Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

PRIMERA N/A LUKASA -projekt 180+


lukas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z tym gtechem czerwona będzie miała 6,0 a nie 6,5 i na ćwiarę 14-ka jak nic. A 0,5 to wieczność na ćwiartce. Pozdro :one: Może jednak zrobimy grupowo jakieś Ryki/Ułęż co by się przekonać ja te nasze mody gadają. :D Jakby się ktoś z klubu ustawił.... to by dopiero było :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W najbliższą sobotę jest 1/4 mili w Sochaczewie na lotnisku , pomiar czasu TAG, wpadajcie, tylko trzeba sie szybko zapisywac bo juz po terminie. Najlepiej przez stronę seatracing. Na liscie startowej widziałem kiviego więc będą co najmniej dwa nissany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szopen a ty startujesz?

 

[ Dodano: Wto 07 Lip, 2009 20:34 ]

zakupiłem dziś wydeszek środkowy z p11.144 2.0-sport--52mm po wewnętrznej średnicy!!!jest to całkowita seria-może niektórym wyda się to poprostu krokiem wstecz ale ja muszę mieć cicho w autku--we czwartek próby zamontowania wszystkiego na mojkej p10-bo KLIENTA NA TOMALĘ 2.25 JUŻ MAM:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZMIANY SĄ NASTĘPNUJĄCE--mam już po wielkich trudach założony nowy wydeszek--wyobraźcie sobie że 6 tłumikarzy odmówiło mi montażu tłumików--a to brak giętarki,a to brak palnika acetylenowego,albo --"panie ja to wolę zmienić tłumik w polonezie niż siębawić z pana robotą"

 

ale nic--UDAŁO SIĘ U p.TOMALI bez problemów--zdemontowali mi wydeszek sportowy[zresztą u nich roki go robił] i zamontowałem środkowy tłumik z p11.144--WERSJA SPORT-2.0,a końcowy z MAXIMY 3.0-V6...

 

do końca kolektora jest 2.5 cala,a reszta układu do samego wylotu ma 2.1 cala--jest SUPER CICHO,i co ciekawe elastyczność sporo się poprawiła,góra to sam nie wiem-jest tak cicho że cięzko to określić-poprostu czas na hamownię zobaczyć jakie tam cyferki się pokażą--ciekawi mnie jak wyjdzie porównanie z P11.144 ZURU--bo tam jest cały seryjny wydzior i ma piękne wartości momentu i mocy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazje posłuchać i sie przejechać wozem :) wydeszek bardzo cichy! autko nieźle zap... :D tylko chłopie wywal tego blosa, mam wrażenie jak by moja lepiej szła pow 5 tys rpm :P

 

P.S jutro zakładam od Ciebie wydeszek by Tomala :D mam nadzieje że nie urwie mi łba ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś dogadałem się z panem od LPG--na 15-16 sierpnia mam termin montażu męskiej sekwencji--STAG 300,wtryski MAGIC JET,mieszalnik KME SILVER-wydatek do 200km

cena jaką ustaliliśmy to puki co 1400pln za przeróbkę tego co mam-KONIEC Z ZATKANYM DOLOTEM I OSZCZEDZANIEM AUTKA NA LPG-jesli dobrze mi to wystroi to bezstresu bedzie można na LPG cisnąć na 6500obr/min--a i tak do pałowania bedzie pb99+v power

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie KME SILVER. Tu masz cytat gościa ze strony o LPG

 

"KME SILVER

 

NISSAN MAXIMA 3.0 V6 193KM CIŚNIENIE ROBOCZE 1 , CIŚNIENIE PRZY MAX BUCIE 0,40

 

WYNIK NEGATYWNY WTRYSKIWACZE MAX OTWARTE OD 4000 OBROTÓW POMIMO ZA DUŻYCH DYSZ (MNOŻNIK POCZĄTKOWY MNIEJSZY NIŻ 1) UBOGO !!"

 

Kup coś innego np.Zavoli Zeta lub SCORPION ST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie KME SILVER. Tu masz cytat gościa ze strony o LPG

 

"KME SILVER

 

NISSAN MAXIMA 3.0 V6 193KM CIŚNIENIE ROBOCZE 1 , CIŚNIENIE PRZY MAX BUCIE 0,40

 

WYNIK NEGATYWNY WTRYSKIWACZE MAX OTWARTE OD 4000 OBROTÓW POMIMO ZA DUŻYCH DYSZ (MNOŻNIK POCZĄTKOWY MNIEJSZY NIŻ 1) UBOGO !!"

 

Kup coś innego np.Zavoli Zeta lub SCORPION ST

Też bym odradzał Silvera.

Lepiej właśnie Scorpiona ST albo EG200. Zavoli Zeta może być niewystarczający dla mocy rzędu 200KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ooo panowie chyba trzeba was posłuchac--a jaka róznica w cenie takiego ZAVOLI a KME??zostało mi jeszcze duzo czasu wiec pewne sprawy mozna dograc

martwi mnie tylko jedna rzecz-mam odłączoną sondę lambda bo ECUMASTER jest na sztywną mapę zrobiony-czy to nie bedzie kolidowało z sekwencją??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam odłączoną sondę lambda bo ECUMASTER jest na sztywną mapę zrobiony-czy to nie bedzie kolidowało z sekwencją??

sondy nie musisz podłączać do kompa lpg ale możesz w niczym nie będzie to kolidować. Sterownik lpg nie bierze z niej sygnału możesz tylko poobserwować jak oscyluje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byla dzis kreska z moim akt autem, niefartownie ktos nam zawsze przeszkadzal, ale nie ma co start moj, koniec II juz mnie dochodzi takze jest dobrze Prima niezle jezdzi gdyby bylby dluzszy kawalek dostalbym chociaz bo zapieciu IV beema dobrze ciagnie dalej takze niewiadomo, fakt faktem Prima zrownala sie ze mna i nadrobila strate ok 1-2 dlugosci ze startu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byla dzis kreska z moim akt autem, niefartownie ktos nam zawsze przeszkadzal, ale nie ma co start moj, koniec II juz mnie dochodzi takze jest dobrze Prima niezle jezdzi gdyby bylby dluzszy kawalek dostalbym chociaz bo zapieciu IV beema dobrze ciagnie dalej takze niewiadomo, fakt faktem Prima zrownala sie ze mna i nadrobila strate ok 1-2 dlugosci ze startu

znaczy teraz zielone jest szybsze od czerwonego B)

poczekamy ,zobaczymy co dalej,jest całkiem szybko a czekają w kolejce-BLOSaut-zamiana na stag 300,-wałeczki PIPERCAMS 268 z kółkami regulowanymi rozrządu,inny CAI,kolektor ssacy z almery gti no i remont silnika...bo teraz połyka 0.7 l oliwy na 1000km :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo to wpadaj z tańca wałki zmienimy i możemy wstępnie wystroić, choć lepiej porzadnie ogarnąć dolot i polecieć na hamkę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba już jutro to, ograniemy-choć zrobiłem małe mody dolotu-izolację od gorącego silnika ,bo rurki cai strasznie się grzały

 

atak narazie na 175km mam nadzieję z wałeczkami zrobimy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba już jutro to, ograniemy-choć zrobiłem małe mody dolotu-izolację od gorącego silnika ,bo rurki cai strasznie się grzały

 

atak narazie na 175km mam nadzieję z wałeczkami zrobimy

 

 

 

moge powiedziec jedynie ze to auto wczesniej tak niejezdzilo :) 175 to na miekko bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałki zmienione wóz wystrojony mechanicznie na hamowni czyli pokręcone wałkami i zapłonem - aż się musiałem wracać z powrotem pod garaż by rozpiłować aparat zapłonowy bo regulacji brakło...

Efekt na "prawie seryjnym" wydechu i w ogóle na nie ruszanym paliwie to 171KM i 196Nm myślę że jeszcze ciutek szło by poprawić wynik ale już się to zrobi przy okazji remontu silnika :P

No i jeszcze przed nami strojenie ECU majstra :D

 

Ps. Chyba nadszedł czas ponownie ustawić się z Rokim na drodze ??

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałki zmienione wóz wystrojony mechanicznie na hamowni czyli pokręcone wałkami i zapłonem - aż się musiałem wracać z powrotem pod garaż by rozpiłować aparat zapłonowy bo regulacji brakło...

Efekt na "prawie seryjnym" wydechu i w ogóle na nie ruszanym paliwie to 171KM i 196Nm myślę że jeszcze ciutek szło by poprawić wynik ale już się to zrobi przy okazji remontu silnika :P

No i jeszcze przed nami strojenie ECU majstra :D

 

Ps. Chyba nadszedł czas ponownie ustawić się z Rokim na drodze ??

 

 

:) sroda-czwartek powtorzymy proby, teraz to mozna bedzie atakowac grubsze ryby :) bo auto wyglada bardzo niepozornie, ciekaw jestem jak pojdzie z crx 189KM mi odjezdza, a w rykach wykrecil 14,65

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no, ładnie. Nie pamiętam czy wydech jest nadal tomalowy? Przy wałeczkach, rozluźnienie powinno sporo poprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no, ładnie. Nie pamiętam czy wydech jest nadal tomalowy? Przy wałeczkach, rozluźnienie powinno sporo poprawić.

 

 

wydech z p 11,144 bo musi byc cicho, szkoda bo takie meskie 2,5" z kwasowki byloby dobre :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod warunkiem, że było by ciche czyli jakiś eltec lub np. MG. W P11.144 jest chyba fi55 tylko nie pamiętam czy wewn. czy zewn. Na 2,5" 175KM było by pewnie złamane ale do obecnego setupu dostrojenie, dopracowanie dolotu itd... Może zbliżycie się do planowanego 175 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14,65 CRX-a to nie to samo co prima w ciężkiej budzie. Moje 14,8 w desczczu daje szansę.Powalczymy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

crx to dla mnie za wysokie progi-900-950kg i dużo mocy--a codo wydaszku to temat zamknięty-jest kolektor chinski i reszta to 2,1 cala-p11.144+maxima v6

 

--jest cicho no i to mi odpowiada-moim progiem do którego dażę jest 180km,ale silniczek już w słabej kondycji-oliwy dużo pobiera,przy okazji remontu głowica mocno zejdzie w dół--napewno power troszkę się poprawi---a no iż moim zdaniem od 6000brakuje paliwka i odcinkę naq 7800chciałbym przesunąć

 

w środę kreska z ROKIM no i może wreszczie czas na założenie letnich opon...trochę się ślizga na zomowych teraz no i profil opon nie nadaje sie do szybkiej jazdy 195.65.15...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...