczuwalnie na prowadzenie? Pzdr Heja, S14 musi być szybsze z racji wagi, roadster to już przepaść 1630kg. Nie jestem w stanie ci powiedzieć ile dały same rozpórki bo było to robione wszystko naraz. Jestem przekonany że warto je montować ale nie ma co oczekiwać zbyt wiele a jeszcze mam pytanie, jak czasy na poznaniu? jak wrazenia z teina? IMO tein to straszny syf, mam u siebie.. Pozdr na Poznaniu mój rekord jest 1,55.70, natomiast jest to czas zrobiony jadąc autem w trybie awaryjnym ze względu na brak katalizatorów. Jego osiągi mierzone na driftboxie to było 6,8 do setki a powinien mieć ok 6s. Jak zrobię nowe ECU myślę że jest do zrobienia jakieś 1.52-53. Zawieszenie mono fleck- nie nadaje się całkowicie do jazdy na codzień, typowo torowe zawieszenie. Połączenie tego zawieszenia z regulowanymi wachaczami wkońcu pozwala mi jechać jak seryjne porsche boxter S, tam takie prowadzenie jest w serii a w nissanie trzeba pół auta przerobić. Ale też porsche waży o 240kg mniej Ważne jest że Nissan leje mocniejszym tyłki. A na wiosnę plan jest na 400KM Jak będzie co opowiadać to napewno wam streszczę, pozdrowiona dla klubowiczów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Ja tu jakiś kompresor widzę coby ożywić auto i żeby nie tracił właściwości jazdy po torze Kurcze zazdroszę wypadu na tor poznań, postanowiłem że w sezonie 2010 parę razy wyskoczę swoim 200SX polatać troszkę Tak więc do zobaczenia i owocnego dłubania przy Ztce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KALI Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Ładny wóz porządnie doinwestowany powodzenia w modach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Dzieki za info odnosnie usztywnien auta - wlasnie tez uwazam ze na bak warto ale zastanawiam sie czy w szybkiej jezdzie dorogowej i okazjonalnym wypadzie na jakas sprawnosciowke zobacze jakakolwiek roznice, bo to w koncu zawsze dodatkowe kilogramy (a o znaczeniu wagi auta mowic nie trzeba)... No nic - pewnie z czasem sie o jakies pokusze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Poliuretany i sztywniejsze stabilizatory co by sie to tak nie kładło... Komfortu wiele nie stracisz a auto diametralnie przestanie się bujać na zakrętach. No i rozporka przynajmniej przednia góra, na dole dość sztywne te wózki mamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gato Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Tak przy okazji napiszę co nowego się dzieje u mnie. Tej zimy auto przeszło lekkie naprawy bo dostało trochę w 2009 w kość. Trochę aluminium Nowe błotniki które już są ściągnięte i jak by ktoś chciał to na sprzedaż bo niestety nie jestem zadowolony z dokładności spasowania. wyglądają super ale za bardzo odstają przy lampie to dla jakiegoś fachowca co ma czas aby się tym pobawić Nowy spojler Cobra- chwilowo jest okładany Carbonem Nowa maska Carbonowa firmy Stillen- nie jest może najładniejsza ale już oryginalnie przygotowana pod kompresor Carbonowe podnośniki Carbonowe ramki nawiewu - tak było po zmianie Lekkie koło zamachowe 50% 6,4kg sprzęgło stage 1 nowe ECU - auto było strojone w Niemczech wynik bez rewelacji, natomiast popełniłem błąd gdyż przed strojeniem nie zmierzyliśmy mocy a teraz mamy stary pomiar z 2007 i aktualny, nie wiem tak naprawdę jaka była moc ostatnio po 3 sezonach katowania auta. Za 2 tyg będą nowe zdjęcia już z carbonowym spojlerem oraz bocznymi listwami od Strosek również zrobionymi w carbonie. CDN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 widzę że lecisz w carbon całkiem przyjemnie i rasowo się to wszystko komponuje jakbyś chciał to mam też carbonowe covery na lusterka i niedlugo będę miał też carbon na licznik bo chyba tylko tych elementów jeszcze nie masz w carbonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Czesc Jestem ciekawy jakie masz odczucia po założeniu lżejszego koła zamachowego?! faktycznie lepiej sie zbiera? możesz coś napisać o tym modzie czy faktycznie warto zainwestować ??! Dzieki Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.