eszi Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 właśnie już teraz wiem czym różni sięstrojenie gaziaży od strojenia u PROFESIONALISTY--bez SONDY AFR nie dałoby się uzyskac takich miłych przyspieszen i równej pracy--poprawa jest ogromna w całym zakresie,odcinka na LPG 7400...obr. a AFR nawet na końcu jest wporządku-więc gniazda nie polecą odczucia z jazdy wskazują na lepsze osiągi na LPG niż na benzynie[pompa wachy słabo jużchyba sobie radzi i ciężko było ustawic odpowiedni skład mieszanki we czwartek na 99% hamownia--BARDZO CIEKAW JESTEM WYNIKÓW-tuż przed sprzedażą auta PODZIĘKOWANIA DLA COOBCIA ps. COOBCIO GARAGE ZAPRASZA NA PORZĄDNE STROJENIE INSTALACJI SEKWENCYJNYCH LPG:))) nie ma jak optymalnie dostroić auto Ja także planuje hamownie, zobaczymy jak auto sprawuje się na chwilę obecna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 rózniaca polega na tym że powinieneś mieć lambde i Ecu powinno chodzić w zamkniętej petli i sam stroić mieszankę jak nie masz tego to on nie wie ile leje i PB i LPG w zależności od mapy PB robi się mapa LPG STAG 200 -300 rozjazdy map teoretycznie idealnych dla PB i LPG nie powinny mieć miejsca tz że AFR poprawny dla PB(ecu ustawia) jest i dla LPG(Edu ustawia ale my korygujemy mnożnikiem by czasy wtrysków były takie same ....)czekamy na wykresy .,... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 5 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 okazało się że ENERGY jużhamowni nie ma,a kreator mocy który jest najbliżej mnie ma urlop do 8 marca--HAMOWANKO się odwleka więc ale jest naprawdę ciekawie 2 razy zrobiłem ibize 20vt i jakąś bliżej nieokreśloną prelude ze wściekłym małolatem przy kierownicy--niestety aura nie pozwala na zabawy:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Sonda Lambda to zło w nissanie... Przy strojeniu zabiera paliwa jak się daje gaz do deski. Bez niej lepiej ustawić sztywną mapę i mieć na częściowych zawsze AFR w okoliach 14,5:1 a jak się daje do deski to w granicach 13... Dla Gazu przy pedale w desce powinno być ciut bogaciej jak na benzynie, nie można dopuścić by przy gazie w podłodze na LPG AFR był w granicach 14,5:1 a więc lambda = 1, raz że mało mocy a dwa że niebezpiecznie dla silnika z podłączoną sondą L komputer Gazowy niestety do tego dąży co przyczynia się do awarii silników - najczęstrza z nich to wydmuchana uszczelką pod głowicą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktr Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 lukas wyczyść szkrzynke z PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 lukas wyczyść szkrzynke z PW skrzynka czysta juz MAIŁEM SPRZEDAĆ SWOJĄ PRIMKĘ,ALE NASTĄPIŁA NIEOCZEKIWANA ZMIANA PLANÓW--PRIMERA SIĘ REAKTYWUJE projekt dalej bedzie rozwijany ale zależy to od naszego Coobcia[czekam na konkretne propozycje z jego strony] czeka mnie w najbliższym okresie naprawa blachy bo zima była mocniejsza od primki--a co do mocy to bedzie jej DUŻO WIĘCEJ ps. jak ktoś z was ma ochotę napisac że sam nie wiem czego chcę to proponuję żeby od razu się wypchał i nie pisał bzdetów na moim temacie[MOJA KASA-MOJE DECYZJE CO ROBIĘ Z AUTEM] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 ps. jak ktoś z was ma ochotę napisac że sam nie wiem czego chcę to proponuję żeby od razu się wypchał i nie pisał bzdetów na moim temacie[MOJA KASA-MOJE DECYZJE CO ROBIĘ Z AUTEM] ok, to ja wstrzymuje się od głosu Szkoda, że ta Maxima w n/a (turbo) to były tylko marzenio-gdybania.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 (edytowane) ok, to ja wstrzymuje się od głosu Szkoda, że ta Maxima w n/a (turbo) to były tylko marzenio-gdybania.. maxima zawsze bedzie na mojej uwadze-szkoda że małżonka uważa inaczej,ale może uda sie projekt primy jakoś mocno pociągnąć w najbliższym czasie z modyfikacji bede musiał zakupic wałki rozrządu z p11 gt [najlepiej 2 ssące] oraz zamówić mocniejsza pompę paliwa Edytowane 14 Marca 2010 przez lukas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 W dobrej cenie będę mieć uzywaną pompę paliwa z Subaru Imprezy GT, na nasze potrzeby wyda a trochę $$ zostanie w kieszeni w stosunku do zakupu Wallbro... Tak wiec czas kompletować zabawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baryla Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 A w p11Gt i p11 144 są takie same wałki rozrządu?? bo jak coś to mam z p11 144 ssący i wydechowy jakoś sie dogadamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 w p11.144 są deczko niższe krzywki ale to prawie GT[więc napewno się dogadamy baryła-zresztą jak zawsze] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 W turbo taki wałek doda ok 10-15KM przy 0,5 bara doładowaniu... Ps. ale Lukasz "obrałeś" że wtrsyki z 200SX sprzedałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 SR20DET FROM NISSAN AVENIR jużwkrótce w mojej p10:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Jezu, same DET-y w tym roku. Ale będzie wesoło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 jak potrzebujesz wtryskow od 200sx to mam takie na zbyciu gratulacje det`a.. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 28 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 no tak niestety żona zweryfikowała moja plany co do SWAPA na DETa dalej jeździmy w N/A z wczorajszego hamowania wyniki nastepujące na LPG 147km 190nm auto czeka na decyzję-albo sprzedaż albo remont blachy+ nowa krótka skrzynia+ silnik z p11GT po 90 tyś km no tak niestety żona zweryfikowała moja plany co do SWAPA na DETa dalej jeździmy w N/A z wczorajszego hamowania wyniki nastepujące na LPG 147km 190nm auto czeka na decyzję-albo sprzedaż albo remont blachy+ nowa krótka skrzynia+ silnik z p11GT po 90 tyś km dałem ogłoszenie na sprzedaz auta-jeśli ktoś zainteresowany to prosze o kontakt http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/67269-s-swoj-primer-p10-po-modyfikacjach-coobcia/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.