Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

PRIMERA N/A LUKASA -projekt 180+


lukas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

właśnie już teraz wiem czym różni sięstrojenie gaziaży od strojenia u PROFESIONALISTY--bez SONDY AFR nie dałoby się uzyskac takich miłych przyspieszen i równej pracy--poprawa jest ogromna w całym zakresie,odcinka na LPG 7400...obr.

a AFR nawet na końcu jest wporządku-więc gniazda nie polecą

 

odczucia z jazdy wskazują na lepsze osiągi na LPG niż na benzynie[pompa wachy słabo jużchyba sobie radzi i ciężko było ustawic odpowiedni skład mieszanki

 

we czwartek na 99% hamownia--BARDZO CIEKAW JESTEM WYNIKÓW-tuż przed sprzedażą auta

 

PODZIĘKOWANIA DLA COOBCIA ps. COOBCIO GARAGE ZAPRASZA NA PORZĄDNE STROJENIE INSTALACJI SEKWENCYJNYCH LPG:)))

nie ma jak optymalnie dostroić auto

:dribble:

 

Ja także planuje hamownie, zobaczymy jak auto sprawuje się na chwilę obecna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rózniaca polega na tym że powinieneś mieć lambde i Ecu powinno chodzić w zamkniętej petli i sam stroić mieszankę jak nie masz tego to on nie wie ile leje i PB i LPG w zależności od mapy PB robi się mapa LPG STAG 200 -300 rozjazdy map teoretycznie idealnych dla PB i LPG nie powinny mieć miejsca tz że AFR poprawny dla PB(ecu ustawia) jest i dla LPG(Edu ustawia ale my korygujemy mnożnikiem by czasy wtrysków były takie same ....)czekamy na wykresy .,...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okazało się że ENERGY jużhamowni nie ma,a kreator mocy który jest najbliżej mnie ma urlop do 8 marca--HAMOWANKO się odwleka więc

 

ale jest naprawdę ciekawie 2 razy zrobiłem ibize 20vt i jakąś bliżej nieokreśloną prelude ze wściekłym małolatem przy kierownicy--niestety aura nie pozwala na zabawy:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sonda Lambda to zło w nissanie... Przy strojeniu zabiera paliwa jak się daje gaz do deski.

Bez niej lepiej ustawić sztywną mapę i mieć na częściowych zawsze AFR w okoliach 14,5:1 a jak się daje do deski to w granicach 13... Dla Gazu przy pedale w desce powinno być ciut bogaciej jak na benzynie, nie można dopuścić by przy gazie w podłodze na LPG AFR był w granicach 14,5:1 a więc lambda = 1, raz że mało mocy a dwa że niebezpiecznie dla silnika z podłączoną sondą L komputer Gazowy niestety do tego dąży co przyczynia się do awarii silników - najczęstrza z nich to wydmuchana uszczelką pod głowicą... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukas wyczyść szkrzynke z PW :)

skrzynka czysta juz

 

MAIŁEM SPRZEDAĆ SWOJĄ PRIMKĘ,ALE NASTĄPIŁA NIEOCZEKIWANA ZMIANA PLANÓW--PRIMERA SIĘ REAKTYWUJE :devil:

 

projekt dalej bedzie rozwijany ale zależy to od naszego Coobcia[czekam na konkretne propozycje z jego strony]

 

czeka mnie w najbliższym okresie naprawa blachy bo zima była mocniejsza od primki--a co do mocy to bedzie jej DUŻO WIĘCEJ :dribble:

 

ps. jak ktoś z was ma ochotę napisac że sam nie wiem czego chcę to proponuję żeby od razu się wypchał i nie pisał bzdetów na moim temacie[MOJA KASA-MOJE DECYZJE CO ROBIĘ Z AUTEM]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps. jak ktoś z was ma ochotę napisac że sam nie wiem czego chcę to proponuję żeby od razu się wypchał i nie pisał bzdetów na moim temacie[MOJA KASA-MOJE DECYZJE CO ROBIĘ Z AUTEM]

 

ok, to ja wstrzymuje się od głosu ;) Szkoda, że ta Maxima w n/a (turbo) to były tylko marzenio-gdybania.. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, to ja wstrzymuje się od głosu ;) Szkoda, że ta Maxima w n/a (turbo) to były tylko marzenio-gdybania.. :P

maxima zawsze bedzie na mojej uwadze-szkoda że małżonka uważa inaczej,ale może uda sie projekt primy jakoś mocno pociągnąć

 

w najbliższym czasie z modyfikacji bede musiał zakupic wałki rozrządu z p11 gt [najlepiej 2 ssące] oraz zamówić mocniejsza pompę paliwa

Edytowane przez lukas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dobrej cenie będę mieć uzywaną pompę paliwa z Subaru Imprezy GT, na nasze potrzeby wyda a trochę $$ zostanie w kieszeni w stosunku do zakupu Wallbro... :P

Tak wiec czas kompletować zabawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w p11Gt i p11 144 są takie same wałki rozrządu?? bo jak coś to mam z p11 144 ssący i wydechowy :) jakoś sie dogadamy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w p11.144 są deczko niższe krzywki ale to prawie GT[więc napewno się dogadamy baryła-zresztą jak zawsze]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W turbo taki wałek doda ok 10-15KM przy 0,5 bara doładowaniu...

Ps. ale Lukasz "obrałeś" że wtrsyki z 200SX sprzedałeś :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...

no tak niestety żona zweryfikowała moja plany co do SWAPA na DETa

 

dalej jeździmy w N/A z wczorajszego hamowania wyniki nastepujące na LPG 147km 190nm

auto czeka na decyzję-albo sprzedaż albo remont blachy+ nowa krótka skrzynia+ silnik z p11GT po 90 tyś km

 

no tak niestety żona zweryfikowała moja plany co do SWAPA na DETa

 

dalej jeździmy w N/A z wczorajszego hamowania wyniki nastepujące na LPG 147km 190nm

auto czeka na decyzję-albo sprzedaż albo remont blachy+ nowa krótka skrzynia+ silnik z p11GT po 90 tyś km

dałem ogłoszenie na sprzedaz auta-jeśli ktoś zainteresowany to prosze o kontakt

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/67269-s-swoj-primer-p10-po-modyfikacjach-coobcia/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...