Coobcio Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 17 kwietnia jest tor Poznań - fajnie by było już odmienioną Zetką się przejechać i sprawdzić ją Z tego co mi nakreślono to poprawiamy hamulce, dokładamy Powera i dodatkowe chłodzenie do silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gato Opublikowano 27 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 (edytowane) Witajcie, robie narazie test czy sie wklejaja zdjecia bo dawno tego nie robilem. Ok, wszystko dziala, powyzej Nissanik w zyciu nocnym w Benidormie (Alicante). Szykuje dalszy opis. Tak wiec, planuje zbudowac zdrowe i bezpieczne ca. 350 PS, chce pozostawic wolnossaka i gonic mocniejszych. Co dokladnie to wyjdzie w praniu ale napewno nie jest moim celem budowanie za kazda cene najszybszego czy najmocniejszego. Jako ze auto zrobilo ponad 5 tys km bezawaryjnie po torach i roznych imprezach tak wiec prosi sie o porzadny przeglad i regeneracje. W chwili obecnej ma ok 260PS i 7s do setki . Coobciu, pisales ze mam za mocne negatywy, to sie tylko tak wydaje bo jest to felga 20 z opona 305 - 10,5, przod mam ustawiony na 2.05 a tyl za 3.55, cusco wahacze ustawiane przez super fachowca w Sopocie. Inaczej to wyglada przy feldze 18. Wydech jak sam napisales nie powala a najbardziej to mi sie juz znudzil jego dzwiek, daleko mu do M3 czy AMG. Invidia jest glosna i dosc metaliczna. Pytales o czas na 1/4 tak wiec raz tylko sprawdzalem i bylo 14,6 . Ciezka krowa. 35zdawid1, co do zarazaniem projektem to mysle ze nie tylko chodzi o checi ale glownie o kase, wszyscy wiemy ze Z jest super autem ale tuning kosztuje i to nie malo, z drugiej strony to nie klassyk i jego wartosc nie rosnie, tak wiec kazde 1zl wydane robimy tylko dla siebie i swojej frajdy. Mysle przy okazji calej odbudowy odrazu zmienic kolor, gdzies w jakis matt lub polmat z kolorow grafitowych. Nic nowego ale juz mi sie bialy opatrzyl. Chyba ze macie jakis inny fajny pomysl. Jutro opisze swoje zmagania na torze Cheste w Valencia, i jak wyglada zlot Nissana 350Z na ktory przyjezdza ok 40 aut 350Z, kilka GTR i kilka innych marek. Oraz nowe doswiadczenie z hamulcami Stoptech. Edytowane 27 Marca 2016 przez gato Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 5000km po torze wow jestem pod wrażeniem ze silnik wytrzymuje jaki olej lejesz? Ja mysle ze negatyw z tyłu 3.55 jest zbyt duży zwlaszcza ze masz tak szeroką oponę która powinna trakcję trzymać wg mnie powinno byc odwrotnie nie masz bardziej podsterownego auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gato Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 (edytowane) Coobcio, musze pochwalic bo robicie naprawde super czasy na Poznaniu, to jak do tej pory najlepsze o jakich slyszalem o ile chodzi o seryjne Z. Teraz czas na wzmocnione, jestem ciekawy jak wam pojdzie, uwazam ze jezeli zejdziecie do 1.48 to bedzie sukces, na wiecej bym sie nie nastawial bo duza moc trzeba jeszcze wyhamowac a to nawet z zaciskiem od 370Z bedzie ciezko. Co innego gdyby ktorys z tych potworow dysponowal 6 tloczkowymi z 380mm tarcza. Ale zobaczymy, dajmy sie zaskoczyc . Pisales ze moze w tym roku w koncu uda sie zebrac ekipe nissanow na tor, z tego co widze w koncu powinno sie udac. W Hiszpanii mam troche wiecej mozliwosci, pomijajac pogode ktora pozwala organizowanie imprez przez caly rok. Jest fórum tylko dla 350, 370 i gtr, i raz w roku jest organizwany zlot na torze Cheste w Valencia. Tor jest duzo bardziej techniczny jak Poznan a na prostej startowej szybszy, tak wiec hamulce w tych temperaturach musza stac na wysokosci zadania. Za zlot przjezdza ok 40- 350Z, kilka 370, kilka GTR i kilku gosci, ca 70 aut w 3 grupach. Pomiar czasu. Moj nissanik w 2014 na seryjnej tarczy i klockach ferodo, pelnym slick, i przyspieszeniu 7 do 100, byl 4. Roznica do 1 byla 4 sek a wiec przepasc. W 2015 zalozylem nowe tarcze i klocki Stoptech i bylem 3 zmniejszajac swoj czas do najlepszego do 3s. Auto na 1 miejscu to 350Z z seryjnym silnikiem 300PS z identycznym zawiasem, wahaczami, felgami i oponami, tak wiec roznica w wadze i mocy, do tego kierownik mocno ogarniety i wielokrotny masakrator danego toru. Ja wiedzac ze mam mocno oslabione auto jestem z wyniku zadowolony, zwlaszcza ze do drugiego miejsaca zabraklo 0,3 s. Mysle ze po wizycie u Coobcia bede walczyl nie o 2.... . fotki z imprezy 35zdawid1, olej Motul a auto ciut wiecej niz 5 tys zrobilo na pelnych obrotach . Co do nagatywu to przy tym ustawieniu na tak grubej oponie to sie jezdzi jak by caly czas bylo mokro, lekko gaz i tyl tancuje. To ustawienie jest tylko na tor, natomiast ja go mam na stale od lat . Na torze za to na slicku i kole 18 tyl jedzie jak gokart. Natomiast cabrio wazy ca 1600kg i do tego jest mniej sztywne tak wiec tu jest walka caly czas. A i wszystko jasne seibon ma ładne wyroby. A nie masz może wnętrza drzwi z carbonu z seibon? Zastanawiam się czy dobrze pasuje Wnetrze mam obszyte alcantara, nie widzialem tez nigdy na zywo wnetrza drzwi carbonowego, ale zamiast wydawac 1000$ na boczki to mozesz caly srodek obszyc, to jest najwieksza slabosc nissana. Edytowane 28 Marca 2016 przez gato Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Poprawę przyczepności na tylnej osi bardzo poprawia utwardzenie przodu czy to stabilizatorem czy sprężyną, po twoich fotkach widac ze przó mocno się przechyla... No fajnie fajnie będzie można podziałać a potem czekać na efekty W mordę ale tam pięknie !!!! Strzelił bym sobie taką wakacyjną podróż do was na tor :) A co do hebli to można wrzucić co tam sie podoba pod 18" do siebie zaladowałęm 360mm tarcze i Akebono ale teraz zmieniam je na zaciski z AUDI TTRS mają klocki o pół cm dłuższe i wyższe... Ps. BArdzo ciekawy patent żeś wykminił na poprawę chłodzenia układu hamulcowego: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Z ciekawości jak wypadają 370z i GTRy wg twojej? Dodałbyś jakies filmy z tego toru Nom jestem pod wrażeniem że tak mocno osłabiona i dociążona zetka nawiazuje walkę w czołówce z lżejszymi i mocniejszymi autami. Wiadomo moc to nie wszystko ale powinna być przepaść na twoją korzyść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Chyba nie korzyść Kierownik ogarnięty i to robi największą robotę, jakby mu tam 90KM dołożyć to GTR-y będzie straszyć i to nieźle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Chyba nie korzyść Kierownik ogarnięty i to robi największą robotę, jakby mu tam 90KM dołożyć to GTR-y będzie straszyć i to nieźle Nom chodziło mi w ostatnim zdaniu co będzie po dołożeniu mocy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gato Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 (edytowane) Z ciekawości jak wypadają 370z i GTRy wg twojej? Dodałbyś jakies filmy z tego toru Nom jestem pod wrażeniem że tak mocno osłabiona i dociążona zetka nawiazuje walkę w czołówce z lżejszymi i mocniejszymi autami. Wiadomo moc to nie wszystko ale powinna być przepaść na twoją korzyść Hej, no bez przesady, kierownik ktory robi najlepszy czas posrod 350Z na torze w Valencia to 1.55,7 moj 3 czas 1.58,3, najlepszy kierownik GTR 700PS bez slick (nie wiem jakie mial ale zakladam ze jakies semi) 1.51,2 wiec jest mala przepasc. Tyle ze Tor w Cheste jest duzo bardziej techniczny niz Poznan. Naprawde duze dohamowania. 370 wszystkie z tylu bo wlasciciele bardziej na spacer przyjechali i oszczedzali swoje autka. Poprawę przyczepności na tylnej osi bardzo poprawia utwardzenie przodu czy to stabilizatorem czy sprężyną, po twoich fotkach widac ze przó mocno się przechyla... No fajnie fajnie będzie można podziałać a potem czekać na efekty W mordę ale tam pięknie !!!! Strzelił bym sobie taką wakacyjną podróż do was na tor :) A co do hebli to można wrzucić co tam sie podoba pod 18" do siebie zaladowałęm 360mm tarcze i Akebono ale teraz zmieniam je na zaciski z AUDI TTRS mają klocki o pół cm dłuższe i wyższe... Ps. BArdzo ciekawy patent żeś wykminił na poprawę chłodzenia układu hamulcowego: Coobciu te zdjecia to nie moje auto, moj ma zawias Tein mono fleck, stablizatory, wachacze cusco, i wszystkie dostepne wzmocnienia budy , patent na chlodzenie bardzo fajny, ile daje? nie mam pojecia. No to w droge!! Coobciu szykuj dywanik Edytowane 31 Marca 2016 przez gato Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 No twoja maszyna dotarła cało i zdrowo pod mój pierdolnik Tak więc dobrej nocy Żeby było dla niej specjalne miejsce, to nad dwoma innymi Cabrioletami prace zostały dziśaj ukończone a wozy wydane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Kubson, po grzyba to volvo tam tyle czasu stoi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Koty muszą gdzieś spać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gato Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 (edytowane) Heja, mam pytanie do osob ktore juz dokonaly zmiany lub testowaly, jak sie ma zacisk Brembo 350Z vs 370? Czy 370 tez jest od Brembo 4 tloczkowy? Tarcza przednia jest wieksza a tylnia? Czy ktos mierzyl ile m hamuje jeden i drugi hamulec? Z tego co pamietam to 350Z mialo cos powyzej 34m ze 100km, znacie dane 370Z? Bede wdzieczny za informacje . Czy roznica lezy tylko w przegrzewaniu czy skutecznosc hamowania jest odczuwalna. Edytowane 19 Kwietnia 2016 przez gato Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Zaciski od 370Z przód 4 tłoczki tarcza 355x32 tył 2 tłoczki 350x20 i są bliźniacze z zaciskami od Infiniti różnią się tylko kolorem i napisem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 W 370 masz akebono i różnica jest taka że znacznie póżniej puchną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Heja, mam pytanie do osob ktore juz dokonaly zmiany lub testowaly, jak sie ma zacisk Brembo 350Z vs 370? Czy 370 tez jest od Brembo 4 tloczkowy? Tarcza przednia jest wieksza a tylnia? Czy ktos mierzyl ile m hamuje jeden i drugi hamulec? Z tego co pamietam to 350Z mialo cos powyzej 34m ze 100km, znacie dane 370Z? Bede wdzieczny za informacje . Czy roznica lezy tylko w przegrzewaniu czy skutecznosc hamowania jest odczuwalna. Strasznie zarobiony jestem ale na dniach postaram się powrzucać parę newsów z Garage Heble masz tak śmiesznie przyjarane że ze złotych Brembo zrobiły się Rude Heble z 370Z są sporo sprawniejsze, tarcze większe o 30mm do tego większa powierzchnia klocka, szybko wyczówa się różnicę. Największa wada zacisków Akebono to że nie widać ile klocka pozostało bez zciągania koła. Łooo jest moc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gato Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Panowie dzieki za info o hamulcach, tak wiec bedzie trzeba takie zapodac. Co do klocka sie nie martwie bo i tak starczaja tylko na jedna impreze, mam przetestowane ze klocek Stoptech z tarcza Stoptech na seryjnym brembo zacisku robi 240km upalania, a to jest 6 wyjazdow po 20 min bez przystankow, dlatego zaciski sa rude . Coobciu pytanie, moja Z miala w latach swojej swietnosci 300PS, 360NM i mierzone driftboxem 6,0 do setki (pamietajcie ze to roadster i wazy 130kg wiecej), natomiast mierzone w zeszlym roku 7,0 do setki - pomiar robiony na kole 18 i semislicku aby byla jakas tam trakcja. Auto ostatni raz na hamowni bylo 4 lata temu w Strefie Tuningu u Kubusa i wtedy wyplul 265 PS i cos ok 300NM, w miedzy czasie nic nie robilem z autem tylko zrobilem nastepne 1500km na torze, teraz robiles pomiar na feldze 20 z wysoka opona (niezgodna z niemieckim TUV umyslnie aby bylo auto wyzej), czy tu gdzies nie jest pies pogrzebany? Nie znam sie wiec pytam bo wynik zadawalajacy ale w/g mnie zbyt optymistyczny czytajac powyzsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 No wynik rewelacyjnie wysoki coś wyszedł, a moja hamownia jeśli chodzi o RWD jest mega nie optymistyczna, przeważnie żeby zbliżyć się do granicy 290KM w DE to zmieniam wałki rozrządu, modyfikuję przpeustnicę oraz obudowę MAF-a Nie wiem czemu u Ciebie taki wysoki wynik wyszedł - zimne poleskie powietrze ?? Z Ciekawości przed pełną rozbiórką auta albo już po zrobieniu zawieszenia wrzucę je ponownie na rolki, ale to jak cieplej się zrobi Już wiem czemu tak ładnie wyszło u Ciebie !! Bowiem dolałem 1 Litr oleju przed pomiarem Albo może "zaworki" w wydechu jakoś zadbały o odpowiednią przepustowość spalin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gato Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 (edytowane) Troche historii 2007 rok po dotarciu - 2 tys km, 364PS - 314NM (0-100km/h 6,7s) 2008 rok pelny przelot, invidia wydech 275PS - 337NM chwila pozniej - plenum Spencer ca. 285PS chwila pozniej - Nowe ECU w niemczech ca. 300PS - 360NM (0-100km/h 6s) 2012 50 tys km pozniej, w tym 5-6 tys po torach ca. 265PS - 300NM dzis 5 tys km pozniej i nastepne 1500km po torach 287Ps - 360NM tyle ze taraz ma (0-100km/h 7 s), tak wiec zaloz mu kola 18 i zobacz co wyjdzie, bo przyspieszenie potwierdza wczesniejsze wyniki z hamowni, ja w rzadnym wypadku nie smiem twierdzic ze hamownie zle mierzy, zastanawia mnie tylko z kad taki nierealny przyrost mocy zwlaszcza NM Faktycznie trzeba wszystkie dziurki polatac bo tak to ucieka bokiem i gora hehe, wtedy na hamowni wyjda realne wyniki Edytowane 22 Kwietnia 2016 przez gato Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Wydech zjebany masz bo strasznie pręży, jak baranie jaja no i pęka... Nowe downpipy się wyspawa i przy okazji wrzuci do nich małe tłumiczki coby coś wyciszyć. No Auto już wisi u nas... Podczas wymiany tylnych piast na taki śmieszny akcent się natrafiliśmy, który na pewno zasługuje na to by zamieścić go w dziale "zło i kutas" u mnie na Fejsiku Haha Kojarzę jeszcze jedną zetkę, która miała taki sam f*ck up ale z przednimi zaciskami - 35zawid1 wywołany do tablicy Poza wymianą piast na wszytkich kołach, wleciały poliuretany w miejsca dotychczasowych zmęczonych silentbloków: Jedynie w przednich bananach zostanie fabryczna guma, gdyż jest w niezłym stanie a poliuretan jakoś tak dziwnie w tym miejscu pracuje... Jak już zmieniać to tylko i wyłącznie na ubinalla !! Dopełnieniem całości będzie nowy komplet tarcz i klocków STOPTECH z tym że w większej rozmiarówce bowiem pakujemy zaciski z 370Z - jestem cholernie ciekaw wrażeń po pierwszym upalaniu na torze z nowymi modami w zawieszeniu i po zmianie układu hamulcowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Hehe no tak moj mechanik nabroil przy zmianie całych hamulców az dopiero coobcio sie dojrzał co ja sie wtedy miałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gato Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 A o co chodzi? Mialem na odwrot zalozone zaciski? Zaloz wszystkie nowe szpilki bo tam mieszanka nowych i starych. A co wymysliles z wydechem? Planujesz spawac ten zlom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Naprężenia w wydechu poznikają jak przerobi się obecne Decaty - skarżyłeś się że jest głośno to przy okazji wlecą w nie małe tłumiczki, dzięki temu będzie ciszej i nie będzie już nic prężyło/pękało A tylne zaciski miałeś na odwrót lewy z prawym zamieniony A w przednich nowych piastach są nowe szpilki w komplecie. Z tyłu też zmęczone miałeś ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gato Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 W tym aucie wszystko jest zmeczone ;-), szlilki od ciaglego zmieniania kol, czasami sie zle zalozy nakretke i po gwincie. Tak wiec lepiej tyl tez uzbroic w nowe bo to nie wydatek. Juz mi sie zdarzylo wracac z imprezy na 3 bo 2 uszkodzilismy podczas zmiany a zapasowych nie zabralem. Czyli uznajesz ze wydech jeszcze pociagnie? Co z kolektorami? Czy moze jest cos fajnego na rynku jako tlumik koncowy, na youtube slyszalem niemieckie wydechy (klapperauspuf) fajnie to brzmi, nie ukrywam ze jestem zmeczony ta bezkompromisowa invidia. Cos bardziej z niskim tonem bym tam widzial (slyszal) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Przód już został "odmęczony" Jeszcze tylko z tym trzeba zrobić porządek ale to już ekipa z Krakowa się tym zajmuje: Poli onboard: A w kolejce czekają już kolejne diwajsy Dzięki nim auto będzie lepiej hamowało i dłużej no i ciosu trochę nabierze, także poprawi się trakcja zwłaszcza przy ruszaniu z miejsca No w sumie to już powoli kończymy z zawieszeniem i heblami Trzeba będzie zabierać się wkrótce za motorownię i jej osprzęt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.