Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chip tuning


Gość MarekA
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie brzmi jak ewentualny chip wpłynie na DPF. Ja mam tylko 40k przebiegu i żadnych problemów do tej pory...

190km jest bardzo zachęcające ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze Kolega nie ma chipa tylko przeprogramowany komputer, a po drugie nie ma już DPF'a... :P

Na chipie po hamowni w Vtechu zrobilem juz 20 tysi km i żadnych problemow z silnikiem i DPF.

Przyrost mocy, a najbardziej momentu był niesamowity do tego stopnia ze zmieniłem rozmiar opon na lato (obecnie 255/45 18). Na fabrycznych oponach samochód nie potrafił przyspieszać dynamicznie do przodu nawet do 3 biegu na mokrej nawierzchni zrywając cały czas przyczepność (mimo wiekszej masy QQ+2).

Osiągi i prędkość maksymalna dają niesamowitą frajdę. Wyprzedzanie sportowych bolidów na autostradzie przy 200 km/h - bezcenne.

:-)

post-38850-0-53996400-1373656632_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tymi Ty robiłeś tuning w Krakowie? Ile masz teraz momentu? Masz jakiś wykres? Ile wyniosła Cię taka operacja? Długo trwa taki zabieg? Masz dalej DPFa?

Edytowane przez Michalmiko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tymi Ty robiłeś tuning w Krakowie? Ile masz teraz momentu? Masz jakiś wykres? Ile wyniosła Cię taka operacja? Długo trwa taki zabieg? Masz dalej DPFa?

Moment 400

Moc 190

Vtech katowice bez żadnych innych modyfikacji DPF

Czas - 3h

cena chip - 900 zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź :)

A wydech robiłeś przed chipem, czy później? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już prawie dwa lata jeżdżę na zmodyfikowanym sofcie i jestem bardzo zadowolony, ładna kulturalna praca silnika, także na niskich obrotach, małe spalanie jak na ten silnik i masę samochodu.
Mam ochotę usunąć DPF-a, macie pewny warsztat który zrobi to dobrze ale za sensowną cenę, bo z tego co sie orientowałem to dość dużo sobie cenia za tę usługę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Kto się pisze razem ze mną na "wystrojenie" auta do Kreator Mocy w Warszawie ? Chyba że mają oddział w okolicach Augustowa :)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Co do DPF to wychlastałem raka ok rok temu w poprzednim aucie Laguna III 2.0dci 173KM wiec praktycznie to samo co w QQ. Po operacji żadnych problemów, skończyły się też wcześniejsze informacje o rozrzedzonym oleju (podczas wypalania DPF nie spalone paliwo wraca do oleju i stad komunikat).

Gdybym miał manual to już na pewno byłbym umówiony na termin bo te 140 KM to trochę mało ale niestety CVT nie lubi szarzowania wiec nie ma się co porywac na 160-170KM.

Jeśli o diesla chodzi to na RENAULTLAGUNA.PL chłopaki dużo opisują o wycinanie DPF jak i o "chipie" w tych silnikach. W jednej i drugiej sprawie brak negatywnych opinii. Często też są ustawki na kilka aut to wychodzi poniżej tysiąca za sztuke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

czyli po chipie moc do osiągnięcia w 2.0 DCI to ok 185-190 KM ? a co dalej? :) gdyby tak sprobowac przekroczyć 200 KM, Np. wymiana Turbo na inna? X-trail ma 2.0 DCI bodajze 175-konne, czy te silniki roznia sie Turbo? Moze ta z Xtrail jest większa? Co z intercoolerem? Bawil sie ktoś w to? Albo podpowiecie za co sie zabrac po Chiptuningu? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu ostatnio ktoś dawał link do QQ z motorem ok 1000koni (tysiąca), wiec tuning i moc w tym aucie można jeszcze TROSZKĘ podnieść a o ile to zależy od zasobności twojego portfela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kajusDE - ten przykład o którym napisałeś , to nie chip tuning :-) to budowa od praktycznie początku bolidu ,który nijak się ma do naszych skromnych wozidel :-D . Podniesienie mocy o 30-40 koni , to nie problem , należy jednak pamiętać że już ponad , powinno się pomyśleć o hamulcach , sprzegle , turbo ,modyfikacji zawieszenia ,wydajniejszym chlodzeniu i tak dalej i dalej :-D , koszty będą rosły a Qashqai i tak nie zostanie autem do wyścigów .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On nie pyta o sam chip, przecież pisze o wymianie turbiny wiec chce się brać za tuning auta a nie samą zmianę mapy.

Tu na forum poczytaj w dziale z Z-kami tam chłopaki coś na poważniej moduja.

Edytowane przez kajusDE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Ale czy nie lepszym wyjściem , jest pozostawienie Qashqaia z mocą podniesioną do momentu zadowolenia z jazdy trochę mocniejszym suvemem , a do typowej "zabawy" , kupić drugie auto i tam modzic na całego ? ;-) To moje osobiste zdanie ,a każdy zrobi jak dam zechce :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoje osobiste zdanie jest moim zdaniem słusznym zdaniem... :D

no to jest nas już dwóch :-D Edytowane przez mucka38
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...