Coobcio Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Parę foto dodaje mojej maszynki w akcji z ostatniej ułęży: A w poniedziałek jadę do Trax racing na montaż kubełka - Bimarco Expert A no i w wolniejszej chwili zmajstruje dolocik w oparciu o poniższe podzespoły: Narazie u zaprzyjaźnionego tokarzo frezera dorobię przejściówkę pod tą zacną przepustnicę tzn. Fi85mm i zrobię resztę dolotu średnicy fi90mm do tego wleci ten super mega hiper filtr powietrza którego osobiście testowałem na łamach GT i doprowadzę do niego grubą rurą zimne powietrze z nadkola... Jak sądzicie czy do 235KM dobiję ?? Jak nie to jeszcze może pokręcę troszkę wałkami i pobawię się w podnoszenie ciśnienia paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 (edytowane) Dawaj, dawaj....ruda w kolejce na Twoją przepustnicę czeka ale przeniesienie momentu jest najważniejsze. R888 i będzie dobrze Edytowane 18 Kwietnia 2010 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Tak więc wczoraj na Bemowie na mega śliskiej nawierzchni udało mi się wykrecić na ćwiartkę 13,867 wynik moim zdaniem jak na warunki dobry ale nie pokazał możliwości auta - dodam że taki sam czas zrobił Ford Mustang Shelby GT500... Trochę foto mojego bolidu z wczoraj: Wjazd Przygotowany do startu Lecimy z Golfem II + VR6 Poza ćwiartką trochę zakrętów też atakowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 (edytowane) Gustownie, nie za dużo i świetny wynik w tych warunkach!!! Gratki p.s. zdjątka jak zwykle ........też świetne. Przekaż pozdrówka kobitce !!! Edytowane 27 Kwietnia 2010 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Jakbyś przyświrował z wywaleniem tylnej kanapy na czas startów + tyln wąskie kółka i na przód coś klejącego to na bank niska 13, wysoka 12 strzeli Przepustnica i stożek dojdzie to wogóle będzie masakra. Mina kolesia w golfie gapiącego się na odjeżdżającego pulsara - bezcenne Pewnie wpakował w tą mega popularną padake w ciul kasy, a i tak to nie jedzie ;P Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Hehe Golf II to była wydmuszka + zdłubany VR6... No po ostatniej Ułęży muszę koniecznie zadbać o lepszą wentylację przedni hebli, zrezygnowałem z jazdy na lewej nodze na poczet mocnego dohamowywania przed zakrętem - już tak tyłem nie zarzucałem i wydawało mi się że jest szybciej i płynniej. Ps. Jazda w kuble to jest to, koniec już z trzymaniem się kurczowo kierownicy, po prostu relaks Jeszcze tylko przedłużę do naby dać tak z 5cm coby przy głębszych skrętach albo przy kątrach nie uderzać się przedramionami w przedramię i już w ogóle będzie ideał Ostatnimi czasy to z wozem nic się u mnie nie działo, no poza złapaną gumą na 16"... Tak więc rajdzik który niedawno zaliczyłem pojechałem z moim pilotem Remkiem na 15" z przodu i 16" z tyłu Oto rezultat po całodniowym upalaniu: Czasy: http://www.rajd-krolewski.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=5&Itemid=5 Hehe coś czuję że jakbym miał sliki to bym pojechał tego N-Grupowego Lancera EVO 8 który na takowych właśnie oponach startował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.