Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić, sprzedać Terrano - najpierw go poznaj !!!


Gość picia277
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

właśnie to samo pomyślałem jak zobaczyłem zdjęcia, tak jak pisałem wcześniej - sprzedający powidział że lakierował zderzak przód i maskę właśnie dlatego że były porysowane,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O przepraszam!

Nie dość uważnie Kolegę przeczytałem!

 

Może ktoś się znajdzie do obejrzenia. Ja niestety nie ta strona kraju :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, autko się dziś już sprzedało. Znajomy podjechał po południu, ale było już za późno - sprzedający miał już kupca. Wg znajomego samochód był naprawdę w niezłym stanie, twierdził że warto było go kupić. Cóż, szukamy dalej.

Pozdrawiam

 

Może tego mógłby ktoś z szanownych forumowiczów mieszkających w pobliżu obejrzeć:

http://otomoto.pl/nissan-terrano-C27046521.html

Edytowane przez mspider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś ma lub miał T1 z silnikiem 3.0 V6 na GAŹNIKU . Czy są jakieś problemy z użytkowaniem gaźnika , na co zwracać uwagę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Witam, na wstępie chciałbym się przywitać. Mam na imię Andrzej i jestem z Zielonej Góry. Od jakiegoś czasu poszukuję Terrano II w dieslu, lecz ciężko coś wybrać po roku 2002 za kwotę poniżej 20.000 zł. Są same truposze za tę cenę. Mam na oku autko z pod Gorzowa Wielkopolskiego i nie wiem co o nim sądzić , może ktoś go zna i może coś doradzić. Dzięki za podpowiedzi na jego temat. Proszę o pomoc gdyż jestem nowicjuszem jeśli chodzi o terenowe. http://otomoto.pl/nissan-terrano-3-0di-4x4-orurowanie-zamiana-C27898225.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

staruszek i to dość drogi chyba, ale wygląda zachęcająco,

niestety nie po mojej stronie wawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przebieg przemnożyć razy 3, młotek do łapy i wpełzasz pod auto... ramę walisz im mocniej tym lepiej... jak wywalisz gdziekolwiek dziurę wracasz do domu

 

oglądasz podłogę pod wykładziną, pod tylnymi fotelami i po zewnętrznej części kanapy, dodatkowo nadkola tylne... progi...

 

bierzesz auto na trawę i sprawdzasz działanie napędów

 

jak wtryski i turbo nie ciekną, śmiga i nie kopci to będzie jeździł do końća świata...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja dodam że ... jak przyjedziesz i silnik jest ciepły to możesz od razu mieć duuuże podejrzenia,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Koledzy, pytanie do posiadaczy 2,7 TD :

 

jaką macie prędkość licznikową przy 3000 obrotów na piątym biegu ?

Jakieś około w przybliżeniu 120km/h

Edytowane przez fikolek2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, czyli tak jak u mnie. Bo ktoś mi wmawiał że latał tyraczką 140 km/h i że mam mosty od benzyniaka założone ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

to nie w tą stronę działa. Ja kiedyś w swoim pierwszym ( i nieodżałowanym) UAZie miałem koła talerzowe i wałki atakujące od Lublina. Pasowały 100%. I jaki efekt ?

1. Wreszcie przydawała się jedynka ;)

2. Poczciwina rozwijał bez trudu prędkość powyżej 120 km/h.

Powodem była mniejsza ilość zębów na wałku atakującym co przekładało się że była większa prędkość obrotowa na kole talerzowym.

 

Drugi podobny efekt miał kolega który do Aro (disel) wstawił silnik od Wołgi (benzyna).

 

 

 

No, czyli tak jak u mnie. Bo ktoś mi wmawiał że latał tyraczką 140 km/h i że mam mosty od benzyniaka założone ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam tyraczką nie latałem 140... ale pamiętam że uparłem się kiedyś i depnąłem jej ile fabryka dała... żeby wyprzedzić kumpla w jakimś płaskim...

 

jechał wtedy na 255... jeszcze nie pomotany był za bardzo...

 

wył ale jechał... wydaje mi się że licznikowe 140-150 pokazywało wtedy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój wg licznika leci 160, obroty na czerwonym polu. Wg gpsa to nie wiem jeszcze nie miałem okazji, ale próbowałem na A4 i w porównaniu do innych samochodów... to je po prostu brałem lewą ;) dizlok bez i ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawie rok temu na A2 160 przy 4500 obr i jeszcze sporo zapasu było....ale w środku huk jakbyśmy Mi-2 lecieli (3 osoby), opony 225/75 R15 oczywiście T1 3.0 V6 manual na LPG , nie potwierdzone GPS-em ale wcześniej porównywałem prędkość z innym autem i się zgadzała...a propos wskazań prędkościomierza: są przynajmniej 2 rodzaje zębatek na końcu linki w reduktorze , u germańców je wymieniają przy zmianie rozmiaru opon ...tak że trzeba by brać poprawkę jeśli ktoś nie jest pewien , no chyba że z GPS-em cały czas jeździ  :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja swoim leciałem licznikowo 165 :dribble:  a potwierdzone GPS to 150 oszukuje licznik o 15km/h :(

moje auto to  T2 z 2000r. 2.7tdi na oponach szosowych 235/70/16

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...