bodek_n14 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Kiepski wynik to może wina seryjnego wydechu z katalizatorem (najczęściej zabitym i już zapchanym). Może wyjść nawet poniżej 140KM w serii. Ile w końcu wyszło :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PRTP'06 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 wyplulo bodajze niecale 125 km, niutkow nie pamietam juz, ale to nie ma sensu wogole zapodawac, koledze z 413 km zeszlo do 275 km colciak przed wydechowanie mial pomierzone na tej samej hamce 100 km a po wyszlo 90 km, ogolnie jakby na oko patrzec to ladna seria w sunniaczu, wogole ta hamownia to ciezki temat, musisz walic do stolicy pomierzyc bo u nas bida, chyba ze wlasciciel ta hamownie co bylismy ogarnie wreszcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Niemożliwe, ta Wasza hamownia nic wiarygodnego nie daje. Przy takim rozrzucie trzeba spytać właściciela, czy wie co robi. 5% rozrzutu max. Dawajcie na Mineralną albo do zawyżającego odrobinę Promotora w Warszawie. Dogadajcie z Coobciem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 na tej hamowni są nie właściwie wpisane wartość masy rolek stąd zaniżone wyniki... No ale jaka hamownia by nie była coś tam poprawiliśmy hehe tym razem cofnęliśmy zapłon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC Opublikowano 30 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Po cofnięciu zapłonu wypluło całe 125 Km w almerze PRTP'06 po modzie rozrządu i strojeniu 127Km no i reszta wyników mówi sama za siebie gdyby to dobrze skonfigurować to pewnie wyniki były by miarodajne... przykładem jest chociażby wyżej wspomniany colt... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PRTP'06 Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 w almerze PRTP'06 po modzie rozrządu i strojeniu 127Km kolego nie przesadzaj, wyplulo 129 :D:D hehe i tak najwiecej smichu bylo podczas rozkminy jak rysowac wykresy :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 hehe tym razem cofnęliśmy zapłon dzwon był ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC Opublikowano 2 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 o stukowe chodzi ? stukowego nie było ale dowaliłem zapłon na max i jak się okazało nie była to najlepsza konfiguracja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PRTP'06 Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 o stukowe chodzi ? stukowego nie było ale dowaliłem zapłon na max i jak się okazało nie była to najlepsza konfiguracja jednego kunia zaglodziles :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 PRTP'06 i MRC macie fajne wozy akurat by sprawdzić je w tą niedzielę na torze Lublin ew. na prostej gdzieś - coby zweryfikować różnicę tych 4KM które was dzielą, baa walka fajna bo nawet te same felgi macie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PRTP'06 Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 dzisiaj wieczorkiem mozna sie poprobowac jak masz czas a na tor oczywiscie wpadne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC Opublikowano 3 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 jednego kunia zaglodziles :027: całe dwa no chyba dzisiaj będę wieczorkiem także czemu nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PRTP'06 Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 to dzwon albo sms napisz albo pw, mozna wieczorkiem by sie na tysiacelecia czy tez na solidarnosci ustawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC Opublikowano 18 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Pora odświeżyć temat... na Dniach wleciał kolektor wydechowy SSAC z wyjściem 2.5' oraz wydech z kwasa 2.5' Układ został wykonany przez chłopaków z Firmy AutoR i opiera się na dwóch przelotowych tłumikach od EL-tec'a Pierwsze wrażenia: na pewno znacznie osłabił się dół szczególnie odczuwalne na 5 biegu....ogólnie ciężko powiedzieć czy auto znacznie lepiej jedzie za to jeśli chodzi o wrażenia akustyczne to jestem miło zaskoczony na plus mimo 2.5' łba nie urywa do 4500rpm jest basowo ale nie za ciężko a powyżej tych obrotów wydech cichnie także inwestycji w tłumiki nie żałuję. Teraz przydało by się wjechać z ECU M no i modem rozrządu co mam nadzieje powoli z czasem będzie ogarnięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Piekny nissan i pieknie zagrane z wydechem Obstawiam że dół się nawet poprawił ale nie w takim stopniu jak góra Ps. wpadaj do wawy na prawdziwe rolki i zrobimy moda rozrządu co do ECU M do odłożył bym go na dalsze plany - np. przy robieniu bez zwęrzkowego dolotu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 No wydeszek pierwsza klasa Powodzenia w dalszych modach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC Opublikowano 19 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 no właśnie Coobciu taki mam plan żeby teraz wjechać z modem rozrządu co by trochę Nm doszło... także trzeba się będzie ustawić! no i dokładnie tak jak piszesz następną modyfikacją będzie dolot na szerokiej przepływce + ECU M Limon - nie dziękuję żeby nie zapeszyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 pokazalybys jeszcze jak ci tylny tlumiczek zrobili? napewno dodalo, ecu mastreme dostroisz jak zrobisz bezzwezkowa przeplywke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Jak coś to mam do sprzedania gotowy set. Szeroka przepływka 70mm + ori puszka z wlotem fi80mm i wylotem na szeroką przepływkę. Wszystko p'n'p do seryjnego dolotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Przeplywke bedziesz wstawial w rure? Moze pomysl o takiej z maximy a32 ma 3" (ok 76/7mm po zewnatrz). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC Opublikowano 19 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Bodek Poszło PW na razie nie wiem czy będę wstawiał w rurę czy będzie pucha czy adapter i stożek...ale podoba mi się takie rozwiązanie jak było/jest u xtomka. Ogólnie to myślałem o przepływce z almery GTi/primy GT ale jeśli można zaadaptować też z maximy to czemu nie zobaczymy co się trafi i ciekawe czy ta z maximy nie była by za dużym rozluźnieniem dolotu ? w końcu teraz mam przepływkę Fi 50 heh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 W P11/N15GTI jest przepływka fi77mm po zewnątrz ale wewnątrz ma przegrodę i siatkę więc obstawiał bym jakieś fi70mm wewnętrznej. Trzeba przerabiać wtyczkę i od razu dolewać bo inaczej wozu nie odpalisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC Opublikowano 19 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 wiem o tym że auto trzeba stroić dlatego są to plany na niedaleką przyszłość tak jak pisałem wyżej ECU M + dolot na szerokiej przepływce ale nie zaszkodzi już się ogarnąć w tym temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 (edytowane) W P11/N15GTI jest przepływka fi77mm po zewnątrz Jaki jest numer przeplywki w p11gt/n15gti? Mozliwe ze to ta sama co w maximie nr 22680 31U00. Edytowane 19 Października 2009 przez dylson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Szerokie przepływki z 3 pinami wystepowały w N15GTI, P11GT, P11, P11TD. Na allegro trochę ich jest. Ile pinów/przewodów ma przepływka w Maximie? Ma mieć 3 przewody. te 3 pinowe to Hitachi AFH70-14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.