Gość Snafu Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Czas będzie miał taki sam tylko w innych warunkach będzie się to odbywać. warunki napewno sie troszke zmienią :] niestety cięźko będzi sprawdzić czy wałki czymś sie różnią w wersjach z katem i bez katalizatora... ale równie dobrze moze to być niwelowane długością kolektorów dolotowych lub wydechowych ale to już tylko sugestia :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 chłopaki o czym wy mowicie wogle... w SR20 występowały takie same walki czy to SR20De/Di jedynei w mocneijszych wersjach był ssący bardziej agresywny... Jedynie to a GA16Ds i Ga16De jest różnica w walkas ssacych - siniki z gaznikiem mają ssacy bardziej agresywny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 no to ja już niewiem skąd sie bierze wyższe spalanie, troche to wbrew logice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Gdy wyciągniesz katalizator, jak mój kumpel i wstawił rure zwykłą to auto automatycznie dostałem pare % wiecej mocy co było widać na maxymalnych prędkościach, UNO 0.9 pojechało 170km/h, a wiec jak auto ma dostęp do więkrzej mocy wiecej pali, nie musiż nawet jeździć szybko, to tak samo jak z pojemnoscią, masz małą pojemność i nagle byś zwiękrzył pojemność a jeździł bymś z taką samą prędkoscią. Tak ja to widze, kto się nie zgadza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Jedynie to a GA16Ds i Ga16De jest różnica w walkas ssacych - siniki z gaznikiem mają ssacy bardziej agresywny. Czyli oplacalo by sie przelozyc z Gs do Ge ? A czy sie to nada ?? Jaki efekt ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 ja wywaliłem kata -wpakowałem kawałek rury o takiej samej srednicy co rury org. no moze ze 2mm szersza i jakos nie czuje żeby mi auto zaczeło zapier...lac!!! Jezdziłem 10tys km na - raczej bez ostatniego tłumika -wyskakiwał błąd 34 przed załozeniem tłumika wywaliłem kata -efekt - auto było głooosniejsze 2dni pózniej załozyłem tłumik-serja zrobiło sie ciszej błąd 34zniknał i auto lepiej kręci sie od nizszych obrotów(zniknął bład-koniec prcy w trybie awaryjnym) akle nadal nie jest to wbijanie w fotel!!! qr** już mnie trafia coś!!! ostatni znowu 2razy błąd sie pokazał ale juz go nie ma Zrobiłem dzisiaj test - odłączyłem sonde lambde - auto mniej pali!!! - boje sie tak jezdzić żeby cos sie nie spierdzieliło więc jutro ja podłącze - ale ogólnie nie ma różnicy w pracy silnika z lub bez sondy!!! - padła? już sam nie wiem moze sie czepiam tego auta - niby 200km/h is no problem ale qrde....omege 2,5V6 pogoniłem bez problemu - ale pewnie była zajechana Już mnie cos trafia i nie mam kasy żeby sie j..ć z tymi durnymi mechanikami - qr** niektórzy to debile, każdy pieprzy co innego dodam tylko że: - szarpie jak jest zimny(bawiłem sie zapłonem moze coś zle ustawiłem) - świece,przewody,wszystkie filtry,olejn jest nowe - przepływka wyczyszczona - na jałowym trzyma obroty - nie faluja(+/-50) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 bez sondy auto spokojnie jeździ, jest to częsty przypadek że przy uszkodzonej sądzie auto ksztusi się nie chce isc jak trzeba a jak się odłączy wpinke to wszystko wraca do "normy". Normą to nie jest bo silnik nie uzyskuje maks mocy... Co do Kata to proponuje udać się na hamownię 2-3 KM dochodzą i pare Nm przykład to chociażby lukas... Przyrost raczej nie do odczucia d*pą - warto G-techem się posłurzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 wczoraj sprawdziem sąde i jest za***iście sprawna, dzis pora na przepływke i pompe paliwa ale....mam jeszcze jedna opcje.....nie wiem czy tłumik środkowy nie jest przytkany bo od strony wylotowej katalizator jest rozj...ny posypał się troszke i może to to mi tak furke zmula? ale qrde cały układ teraz roawalc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 srodkowy tlumik to tak jak rura - nie stanowi zadnego oporu... nie tu przyczyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 masz racje - żeby sie to zatkało to pół kata by musiało sie rozwalić nie wiem jak była przyczyna ale auto znowu jezdzi - odłaczyłem aku na pare godzin - podłączyłem na nowo, odpaliłem i sobie chodził do zagrzania potem srodek do czyszczenia wtryskiwaczy i zaczeła jezdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAM85 Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 Klubowicze! Kupilem N15 1,4 75 kucy. bryczka zza Odry i wszystko w niej gra. wcześniej jeżdzilem sunny 1,4 75 km ale tamten mial planowaną glowice.. i byl lżejszy.. chociaż na gazie.. ale jechal znacznie szybciej. Mechanik zasugerowal żeby wywalić katalizator a wstawić strumienicę czy ktoś zrobil taki zabieg? czy ten silnik ma 1 czy 2 katy? czy moc wzrośnie? Czy wzrośnie spalanie? Proszę o konkretną odpowiedż i poradę .. bo wiem że to dość poważna ingerencja w auto a nie chce mu namieszać bo chodzi jak żyletka.. ale móglby lepiej! Dajcie znać czy warto czy nie! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 ADAM85, poszukaj w dziale tuning tematu "100km w twoim GA14DE" i jeszczechyba w dziale primera tematu "reduced engine power". A strumienice sobie odpusc. Wstaw albo zwykla rurke o t6akiej samej srednicy, lub tlumik przelotowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 ADAM85, ma dwa katy, jeden przykręcony do klektora wydechowego a drugi zaraz za plecionką. śmiało zastępuj go kawałkiem rurki bąć jakimś tłumikiem przelotowym - stawia to jeszcze mniejsze opory jak strumienica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Coobcio a taki przelotowy zamiast kata moze być? http://www.allegro.pl/item195798322_tlumik...er_michael.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Tak nadaje się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MAXX Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 a ja mam 2 pytania do Coobcio ? - jezeli wstawie kolektor 4-2-1 zrszta zamowielm pewnie taki sam jak twoj to czy przy tej opracji jest wskazane ustawienie zapłonu ? chodzi o to ze silnik będzie się pozbywał szybciej spalin a co za tym idzie będzie też mogl moze nie nadążać ze spaleniem nowej mieszanki bo zaplon jest ustawiony standardowo czyli zostanie podane paliwo a dopiero za jakis czas będzie iskra czy tę operazje sam sobie komputer ustawi ( przepraszam ale pisze jak rozumiem ) - na pewno wyjme katalizator z starego odetne flansze i przyspawam do nich rurke aby pojeździc tak kilka dni i sprawdzić jak to chodzi ale raczej docelowo chciałbym kupic katalizator z wkladem metalowym i teraz pytanie czy mam sie kierowac kupując taki kat ? czy tak jak przy wyborze normalnego pojemnosci wymiarami bo z tego co czytąłem to katalizatory metaliczne maja mniejszy opor szybciej sie nagrzewaja i maja wiekszy zapas niz ceramiczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 masz racje - żeby sie to zatkało to pół kata by musiało sie rozwalićnie wiem jak była przyczyna ale auto znowu jezdzi - odłaczyłem aku na pare godzin - podłączyłem na nowo, odpaliłem i sobie chodził do zagrzania potem srodek do czyszczenia wtryskiwaczy i zaczeła jezdzić Ta metoda zrobiłeś reset kompa, a preparat dopieścił resztę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eksterminator Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 W swoim B11 wywaliłem katalizatory - ten zza kolektora się częściowo stopił (w wyniku pożaru) i przyduszał silnik więc wystukałem go całkowicie :/ , a ten drugi zastąpiłem jakimś tłumikiem środkowym. Tuż za pierwszym jest sonda lambda i nie wiem czy nie zacznie od tego silnik świrować. 1 Jakich negatywnych skutków mogę się po tym spodziewać ? Czy bez katalizatorów silnik zacznie mocno kopcić na czarno ? P.S. Z prawej strony kolektora wychodzą 2 rurki - jedna (grubsza) idzie do gaźnika (pewnie to EGR), a druga (cieńsza - znajdująca się pod nią) idzie do jakiejś skrzyneczki zlokalizowanej pod gaźnikiem (nieco po prawej) - nie wiem do czego służy :/ Chcę zrobić "tuning za 2zł" zaślepiając EGR, ale niepokoi mnie ta druga rurka :029: 2 Do czego służy cieńsza rurka ? 3 Czy ta grubsza to na pewno EGR ? Czy mogę ją zaślepić bez obaw ? :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Troll_88 Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 ja mam pprzejechane prawie 2kkm i kurde domyślam się że katalizator się dawno rozpadł i może blokować wyech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eksterminator Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Nie bądź tego taki pewny - moje katalizatory przejechały oficjalnie 210kkm i nie było widać żadnych odkruszeń, a lubię sobie porajdować po różnych nawierzchniach :kosci: Popukaj w kata - jeśli faktycznie się rozsypał (w co wątpię) to powinieneś to usłyszeć i w takim przypadku na twoim miejscu nie czekałbym, aż zapcha wydech ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Troll_88 Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 popukam:P ale juz nie w tym tygodniu z powodu braku czasu.dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.