Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Sunny N14 GTi 2.0 VVL - zabawka do pojerzdzawek na torze


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Auto już rozbabrałem ponieważ xTomek chciał wałki z niego a ja dalej stoję przed dylematem czy zdąjć głowicę czy wygrzebać cały silnik :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygrzebać cały silnik :P

 

kończ Waść wstydu osczędź ... rób to super SR20VE N1, kołuj przepustnicę z N1...

 

nie mogę się doczekać kiedy to wyjedzie... ludzie będą zębów szukać na chodniku

 

ps. to może pomóc w chłodzeniu:

 

Tomei_193068_1.jpg

0706_sccp_1z%20performance_buyers_guide%20motor.jpg

widać to gdześ na dole tam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PMW, To jest zastępowacz mechnicznej pompy wody czy coś od oliwy ??

Ps. na krótkim dystansie latam z temperaturą oleju myślę że problemu nie ma i nie będzie... No chyba że Tor Poznań jakiś i długi kating :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PMW, To jest zastępowacz mechnicznej pompy wody czy coś od oliwy ??

 

relokator pod dodatkową chłodnicę oleju :D

 

[ Dodano: Sob 30 Maj, 2009 11:07 ]

ciekawy jestem jak by się miał taki "super sr20ve n1" do K24 Gaseba (będzie tam 260-270km) :D trzeba by było oba auta na kresce postawić :D gasebcio niedługo też wyjeżdża chyba :D:D:D... spiesz się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to sprzęcik dostrojony przed zawodami w Kielcach miał się tak:

czarnyecuiwalk.jpg

 

A ogólnie w stosunku do stanu początkowego już sporo kolorowiej to wygląda:

czarnyecuiwalkvsstart.jpg

 

No to już osiągnięte mamy 108,75KM z litra pojemności :)

Następnym krokiem będzie hmmm chyba jednak wałki N1 bo żeby złorzyć mój upragniony dół chce wrzucić lekkie koło zamachowe i wyważyć je z wałem do tego jakieś odpowiednie tłoki zastosować zastanawiam się między 300ZX a zeszlifowanymi z SR16VE N1...

Tak więc niebawem będzie mocniejsze 1,6 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale sam przyznasz ze ten Niuton z d*py :/

Dokładnie, tyle to można z lekko dłubniętego GA16DE wyciągnąć. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale śmoc jaka wybitna - chyba nikt za prędko nie porzebije tego wyniku w N/A z Litra pojemności :P

Ps. dzisiaj rozebrałem do szkieletu głowicę z SR20Ve - ale jest śmiechowa jakieś długie rurki i w ogóle... wieczorkiem foto zapodam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale śmoc jaka wybitna

no ale jak to napisał kiedyś lukas

a przecież jeździ się momentem obrotowym -moc zaś jest do dużych prędkości :sylwester:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z większym momentem na dole bardziej by mielił na wyjściu z ciasnych winkli albo nawrotów. Także mogłoby się okazać, że zysk czasowy wcale nie byłby duży, a już inna klasa i ciężej byłoby walczyć. Wyniki póki co mówią same za siebie, większy moment nie jest narazie Coobciowi potrzebny.

 

Ale na jakieś 240-250KM/ 240 Nm pewnie siew końcu doczekamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam jestem ciekaw, bo Coobcio N1-ki włożył dzisiaj :P Stareńkie wałeczki z SR16VE poszły

sobie do czerwonej :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje xKarolowi za pomoc przy kładzeniu nowego łba i za towarzystwo :one:

Ps. wóz już po testach wstępnie wystrojony, także dupohamownia mówi że jest lepiej i to o dziwo poprawiło się w całym zakresie :D

Jutro testing na hamowni liczę na jakieś ekstra 10Nm, myślę że to już absolutnie wystarczy by nawiązać równą walkę na wszystkich (poza Poznaniem) torach w PL :)

 

PS. Mini Foto Story:

 

Odkręcanie łba:

050620092517.jpg

 

I taka o ciekawostka, fabrycznie w SR16VE zasiadają podwójne springi zaworowe:

050620092519.jpg

 

Poza zmienną fazą silniki VE mają zarąbiście wielkie kanały dolotowe - przeszło 55mm szerokości:

050620092524.jpg

 

Tu już nowo łep na zestawie Brian Crower:

050620092525.jpg

050620092526.jpg

 

No i świerzo po pierwszym odpaleniu:

050620092528.jpg

 

Problemów trochę było z Sondą lambda - w zasadzie jej gwintem ale pan z Hydrauliki siłowej mnie poratował gwintowniczkami.

No to dzisiejszy dzień był pracowity i udany, jeszcze niech jutro hamownia coś ciekawego pokarze to już w ogóle będzie lala...

 

[ Dodano: Sob 06 Cze, 2009 11:53 ]

No Auto już shamowane po wczorajszym wstępnym strojeniu, dzisiaj jedynie dopieściłem zapłon, doszło 8KM i 6Nm względem poprzednich wałków. Na uliczy zaskakująco dobrze to czuć :)

No i wreszcie nie ma chwilowego dołka po załaczeniu fazy teraz to od 6000 do końca praktycznie rośnie moment :)

 

WYKRES:

N1walki2.jpg

 

Ps. jeszcze przedemną drobne korekty ustawień wałków i dopieszczenie ECU Majstra...

Tak czy siak można uznać że wóz jest przygotowany pod niedzielną imprezę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie, ładnie. Najwiekszy moment przy 7500 więc można grzać do oporu :P Ale zupełnie inny przebieg momentu niż w SR20VE ;) Jak włożysz SR20VE/N1 to dopiero będzie szatan :D

Czterołapy na kolana :diabel:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobają mi się te ogromne kanały, projekt niesamowity, aż trudno uwierzyć ze 1.6 :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra to teraz odkładaj $ na korby i rób Pan ten dół co by 2.0l wyszło :)

 

[ Dodano: Sob 06 Cze, 2009 13:48 ]

aaa i czy te brakujące 18 KM to sprawa przepustnicy z kolektorem ssącym z N1?

 

... poszedłbym w ITB - 30km wiecej byłoby jak nic :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wkońcu doczekałem się tych wałków u Ciebie.

 

aaa i czy te brakujące 18 KM to sprawa przepustnicy z kolektorem ssącym z N1?

 

przyłączam się do pytania. Szczerze to spodziewałem się troszke lepszych efektów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaa i czy te brakujące 18 KM to sprawa przepustnicy z kolektorem ssącym z N1?

Brakujące konie to:

- tłoki N1 ma inne

- głowice N1 ma fabrycznie po portingu z większymi zaworami i kanałami

- kolekotr ssacy N1 ma krótszy i wyposarzony w 8 wtryskiwaczy

- w N1 siedzi przepustnica Fi 70mm oraz jest zupełnie inny dolot

 

No i nie wiem w N1 jaki zasiada kolektor wydechowy :P

Za ok 40minut start na torze lublin tak więc będzie upragniony Testing&Kating :)

 

[ Dodano: Wto 16 Cze, 2009 12:05 ]

Zapisałem się wczoraj wieczorkiem na ściganko w Ułężu tzn CLASSIC AUTO, wiem że tam będzie szybko tak więc zabrałem się za heble, w wolnych chwilach na dzisiaj ogarnąłem tylko jedną stronę tak to wyszło:

 

Tarcza odebrana z autoszlifu o 16:30, była pordzewiała to ją przetoczyli :) średnica bez zmian 335mm, dodatkowo nowe nierdzewne śrubki:

Tarczapotoczeniu.jpg

 

Całość już na wozie wraz z przewodami w oplocie.

Mimo 20mm dystansów zacisk minimalnie ocierał od wewnętrzną stronę mojego speedline 16", tak więc pilniczkiem nieco upiłowałem z niego rogu (tuż przy spince):

Podszlifowanie.jpg

 

No i lewa strona ukończona - naprawdę dziesiąte części mm dzielą zacisk od felgi:

Poskladane.jpg

 

Cholernie długo się zeszło z wygrzebywaniem tłoczków, po czym wszystkie oczyściłem i wypolerowałem pastą AUTOSOL po czym znowu czyszczenie - tym razem chustką do niemowlęcych pup i smarowanie, chodzi teraz wsio jak mamowe w tatowe :D

Za pierwszym razem tego nie zrobiłem i klocki nie odpuszczały... Teraz przynajmniej już wiem od czego drugą stronę zacząć robić by szybciej robota szła :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
aaa i czy te brakujące 18 KM to sprawa przepustnicy z kolektorem ssącym z N1?

Brakujące konie to:

- tłoki N1 ma inne

- głowice N1 ma fabrycznie po portingu z większymi zaworami i kanałami

- kolekotr ssacy N1 ma krótszy i wyposarzony w 8 wtryskiwaczy

- w N1 siedzi przepustnica Fi 70mm oraz jest zupełnie inny dolot

 

No i nie wiem w N1 jaki zasiada kolektor wydechowy :P

Za ok 40minut start na torze lublin tak więc będzie upragniony Testing&Kating :)

 

[ Dodano: Wto 16 Cze, 2009 12:05 ]

Zapisałem się wczoraj wieczorkiem na ściganko w Ułężu tzn CLASSIC AUTO, wiem że tam będzie szybko tak więc zabrałem się za heble, w wolnych chwilach na dzisiaj ogarnąłem tylko jedną stronę tak to wyszło:

 

Tarcza odebrana z autoszlifu o 16:30, była pordzewiała to ją przetoczyli :) średnica bez zmian 335mm, dodatkowo nowe nierdzewne śrubki:

Obrazek

 

Całość już na wozie wraz z przewodami w oplocie.

Mimo 20mm dystansów zacisk minimalnie ocierał od wewnętrzną stronę mojego speedline 16", tak więc pilniczkiem nieco upiłowałem z niego rogu (tuż przy spince):

Obrazek

 

No i lewa strona ukończona - naprawdę dziesiąte części mm dzielą zacisk od felgi:

Obrazek

 

Cholernie długo się zeszło z wygrzebywaniem tłoczków, po czym wszystkie oczyściłem i wypolerowałem pastą AUTOSOL po czym znowu czyszczenie - tym razem chustką do niemowlęcych pup i smarowanie, chodzi teraz wsio jak mamowe w tatowe :D

Za pierwszym razem tego nie zrobiłem i klocki nie odpuszczały... Teraz przynajmniej już wiem od czego drugą stronę zacząć robić by szybciej robota szła :P

 

 

Nie ma jak męskie hamulce :D Ja musze pomyslec o takich u siebie w przyszlosci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jakoś trzeba było pokminić by weszły a i tak zacisk mija się na mikrony od felgi - będę musiał i tak zrobić większa tą przestrzeń...

 

A wracając do dalszych robót to postanowiłem dziś wyrzucić resztki ABS - oj schodzi się z tym ale tak wszystko wykminiłem że będzie oparte o seryjne przewody, obejdzie się bez żadnych miedziaków :D

 

Tak więc by dostać się do przewodów hamulcowych trzeba było zrzucić kolektor ssący (przy tej okazji go przeportuje i przygotuje pod większa przepustnicę):

ABSWON.jpg

 

Trójniczki zamontowane i jeszcze do nich muszę doprowadzić odpowiednio podoginane seryjne przewody od pompy - ale to już po obierze, teraz przerwa:

ABSwon1.jpg

 

No i znalazłem jeszcze takie poglądowe foto:

Porwnanie3.jpg

 

No to Kg lecą, ostatnio jeszcze wywaliłem dociążnik spod przedniego zderzaka, teraz ten kompletny ABS to w sumie jakieś 17-18Kg będzie mniej i to z przodu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wkońcu widziałem Twoje maleństwo... trasa Lublin - Warszawa. Muszę przyznać, żę pięknie się prezentuje, z daleka widać :). A jak wyniki na zawodach ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc by dostać się do przewodów hamulcowych trzeba było zrzucić kolektor ssący (przy tej okazji go przeportuje i przygotuje pod większa przepustnicę):

 

:evilbat:

 

wszystkiego dużo i grubo :one: chce się tym potem karnąć... nawet na prawym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aj była okazja - po ostatniej pojerzdzawce było trochę czasu na wolne przejazdy..

Ps. jakoś sensownie to mruczy z zewnątrz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps. jakoś sensownie to mruczy z zewnątrz ?

 

Napisałem, że pięknie się prezentuje, bo akurat stałeś na poboczu, a obok Ciebie jakieś inne autko z maską otwartą.

Wcześniej śmigneło jakieś Sunny z rej WF XXXXX, i tak się zastanawiałem, Kuba ???

Nie, on ma inne rej. i inne kapcie. Za kilometr akurat spotkałem Ciebie. Mogłem dać sygnał, ale się zapatrzyłem i nie pomyślałem :).

Jednak Twojego nie można pomylić z innym hehe.

Pewnie jak byś jechał to na rejestracje nie zdąrzyłbym zerknąć :P

Ja leciałem akurat w przeciwnym kierunku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...