Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Proszę o pomoc (po montażu LPG lub zbieg okoliczności)


FioleK
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc w doprowadzeniu mojej Maximki do ładu... Razem z kolegą kończą nam się pomysły co może być przyczyną...

 

Auto

Maxima A32 3.0 USA, obecnie bez katalizatorów (wyciągnięte i zaspawane puszki) (źle ustawiona instalacja gazowa za***ała katalizatory, a następnie w ciągu 3 dni dobiła padający układ wydechowy), nowy tłumik środkowy i końcowy, brak tłumika szmerów w dolocie (to miejsce zajmuje teraz reduktor).

 

Objawy:

brak mocy, niska kultura pracy(R5), bulgot znikł, skrzynia zmienia biegi przy 5800-6100 według własnego widzi misie (wcześniej zawsze 6500), samochód po modyfikacjach idzie do 4000 dość przyzwoicie, od 4000 nie ma siły, czas do 100 jakieś 8.5s (przed wszystkimi modyfikacjami było 10.5s), skrzynia czasami głupieje, ciężko zredukować o 1 bieg (deptanie deptanie… i zwykle dopiero przy podłodze redukcja i to od razu o 2 biegi [chodzi mi o to, że zakres przerzucenia np. z 4 na 3 na pedale gazu jest prawie marginalny, bo od razu wskakuje 2 ] ), spalanie LPG niewspółmierne do spalania PB (pali zdecydowanie więcej LPG). Świece mają dziwny nalot (albo kąt zapłonu za późno, albo zbyt bogata mieszanka). Samochód po wrzuceniu 4. biegu prawie nie przyspiesza, staje na 120 milach (samochód nie ma ograniczenia prędkości, sprawdzane na podnośniku).

 

Możliwy sprawca

Warsztat gazowniczy (dłuższa historia, kiedyś opiszę, aby przestrzec klubowiczów przed tym zakładem (nawet mi dowód rejestracyjny zgubili) (dla niecierpliwych: http://lpg.info.pl/viewtopic.php?t=1475, którzy chcą wiedzieć przez jaką gehennę przeszedłem, chcieli bić (dosłownie!!), skłócili z kolegą mechanikiem (naopowiadali mu jakiś głupot) ) )

lub zbieg okoliczności, czytaj czort wie co…

 

Co sprawdzane

- nowe świece platynowe NGK

- wyczyszczony kolektor dolotowy

- wyrzucone rurki z dolotu doprowadzające gaz

-wyczyszczona i skalibrowana przepustnica (tps też, ale tutaj mam wątpliwości)

-TPS był przekładany z rozbitka, ale efekty były jeszcze gorsze (po zabawie mogę powiedzieć dla potomnych, że TPS daje znaczną różnice w osiągach!!)

-przekładany dla sprawdzenia przepływomierz (ale nie znam jego stanu)

-przekładane cewki, ale też na używki

-przełożony czujnik położenia wałka

-odpinany czujnik spalania stukowego (jest jeden czy dwa czujniki??)

-sprawdzona kompresja… jest równomierna i zależnie od manometru od 12.5 do 15 atmosfer ;-)

-jedyny wyciek oleju jest na czujniku położenia wałka, ale jest całkowicie pomijalny

-wałki są w super stanie (generalnie cały silnik pod względem mechanicznym jest w super stanie, poza napinaczem paska alternatora)

- sondy lambda falują super na PB, na LPG to stoją na bogato, to falują (dziwna sprawa)

-podmieniany był ECU, ale silnik gasł po 3s (pewnie jakiś alarm / immobilizer)

 

Uwagi

Jak będziecie gazować Maximę i chcecie szybkie wtryski (czytaj, nie Valteki / Raile) to bierzecie Landi albo Staga 300 Plus (starego Staga 300 omijać!! Przy mnożniku 0 dalej leje gazem), ponieważ Maxima przy hamowaniu daje sygnał otwarcia wtrysków (benzynowe są za wolne i nie otwierają się , a Matrixy są tak szybkie, że nadążają… i idzie gaz w rurę… To prawdopodobnie zarżnęło mi katalizatory, a potem w ciągu 3 dni tłumiki (było słychać strzały „WRC” przy puszczeniu gazu i hamowaniu biegami).

 

Instalacja LPG

Super nie jest, ale generalnie trudno się czegoś czepiać, od takie 4+/6.

 

[ Dodano: Sob 30 Maj, 2009 22:51 ]

Jeszcze jeden zonk, który może naprowadzić... Po każdej modyfikacji teoretycznie odzyskiwałem 1s do setki..., więc samochód powinien teraz mieć nie więcej niż 6s... ale wygląda tak, jakby po iluś tam kilometrach przystosowywał się do zmian (sam się zamulał).

 

[ Dodano: Sob 30 Maj, 2009 23:09 ]

Tak jeszcze się nasuwa rozciągnięty łańcuch, bo przecież nie przeskoczył, ale już mi kasy brakuje na kolejne zgadywanki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem co ci napisac, bo przezyles gehenne z ta swoja maxima.

ciezko mi cokolwiek tu sugerowac tymbardizej ze na 18stu stronach forum lpginfo nikt z fachowcow nie byl w stanie poradzic ci co z samochodem jest nie tak.

moge tylko napisac o swoich wynikach (zrobilem juz prawie 10.000 na lpg).

 

mam automat tyle ze w wesji europejskiej i

mam staga300 (nie wiem nawet czy wersja plus), 46 litrowy zbiornik w kole (wchodzi 42), czerwone valteki raile (ktore tak bardzo potepiasz), 8mm instalacje, zavoli N (ten do 200 koni).

po wyjezdzie do gaziarza mialem tylko jeden poblem z tym ze auto zalewalo przy wylaczaniu zaplonu na gazie (wiec umowilem sie z zakladem i przez tydzien przed wylaczeniem gazilem je na benzynie zeby go nie meczyc). roboty z naprawa bylo 10 minut - gaziarze zrobili to na miejscu. jak reka odjal.

natomiast jesli chodzi o spalanie:

na forum piszesz o 7.5 litra na trasie. hm, ja w to nie wierze a z pol roku jezdzilem maxima tylko na benzynie.

u mnie to wyglada tak (normalna jazda 100-120, czasami chwile wiecej nie bede sie rozwodzil nad szczegolami.):

PB: trasa 11 litrow, miasto korki (13-14)

LPG: trasa 12-13 litrow, miasto korki (14-15) przy czym 15scie to byl max jaki zanotowalem

(litrazowane "z baku" a nie z odczytow z komputera)

do LPG trzeba wliczyc spalanie benzyny, ktore wg moich pomiarow wynosi (zimą: 3 litry), (teraz latem: 1-2 litry).

tak to wyglada u mnie.

od momentu kiedy wyjechalem od gaziarza nie mam powodow zeby narzekac na ta instalacje.

jedyne co mnie troche denerwuje to troche klekotajace elektrozawory. slyszalem jedynie z opinii inych ludzi ze brc czy matrixy chodza glosniej wiec nie ma co plakac. da sie z tym zyc.

 

--------

 

jeszcze jedno. mierzylem kiedys przyspieszenie na pb (jeszcze wtedy nie mialem instalacji gazowej i to bylo mierzenie tak na stoper) i mialem 8.4. nie wiem gdzie wyczytales ze fabrycznie maxima ma mniej. z tego co wiem to 7 to ma manual, 8 automat. ja wycisnalem 8.5 moze dlatego ze jechalismy we dwoch z bratem a on tez wazy >100.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat do VQ30DE valteki / raile akurat ratują tutaj d*pę, bo są za wolne i nie otwierają się tak samo jak benzynowe przy mały czasach. Jak wymienisz Staga na 300+ i valeteki na Matrixy lub inne szybkie (MagicJety się przycinają - odradzam) to spalanie jeszcze spadnie na LPG. W megance kolega miał raile paliło do 17LPG, po przesiadce na Matrixy nie potrafił więcej niż 13.5 spalić.

 

Staga masz 300, 300 Plus to kwestia ostatnich tygodni dosłownie.

 

7.5 trasa to gdzieś wygrzebałem w jakimś pdfie..., ale zaraz po zakupie (późny grudzień) samochód palił mi na trasie 8.5-9l (4 osoby + cały bagażnik), później jak się cieplej zrobiło (suche drogi) to 10 max.

Spalanie miasto zależnie od pory i korków 10-13 PB.

 

LPG: 11-15 trasa, miasto 18-21, co dziwne, jak zamulałem na trasie to spaliłem 13.3, a jak zacząłem trochę szaleć to spadło do 11.5.

 

Posłuchałbyś MEDów :D Samochód prawie jak common rail brzmi ;-]

 

[ Dodano: Nie 31 Maj, 2009 23:57 ]

Właśnie zobaczyłem dopisek... w zimie (suchy asfalt, zimówki - Goodyear Ultragrip 7 205/65 R15) kolega mi zmierzył stoperem 7.5s.

 

[ Dodano: Pon 01 Cze, 2009 00:01 ]

Jak nie rozwiąże problemu to przesiadam się do BMW. Szkoda, bo jak zrobię blachę to samochód będzie jak igła :-/

 

[ Dodano: Pon 01 Cze, 2009 00:02 ]

Może jest ktoś w Wawie z A32 USA automat (albo innym 3.0 automatem), abym mógł sprawdzić / porównać.

 

[ Dodano: Pon 01 Cze, 2009 00:04 ]

USA przypadkiem nie ma innych przełożeń w skrzyni niż EU??

 

[ Dodano: Pon 01 Cze, 2009 06:47 ]

Tak mi się przypomniało... problem z praca ala diesel już jest rozwiązany... koniec z lekkim falowaniem obrotów czy mocną rzucawką. Był pęknięty wąż od odmy, warsztat LPG musiał to widzieć, szczególnie, że jedna strona została owinięta taśmą izolacyjną!! Druga końcówka zapewne pękła jak nasadzali... i olali sprawę (komuś się nie chciało...). Szkoda bo idealnie pasował wąż, którego każdy warsztat LPG ma pod dostatkiem... Mogli za to doliczyć 30cm węża i 2 cybanty to nie majątek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marcus65

No więc tak podsumowując: która instalacja (sterownik, parownik, wtryski itd.) jest najlepsza dla Maxi? Ja mam KME Diego z KME Silver i żółtymi Valtekami. Zdaje się, że taka konfiguracja nie jest najwłaściwsza. Spalanie zmierzone w cyklu mieszanym wyszło mi jakieś 14 litrów LPG. A w miejskim coś około 20. Więc chyba sporo za dużo. Nie wątpię, że to również kwestia regulacji, ale jeśli można byłoby coś dodatkowo ulepszyć, to czemu nie...

No a gdybym miał zmieniać poszczególne elementy - to które w pierwszej kolejności i na jakie?

Sorry, jeśli stawiam lamerskie pytania, ale dotychczas nigdy nie miałem autka z LPG.

 

Pozdro

Marcus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnie 300 km na gazie u mnie to: 13.1 l/100km

200km z tego to byla trasa (predkosc 130-160 - nizej schodzilem tylko przy skrzyzowaniach jak sie zapalilo czerwone) i 100 km z tego to miasto (katowice).

od momentu kiedy zalozylem lpg nie mam jakichs totalnych rozjazdow ze spalaniem - mam caly zas tak samo.

nigdy nie potrafilem zjechac automatem do < 10 litrow na trasie (tak jak tobie sie to udalo) - mowie o jezdzie na PB a przypominam ze jezdzilem pol roku na PB maxima.

tylko jeden jedyny raz mi sie zdarzylo 8.5 /100 ale to bylo 2000 km jedna wielka prosta i zatrzymywalem sie tylko zeby zalac benzyne - tak wiec niespotykane warunki.

 

co do LPG to podobno mozna wyregulowac raile zeby maxima palila mniej - tylko po co? - zeby wypalic gniazda zaworow. to ja juz wole zeby mi samochod palil ten litr dwa wiecej a ja zebym spal spokojnym snem.

 

co do twoich osiagow 7.5 sek na automacie - szacunek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prośba... ja mam problem z samochodem..., a nie z instalacją gazową... Kolega miał Maximę A32 tylko manual Made In Japan (czyli 223KM) i miał 6.2-6.5s do setki... Europejska wersja w automacie gorzej jeździ i faktycznie najczęściej podany czas jest 8s. Chociaż kolega miał europejską maxi, jeździł z padniętą sondą lambda i raz na 3 miesiące mówił, że wreszcie go coś wydymało spod świateł....

 

Dziś z kolegą (pomiar stoperem) sprawdzałem 8 razy przyspieszenie do 100 i wychodziło mi między 10.5, a 11.5s... Czy ktoś ma pomysł co jest nie tak??

2.0 chyba lepiej jeździ...samochód pomimo, że 4 zawory na cylinder od 4000 nie przyspiesza tak chętnie jak do 4000...

 

Dziś odpięliśmy prawie wszystkie czujniki... lambdy, położenia wałka, stukowy...

TPS też (wniosek z podpiętym silnikiem lub bez idzie do 3000, z podpięta skrzynią i odpiętym silnikiem do 4000, przy recznej zmianie idzie do odcinki). Żaden z czujników nie wpływa na osiągi :-/ O zgrozo nadal nie mam check engine. Bawiliśmy się przepławką na różne sposoby (mogę powiedzieć, że krótki dolotem maxima fajnie brzmi).

 

Nie pamiętam, czy wcześniej pisałem, ale wymiana przepływomierza (jakiś lepszy trafiłem) przywróciła bulgot silnikowi... ale jak wyżej... mocy nadal brak...

 

PS. Dziś padł jeden wtryskiwacz od benzyny (zablokował się o dziwo w pozycji otwartej, jak wyjdę ze szpitala to się tym zajmę, już załatwiłem sobie całą listwę paliwową z wtryskami, ale to nie to jest sprawcą kiepski osiągów).

 

PS2. U mnie spokojna trasa to 70-100, normalna trasa to 80-110, szybka trasa 100-120, czasami mi odbija i lecę 140-160... generalnie patrząc na spalanie to do 140 (a być może do 160) Maxima pali tyle samo... 8.5-8.7 (spokojna trasa, ale zawsze załadowany) było jak najbardziej powtarzalne (przynajmniej 4 razy otrzymałem taki wynik).

 

PS3. To powiem Ci więcej, z danych technicznych, które kiedyś wygrzebałem to Maxima 98' USA pali na trasie mniej niż manual, za to w mieście więcej.

 

[ Dodano: Czw 04 Cze, 2009 19:01 ]

Rozmawiałem z poprzednim właścicielem mojej maximy... Ponoć najlepszy samochód jakim jeździł... teraz ma Lagune II V6 i to ponoć nie to...

 

Według niego Maxima miała 7s albo ciut poniżej.. był z nią na hamowni.. 210KM, szuka wykresu. Jak znajdzie to mi prześle skan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem a32 3.0 (wersja US) w automacie i nie wiem jak ty chcesz zejsc ponizej 6 sekund.

naprawde duzo modyfikacji musialbys miec zeby miec takie przyspieszenie. jezdzilem nie jedna wersja US i w porownaniu do europejskiej to wersja US siada przy kazdym starcie.

chyba ze wszystkie pomiary robicie stoperami to wtedy inna bajka :D

co do 223KM w kumpla 3.0 to chyba cos o minimum 23 KM sobie dodaliscie :)

 

wracajac do braku mocy w twojej - piszesz ze "odlaczyles" czujnik spalania stukowego? moze sie malo znam ale czy to cos dalo?

jak masz na automacie w granicach 8.5 to sie ciesz.

 

Ja w swojej wymienialem ten czujnik. Objawy byly takie ze samochod wlasnie nie chcial jechac, mulilo go strasznie i jakby mu z 20KM odjal. komputer nic nie pokazywal ze to czujnik. po wymianie na nowy czujnik wszystko bylo git, moc wrucila. czujnik jest jeden.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce zejść do 6s!! Mam teraz 10-11s mając 3.0 !!

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_VQ_engine#VQ30DE

 

Jak widzisz są różne moce, postaram się znaleźć, ale pamiętam jak kiedyś znalazłem, że Maxima JDM w manualu miała 223KM w serii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce zejść do 6s!! Mam teraz 10-11s mając 3.0 !!

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_VQ_engine#VQ30DE

 

Jak widzisz są różne moce, postaram się znaleźć, ale pamiętam jak kiedyś znalazłem, że Maxima JDM w manualu miała 223KM w serii.

 

223 KMw wersji A33A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście mam dość Maximy. Pojechał samochód do warsztatu i wrócił be. Wszystko niby sprawne, a nie jedzie i pali od ch.... Kolega miał Maxime, cieszył się, szalał, aż rzuciła palenie.... męczył się 4 miesiące i sprzedał koledze. Jemu udało się cudem odpalić, ale problem dalej jest zagadką i nawraca, a też jest wszystko sprawne... Mam dość tej japońskiej niezawodności, której nikt nie potrafi naprawić i części się szuka po szrocie

 

"Jak się dba tak się ma" ;)

 

A na poważnie, to pozwoliłem sobie zacytować Twoją wypowiedź z zamkniętego już tematu.

 

Kolego, zajeździć to się da każdy wóz !!! zwłaszcza jak dostaje się w niepowołane ręce. Jak sam napisałeś pojechał do warsztatu i wrócił be.... czyli problem się nie wziął sam z siebie.

Jakby było wszystko sprawne, to nie byłoby problemu !!!

 

Forum jest po to, aby sobie pomagać, a widzę że w przypadku kolegi jak i moim nawet najwięksi specjaliści cichną. Mam wrażenie, że to jest kółko wzajemnej adoracji.

 

A ja mam wrażenie, że przez Twoje( lub jakiegoś "szpeca") modyfikacje auto powiedziało NIE.... Nie dziw się, że nie ma Ci kto odpisać, bo jak się czyta Twoje wypowiedzi, to wygląda na to, że razem z kolegą znacie się na silniku Maximy i już wszystko sprawdziliście. Natomiast jak kolega Butryn pisze Ci o czujniku, to Ty go odsyłasz to wikipedia.org

Sam osobiście prosiłem Cię abyś podał jakie modyfikacje przeprowadziłeś, że na każdej odzyskiwałeś 1s... niestety się nie doczekałem.

 

A to, że poprzedni właściciel na seryjnym automacie uzyskiwał czas 7s do 100m/h to musiał mieć tam grubo pomodzone( na pewno wszystkich ciekawi co takiego ) Zastanawiam się jeszcze jak to możliwe, że Ty po każdej swojej modyfikacji miałbyś odzyskać jeszcze po 1 sekundzie z tych 7s :027: Trochę się to wszystko nie trzyma składu i ładu !

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:)

 

[ Dodano: Wto 09 Cze, 2009 18:49 ]

hue hue

 

szalony. to twoja maxima po tych wszystkich modyfikacjach cienko wyglada przy maximie fiołka ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:)

hue hue

 

szalony. to twoja maxima po tych wszystkich modyfikacjach cienko wyglada przy maximie fiołka ;) ;) ;) ;) ;) ;)

 

Nasze wszystkie tak cienko wyglądają :) I na co było tyle kasy ładować w wydechy, doloty stożki :D

 

FioleK skad jestes? Jedziemy przez poł Polski w pare maxim może sie spotkać po trasie porównac maximki? Chyba, że będziesz na zlocie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proszę bardzo:

- wycięte wszystkie 3 katalizatory

- wsadzony CAŁY nowy układ wydechowy (silniki pracujące na przelotówce są słabsze, zubaża im się mieszanka i wyją jak Calibra / Civic)

- dołożony chwyt powietrza (w warsztacie go wyrzucili, pozostało samo pudło filtra)

- zasklepionym EGR (minimalnie podnosi moc, EGR jest tylko do czystości spalin)

- dosłownie wypolerowany cały układ dolotowy (czyli tutaj wszystko w środku wygląda jak nowe)

- wyczyszczona, skalibrowana przepustnica

- ustawiony TPS

- usunięte wszelkie lewe powietrze (po przyglądajcie się swoim starym wężykom ;-) )

- wyrzucone rurki gazowe z dolotu, aby zmniejszyć (przywrócić stan fabryczny) opory przepływu powietrza

 

Jakby dało coś odłączenie czujnika, to nie byłbym na tym forum. Ostatnio rozmawiałem z właścicielem primery 2.0 i jak mu padł czujnik spalania stukowego to od 5500 inaczej się wkręcał i może miał 0,5s czas do setki, czyli praktycznie niezauważalne zmiany.. ;-)

 

No tak, to się stało po warsztacie... ale do warsztatu mogę jechać tylko z kolegami, albo bronią palną... Dlatego jestem tutaj na forum...

 

Mój spec akurat jest super, a wszelkie problemy mechaniczne zostały wykluczone... Pozostała tylko elektronika... Pozostał chyba tylko Grabowski, ale taniej niż 2000zł to nie wyjdzie.... Kolega jest naprawdę super mechanikiem i to myślącym mechanikiem, co nie trafia się zbyt często...

 

K.. czytać ze zrozumieniem.. po każdej modyfikacji schodził z 10-11s na 9s... i po kilkudziesięciu kilometrach z powrotem wracał na 10-11s!!

 

Problem dotyczy PB i LPGie (PB pali normalnie, LPG na trasie w miarę normalnie, a w mieście LPG pali od ch...) i na obu oczywiście nie jedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zasklepionym EGR (minimalnie podnosi moc, EGR jest tylko do czystości spalin)

Jak go zaslepiles? Nie jest tajemnica ze po wywaleniu egr zapala sie check engine. Jesli nie emulowales w zaden sposob czujnika to ce powinno sie zapalic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ku.. kolejny, który nie umie czytać... pisałem, że żadnego checka nie mam !! Lampka jest i działa, kiedyś zgłaszało P0440 (czyli opary paliwa -> najprawdopodobniej korek do wymiany). Co więcej, nie udało mi się wywołać czeka odpinając stukowy, położenia wałka, 2 tpsy, czujnik temperatury, przepływomierz... (nawet wszystko na raz). Jedyny skutek uboczny to różne zachowanie silnika, wkręcanie się do różnej wartości RPM, różne zachowanie skrzyni.

 

Dlatego mnie przeraża, jak ktoś pyta na tym forum co zrobić, aby mu check zgasł!! Ja obecnie jak zobaczę checka to wiem, że to naprawdę DUŻY problem i mogę spokojnie zbladnąć z przerażenia... i bynajmniej nie będę się pytał jak zgasić lampkę tylko od razu podepnę się pod OBD.

 

BTW, ma ktoś Consulta pożyczyć ??

 

[ Dodano: Sro 10 Cze, 2009 10:19 ]

Dla tych co po zasklepieniu EGRu checka wywala i/lub chcących montować turbo / kompresor (12 000zł minimum - już pytałem o to, tak u dobrego speca -> np. na podwórku stoi Corsa 1.4 wolnossąca, która ma 7s do setki, a będzie miała 2.0 Turbo i 3.5s do setki):

 

http://www.nissanclub.com/forums/engine-pe...gine-light.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisze ci jasno ze mialem takie objawy jak byl zjebany czujnik a ty dalej swoje i ze koles od primery 2.0 mial inne objawy. rob co chcesz!!

 

piszesz ze "teoretycznie" odzyskiwales 1s ---- co to Kur.... znaczy??? bo ja jasnowidzem nie jestem.

 

mierzycie swoje "przyspieszenia" stoperem ---- no comment

 

mechanika masz super ekstra ktory zna sie na wszystkim, zreszta po twoich wypowiedziach widac ze ty chyba tez. ale jakos samochod nie jezdzi.

 

MY mamy czytac miedzy wierszami i domyslac sie o czym ty mowisz????

 

te "mody" i teorie ze samochod powinien miec ponizej 6sek do setki to nie wiem skad sie biora.

 

z tymi "modami" A32 w automacie nie ma szans zejscia do takich czasow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód miał 7s setki, teraz ma 10-11s do setki, po każdej przeróbce (nie patrzyć na listę, nieraz kilka rzeczy na raz było robione) samochód schodził do 9s i potem powracał do 10-11s.

 

Czas był mierzony GPSem i stoperem. Teorie poniżej 6s do setki to ktoś na forum wymyślił i teraz ja się muszę z tego tłumaczyć.

 

SAMOCHÓD MIAŁ 7s do setki!! Potwierdza to poprzedni właściciel!!

 

Wielki Wac (gdzieś) pisze, że ma 230KM (jedyna różnica, że nie mam teraz Y-pipe'a, za późno o tym pomyślałem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielki Wac (gdzieś) pisze, że ma 230KM (jedyna różnica, że nie mam teraz Y-pipe'a, za późno o tym pomyślałem).

 

y-pipe daje WIELKA roznice a fakt ze wacu ma manuala a ty automata to jest jeszcze WIEKSZA roznica.

 

o 6 sekundach sam piszesz w pierwszym poscie....znaczy o teorii 6 sekund.

 

moze czegos nie rozumie ale jesli odlaczyles czujnik stukowy i nie bylo roznicy to czy nie oznacza to ze sensor padl???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K.. tamto to był ironiczny żart. Po każdej większej zmianie odzyskiwał 1s. Zmian było 4 więc już 6s powinien mieć..., kpw?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chcesz zobaczyc jak wielka roznica jest miedzy automatem a manualem to odjadz sobie filmik z przed 2 lat jak szalony sie scigal z dylsona bratem.

 

maxi auto vs maxi manual i jedna i druga miala y-pipe.

 

 

i dalej nie odpowiadasz na pytanie na temat czujnika....

 

jesli masz znajomego z maxima to wez od niego czujnik, zaloz do swojej i zobaczysz czy jest roznica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość NikosWariat

Kup BMW e39 528/530 będziesz bardziej zadowolony a jak chcesz coś wygodniejszego to kup e38 728 lub jak wolisz osiągi e36 328 i będziesz zadowolony przynajmniej jak coś ci padnie to nie będziesz musiał kupować szklanej kuli do wróżenia jak w przypadku Maximy

 

ja miałem problem z maxima http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=48926

 

nikt nie potrafił se poradzić

 

poza tym porównaj koszty części maxima vs bmw bo ja już miałem dość tej japońskiej nie zawodności

 

np. Cewka Zapłonowa

 

BMW Nowa 125zł (są też i tańsze) vs Maxima 100zł używka w niewiadomym stanie (o nowej nie wspomnę)

 

poza tym sprawdź dostępność części do maximy nic nie pasuje i nic nie ma , do bmw jest wszystko i pasuje zamienię od 1/2 wyprodukowanych bmw

 

 

ja zmieniłem na bmw e38 740 4,4 v8 6 speed manual i nie narzekam :)

 

 

sprzedaj te japońskie padło ono jest tylko dobre jak jest sprawne

 

i nie licz na to że na tym forum ci ktoś pomoże

 

tak poza tym japońce słyną z tego że blacha nie jest najlepsza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, przednie błotniki do kapitalnej roboty... albo raczej do wymiany

 

Co do BMW (wreszcie można by się na pętli pokręcić) to właśnie nad tym myślę, tylko kto kupi ode mnie takie rdzewiejące padło :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...