Gość maniek98 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 witam posiadam od nie dawna king cap z silnikiem 2,5 diesel jest zbyt slaby bo wstawilem 31 calowe kola czy ktos juz znienial silnik w takim modelu na mocniejszy dieslowski i czy duzo przeróbek jest ?? nie ukrywam ze chciał bym wstawic taki silnik zeby nie bylo zadnych przerobek pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 witam posiadam od nie dawna king cap z silnikiem 2,5 diesel jest zbyt slaby bo wstawilem 31 calowe kola czy ktos juz znienial silnik w takim modelu na mocniejszy dieslowski i czy duzo przeróbek jest ?? nie ukrywam ze chciał bym wstawic taki silnik zeby nie bylo zadnych przerobek pozdrawiam Kolego .... To nie kwestia zmiany motorka ... Po wymianie kół na większe powinieneś wymienić też przełożenia w mostach na wolniejsze Oblicz % różnicę w wielkości kół .... zobaczysz ile straciłeś procentowo mocy Tą różnicę możesz wyrównać poprzez zmianę przełożeń Koszt takiej operacji wacha się od 3 do 6 tyś pln-ów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek98 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 tak tylko właczajac tak zwanego żółwia i wierzdzajac pod jaka kolwiek większą górkę na drugim czy pierwszym biegu nie daje rady nie ma sil a zmiana motora z większą iloscia koni bedzie silniejszy, tak mi sie wydaje ze bedzie lepiej wymieniajac silnik np. z terrano 2.7TDI który ma o 50 koni wiecej, tylko nie wiem czy on pasuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Właśnie chodzi o przełożenia ... musisz go maksymalnie zwolnić ... ale patrząc na Twoje autko mam radę Daj sobie spokój z motaniem tego samochodu jeszcze jedno pytanko .... Jakim budżetem dysponujesz :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek98 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 juz bylem w terenie i to auto dobrze daje sobie rade jestem zadowolony z niego tylko jest niski bo wjerzdzajac w wieksza koleine wiesza sie a pod gorke muli sie a kwota jaka chce przeznaczyc to ok 7tys ze zmiana silmika i podniesieniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Musisz wiedzieć że największy problem jest z motaniem niezależnego zawieszenia Jak już się uparłeś to zmień przełożenia na jak wolniejsze i podnieś budę Najgłupszym pomysłem jest wymiana silnika w twoim autku .... Zastanów się czy nie lepiej sprzedać autko , dołożyć te 7 tyś i nie zakupić czegoś na dwóch mostach Tanie są Samuraje ... bardzo dzielnie dają sobie radę w terenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wukor Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Witam Jak to się mówi każdy kij ma dwa końce. Kolega z przełożeniami ma rację. Ale wracając do słabo jakościowo wykonanego 2,5 ( strzelające korbowody), dość interesująco zapowiadała by się próba podmienienie silnika. I to nie tylko chodzi o Kolegę który zmienił koła ale ja sam bez wymiany kół dla bezpieczeństwa coś bym podmienił mając na myśli silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Tak tak .... Wymienić silnik , wywalić niezależny zawias .... wrzucić most , przełożenia itd Nie prościej nie motać starego autka tylko kupić coś konkretnego Brutalne ale prawdziwe .... z gów... a bata nie ukręcisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wukor Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Wydaje mi się, że moje auto nie jest tak strasznie stare bo ma zaledwie 3,5 roku. A jeżeli sprzedam jeszcze dobry silnik (nie wiedzieć dlaczego te silniki tak wysoko stoją, bo do d-40 można kupić za połowę). To bez dopłaty może wyjść coś dobrego i oryginalnego. A ciekawy jestem ile ma twój latek drogi OFF-ROADER. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 A ciekawy jestem ile ma twój latek drogi OFF-ROADER. Dwa lata .... Wymiana motorka tak ale w miarę świeżym aucie a nie w starociu Koszty bardzo wysokie ... skóra nie warta wyprawki Sam szukam nowego 4.2 TD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 A wpakować starszego typu 2.7 TD i cieszyć się życiem. Tylko silnik ze skrzynią. Bo reduktory to one chyba mają takie same. Taka moja polemika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wukor Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 a ile on ma koników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 a czy nie lepsze jest jednak zmotane na hard niezalezne przednie zawieszenia od mostu, ktory jak by nie bylo nie zapewnia takiego przeswitu jak niezalezne?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Dochodząc do rozważania o takich przeróbkach to już lepiej kupić samurajka i go porządnie zmotać niż pchać kupe kasy w coś co i tak się do ekstremu nie będzie za bardzo nadawało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 a czy nie lepsze jest jednak zmotane na hard niezalezne przednie zawieszenia od mostu, ktory jak by nie bylo nie zapewnia takiego przeswitu jak niezalezne?? Niezależne zawieszenie jest bardziej podatne na uszkodzenia ... ... i most na dużych kołach ma znacznie większy prześwit Trzeba zadać sobie pytanie po co liftujemy ... Zeby wrzucić większe koła które dają prześwit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 a czy nie lepsze jest jednak zmotane na hard niezalezne przednie zawieszenia od mostu, ktory jak by nie bylo nie zapewnia takiego przeswitu jak niezalezne?? Niezależne zawieszenie jest bardziej podatne na uszkodzenia ... ... i most na dużych kołach ma znacznie większy prześwit Trzeba zadać sobie pytanie po co liftujemy ... Zeby wrzucić większe koła które dają prześwit wiadomo ze most mocniejszy, ale to samo auto na takich samych kolach bedzie moglo miec wiekszy przeswit jednak przy niezaleznym zawieszeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek98 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 z malego pytamia wychodzi bezsensowna kłótnia chodz pomocna ale jesli ktos ma sentyment do takiego auta a sam nie ma za duzego pojecia to pomóżcie chcialbym wymienic silnik na cos mocniejszego ale zeby bylo jak najmniej przeróbek pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Wymień ten silnik i zdaj relację jaka to rewelacja :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek98 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 tylko ze moje zapytanie bylo o jaki tam pasuje silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 tylko ze moje zapytanie bylo o jaki tam pasuje silnik Powinien podejść każdy od 2.5 do 2.7 Mogą się różnić obudową sprzęgła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekb Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 ja bym założył silnik z kamaza - oczywiście na pakę, a pod maską byłby zgrabny bagażnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qua-doW Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 może zamiast wymieniać silnik, podkręć to co masz. Jakiś chip, większa, lub dodatkowa turbosprężarka? oczywiście koniecznie przełożenia tak czy inaczej... Napisze jeszcze tylko coś co może się wydać niepoważne, ale myślę że jednak warte zastanowienia. Jak byłem u znajomych we francji widziałem mocno przysposobioną off-roadowo D40 z instalacją... nitro! firmy ZEX (do diesli), na ebay-u i czasem na allegro można znaleźć takie cuda... Oczywiście trzeba się liczyc ze znacznie zwiększonym zużyciem silnika, no i trzeba znaleźć odpowiedni warsztat który pomontuje to wszystko, bo jeżeli jeszcze chodzi o turbosprężarki i chip to nie powinno być problemu to z nitro trzeba by uderzyć do jakiegoś ostro tuningowego warsztatu gdzie mogą się trochę dziwnie patrzeć na ubłoconego potworka na 31 calowych gumach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wukor Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Kolego w D-22 silniczki przy normalnej mocy padają a co dopiero jak byś podkręcił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qua-doW Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 No cóż... Jak mawiają "nieważne kiedy umierasz, ale ważne w jakim stylu" ;P A podobno im nowsze d22 tym silnik bardziej się sypie (w np300 podobno można już częściowo niesprawnym z salonu wyjechać) ja mam d22 z 2003r i mam tylko chip'a który daje mi łącznie 185Koni i jak narazie wszystko działa, aczkolwiek przebieg dopiero 106tyś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wukor Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Ryzykant z Ciebie ja mam 2005 i 126 tyś, cały się lękam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.