Gość piotrek_1987 Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 czyli mozliwe ze o spalaniu kolo 9-10 w mieście moge zapomnieć. MOze faktycznie lepiej bedzie spróbować pojeździć na benzynie i zobacze ile spali - jak porównywalnie to trzeba bedzie jeździć na benzynie - mniej roboty z przełączaniem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 nie no powinno byc wszystko ok ...pojedz do dobrego gazownika i ci niech wszystko sprawdza wlacznie ze swiecami kablami apratem sonda itd. i ustawia na nowo wymienia co trzeba i powinienes dojsc do 10 litrow moze 11 bo to ga16ds ...moj sunny pali od 8 trasa do 10 miasto przy spokojnej jezdzie ...jak go przykatowalem to na maksa mi wyszlo 14,7 lpg ale to tylko raz no i powtarzam mam wszystkie rzeczy sprawne ktore wyzej napisalem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrek_1987 Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 dzis mnie zatkało - po regulacji instalacji gazowej( z instalacja niby wszystko ok), wymianie świec i kabli spalanie wyszło mi 17 litrów przy spokojnej jeździe (specjalnie nie wkręcałem go na wysokie obroty max 2500) Przy silniku 1,6 gaźnik - czy to może być wina sondy przy instalcji gazowej? Czy sonda to jest to co jest kręcone do silnika na samym przodzie z jednym przewodem? Gdzieś czytałem że można ją odłączyć??? Czy jeśli wtedy spalanie też wyniesie około 17 litrów to znaczy że sonada jest zepsuta??? I czy myślicie że taka sonda bedzie pasować??? http://www.allegro.pl/item477576760_uniwer...wa_61_00zl.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 sonda nie dziala na gazie jest emulowana ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość byq69 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Witam. Mam pytanie gdzie jest rurka podciśnienia, mówili mi że spadła i dlatego silnik gaśnie mi na benzynie na niskich obrotach?? Sunny 1,4 N14 [ Dodano: Czw 04 Gru, 2008 20:19 ] Witam. Powiedzcie mi kochani gdzie jest rurka podciśnienia?? Powiedzieli mi, że spadła i dlatego silnik gaśnie na wolnych obrotach. Sunny N14 1,4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 :zdziw: Ale która rurka ? W tym silniku rurek podciśnienia jest kilkadziesiąt :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoniobermuda Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 To ja się dołączę do pytania. Czeka mnie wymiana przewodów podciśnienia i: 1. Jest tego dużo, skąd wiedzieć czy dana rurka, to rurka podciśnienia, może ktoś zaznajomiony z tematem zapodałby jakiś opis najlepiej z fotką. Sam bym zrobił jakbym wiedział które to rurki. 2. Jakie rurki kupić, czy można prosić o linka do takich, które będą oki 3. Co myślicie o czerwonych rurkach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość inadifrendstajl Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 czas na mnie! gti porusza sie sprawnie, ale... przy odpalaniu obroty falują - przeba dodać gazu by nie zgasł. falowanie jest od 500 do 1300 obr/min. Kiedy silniek rozgrzany tak samo, choć po kilku sekundach dobijają do 800 i jest spokój. kiedy hamuje silnikiem do skrzyżowania, tak samo, czasami nawet gaśnie.., w momencie kiedy zrobie podgazówke do 2000, opadają odrazu do 800 i jest git. znalazłem rozwiązanie - w ostatnim momencie kiedy wciskam sprzęgło wrzucając na luz robie ową podgazówkę i jest ok.., ale wiadomo nie o to chodzi. A, i jeszcze w korkach jak jade bez gazu czuje owe plīwanie obrotów, delikatnie szarpie. (moja połowica smieję się, że japoński wariat chce tylko przyspieszać ) [ Dodano: Sro 22 Kwi, 2009 20:37 ] A, i jeszcze w korkach jak jade bez gazu czuje owe falowaniie obrotów - delikatnie szarpie. tak miało być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Wyczyść silniczek krokowy czy tam elektrozawór wolnych obrotów i powinno być ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość inadifrendstajl Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 sprawdzę, wyczyszcze poczytam w książce czy tam jest silniczek krokowy czy elektrozawór.., dzięki! tak myślałem, że to może być pierdołka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LUkN14 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Witam .Posiadam Sunny N14+lpg 92 rok,1.4,na gaźniku,55kW Mam taki problem. silnik sam wkreca sie na wysokie obroty to znaczy odplaony na biegu jałowym po dodoaniu gazu i natychmiastowym odpuszczeniu silnik sam wkręca sie na wyższe obroty trzymjac tak chwilke i pózneij opada samoczynnie. sytuacja ma miejsce na benzynie . prosze o jakąś podpowiedz co to może być?....pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ciapek Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 LUkN14, Pewnie zacina Ci sie klapka od ssania w gazniku. ps. Istnieje opcja "Szukaj" http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=44740 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=14468 Przeczytaj bo warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo1976 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 N14 GA14DE problem taki, że w obecne mrozy pali na kopnięcie ale obroty stoją w okololicy 500 tak jakby wogóle ssania nie było. jak mu potrzymam z 2 min na ok 1200obr\min to później nie ma problemu trzyma równiótko obroty na 850. Nie ma problemu z przyśpieszaniem ani spalaniem. Poza tą małą przypadłością wszystko jest ok. Ma ktoś jakiś pomysł od czego zacząć?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sunnysr Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 N14 GA14DE problem taki, że w obecne mrozy pali na kopnięcie ale obroty stoją w okololicy 500 tak jakby wogóle ssania nie było. jak mu potrzymam z 2 min na ok 1200obr\min to później nie ma problemu trzyma równiótko obroty na 850. Nie ma problemu z przyśpieszaniem ani spalaniem. Poza tą małą przypadłością wszystko jest ok. Ma ktoś jakiś pomysł od czego zacząć?? Myślę, że to nie problem ssania, lecz raczej mrozów. Mam to samo. Przy - 20 na dworze mój też ma niskie obroty, które potem rosną, ale przez jakiś czas odciążam silnik trzymając nogę na sprzęgle (gęsty olej w silniku i skrzyni biegów). Na pocieszenie powiem, że u mnie (dolnośląskie) jest odwilż. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo1976 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Myślę, że to nie problem ssania, lecz raczej mrozów. Mam to samo. Przy - 20 na dworze mój też ma niskie obroty, które potem rosną, ale przez jakiś czas odciążam silnik trzymając nogę na sprzęgle (gęsty olej w silniku i skrzyni biegów). Na pocieszenie powiem, że u mnie (dolnośląskie) jest odwilż. Pozdrawiam No chyba nie do konca bo problem pojawił się z tymi mrozami. w zeszłym roku nie było tak tragicznie, poza tym moje słonko jest garażowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komorokoro Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 mi przy mrozie czy to był GA16DS czy teraz gti obroty po odpaleniu sa jak być powinny ssanie nie wybiera sobie aaa dziś -20 to robie na 500 obr na moje trzeba zacząć od ssania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo1976 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 mi przy mrozie czy to był GA16DS czy teraz gti obroty po odpaleniu sa jak być powinny ssanie nie wybiera sobie aaa dziś -20 to robie na 500 obr na moje trzeba zacząć od ssania a gdzie to ugryźć?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.