Pawcior Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 U mnie narazie przy 58000 przebiegu jest 70 % skuteczności...ale patrząc na coraz bardziej fatalny stan polskich dróg boję się,że do 100 tysiecy nie dociągną i trzeba będzie wymieniać :roll: :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sonar Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Almera N15 sedan 89 tyś. Wczoraj byłem na przeglądzie. Amortyzatory sprawne w 80% (rewelacja) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Nissan Primera P10 po 144 tyś km przód miał 42% i 44% a tył 27%(wyciek oleju) i 38% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dante79 Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 U MNie po 60 tysiącach stan amorków średnio 65%, ale z tego 45 tysięcy przelotu na niemieckich trasach pozostałe kilosy juz w Polsce, obawiam sie ze jak 100 tysi puknie trzeba bedzie amorki wymienic bo Polskie drogi juz dają sie we znaki gdzie ci drogowcy i nowe równe drogi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość milo Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Almera N15 sedan 89 tyś. Wczoraj byłem na przeglądzie. Amortyzatory sprawne w 80% (rewelacja) dokładnie 105 tys i 63 % przód a tył 65 % - bardzo dorby wynik ale i tak zmieniam na kyb AGX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Radzę Wam Panowie przeprowadzić test amorków w kilku warsztatach. Z doświadczenia wiem, że wyniki pomiarów się bardzo różnią gdyż każde urządzenie jest inaczej wykalibrowane i zdarzają sie spore przekłamania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 a na jakich amorkach jeździcie? U mnie nie wiem ile wytrzymały bo już od kupna były cienkie. Zastanawiam się czy dopłacić do Kayaby czy wziąć BOGE (Sachs)...różnica w sumie niewielka bo jakieś 40PLN szt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Almera N15 '97 wymina tylnych przy 86 tysiącach pzrednie jeszcze dają rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IvanH Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 160k km i wszystkie dają radę...jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 u mnie 72 tys mil i wszystkie do wymiany. jako pierwszy pald prawy przod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holy Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 ja mam 197kkm przejechane, tył wymieniłem przy przebiegu 180kkm (były nawet luzy poziome), a przód wymieniam niedługo, bo strasznie buja (jest jeszcze oryginalny!). auto jeżdżone na polskich drogach 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 160k km i wszystkie dają radę...jeszcze. DAją radę, tzn jaki mają procent tłumienności :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IvanH Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 160k km i wszystkie dają radę...jeszcze. DAją radę, tzn jaki mają procent tłumienności :?: Dokładnie sprawdzę w wykazie z ostatniego badania, bo nie pamietam, ale ponad 60% na pewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 no to pięknie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Moja P10 miała 175 tys na liczniku, gdy ją przyprowadziłem. Na diagnostyce wyszło 86,84% przód i 79,78% tył. Teraz mam 194 tys i nie czuję żeby coś bujało. We wrześniu podbijam dowód, więc sprawdzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 P10 - przy przebiegu 160tys. - 75-80% (od 6 lat w Polsce). K10 - prawy przód wyciekł przy 95tys., wymieniłem przednie. Tył OK (salon Polska). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 ile do sunny kosztuja amory? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 u mnie w k11 byl wymieniany przód przy 64 000 teraz jest 120 i wszystkie bede wyminial co do k10 wymienialem przy 94 000 pierwszy raz wszystkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł Stef. Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 Na diagnostyce wyszło 86,84% przód i 79,78% tył. Teraz mam 194 tys i nie czuję żeby coś bujało. We wrześniu podbijam dowód, więc sprawdzę ... stąd wniosek że właściciel już je zmieniał niedawno ;-) masz dobrze bo to znaczy, że właściciel dbał o auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wilku Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 Podepnę pytanko pod temat. Jestem właśnie w trakcie załatwiania części do gruntownego remontu zawieszenia i pytanie brzmi: Jakie amorki wybrać? Lubię komfortową jazdę, ale lubię też czasem "depnąć"... Które amory połączą komfort z bezpieczeństwem, czy może to kwestia dobrania sprężynek? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcior Opublikowano 14 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2005 hmmm może pomyśl nad gazowymi KAYABA ...podobno dobre są na te nasze polskie dziury ... :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alf Opublikowano 14 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2005 KYB można dostać najtaniej na allegro od gościa o nicku bonus-GD byłem dzisiaj na trzęsiawce i mam tył 59%(oba) a przód 62% i 64% amorki nigdy nie wymieniane a przebieg 180kkm, moja opinia o N15 poszła w górę :-) a zamieszał mi w głowie wcześniej pewien mechanior który badał amorki a nie dał mi wydruku i powiedział, że tył jest do wymiany,( ciekawe. nie?) dobrze ,że pojechałem dzisiaj gdzie indziej i jest OK, trzeba mieć czarno na białym :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przedszkolak Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 U mnie w Primerze padły po 140 kkm i wymieniłem, w Maximie 112 kkm bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dudi Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 MAXIMA HU11 - przebieg 320 tyś lub więcej, Amory orginalne od nowości z elektryczną regulacją twardości. przód trzyma na 70% 72% tył 50% 47% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalski Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 u mnie przod 78% tyl 60% jakos tak dokladnie nie pamietam ale cos mi sie zdaje ze jakos jednak bardziej pukaja z przodu :? :x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.