MRC Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Sunny jest moim nowym nabytkiem do tej pory jeździłem Almerą GTi na spółkę z bratem dlatego postanowiliśmy że zostanie sprzedana. Zacząłem więc szukać auta dla siebie, najbardziej interesował mnie sunny GTI jednak z powodu braku ciekawych ofert zainteresowałem się również podobnymi autami innych marek, po dłuższym czasie poszukiwań trafiłem w końcu nissana:) Kawałek drogi trzeba było po niego jechać ale myślę że było warto. Auto od pół roku w Polsce, w Niemczech jeden właściciel. Oprócz Kół jest to oryginalne GTi (na razie) bez żadnych modyfikacji. MODEL: Sunny N14 GTi 1994 r. Przebieg 85 000 tys. (niewiarygodny ale wygląda na to że prawdziwy) SILNIK: SR20DE High port PLANY: na początek mod rozrządu, przyspieszenie zapłonu i w dalszych planach głowica -1.5 mm, porting. MOC: Seria 143Km – nie mierzone. PLANY: ??? UKŁAD DOLOTOWY: Seria PLANY: dolot Home made zakończony filtrem stożkowym Fujita, Szeroka przepływka UKŁAD WYDECHOWY: Seria z katalizatorem PLANY: Kolektor SSAC 4-2-1, dalej luźny wydech na dwóch przelotach średnica 2.25/2.5'? ELEKTRONIKA: Seria PLANY: ECU Master ZAWIESZENIE: Seria PLANY: Springi -30 mm lub -35mm, może jakiś zestaw amory + sprężyny... KOŁA: OZ Titan 16’ z oponami Toyo T1-S 215/40 za duże i za szerokie więc na odmulenie wlecą ori Fele z Almery GTi 15’ z oponami 195/50 Toyo proxes t1-R UKŁAD HAMULCOWY: seria BODY: białe kierunki boczne ŚRODEK: Seria PLANY: Jakiś kubeł, kiera ZDJĘCIA: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 piękny sunniacz kolego świetny zakup, dbaj o niego i nie zniszcz go nieprzemyślanym tuningiem, bo szkoda takiego egzemplarza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubek Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 No gratulacje zajefajne auto mam nadzieje że niedługo na żywo obadam jak to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Przepiękny. Pamiętam go z Allegro Jeżeli masz plany iść w wałki to rób wydech 2,5" inaczej proponował bym 2,25" i kolektor również 2,25" (nawet więcej ich na ebay). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 piękny sunniacz kolego świetny zakup, dbaj o niego i nie zniszcz go nieprzemyślanym tuningiem, bo szkoda takiego egzemplarza Myślę że wpadł w dobre ręce więc to mu nie grozi Tylko przemyślane mody Kubek niedługo obadasz... [ Dodano: Sob 20 Cze, 2009 10:21 ] no na allegro długo nie stał ale możliwe że widziałeś z tym wydechem to sam już nie wiem miał ktoś 2.25? jakiś wykres? kolektor ma być z wyjściem 2.5'... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 z tym wydechem to sam już nie wiem miał ktoś 2.25? Kupuj ode mnie całość to się przekonasz. Ja wtedy na próbę wyspawam sobie fi 60/1,5 i ściągnę kolektor 2,25" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 heh no właśnie chodzi o to że ktoś to musi zrobić pojechać na hamownie i pokazać wykres żeby wszyscy się przekonali.. [ Dodano: Sob 20 Cze, 2009 11:13 ] Zaraz Po Zakupie nabyłem Taki zestawik startowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PRTP'06 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 ladny egzemplarz pisales ze nie mierzona, jakbys uderzal na hamke to chetnie bym sie podlaczyl azeby swoja wybadac, bo nie moge w lbn znalesc dobrej miarodajni, w techmaxie straszna bida Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 no myślałem właśnie żeby shamować sobie serie nawet tu gdzieś w lublinie żeby mieć potem odnośnik jakiś..czego mówisz że w techmaxie taka bida? (wiem że nie jest to profi hamownia) w DT gas jeszcze jest ale chyba drogo... Ty może zakupiłeś tą niebieską almerę GTi :027: ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 2,5 cala nie jest za luźny nawet pod seryjne wałki i basta!!! PMW ma rację a autko widać rzeczywiście - zadbane!!! jak chcesz iść w moc... to doradzę ci od razu żeby potem nie było - w n/a dobijesz do 170KM będzie już szybko ale równie szybko Ci się znudzi... i potem zagwozdka bo każdy koń więcej kosztuje jakieś chore pieniądze... (wałki, tłoki obróbka głowicy) i 200-220 KM to maks żeby się tym dało wogóle po ulicy jeżdzić... jeśli bedziesz chciał więcej koni nie przechodz przez wszystkie etapy N/A bo Cię to zje finansowo... Odłóż lepiej te pieniążki i zrób męskie turbo N14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 MRC, ladne autko gratuluje zakupu :one: przebieg 85k km brzmi straaaasznie nierealnie chyba, ze jezdzil nim starszy niemiec - lekarz tylko do kosciola 2.5" wydech + 4-2-1 jest jak najbardziej ok, ale jak walniesz taki wydech od razu do seryjnego SR20DE to mysle, ze dol bedzie masakrycznie slaby. najpierw zaczalbym od dolotu, przyspieszania zaplonu i tych innych tanich modow w SR a co do N/A to fakt - na pewnym etapie jest to walka o kazdego konia, ale jesli nie chcesz tylko scigac sie na 1/4 mili to robienie SR20DE+T to nietrafiony pomysl PMW, chcialbym zobaczyc "meskie" turbo w SR20 za takie pieniadze myslales chyba o softcie nawet 200KM w sunniaczu ugra sie tanszym kosztem.. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 No tak zgadza się w pewnym momencie dalsze przyrosty w n/a wymagają mega wydatków ale puki co będę rzeźbił właśnie w n/a oczywiście nie wszystko od razu.....powoli do przodu ammaimon 85 tys brzmi nierealnie ale wiele rzeczy wskazuje że jest on prawdziwy i nie jest to tylko moja opinia. Fakt jeździł starszy Niemiec:) A co do wydechu to myślę że nie powinien zabrać drastycznie dołu z powodu braku dolotu Czasami zwykła pucha lepiej się sprawdza Przykładem jest tu np. nismo Bodka_n14 gdzie dopiero na szerokiej przepływce dolot spełnił swoje zadanie... a zapłon można zawsze przyspieszyć nie jest to duży problem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Łoj czerwony , to mnie bierze. Gratki z zkupu i jedziemy dalej.... Pozdro od prawie byłej czerwonej. tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Wydech 2,5" daje na wysokich obrotach ale niuton dostaje po tyłku. ROKI miał u siebie Tomalowe fi60/2mm a na tłumikach miał nawet fi60/4mm co daje 2,0-2,2" i z Coobciem osiągnęli 165KM i 205Nm! Myślę, że jak by pozbył się Tomalowego środkowego tłumika to okolice 170KM by miał. Jak ja wyciąłem środkowy Tomali i zostawiłem tylko końcowy to różnica była kolosalna. Po założeniu 2,5" odczułem wyraźny spadek momentu w prawie całym zakresie. Obecnie 165Nm przy 3000 a wcześniej 175Nm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 175Nm. pomodzone b16a ma tyle maks niutona, a Ty płaczesz... taka honda 170km/160 nm kopie dupe aż miło ... kręć go wysoko i bedzie git [ Dodano: Sob 20 Cze, 2009 15:49 ] 85 tys brzmi nierealnie ale wiele rzeczy wskazuje że jest on prawdziwy i nie jest to tylko moja opinia. nie przejmuj się opiniami niektorych userów... jak kupiłem kiedyś p11 z 94k przebiegu która nigdy nie jeżdziła wcześniej zimą to też nikt mi nie uwierzył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 bodek_n14 napisał/a: 85 tys brzmi nierealnie ale wiele rzeczy wskazuje że jest on prawdziwy i nie jest to tylko moja opinia. ja tego nie napisałem. jakiś błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Heja, bo nowego na forum zahukacie swoją wiedzą Niech sam pomodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 ależ MRC nie jest nowy. Jest tu już opisana jego była Almera GTI, która zresztą w zimę jeździła na moich byłych felgach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 to ja napisalem o przebiegu, bo czasem sie tak smieje, ze w Niemczech to cale spoleczenstwo jest starsze i lekarze a serio to swoim zrobilem za ponad rok 6k km i nie jezdzilem w zimie, ale ja troszke inaczej go uzywam tez.. ale spoko tak zazartowalem - jesli stan jest ok i wszystko dziala to to najwazniejsze 2.5" obcina moment i jest to odczuwalne, ale wcale nie czyni to auta wolniejszym powodzenia w modach Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Zgadza się nowy nie jestem almerę GTi miałem rok opisana na forum nie była ale projekty na nkp śledzę dłuższy czas...temat modyfikacji SR20 jest dosyć rozwinięty także może mnie nikt nie "zahakuje" aczkolwiek jak widać są kwestie sporne które może kiedyś się rozstrzygną :diabel: PS. Bodek Twoje byłe fele pojechały z almerą, ja zostawiłem sobie z niej ori 15- stki ale na zimę chętnie bym kupił jeszcze raz takie felgi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PRTP'06 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 no myślałem właśnie żeby shamować sobie serie nawet tu gdzieś w lublinie żeby mieć potem odnośnik jakiś..czego mówisz że w techmaxie taka bida? (wiem że nie jest to profi hamownia) w DT gas jeszcze jest ale chyba drogo... Ty może zakupiłeś tą niebieską almerę GTi :027: ? taaa :diabel2: ale nie twoja na zamojskich blachach latam moze przyuwazyles, wal 2,5 cala w razie czego pod turbienie w sam raz jak bedzie za wolne n/a mozemy udezyc na mierzenie jakbys chcial, razem razniej, chcialbym miec jakis punkt odniesienia miec przed wydechowaniem i wsadzeniem kolektora, a tlumiki maja byc w tym najblizszym tyg, takze musielibysmy uderzyc na poczatku tyg a jak cos to pod koniec lata bede ciagnal VE za oceanu takze mozesz sie podlaczyc :027: :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 PRTP'06 poszło PW! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Łoj przepraszam, nie kumnąłem A, SR20VE.... popieram, sam nie wierzyłem, że tak zap....la :kosci: :kosci: :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toio Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 MRC więc to to jest ten nowy nabytek :). Chyba ladniej się prezentuję niż Almerka. Jak to nie tajemnica to napisz mi za ile poszła, bo aż jestem ciekaw. Pozdrówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Rób wydech 2,5" i się nawet nie zastanawiaj nad żadnym innym, wbrew pozorom na dole absolutnie nic nie tracisz, to jest podstawa do otworzenia gardła na kolejne mody i to zarówno jak idziesz w turbo albo jak CI się spodoba to N/a... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.