Gość cerber Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 mario77 a powiedz czy tak masz od początku czy wcześniej miałeś inaczej bo jak już pisałem mam identyczny problem tylko w pewnym momencie zaczełem się zastanawiać czy czasem tak może ma być. Cudowałem różne rzeczy m.in. odpinałem poszczególne elementy to egr to zbiornik z węglem aktywnym bo myślałem że jest jakaś nieszczelność bądz któryś z elektorzaworów przepuszcza. Ale nic ciągle to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario77 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 trudno powiedzieć czy od początku. Wcześniej miałem kiepskie przewody podciśnieniowe i w ogóle szalał. Po wymianie i instalacji gazu wydawało się ok, dopóki nie zwróciłem uwagi że dużo pali szczególnie w mieście. Teraz na trasie mieści się w okolicy 10l/100km. Ale obroty tak jak pisałem rozgrzany na światłach 1300, a to wydaję mi się stanowczo za dużo, co robić??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pajek22 Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Tu pies pogrzebany, nikt konkretnie nie napisze co i jak zrobic. Jak regulowac, w jakiej kolejnosci, jak podejsc do sprawy. Jedynie... temat wielokrotnie potuszany i link w ktorym jest tyle co nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mapeciontko Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Witam N14 '95 na wtrysku GA14DE i mam taki problem ze gdy pada deszcz to autko mi sie dławi na niskich obrotach (nie wiem jaki przedział bo nie mam obrotomierza) to znaczy jak dodam gazu wiecej niz delikatnie to autem strasznie szarpie. U mnie np. jak zapalam swiatla to sluchac jak silnik zwalnia na obrotach ale mysle ze to normalne? Co mam zrobić z tym dławieniem? Dodam że wymienilem Kable WN (moje byly popenkane i iskrzyły wiec myslalem ze dlatego) i nie zmienilo sie. Wymienilem jeszcze Filtr powietrza ale to juz predzej teraz sprawdzalem i jest czyściutki. Co mam zrobic i jak ? czekam na odpowiedz Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mapeciontko Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 aha dzieki a gdzie te cewki znajde sa gdzieś przy rozdzielaczu czy raczej poza ? Silnik GA14DE. Jaki koszt tych cewek orientalnie? Moze byc cos innego jeszcze ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość midjih Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Mam 1.4LX 92r GA14DS obroty strasznie falują, często schodzą na bardzo niskie i zaczyna trząść całym samochodem, dodam, iż problem nasilił się po wymianie aparatu zapłonowego, lecz wcześniej też falowały lecz troszkę słabiej. Co z tym zrobić? Proszę nie mówić, że temat wałkowany 100razy bo szukałem i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Bombelsondę sprawdzałem na mierniku pokazało 0,6 podobno jest dobra o ile wiem to sonda powinna sinusoide na wykresie napieciowym pokazywac wiec jak trzyma napiecie to jest lipna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 mam taki problem, ze czasem przy wcisnieciu gazu obroty silnika ida w gore, ale auto nie przyspiesza, dopiero z opoznieniem, ostatnio tez troche sie dlawi na niskich obrotach podczas jazdy, o co chodzi z tym ze jak wciskam gaz silnik zwieksza obroty ale nic poza tym sie nie dzieje? obojetnie na jakim biegu, np przyspieszajac przy 2/ 2,5 tys idzie na 4 tys a auto nie reaguje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 moim zdaniem sprzeglo ci sie slizga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcineq20 Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 W sunny po 93 z silnikami GA14DE i GA16DE niema silniczka krokowego od biegu jałowego. Bieg jałowy jest owszem regulowany, ale zaworem 2 stanowym zał/wył sygnałem PWM (przebieg prostokątny z modulowanym stopniem wypełnienia) GA14DE i GA16DE ma silniczek krokowy, wiem bo mam takie autko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SEDZIO Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Popieram SERGEJA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcineq20 Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 na pewno sprzęgło, miałem ten sam objaw po wymianie bez problemu autko odzyskało ciąg i nei było problemu z obrotami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 trzeba wymienic, czy wystarczy cos poprawic, dokrecic itp? czy poprostu zuzyte juz? tak jest od roku:P i objawia sie sporadycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcineq20 Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 u mnie regulacja nic nie dała, lepiej jedz i wymien sprzegielko, bo moze ci sie nieoczekiwanie tarcza skonczyc podczas jazdy i nie ruszysz, sprzegło bierze nisko czy wysoko???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 sprzeglo musze dosc mocno popuscic, czyli wysoko tak? czyli pewnie tarcza sie konczy? poczytalem troche o sprzegle dzis hehe nigdy za pozno na nauke, pewnie element cierny juz slabo zabiera i przy pelnym docisku dopiero zabiera, o to chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 a ja troche z innej beczki ...wlasnie wracalem z pracy i nagle na benzynie bo mam tez lpg zaczal szarpac i nie wchodzi na obroty ...probuje ale obroty wachaja sie od 800 do 1200 tak a oko i nie wchodzi wyzej ...podejrzewam ze to moze pompka paliwowa tylko ze na jalowym biegu obroty sa stabilne ...co to moze byc ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cinek81 Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 mam nissana sunny 1.6 16v z 93roku,jezeli chodzi o te nierówne obroty,to mam to samo,martwi mnie to ale jak kupilem bylo ok,zaczelem powoli przerabiac jego a mianowicie wywalilem orginalny katalizator i wstawilem strumienice...wtedy sie zaczelo! wyjechalem od mechanika i zaczal strzelac i dlawic sie,przestalo po czasie,ale juz cos nie tak bylo.Potem wstawilem filtr stozek i filterek na odmé,i tu juz dziwnie te obroty sie zmienialy na ssaniu dobrze tak 1000 a potem zalezy od dnia i humoru auta! i z doswiadczenia wiem juz ze przeróbka w sunny(stozek i majsterkowanie przy wydechu) wplywa niekorzystnie na komputer,który nie przestawiony powoduje podawanie nie takiej dawki paliwa jaká powinien.i mozliwe ze to jest przyczyná takich wzrostów i spadków obrotów....ale jak to mechanik ujál(jezdzi! to nie wsadzaj lap bo spier...... gorzej)pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 martwi mnie to ale jak kupilem bylo ok,zaczelem powoli przerabiac jego a mianowicie wywalilem orginalny katalizator i wstawilem strumienice... trzeba było poczytać artykuły traktujące o strumiennicach "z allegro" a potem dopiero zakładać to badziewie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 no wiec dzisiaj wyjalem silniczek krokowy czy jak ktos woli elektrozawor obrotow ...umylem bo strasznie byl syfiasty ale niestety niewiele sie poprawilo ...moze do 2000 tys obrotow dochodzi i zaczyna mu brakowac paliwa ...nie wiecie co wiecej moglbym zrobic ???bylem prawie pewien ze to silniczek ale teraz juz sam nie wiem chyba ze juz jest tak zajechany ze nic mycie nie pomaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 A przepływomierz sprawdzałeś? Objawy takie jak by właśnie padł. Odepnij i sprawdź czy jest różnica albo podmień na jakimś spocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 przeplywomierz tez wyjalem i przeczyscilem druty cale takze mysle ze wszystko ok z nim chociaz kto wie ale mysle ze to jednak silniczek krok. objawy mam takie jak byly gdy byl sprawny a odlaczylem mu wtyczke niskie obroty trzyma rowno ale nie wchodzi na wysokie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 ale... co ma elektrozawór wolnych obrotów (nasz "silniczek krokowy") do wkręcania się na obroty? Krokowy to taki bajpas z funkcją regulacji przepływu powietrza przy zamkniętej przepustnicy co by silnika nie zdusić i utrzymać jałowe obroty. Według mnie przyczyna tkwi gdzie indziej. Przepływomierz, może pompa paliwa a może zapłon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 przeplywka wyglada na cala chociaz nie wiem jak sprawdzic czy jest dobra ...pompa paliwa raczej tez nie bo by w ogole chyba na benzynie nie chodzil jedyne co zostaje to silniczek ...powtorze ze dziala teraz tak jak dzialal jak nie byl podlaczony ...a teraz kolejne pytanie nie wiecie czy silniczek krok. od ga16de pasuje do ga14de ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrek_1987 Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Witam wlasnie co pare dni temu zakupilem nissana sunny z gazem 1,6 (silnik gaźnikowy). niby wszystko ok ale mam problem z jego obrotami. Rano musze odpalić go na benzynie, przejechać kawałek i przełączyć na gaz. Po zatrzymaniu np. na światłach albo obroty na gazie są około 500 albo samochód gaśnie. Jak juz sie rozgrzeje to obroty są na poziomie mniej wiecej 900 - czy to prawidłowe? na benzynie sa mniej wiece 1100. I dodam jeszcze ze zaszokowało mnie spalanie tego autka - wyszlo na poziomie 16 litrów gazu!!! przy spokojnej jeździe... (instalacja ma 4 lata). I jak przypóźmy zgaśnie to są bardzo duże problemy z ponownym odpaleniem samochodu... (poprzedni wlaściciel zalecał nacisną przed uruchomieniem pare razy dawkę startową gazu ale i to za bardzo nic nie daje...) Czy to coś może być z silnikiem krokowym (troche juz czytałem na forum i dalej nie weim:) ) z góry dziekuje za jakąś porade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 tez tak mam w 100nx znaczy mialem wymienilem reduktor od gazu (300zl) i juz obroty tak nie szaleja ale tez mi pali 15-16l gazu i dzieki temu wychodzi na to ze jazda na benzynie kosztuje praktyucznie tyle samo i dzieki temu najprawdopodobniej odlacze ten je.. gaz i bede jezdzil nebenzynie a co do tego ze ciezko go pozniej odpalic to wydaje mi sie ze te reduktory puszczaja i pozniej ma gaz z powietrzem i benzyne i jest za malo powietrza zeby odpalic i trzeba troche pokrecic zeby przeplukac powietrzem ogolnie najlepiej podjedz do gazownikow a oni juz ocenia czy wystarczy regulacja czy moze masz tez reduktor do ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.