Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Sunny N14 GTi 2.0 VVL - zabawka do pojerzdzawek na torze


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

MODEL: 1994, Hatchback, 3 dzwiowiec

SILNIK: Był SR20DE a puki co siedzi seria SR16VE z almery VZR, pojemność 1,6 katalogowo 175KM i 165Nm

UKLAD DOLOTOWY: elementy gumowe z almery GTi + pocięta puszka

UKLAD WYDECHOWY: kolektor wydechowy 4-2-1 SSAC a reszta przelocik 2,5" na tłumiku EL-teca

ELEKTRONIKA: Seryjne ECU z Sunnego 2.0 GTi, wystrojone na świniaku ECU Master i przesunięty limiter na 8500

UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia taka jaka przyszła z SR16VE czyli delikatna szpera i przełożenie główne 4,4

ZAWIESZENIE: amortyzatory KYB Super Special + wszystkie gumy w zawieszeniu zmienione na Energy Suspension

UKLAD HAMULCOWY: Przód EBC Turbo Groove + RED stuff, tył seria + usunięte korektory siły hamowania

BODY-KIT: seryjny taki jaki był w GTi, czyli progi, niższy przedni zderzak oraz dokładka na tylną klapę

ŚRODEK: seryjne...

CAR-AUDIO: coś tam gra, ale nie ma to jak odpalenie VVL przy 5000obr.min :D

 

Wóz przejąłem po Czarku znanym jako AutoR, laleczka aż szkoda śmigać co by się nie brudziła i niszczyła eksploatacją <biggrin>

Cholernie jestem z niej zadowolony no dobra koniec pitolenia...

 

Moc mierzona na Hamowni w Lublinie: 188KM i 173Nm - oczywiście potwierdzę to na mineralnej..., auto odpycha się nawet przyjemnie ale totalnie nie ma dołu, w końcu to tylko 1,6 a ja przyzwyczajony do 2.0 :D

 

Hehe wóz kupiłem w sobotę 7.02.2009 a w niedzielę od rana już zabawa trwała:

12.jpg

4.jpg

18.jpg

IMG_3591.jpg

IMG_3105.jpg

 

Jak na wjerzdzanie się w nowy wóz, poszło nawet do przyjęcia w Juniorach klasy III (pojemnosć od 1,8 w górę) zająłem pierwsze miejsce a w generalce trzecie, w klasyfikacji ogólnej byłem 9 na 34 (Rally Sprint ku pamięci Janusza Kuliga - tor Lublin), dopiero uczę się jeździć i wjerzdzam w ten wóz myślę że tą serie stać na więcej, choć pierwszy raz miałem do czynienia z oponami tak dobrymi jak TOYO T1R - naprawdę mile mnie zaskoczyły i myślę że jeszcze nie wykorzystałem w pełni ich potencjału, no i jeszcze wóz stał na seryjnych amorkach i bez na seryjnych gumach w zawiasie, no i zdecydowanie brak tylnych hebli... :P

 

 

A no i co do dalszych planów to nie wiem czy pozostać przy 1,6 czy nie zrobić z tego 2.0... Decyzja tym trudniejsza że mam już set wałków z 200Konnego SR16VE N1 do tego podwójne springi i tytanowe talerze Brian Crowera.

Śmiesznie mogło by być 1,6 i ponad 200Kuca ale ten dół dalej słaby by był, myślę że od 2000obr.min nie było by więcej jak 150Nm.

Ciężka decyzcja... Choć takie 2.0 robiło by robotę w tej chwili do setki przyspiesza w granicach 6,9 sek a 1/4 mili to niespełna 15,3sek więc szału nie robi.

Z drugiej strony śmiesznie jakby takim 1,6 objerzdżać na pojerzdzawkach mocne Lanceloty i Subaraki STi :> ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zazdroszcze silniczka i jak dla mnie mógłbyś pomodzić przy tym 1.6 troszkę. "Dużo" już tych 2.0 jest, a tak miałbym od kogo później silnik kupić :) . Powodzenia w modach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetny Sunniacz-zaganiacz :) w najlepszym kolorze! Widać, że świetnie utrzymany wóz.

 

Powodzenia Coobcio w modach i zdobywaniu "poll position" ;)

 

btw. tymi swoimi zabawakami to dajesz do myślenia innym, zawsze chcialem miec takie coś.... ;)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie moce odpuściłem na później ale jak przyjdzie czas to chodzi mi po głowie takie zmiennofazowe 2.0 z mocą w granicach 240-250KM - baza już jest, graty na przerobienie tego 1,6 na 2.0 też nić tylko wolny czas i chęci :)

Dużo więcej radochy na drodze by było i już mocy wystarczająco po nieco szybszą jazdę np. na torze Poznań - z tą też myślą podjąłem kolejnego Sunnego z grubymi gratami na pokładzie :D

Właśnie z niego przerzuciłem te mistrzowskie amorki (KYB Super Special) rozpórki przód i tył, jeszcze do przełożenia zostały 325mm i 4 tłoczkowe Willwody na przedniej osi i spoilerki...

GTiR_1.jpg

GTiR_8.jpg

GTiR_9.jpg

GTiR_10.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heble są dla mięczaków

 

4 tłoczki i 325 mm przy tej masie samochodu wydaje mi się że spokojnie wystarczy, napewno o wiele lepiej niż seria GTI.

 

Kuba możesz zamieścić wykres z hamowni ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za felgi w Twoim GTi? Cholernie mi się podobają...wyglądają jak Speedline z Clio Williams :027:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dzisiaj moje maleństwo 1,6 dało mi ogrom radości :)

łep w łep z BMW E46 3.0d, no a reszta tego wieczoru była moja, bardzo fajny i ładny rywal była pewna MAZDA MX5 - zresztą tej nocy wszystkie legły :)

 

Ps. z rana odbieram jakieś lepsze hamulce na tył, tak więc wlatuje nacinany SpeedMax i klocki TRW - będzie akurat pod wzmocniony przód :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zapomnij dodać że co p[rawda z miejsca moją czerwoną objeżdżasz ale z rolowańca na 1 od 40km/h jest równiutko ...a do 130 się cieliśmy hihi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj w Lublinie z moją kobitką udałem się do Plazy na porobienie paru fotek w nowym Pulsar GTI-R Body - łącznie z grilkiem :P

 

GTiR_2-1.jpg

GTiR_3-1.jpg

GTiR_4-1.jpg

GTiR_1-1.jpg

 

PS. nie podobają mi się te srerbne 17" a muszę przejść na ten rozmiar ze względu na Wilwoody 332mm, pewno będę na nich chwile latać puki ich nie sprzedam a docelowo chcę coś bardziej JDM i teraz pytanie kolor biały czy zloty a może gun metal ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj w Lublinie z moją kobitką udałem się do Plazy na porobienie paru fotek w nowym Pulsar GTI-R Body - łącznie z grilkiem :P

PS. nie podobają mi się te srerbne 17" a muszę przejść na ten rozmiar ze względu na Wilwoody 332mm, pewno będę na nich chwile latać puki ich nie sprzedam a docelowo chcę coś bardziej JDM i teraz pytanie kolor biały czy zloty a może gun metal ??

 

Cudo :). I miejsce tez fajne. Chyba tez tam sobie sesyjkę strzele :)

Tylko Ci Coobcio pogoda nie dopisała. Wczoraj Lublin niezłe zasypało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychaczyłem coś podobnego do tego co zaproponował mi PMW - jakos cudem dorwałem na allegro kultowe SPEEDLINE w interesującym mnie rozmiarze 17", oto i one: http://allegro.pl/item577942840_piekne_cza..._x8j_4x100.html

 

Chwilę polatam na nich jak jest, a potem się pomyśli czy nie przemalować ich na białe...

 

Ps. znowu trochę pucharków zagarnąłem coby było w domu z czego pić ;)

140320092344.jpg

 

Ten mniejszy za 2 miejsce w generalce Juniorów na torze w Biłgoraju:

IMG_3829.jpg

 

A ten większy pucharek dostałem od samego Komendatna Policji za "Najleszego kierowcę w I Międzywojewódzkim Turystycznym Rajdzie Samochodów Osobowych Zamość - Narol 2009" + dodatkowo nagrody... i to nie trzeba było płacić żadnego wpisowego - więc się bardzo opłaciło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest sunny 1.4 zeswapowany na SR16VE

Bazowo było to 2.0 GTi w mechanicznie i blacharsko perfekcyjnym stanie :P

Dól silnika wskoczył do mojego czerwonego 2.0 GTI po modach 193KM... :)

A w miejsce seryjnej motorowni i napędów wjechał set z Almery VZR łącznie ze skrzynią i pólosiami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychaczyłem coś podobnego do tego co zaproponował mi PMW - jakos cudem dorwałem na allegro kultowe SPEEDLINE w interesującym mnie rozmiarze 17", oto i one: http://allegro.pl/item577..._x8j_4x100.html

a co teraz będzie z białymi alu? :027:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadarzyła się okazja to sprawdziłem przyspieszenie mojego sunny a więc: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=618147#618147

 

Ps. dzisiaj dostałem ładny niebieski prezent od poprzedniego właściciela:

samco.jpg

 

Secik dedykowany do GTi-R, który ma grubsze wyjście wody z bloku, tak więc do montażu trzeba je podmienić, na fotce poniżej wiadomo o co chodzi:

samcoikruciec.jpg

 

[ Dodano: Nie 29 Mar, 2009 16:08 ]

Heble przygotowane do wsadu, tarcze wypiaskowane i zapodane nowe śrubki:

tarczailapka.jpg

 

Wstępna przymiarka tarcz do felgi:

tarczai16.jpg

 

PS. trochę miecz wyszedł z tymi felgami, nie są to 17" a 16" dla mnie to lepiej bo są lżejsze no i opony idzie taniej kupić - już zamówiłem secik niezawodnych Toyo T1R w rozmiarze 215/40R16, jedyny problem to to żeby pomieścić 335mm tarcze w feldze 16" to trzeba dać dystanse ok 15-17mm albo podszlifować zaciski i pomyśleć nad podtrzymaniem klocka...

Jak do felgi 7,5" dojdzie jeszcze dystans to w Sunnym będę musiał jakoś poszerzyć nadkola by to wszystko nie wadziło.

Hehe same problemy w tym tuningu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...