Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

PRIMERA N/A LUKASA -projekt 180+


lukas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no i na co te sekwencje :P Ja ma blosa i napewno nie jest za ubogo bo spalanie mam 15 minimum hehe

a mnie powinno było coś tknąć ze przy non stop upalaniu[bo inaczej nie umiem] paliła max 9.7 l lpg...a zawsze poprzednie rasowane nissmoki 2.0 spalały na sekwencji minimum 11.5 litra--czyli tak mi pan gazownik dobrze zrobił że świeczki nowe kupiłem BKR7EY...2 stopnie zimniejsze niż seryjnie producent przewiduje

 

we czwartek składam wizyte z reklamacją tego strojenia--a potem jak już ogarnę nowy CAI na strojenie do ENEGRY walę-swoją drogą to ciekawe ile mi moc teraz spadła na tak wyjaranych świeczkach--czuje że ze 171km zostało ze 130km po pojedynku z rexem [na benzynie][o lpg nie wspominając już]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow

lukas, tak sobie czytam Twój temat i powiem Ci, że gazownicy naprawdę konkretnie dali ciała.

Ja w mojej P11 mam sekwencję BRC. Nalatałem na niej już ponad 38tkm i nic się nie dzieje. Świece przy wymianie (co 10tkm) wyglądają jak nowe. Osiągi samochodu są niemal identyczne na LPG i benzynie, bo tak chciałem mieć to wyregulowane i zestrojone. Pali mi gazu ok. 10l/100km w trasie i ok. 15l/100km w mieście, więc jeździ się naprawdę tanio.

Faktem jest też to, że modów w moim dupowozie nie ma. Poprostu nie mam teraz na nie czasu, i modować będę chciał kolejną furkę, która chodzi mi po głowie :)

Pamiętam też, że pisałeś coś o tym, że gazownię będziesz miał tanio - może zbyt tanio? Może zastosowali słabsze elementy instalacji? Ja zapłaciłem za moją 2.800zł, i średnio raz na 3 miesiące zostawiam u gazowników 140zł za wymianę filtrów gazu i świec. Świeczki jakie mam to NGK V-LINE 28 (czyli BKR-6E).

I jeszcze jedno - czy na LPG kręcisz wysoko silnik? U mnie jest tak, że gdy np. przy wyprzedzaniu wkręci się na 5500RPM to instalacja automatycznie przełącza na benzynę. Wydaje mi się, że to dla bezpieczeństwa motorowni. Samo przełączenie trwa ułamek sekundy i nawet go nie czuć. Słyszę tylko pikanie sterownika wewenętrznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukas, tak sobie czytam Twój temat i powiem Ci, że gazownicy naprawdę konkretnie dali ciała.

Ja w mojej P11 mam sekwencję BRC. Nalatałem na niej już ponad 38tkm i nic się nie dzieje. Świece przy wymianie (co 10tkm) wyglądają jak nowe. Osiągi samochodu są niemal identyczne na LPG i benzynie, bo tak chciałem mieć to wyregulowane i zestrojone. Pali mi gazu ok. 10l/100km w trasie i ok. 15l/100km w mieście, więc jeździ się naprawdę tanio.

Faktem jest też to, że modów w moim dupowozie nie ma. Poprostu nie mam teraz na nie czasu, i modować będę chciał kolejną furkę, która chodzi mi po głowie :)

Pamiętam też, że pisałeś coś o tym, że gazownię będziesz miał tanio - może zbyt tanio? Może zastosowali słabsze elementy instalacji? Ja zapłaciłem za moją 2.800zł, i średnio raz na 3 miesiące zostawiam u gazowników 140zł za wymianę filtrów gazu i świec. Świeczki jakie mam to NGK V-LINE 28 (czyli BKR-6E).

I jeszcze jedno - czy na LPG kręcisz wysoko silnik? U mnie jest tak, że gdy np. przy wyprzedzaniu wkręci się na 5500RPM to instalacja automatycznie przełącza na benzynę. Wydaje mi się, że to dla bezpieczeństwa motorowni. Samo przełączenie trwa ułamek sekundy i nawet go nie czuć. Słyszę tylko pikanie sterownika wewenętrznego.

jutro strojenie lpg -takie reklamacyjne na świeczkach BKR7EY...

a kręcę aż po 7000na lpg-stuk był od 5500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow

No to może poprostu na LPG nie kręć go tak wysoko. To jest paliwo do oszczędzania a nie do wyścigów :)

Poproś też gozowników żeby ustawili Ci przejście z LPG na benzynę przy 5500RPM. U mnie przechodzi tak łagodnie, że wogóle tego nie czuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak też zrobię

 

ps dziś oczyściłem stożek-był tak zasyfiony że sam opór dawał..jutro może świeczki zimne zamontuję bo z kluczem mam kłopoty do świeczek

no i już jest koncepcja na WIELKI POWRÓT MOCY,alke o tym napiszę wkrótce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wujek_trzcina

W razie co zgłaszam chęć na rzeźbę... może by aku wywalić do bagażnika i zrobić kolektor na długaśnych rurach z suszarką w miejscu aku? Miałbyś jedyny w swoim rodzaju kolektorek... dobry piping i jakaś turbinka coby ssała jak silnik GE F414 w myśliwcu F16 ! :) Dobrać jakiś ciekawy IC żeby dolot nie za długi by był i efekt może być więcej niż zadowalający.

 

Tak to widzę

3.jpg

Edytowane przez wujek_trzcina
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdjęcie piękne-pomysł zacny,zastanowić się zawsze można-PUKI CO WJEŻDZA NOWY MOTOR Z P11GT,z obrobionym kolektorem ssącym i większością gratów które były w starym silniku-wreszcie CZARNY dekiel bedę miał-a taki najbardziej mi odpowiada

 

jeden z kolegów klubowych ma swietną p11 GT na części-nie widziała polskich drug,a silnik ma 110tyśkm..i totalne zero wycieków-STWIERDZIŁEM ŻE REMONT JEST NIE OPŁACALNY

 

>teraz bedą znowu wałki z GT,a piper camsy już znalazły nowego właściciela

> jak dobrze pójdzie to bedzie pierwsze klubowe auto z kolektorem typu I T B...ale to przyszłość

ATAK na 175km ROBIMY,i cały czas N/A[na suszarkę może przyjdzie czas]

 

ps . czy ktoś może wie gdzie można dostać silikonowe przewody,kolanka itp w koklorze białym-tak żeby nie zrujnować portfela??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie uda to jeszcze tym szrociszczem swoim ci dupsko złoję,hihi

[oczywiście na starej motorowni :devil: ]

 

NO WIĘC GDZIE KUPIĘ PRZEWODY SILNIKONOWE BIAŁE CHŁOPAKI?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie uda to jeszcze tym szrociszczem swoim ci dupsko złoję,hihi

[oczywiście na starej motorowni :devil: ]

 

NO WIĘC GDZIE KUPIĘ PRZEWODY SILNIKONOWE BIAŁE CHŁOPAKI?

marzyciel :whistle: tą prawie serią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marzyciel :whistle: tą prawie serią?

jak świeczuszki nowe zapodam to znowu ok 170km powinno być..tak sądzę-ale jak mnie zjesz to bedę szybciej chciał zmiany dokonać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak świeczuszki nowe zapodam to znowu ok 170km powinno być..tak sądzę-ale jak mnie zjesz to bedę szybciej chciał zmiany dokonać

 

 

hehe oj chcialbym to zobaczyć:D:D juz nie dlugo i ja sie z wami bede mogł zmierzyc :P

 

Chlopaki gdzie polecacie hamownie w wawie..?? z dobra cena..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe oj chcialbym to zobaczyć:D:D juz nie dlugo i ja sie z wami bede mogł zmierzyc :P

 

Chlopaki gdzie polecacie hamownie w wawie..?? z dobra cena..?

hmm nie wiem rybon do czego zmierzasz ale mimo wyeksploatowania to miesiąc wstecz na hamowni moje auto miało jeszcze 171km 196nm...

 

a hamownia to ENERGY GAZ na ul ostrobramskiej-vis a vis BMW AUTO FUS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykresu puki co nie wkleję bo nie zgrałem go na pen drive a

Dziś ranno podbiłem do ENERGY aby sprawdzić na hamowni czy dzięki wyczyszczeniu stożka i założeniu świeczek wróciło mi choć troszkę mocy-ale na OSTROBRAMSKIEJ mnie olali[czasu nie mieli ...]

Podbiłem więc do KREATORA MOCY i tam się zhamowałem :rolleyes: [ich pomiary są zwykla nieco zawyżone ale róznica może jest ok 2-3 km w stostunku do ENERGY ]

 

oto co wyszło:

169km @ 6650 obr , 195nm przy nie pamiętam jakich obrotach

 

silnik już dużo przeszedł-czas na nowy zakup :shifty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to jest piękne w SR20 że nawet ku swojemu końcowi, ku śmierci, chyląc sie ku upadkowi, paląc tyle oleju co benzyny, wciąż trzyma moc i może zaskoczyć nie jednego na ulicy :D , i nie poddają sie te silniki tak szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PMW zastanów się co ty napisałeś--ZDROWY SR20 niezwykla żadko ma seryjną moc-wyjątek to rossiego p10 gt,ja mam silnikm z almery GTI [143km]seryjnie maił chyba 136-138 więc nie pisz głupot że po modzie rozrządu i po zapłonie powinno być blisko 170km z tego motoru-a jakoś udało się tę barierę złamać tylko kilku z nas...

 

FAKTEM JEST NATOMIAST ŻE SPODZIEWAŁEM SIĘPO TYCH WAŁECZKACH WIĘCEJ MOCY-ale po pierwsze [nie licząc starego motoru]nie mam splanowanej głowicy,a po drugie mam tłumiki z seryjnego auta[maxima v6]-sądzę że bez trudu oprzy układzie wydechowym 2.5 cala przelotowym no i modach głowy pękłoby 180km

 

ale to już niebawem przeszłośc--SILNIK NOWY BEDZIE I WSZYSTKIE MODY ZROBIĘW OPARCIU O WAŁEK SSĄCY GT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no faktycznie słabo jak na sr20 - tyle to powinien mieć seryjny zdrowy motor po ustawieniu zapłonu i rozrządu

a tutaj wałki i 169km :blink:

 

Dobrze piszesz, że "powinien mieć" ale niestety, żaden tyle nigdy nie miał i mieć nie będzie. Tyle to mają SR20 po wstępnym odmuleniu czyli oprócz rozrządu i zapłonu jeszcze na wydechu i dolocie...

Druga sprawa to fakt, że Almera GTI ma w serii 142KM a nie jak GT 150KM (jednak tyle mają patrząc na Rossiego auto) i 27KM przyrostu dla rozjechanego już silnika to wcale nie taka lipa. Poza tym te wałki są bardzo uliczne, żaden hardkor.

Dobrze, że moc cudownie powróciła :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...