pedroz Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Ja wymienilem caly tyl przy 141kkm, a to tylko dlatego, ze padl prawy tyl - wyciek. Pozostale mialy sprawnosc > 60% (aktualnie 146kkm). Zalozylem gazowe KYB. Auto od nowosci na polskich drogach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lespaul Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 u mnie wprimerce p10 wytrzymały coś tak cirka 176 tys km, pewnie można bylo jeździć dalej, ale jestem trochę nadwrażliwy na miekkośc i wymieniłem wszystkie, teraz mają coś w okolicy 70 tys. i jeszcze jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 Mam nakulane prawie 190tys a ostatnio sobie przód sprawdziłem przy okazji wymiany wachacza i wyszło mi 70 i 71% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość symek Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 N14 - po 130tyś. rozpadł się tył i przód. Wymieniłem na olejowe KAYABa i jest git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 No glupio sie przyznac ale 290 tys i oryginal. Tylko ze takie cos jak trzymanie nie istnieje a lomot jest straszny. Czas chyba na zmiane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarroturro Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 U mnie (n15) tylne były wymieniane przy przebiegu 52340km......., trochę szybko. Na fakturze jest też adnotacja o wymianie osłon, być może to one się do tego przyczyniły :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 U mnie (n15) tylne były wymieniane przy przebiegu 52340km......., trochę szybko. Na fakturze jest też adnotacja o wymianie osłon, być może to one się do tego przyczyniły :roll: tez mam N15 z 98 i po wymianie oslon przy ok 60k przebiegu padly oba tylnie. ALe twarde negocjacje zaowocowaly dwoma nowymi amorami i robocizna za 200zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarroturro Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 U mnie (n15) tylne były wymieniane przy przebiegu 52340km......., trochę szybko. Na fakturze jest też adnotacja o wymianie osłon, być może to one się do tego przyczyniły :roll: tez mam N15 z 98 i po wymianie oslon przy ok 60k przebiegu padly oba tylnie. ALe twarde negocjacje zaowocowaly dwoma nowymi amorami i robocizna za 200zl Nie wiem, czy poprzedni właściciel próbował coś wynegocjować - samochód nie był już objęty gwarancją. Mam fakturę ASO a tam wyszczególniony kosztorys: 2 X amortyzator tylny - po 250,10 zł szt. odbojnik gumowy tylnego zawieszenia - 135 zł szt. wymiana amortyzatorów tylnych + osłon - 213,50 zł a przy "okazji" wymiana osłon amortyzatorów przednich - 198,25 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Ja te amory wymienilem z 4 miesiace temu wiec juz troche po gwarancji;) Poprostu po wymianie przez nich dwoch oslon z tylu padly dwa amory....taka byla moja wersja:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Moje wytrzymały ponad 220 kkm, teraz KYB zrobiły około 200 kkm i już przydałoby się wymienić, przynajmniej z przodu, tył o dziwo jeszcze sie trzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarroturro Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Moje wytrzymały ponad 220 kkm, teraz KYB zrobiły około 200 kkm i już przydałoby się wymienić, przynajmniej z przodu, tył o dziwo jeszcze sie trzyma. Czy to dotyczy jednego samochodu? Łącznie przejechane 420kkm? Wielki szacunek Ps. To już trochę nie na temat, ale jak wytrzymały inne podzespoły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Seba7207 Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 Ja na swoich (Primera 94 2.0 SLX) zrobiłem 110 tys. Jak ją kupiłem miała przebieg 130 tys w 2000'. Nie przypuszczam, żeby były wymieniane przez 1-go właściciela - Niemca. Przy 210 tys pojechałem na kontrolę. o dziwo, przód 65%, tył 53%. Pojeździłem do 240 tys i sprzedałem. Jedyne co mnie wkurzało, to ,że przy 190 tys wysiadło prawe tylne łożysko (560zeta). Przed sprzedażą, od 120km/h zaczynało hałasować drugie z tyłu no i lewe przednie. Aha, i czasami zapiszczała tulej wahacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 U mnie wP1o 200000cały komplet poszedł do wymiany,narazie są sensatracki monroa gazowe już od 25 tysi i jest gites Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macias-1981 Opublikowano 19 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2005 Moja to samo... Przyprowadziłem przy przebiegu 170 tyś i na przeglądzie miałem 89% skuteczności. Teraz ma 191 tyś przebiegu i tylne amortyzatoty mam już nowe (kayaba) bo tamte miały zerwane gumy i po zimie sie skończyły 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zicoo Opublikowano 19 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2005 Swoim Nissmo zrobilem jush ok. 30kkm, obecnie jest 190kkm. Na przegladzie w czerwcu bylo: przod 92%, tyl 91%. Nie wiem czy / i kiedy byly wymieniane. Jako ciekawostke powiem ze jak robilem przeglad to diagnosta powiedzial, ze moga byc nawet seryjne :!: :!: :!: i dopuki sa OKI to zeby ich wogole nie dotykac. Nie wiem czy mozna w to wierzyc i czy to w ogole jest realne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jonek Opublikowano 19 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2005 Sunniaczkiem N14, zrobiłem na jednych amorkach ok. 130 kkm. A obecnie w Almerce N15 mam 115 kkm i amorki mają sie całkiem nieźle. Narazie nie zanosi się na wymiane w najbliższym czasie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciek78 Opublikowano 19 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2005 A jak się "domyślić", że nadszedł czas wymiany amorków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalski Opublikowano 19 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2005 A jak się "domyślić", że nadszedł czas wymiany amorków? no chyba zaczynaja pukac i karoseria lata :shock: :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciek78 Opublikowano 19 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2005 A myślisz, że ja wiem? :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macias-1981 Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 A jak się "domyślić", że nadszedł czas wymiany amorków?To proste. Nacisnij na amor ktoty sprawdzasz i jak odbije raz to git a jak buja sie kilka razy to kicha i juz nie trzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 Ja mam nalatane 157 tys. przód trzyma po 80% a tył po 79% i narazie jest gites. Pozdrawiam : Yogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pecyn Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Wlasnie wrocilem od diagnosty, przebieg 150tys km i sprawnosc 80% przod i 70% tyl (na wydruku - dopuszczony :wink: ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hoover Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 Przy 155 tys.przód 80 %, tył 75% i 65% (coś nie tak chyba). Amory nie wyglądają na wymieniane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartek_1983 Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 212K i wszystkie oryginalne Ale zaczęło nim już kołysać i dzisiaj jadę na trzepaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Na razie mam oryginały i 178kkm. Najgorszy miał rok temu 78% skuteczności - na razie nie buja więc jest dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.