Coobcio Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 U poprzedniego właściciela w komórce znalazł się wykres z hamowni, oto i on niestety moc podana na kołach (trzeba dodać moc strat): Równiutko 190KM przy 7500obr.min... Jak w końcu wybierzemy się na hamkę to pokręcę nieco rozrządzikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B52 Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Łanie . Kolejny ciekawy projekcik. Myślisz, że da się wyciągnąć z tego motoru 2xx kucy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 przebieg momentu mi się podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Białe są bardziej agresywne, czarne są ok trudny wybór Ale projekcik jak każdy Dr. Nismo bardzo ciekawy. o czerwonych zapomniałeś czerwona jeszcze nie skończyła, ale ... będzie ciężko z tak ciężkim gratem. Dr. Nismo pewnie troche pomoże W zakrętach jest bez szans, ale na 1/4 zobaczymy Trzymam kciuki za kolejny Coobciowy projekt. p.s. ta czarna to nie jest zabawka :diabel2:1,6 makabra !!!!!! Wcale nie jestem zazdrosny :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 oj coś tłusto się zaczyna robić--pewnie bedzie to szybsze niż srebrna przy setupie na 320km...ale najpierw musisz z 1.6 wejśc na 2.0[a wiem że planujesz]to jakieś 230-240km się zrobi w N/A...męsko--no i ta masa 1050kg-hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 No Felga już zagościła na dobre: Co do dystansów to jakoś one mi się nie widza i nie chce rozciągać nadkoli, tak więc adaptory pod zaciski zmienię i tarczę zmniejszę do ok 305-315mm - tak by pasowała na styk no i trochę masy zejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 koło w biel i bedzie mistrostwo świata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha jr Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 koło w biel i bedzie mistrostwo świata Dokładnie! Przy czarnym ginie ta felga, nie ma efektu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Na żywo efekt jest prze kozak, nie zamierzam ich przemalowywać na biało, no chyba że ten kolor mi się już przeje. Białe to mogę do swojej czerwonej Almerki GTi wsadzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxko Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 nie maluj w biel, wygladaja mega : O. czarny sunniacz na bialych felgach jest juz conajmniej jeden w PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Na tej fotce wygląda jakby to jakiś sk***iel 4x4 startował Tutaj jeszcze takie foto coby więcej szczegółów było widać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 hehe, czarny sunniacz na czarnych felgach tez juz conajmniej jeden jest Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasloo Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Ja uważam, że biały kolor do tak dużych felg może nie pasować. Białe felgi kojarzą się ze sportem, a tam pasują raczej mniejsze rozmiary, ale za to mocniejszych (masywniejszych) felg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toio Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Jak tam, weszły już wałki N1 czy narazie odpuszczasz?? Strasznie jestem ciekaw zmiany wykresu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 No wreszcie uderzyłem na warszawską nową hamownię, posiedziałem z godzinkę nad optymalnym dostrojeniem rozrzadu oraz zapłonu - paliwka jeszcze nie ruszałem no i udało mi się uzyskac przyrosty w najbardziej przydatnym mi miejscu proszę: Fabrycznie przed wejściem na VVL ewidentnie była zmułka co zresztą widać na wykresie teraz idzie gładko jakby normanlym wolnossakiem był Teraz jeszcze dopieścić Ecu majstrem i będzie jak znalazł na pojerzdzawkę Niedzielną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Niutony prawie na odcince, można grzać do oporu. Ale to jeszcze nie N1, bo czerwona też czeka na te wałki z SR16VE w spadku Dopiero po N1 będzie kozak :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Kurcze godzine zesmy siedzieli, auto nawet niezle sie zbiera i bardzo poprawnie bierze zakrety, oj zeby moja miala taki zawias ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Wczoraj w nocy trwały przygotowania pod dzisiejsze torowanie a więc przede wszystkim wystroiłem ECU majstra - po przestawieniu tych wałków tak się ubogo zrobiło... Po wystrojeniu auto ma o wiele lepsza reakcje na gaz i ciągnie jak trza - na hamownię muszę z nim podlecieć obstawiam jakieś 180KM i coś pod 170Nm No a przed nocą zabawiałem się z zawiasem - z tyłu usztywniłem stabilizator na patencie hehe a z przodu po przerobieniu MC persona dałem możliwość ustawiania kątów pochylenia kół, no pierdu pierdu... Dzisiaj wywalczyłem 1 miejsce w klasie 3ciej i coś koło 5tego w generalce, na pewno objechała mnie CARRERA 4S, jakiś męski swift 1,3 GTi na sliku, pomarańczowe CC i ten 205 1,9 GTi co opisywany w ostatnim GT był... Parę fotek z dzisiejszej pojerzdzawy: DO mety musiałem się przyzwyczaić - na tego typu pojerzdzawkach z regóły miałem doczynienia z fotokomórkami a tu proszę miedzy pachołami trza było się wyrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Gratulacje qrde pomarańczowe CC Ważne ze 1 miejsce jest Normalnie na regulacje zawieszenia się piszę. PS. Czarne jest szybsze hehe Pzdr. Pgaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Wygląda PRZEKOZAK! Środek już też w normalnym kolorze. Super pasują te koła. Gratulacje wyniku! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 No i po kolejny torze Tym razem w kielcach, oj legło tych Hond jak muchów Na zmianę z kolegą Waszką latałem... No i 6 miejsce w klasie na 16 wozów i 37 w generalce na 108 - koledze nieco lepiej poszło Filmik z jego przejazdu: No i parę foto: Było mega prze kozak - podziękowania dla instruktora Waszki :one: Na następny raz przygotuje się, dojdzie trochę mocy, wlecą kubły i coś z masą bym zszedł... No i ciągle pozostaje dylemat czy grzebać w 1,6 czy iść w 2,0 ? Co ciekawe mocniejsze Auta w cale nie robią lepszych czasów. Ps. do Pierwszego auta z 4 klasy zbrakło nam 3 sekund a pan miał namodzoną HONDE CTR... Wyniki Klasowe: http://www.automobilklub.kielce.pl/userfiles/velklasy.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B52 Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Gratuluję wyników. Wieści o chłostaniu hądziarzy zawsze poprawiają mi humor A może byś 2.0 wstawił do N15stki? Wspominałeś kiedyś, że na tor mogłaby być lepsza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Tym razem w kielcach, oj legło tych Hond jak muchów No wielkie gratki, z 2,0 to dopiero będzie rewelacja. A może jednak VE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 SR20VE/N1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DVD Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Coobcio 6 miejsce w klasie to bardzo, ladnie zwaszcza ze ostatnimi czasy ta amatorska impreza mocno sie spopularyzowala takze gratuluje. Do szanownej braci NKP - panowie tor kielecki to w brew pozorom nie jest taka latwa sprawa i tu nie licza sie Qnie pod maska tylko umiejetnosci woznicy. Nieraz widzialem jak subarki mialy gorsze czasy od maluszkow. Coobcio napewno Waszka ci o tym mowil takze jeszcze raz gratuluje. Nastepny SuperOS 6 czerwca bedziesz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.