Coobcio Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Auto już rozbabrałem ponieważ xTomek chciał wałki z niego a ja dalej stoję przed dylematem czy zdąjć głowicę czy wygrzebać cały silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 wygrzebać cały silnik kończ Waść wstydu osczędź ... rób to super SR20VE N1, kołuj przepustnicę z N1... nie mogę się doczekać kiedy to wyjedzie... ludzie będą zębów szukać na chodniku ps. to może pomóc w chłodzeniu: widać to gdześ na dole tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 PMW, To jest zastępowacz mechnicznej pompy wody czy coś od oliwy ?? Ps. na krótkim dystansie latam z temperaturą oleju myślę że problemu nie ma i nie będzie... No chyba że Tor Poznań jakiś i długi kating Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 PMW, To jest zastępowacz mechnicznej pompy wody czy coś od oliwy ?? relokator pod dodatkową chłodnicę oleju [ Dodano: Sob 30 Maj, 2009 11:07 ] ciekawy jestem jak by się miał taki "super sr20ve n1" do K24 Gaseba (będzie tam 260-270km) trzeba by było oba auta na kresce postawić gasebcio niedługo też wyjeżdża chyba :D:D... spiesz się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 No to sprzęcik dostrojony przed zawodami w Kielcach miał się tak: A ogólnie w stosunku do stanu początkowego już sporo kolorowiej to wygląda: No to już osiągnięte mamy 108,75KM z litra pojemności Następnym krokiem będzie hmmm chyba jednak wałki N1 bo żeby złorzyć mój upragniony dół chce wrzucić lekkie koło zamachowe i wyważyć je z wałem do tego jakieś odpowiednie tłoki zastosować zastanawiam się między 300ZX a zeszlifowanymi z SR16VE N1... Tak więc niebawem będzie mocniejsze 1,6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasloo Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Ale sam przyznasz ze ten Niuton z d*py :/ Dokładnie, tyle to można z lekko dłubniętego GA16DE wyciągnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Ale śmoc jaka wybitna - chyba nikt za prędko nie porzebije tego wyniku w N/A z Litra pojemności Ps. dzisiaj rozebrałem do szkieletu głowicę z SR20Ve - ale jest śmiechowa jakieś długie rurki i w ogóle... wieczorkiem foto zapodam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 chyba nikt za prędko nie porzebije tego wyniku w N/A z Litra pojemności zapomniałeś dodać że w nissanie n/a bo B16 śmigają ponad 200 konne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Ale śmoc jaka wybitna no ale jak to napisał kiedyś lukas a przecież jeździ się momentem obrotowym -moc zaś jest do dużych prędkości :sylwester: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Z większym momentem na dole bardziej by mielił na wyjściu z ciasnych winkli albo nawrotów. Także mogłoby się okazać, że zysk czasowy wcale nie byłby duży, a już inna klasa i ciężej byłoby walczyć. Wyniki póki co mówią same za siebie, większy moment nie jest narazie Coobciowi potrzebny. Ale na jakieś 240-250KM/ 240 Nm pewnie siew końcu doczekamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Sam jestem ciekaw, bo Coobcio N1-ki włożył dzisiaj Stareńkie wałeczki z SR16VE poszły sobie do czerwonej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Dziękuje xKarolowi za pomoc przy kładzeniu nowego łba i za towarzystwo :one: Ps. wóz już po testach wstępnie wystrojony, także dupohamownia mówi że jest lepiej i to o dziwo poprawiło się w całym zakresie Jutro testing na hamowni liczę na jakieś ekstra 10Nm, myślę że to już absolutnie wystarczy by nawiązać równą walkę na wszystkich (poza Poznaniem) torach w PL PS. Mini Foto Story: Odkręcanie łba: I taka o ciekawostka, fabrycznie w SR16VE zasiadają podwójne springi zaworowe: Poza zmienną fazą silniki VE mają zarąbiście wielkie kanały dolotowe - przeszło 55mm szerokości: Tu już nowo łep na zestawie Brian Crower: No i świerzo po pierwszym odpaleniu: Problemów trochę było z Sondą lambda - w zasadzie jej gwintem ale pan z Hydrauliki siłowej mnie poratował gwintowniczkami. No to dzisiejszy dzień był pracowity i udany, jeszcze niech jutro hamownia coś ciekawego pokarze to już w ogóle będzie lala... [ Dodano: Sob 06 Cze, 2009 11:53 ] No Auto już shamowane po wczorajszym wstępnym strojeniu, dzisiaj jedynie dopieściłem zapłon, doszło 8KM i 6Nm względem poprzednich wałków. Na uliczy zaskakująco dobrze to czuć No i wreszcie nie ma chwilowego dołka po załaczeniu fazy teraz to od 6000 do końca praktycznie rośnie moment WYKRES: Ps. jeszcze przedemną drobne korekty ustawień wałków i dopieszczenie ECU Majstra... Tak czy siak można uznać że wóz jest przygotowany pod niedzielną imprezę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Coobcio szalejesz Powodzonka na niedzielnym wypadzie na tor, rób te hondy :diabel2: Pzdr. Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Ładnie, ładnie. Najwiekszy moment przy 7500 więc można grzać do oporu Ale zupełnie inny przebieg momentu niż w SR20VE Jak włożysz SR20VE/N1 to dopiero będzie szatan Czterołapy na kolana :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomyddc Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Podobają mi się te ogromne kanały, projekt niesamowity, aż trudno uwierzyć ze 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 no dobra to teraz odkładaj $ na korby i rób Pan ten dół co by 2.0l wyszło [ Dodano: Sob 06 Cze, 2009 13:48 ] aaa i czy te brakujące 18 KM to sprawa przepustnicy z kolektorem ssącym z N1? ... poszedłbym w ITB - 30km wiecej byłoby jak nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toio Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 wkońcu doczekałem się tych wałków u Ciebie. aaa i czy te brakujące 18 KM to sprawa przepustnicy z kolektorem ssącym z N1? przyłączam się do pytania. Szczerze to spodziewałem się troszke lepszych efektów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 aaa i czy te brakujące 18 KM to sprawa przepustnicy z kolektorem ssącym z N1? Brakujące konie to: - tłoki N1 ma inne - głowice N1 ma fabrycznie po portingu z większymi zaworami i kanałami - kolekotr ssacy N1 ma krótszy i wyposarzony w 8 wtryskiwaczy - w N1 siedzi przepustnica Fi 70mm oraz jest zupełnie inny dolot No i nie wiem w N1 jaki zasiada kolektor wydechowy Za ok 40minut start na torze lublin tak więc będzie upragniony Testing&Kating [ Dodano: Wto 16 Cze, 2009 12:05 ] Zapisałem się wczoraj wieczorkiem na ściganko w Ułężu tzn CLASSIC AUTO, wiem że tam będzie szybko tak więc zabrałem się za heble, w wolnych chwilach na dzisiaj ogarnąłem tylko jedną stronę tak to wyszło: Tarcza odebrana z autoszlifu o 16:30, była pordzewiała to ją przetoczyli średnica bez zmian 335mm, dodatkowo nowe nierdzewne śrubki: Całość już na wozie wraz z przewodami w oplocie. Mimo 20mm dystansów zacisk minimalnie ocierał od wewnętrzną stronę mojego speedline 16", tak więc pilniczkiem nieco upiłowałem z niego rogu (tuż przy spince): No i lewa strona ukończona - naprawdę dziesiąte części mm dzielą zacisk od felgi: Cholernie długo się zeszło z wygrzebywaniem tłoczków, po czym wszystkie oczyściłem i wypolerowałem pastą AUTOSOL po czym znowu czyszczenie - tym razem chustką do niemowlęcych pup i smarowanie, chodzi teraz wsio jak mamowe w tatowe Za pierwszym razem tego nie zrobiłem i klocki nie odpuszczały... Teraz przynajmniej już wiem od czego drugą stronę zacząć robić by szybciej robota szła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 aaa i czy te brakujące 18 KM to sprawa przepustnicy z kolektorem ssącym z N1? Brakujące konie to: - tłoki N1 ma inne - głowice N1 ma fabrycznie po portingu z większymi zaworami i kanałami - kolekotr ssacy N1 ma krótszy i wyposarzony w 8 wtryskiwaczy - w N1 siedzi przepustnica Fi 70mm oraz jest zupełnie inny dolot No i nie wiem w N1 jaki zasiada kolektor wydechowy Za ok 40minut start na torze lublin tak więc będzie upragniony Testing&Kating [ Dodano: Wto 16 Cze, 2009 12:05 ] Zapisałem się wczoraj wieczorkiem na ściganko w Ułężu tzn CLASSIC AUTO, wiem że tam będzie szybko tak więc zabrałem się za heble, w wolnych chwilach na dzisiaj ogarnąłem tylko jedną stronę tak to wyszło: Tarcza odebrana z autoszlifu o 16:30, była pordzewiała to ją przetoczyli średnica bez zmian 335mm, dodatkowo nowe nierdzewne śrubki: Obrazek Całość już na wozie wraz z przewodami w oplocie. Mimo 20mm dystansów zacisk minimalnie ocierał od wewnętrzną stronę mojego speedline 16", tak więc pilniczkiem nieco upiłowałem z niego rogu (tuż przy spince): Obrazek No i lewa strona ukończona - naprawdę dziesiąte części mm dzielą zacisk od felgi: Obrazek Cholernie długo się zeszło z wygrzebywaniem tłoczków, po czym wszystkie oczyściłem i wypolerowałem pastą AUTOSOL po czym znowu czyszczenie - tym razem chustką do niemowlęcych pup i smarowanie, chodzi teraz wsio jak mamowe w tatowe Za pierwszym razem tego nie zrobiłem i klocki nie odpuszczały... Teraz przynajmniej już wiem od czego drugą stronę zacząć robić by szybciej robota szła Nie ma jak męskie hamulce Ja musze pomyslec o takich u siebie w przyszlosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Nareszcie je zapodałeś ale shock że w te fele trzeba było je jeszcze poprawiać pilnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 No jakoś trzeba było pokminić by weszły a i tak zacisk mija się na mikrony od felgi - będę musiał i tak zrobić większa tą przestrzeń... A wracając do dalszych robót to postanowiłem dziś wyrzucić resztki ABS - oj schodzi się z tym ale tak wszystko wykminiłem że będzie oparte o seryjne przewody, obejdzie się bez żadnych miedziaków Tak więc by dostać się do przewodów hamulcowych trzeba było zrzucić kolektor ssący (przy tej okazji go przeportuje i przygotuje pod większa przepustnicę): Trójniczki zamontowane i jeszcze do nich muszę doprowadzić odpowiednio podoginane seryjne przewody od pompy - ale to już po obierze, teraz przerwa: No i znalazłem jeszcze takie poglądowe foto: No to Kg lecą, ostatnio jeszcze wywaliłem dociążnik spod przedniego zderzaka, teraz ten kompletny ABS to w sumie jakieś 17-18Kg będzie mniej i to z przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toio Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 wkońcu widziałem Twoje maleństwo... trasa Lublin - Warszawa. Muszę przyznać, żę pięknie się prezentuje, z daleka widać . A jak wyniki na zawodach ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Tak więc by dostać się do przewodów hamulcowych trzeba było zrzucić kolektor ssący (przy tej okazji go przeportuje i przygotuje pod większa przepustnicę): :evilbat: wszystkiego dużo i grubo :one: chce się tym potem karnąć... nawet na prawym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Aj była okazja - po ostatniej pojerzdzawce było trochę czasu na wolne przejazdy.. Ps. jakoś sensownie to mruczy z zewnątrz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toio Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Ps. jakoś sensownie to mruczy z zewnątrz ? Napisałem, że pięknie się prezentuje, bo akurat stałeś na poboczu, a obok Ciebie jakieś inne autko z maską otwartą. Wcześniej śmigneło jakieś Sunny z rej WF XXXXX, i tak się zastanawiałem, Kuba ??? Nie, on ma inne rej. i inne kapcie. Za kilometr akurat spotkałem Ciebie. Mogłem dać sygnał, ale się zapatrzyłem i nie pomyślałem . Jednak Twojego nie można pomylić z innym hehe. Pewnie jak byś jechał to na rejestracje nie zdąrzyłbym zerknąć Ja leciałem akurat w przeciwnym kierunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.