DanteS Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Pytanie brzmi jak ewentualny chip wpłynie na DPF. Ja mam tylko 40k przebiegu i żadnych problemów do tej pory... 190km jest bardzo zachęcające Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tymi Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Po pierwsze Kolega nie ma chipa tylko przeprogramowany komputer, a po drugie nie ma już DPF'a... Na chipie po hamowni w Vtechu zrobilem juz 20 tysi km i żadnych problemow z silnikiem i DPF. Przyrost mocy, a najbardziej momentu był niesamowity do tego stopnia ze zmieniłem rozmiar opon na lato (obecnie 255/45 18). Na fabrycznych oponach samochód nie potrafił przyspieszać dynamicznie do przodu nawet do 3 biegu na mokrej nawierzchni zrywając cały czas przyczepność (mimo wiekszej masy QQ+2). Osiągi i prędkość maksymalna dają niesamowitą frajdę. Wyprzedzanie sportowych bolidów na autostradzie przy 200 km/h - bezcenne. :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 (edytowane) Tymi Ty robiłeś tuning w Krakowie? Ile masz teraz momentu? Masz jakiś wykres? Ile wyniosła Cię taka operacja? Długo trwa taki zabieg? Masz dalej DPFa? Edytowane 12 Lipca 2013 przez Michalmiko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tymi Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Tymi Ty robiłeś tuning w Krakowie? Ile masz teraz momentu? Masz jakiś wykres? Ile wyniosła Cię taka operacja? Długo trwa taki zabieg? Masz dalej DPFa? Moment 400 Moc 190 Vtech katowice bez żadnych innych modyfikacji DPF Czas - 3h cena chip - 900 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Dziękuję za odpowiedź A wydech robiłeś przed chipem, czy później? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tymi Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Dziękuję za odpowiedź A wydech robiłeś przed chipem, czy później? wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stachz Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Już prawie dwa lata jeżdżę na zmodyfikowanym sofcie i jestem bardzo zadowolony, ładna kulturalna praca silnika, także na niskich obrotach, małe spalanie jak na ten silnik i masę samochodu.Mam ochotę usunąć DPF-a, macie pewny warsztat który zrobi to dobrze ale za sensowną cenę, bo z tego co sie orientowałem to dość dużo sobie cenia za tę usługę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigancik Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Kto się pisze razem ze mną na "wystrojenie" auta do Kreator Mocy w Warszawie ? Chyba że mają oddział w okolicach Augustowa )) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajusDE Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Co do DPF to wychlastałem raka ok rok temu w poprzednim aucie Laguna III 2.0dci 173KM wiec praktycznie to samo co w QQ. Po operacji żadnych problemów, skończyły się też wcześniejsze informacje o rozrzedzonym oleju (podczas wypalania DPF nie spalone paliwo wraca do oleju i stad komunikat). Gdybym miał manual to już na pewno byłbym umówiony na termin bo te 140 KM to trochę mało ale niestety CVT nie lubi szarzowania wiec nie ma się co porywac na 160-170KM. Jeśli o diesla chodzi to na RENAULTLAGUNA.PL chłopaki dużo opisują o wycinanie DPF jak i o "chipie" w tych silnikach. W jednej i drugiej sprawie brak negatywnych opinii. Często też są ustawki na kilka aut to wychodzi poniżej tysiąca za sztuke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Belol Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 czyli po chipie moc do osiągnięcia w 2.0 DCI to ok 185-190 KM ? a co dalej? gdyby tak sprobowac przekroczyć 200 KM, Np. wymiana Turbo na inna? X-trail ma 2.0 DCI bodajze 175-konne, czy te silniki roznia sie Turbo? Moze ta z Xtrail jest większa? Co z intercoolerem? Bawil sie ktoś w to? Albo podpowiecie za co sie zabrac po Chiptuningu? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajusDE Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Tu ostatnio ktoś dawał link do QQ z motorem ok 1000koni (tysiąca), wiec tuning i moc w tym aucie można jeszcze TROSZKĘ podnieść a o ile to zależy od zasobności twojego portfela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Belol Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 owszem jest 1100 KM. Silnik V6 o pojemności 3,8 l został rozwiercony do 4,1 l i wyposażony w kute tłoki i korbowody zdolne ogarnąć 1300 KM. My mowimy o 2-litrowym dieslu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucka38 Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 kajusDE - ten przykład o którym napisałeś , to nie chip tuning :-) to budowa od praktycznie początku bolidu ,który nijak się ma do naszych skromnych wozidel :-D . Podniesienie mocy o 30-40 koni , to nie problem , należy jednak pamiętać że już ponad , powinno się pomyśleć o hamulcach , sprzegle , turbo ,modyfikacji zawieszenia ,wydajniejszym chlodzeniu i tak dalej i dalej :-D , koszty będą rosły a Qashqai i tak nie zostanie autem do wyścigów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajusDE Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 (edytowane) On nie pyta o sam chip, przecież pisze o wymianie turbiny wiec chce się brać za tuning auta a nie samą zmianę mapy. Tu na forum poczytaj w dziale z Z-kami tam chłopaki coś na poważniej moduja. Edytowane 26 Października 2014 przez kajusDE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucka38 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Ok. Ale czy nie lepszym wyjściem , jest pozostawienie Qashqaia z mocą podniesioną do momentu zadowolenia z jazdy trochę mocniejszym suvemem , a do typowej "zabawy" , kupić drugie auto i tam modzic na całego ? ;-) To moje osobiste zdanie ,a każdy zrobi jak dam zechce :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucka38 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 (edytowane) Twoje osobiste zdanie jest moim zdaniem słusznym zdaniem... no to jest nas już dwóch :-D Edytowane 26 Października 2014 przez mucka38 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.