Gość 7,62 Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Kto wymieniał już koło dwumasowe? Po jakim przebiegu? Czy obejmuje je gwarancja? Jakie koszty brutto? Jakie były symptomy zbliżającej sie awarii? Wymienili zanim się rozsypało, czy wcześniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość taransan Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 czesc 7,62, ja juz wymienialem kolo dwumasowe. nie przeskoczysz tego w zaden sposob. pierwszym objawem bylo wysoko chwytajace sprzeglo, pozniej pojawily sie dziwne drgania. z kolem dwumasowym posypie sie sprzeglo. mnie poszlo cos po 100kkm i tu bad news- nie obejmuje tego gwarancja. musisz wymienic. masz dwie opcje. z drugiej reki za ok. 1500-2500 ze sprzeglem i nowe za... 5000-7000 (w tym sprzeglo). ja po przymiarce do uzywanego zrezygnowalem i przeprosilem sie z ASO. zrobili to dobrze i nie zaluje wydanej kasy. awaria kola dwumasowego czeka wszystkie wysokoprezne diesle z nowoczesnym wtryskiem. takie zycie. trzymam kciuki za naprawe i napiete nerwy JT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 No cóż, trzeba więc bedzie trzymać w zanadrzu cieżko zarobione miedziaki i czekać w napięciu na awarię :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Ok 1000 zł kosztuje regeneracja w Poznaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Ok 1000 zł kosztuje regeneracja w Poznaniu O ile jeszcze nadaje sie do regeneracji ja swoje wysłałem i majster z Poznania powiedział że moge je sobie zabrać on go już nie naprawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Ok 1000 zł kosztuje regeneracja w Poznaniu W Poznaniu? - Gdzie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 http://www.allegro.pl/item679554964_kola_d...egeneracja.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość geroni Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Kto wymieniał już koło dwumasowe? Po jakim przebiegu? Czy obejmuje je gwarancja? Jakie koszty brutto? Jakie były symptomy zbliżającej sie awarii? Wymienili zanim się rozsypało, czy wcześniej? wymiana przy ok 70 tys przebiegu , oczywiście z kompletnym sprzęgłem i oczywiście w ramach gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość don_martinez Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 wymiana przy ok 70 tys przebiegu , oczywiście z kompletnym sprzęgłem i oczywiście w ramach gwarancji Jak załatwiłeś wymianę gwarancyjną? Trzeba mieć jakieś znajomości czy bez szemrania wymieniają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość faja Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Witam, u mnie wymiana po 90kkm. 6100zł. W moim przypadku nie ma możliwości wymiany gwarancyjnej. Zamienników nie znalazłem, więc części nissanowskie. Symptomy jak napisano wcześniej, wysoko łapiące i ślizgające się sprzęgło. No i fachowcy wyciągając koło uszkodzili czujnik położenia wału. Czujnik był ewidentnie pęknięty od uderzenia a oni chcieli mi wcisnąć, że już taki był. Pan Zdzisiu stwierdził, że go skleją i będzie dobrze (oczywiście się nie zgodziłem). Gamonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpirat Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Ehhh mam 60kkm i też łapie przy samej górze... zgroza 6100? dołożyć do tych 60kkm które zrobiłem i eksploatacja 1,5 roku jazdy wzrasta drastycznie. Zakładając że tak musi być i wkładam te 6100 do paliwa to pali mi już z 17L/100 Z tego co się orientowałem to już nie produkuje się nic co jeździ bez koła dwumasowego ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Hehe! Wymienili mi koło dwumasowe już na jednomasowe, wraz z całym sprzęgłem i to za friko! Co prawda rozebrane auto czekało na montaż 4 tygodnie, bo ponoć w ich magazynie w Amsterdamie koła były niedostępne, ale w końcu zrobili Koło padło mi po przejechaniu 90000km i to na zlocie w Ostródzie ;D No i już znam pierwsze objawy z autopsji. W początkowej fazie odpalania wyraźnie słyszalne dwa stuknięcia. Dopiero po jakimś dłuższym czasie sprzęgło zaczęło się śliozgać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras78 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 (edytowane) Ta jednomasa to jakieś koło nissana czy zamiennik - pytam tak z ciekawosci na przysłość. U mnie w Pathfinderze narazie ponad 130 tyś i wszystko ok. Sporo gratów do Navary/Patka mają na iParts.pl. Kupowałem u nich kompletne hamulce (klocki przód/tył + tarcze przód/tył) i za wszystko dałem cos około 900 zł więc ceny mają raczej ok w porównaniu z ASO. Z tego co widziałem to maja tez koła zamachowe do naszych zabawek - w sprawie ceny trzeba do nich tylko wysłac maila ale myśle że nie powinno byc więcej niż 1800-2000 zł Edytowane 11 Października 2009 przez piotras78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 To nie jest zamiennik, tylko oryginalne. Teraz mają wymieniać tylko na jednomasowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras78 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 A jak z tłumieniem drgań po wymianie? Pytałem czy to zamiennik bo LUK tez robi taki patent do VW - zamieniają dwu na jedną - myślałem że właśnie coś z oferty LUKa wkładają. Nie wiesz przypadkiem od kiedy mają taka procedurę z tą jednomasą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Nie wiem, ale ja czekałem prawie miesiąc, aż koła dotrą do Amsterdamu. Podejrzewam więc, że taka procedura dopiero się zaczęła. Może u mnie pierwszego zamontowali...? Co do drgań, to jakoś specjalnie nie odczułem różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 (edytowane) Nie wiem czy są już do Navary ... ... ale Valeo robi już do wielu samochodów zamienniki kół jest to po prostu zwykłe koło zamachowe w komplecie ze sprzęgłem Do Sprintera kosztuje ok 2200 zł Myślę że jest to dobre rozwiązanie iParts.pl. Straszni fachowcy ... Sprzedają do Patrola 4.2 pasek rozrządu http://www.iparts.pl/czesc/pasek-rozrzadu,nissan,patrol-gr-i-y60-1987-08-1998-02,4-2-d-y60gr-116km,80-3932-7295-100452-1191317-0-31-8617967.html Nadmienię że 4.2 ma rozrząd na kołach zębatych Edytowane 23 Października 2009 przez OFF-ROADER Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 (edytowane) Myślę, że jednak lepszym rozwiązaniem jest, aby to Nissan wymienił. Kosztuje to wtedy 0 pln. Edytowane 26 Października 2009 przez 7,62 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość faja Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 No chyba, że masz 101 kkm albo auto 3 lata i jeden dzień, wtedy się wypną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras78 Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Nie wiem czy są już do Navary ... ... ale Valeo robi już do wielu samochodów zamienniki kół jest to po prostu zwykłe koło zamachowe w komplecie ze sprzęgłem Do Sprintera kosztuje ok 2200 zł Myślę że jest to dobre rozwiązanie Straszni fachowcy ... Sprzedają do Patrola 4.2 pasek rozrządu http://www.iparts.pl/czesc/pasek-rozrzadu,nissan,patrol-gr-i-y60-1987-08-1998-02,4-2-d-y60gr-116km,80-3932-7295-100452-1191317-0-31-8617967.html Nadmienię że 4.2 ma rozrząd na kołach zębatych Ja jak u nich kupowałem to sam najpierw ogarniałem temat jakie tarcze sa z przodu i co bedzie pasować. Nie wymagam od gościa który siedzi przed kompem żeby był rozeznany w częściach każdej marki - za dużo tego jest a oni z reguły posługują się katalogami (stąd mogą być jakieś błędy).Ze swojej strony mogę tylko napisać że towar przywieźli mi do domu w dogodnym dla mnie terminie i za mała pomyłkę w adresie (najpierw wysłali na adres firmy) dali jeszcze dodatkowy stały rabacik przy kolejnych zakupach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 ... ale jest to poważna pomyła techniczna Może warto mailowo zwrócić im delikatnie uwagę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Majku Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 To jakiś laik musiał to sprawdzać.... co do koła zamachowego to Nissan po nieudolnych próbach stosowania 2masówek, z którymi były same problemy wprowadził zwykłe koła zamachowe, z tą adnotacją że jeśli klient ma zastrzeżenia co do głośnej pracy lub szarpania przy ruszaniu/zmianie biegów mogą zawsze wymienić na 2masowe. Co do wymiany na gwarancji to wszystko zależy od dilera, bo jeśli książeczka gwarancyjna jest uzupełniana regularnie a auto było gościem w ASO a nie u Pana Mietka (bez urazy;) to zawsze można próbować porozmawiać o partycypacji kosztów wymiany. Jednak w książeczce sprzęgło jest wyłączone z gwarancji i taka wymiana to jedynie dobry gest dilera w stronę "stałego i dobrego klienta". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Nie mam pojęcia czy to gest dilera czy nie, ale w moim przypadku wymienili całość w ogóle nie wdając się w żadne dyskusje. Jedyne zastrzeżenie, to długi okres oczekiwania. Fakt, serwisuję u nich auto i wszystko jest w książce ok Co do głośnej pracy, to jakoś nie zauważyłem żeby coś się zmieniło. Przy ruszaniu i zmianie biegów nic nie szarpie... Po jakiego diabła oni zakładali dwumasowe? Moda jaka, czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras78 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Mi się wydaje że te dwumasy to nieudany eksperyment firm motoryzacyjnych a testerami mieli być zwykli użytkownicy. Ten wynalazek montują teraz w każdym samochodzie i to nie tylko dieslu (miałem kiedyś mondeo MK III benzynę i tez było to g...o - oczywiście padło). Podobno miały być mniejsze wibracje przenoszone z silnika. Jak miałem wcześniej samochody to były normalne tarcze sprzęgłowe z tymi tłumikami na spręzynach i zwykłe koło zamachowe i też nic nie drgało. Fakt że czasami potrafiły się własnie te sprężyny od tłumienia zbić i wtedy było je słychać ale wytarczyło wymnienić tarcze za 300 - 400 zł i dalej było ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartek-Ania Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Mam pytanie do osób , które przerabiały już problem z kołem dwumasowym. Mam taki objaw już od około 15Kkm pomiędzy 2 a 3 tys obrotów cała buda wpada w delikatne aczkolwiek wkurzające wibracje, oraz przy gwałtownym wciśnięciu gazu przy 1500 obrotów na 5,6 biegu czuć mocne wibracje przez 1-2 sek. Zastanawiam się czy to nie koło dwumasowe?? Oczywiście w serwisie jak powiedziałem, żeby zerknęli na koło dwumasowe, nawet odpłatnie to usłyszałem że to tyle roboty i klienci dali radę z uszkodzonym do serwisu przyjechać )))) , a mnie się to jakoś nie uśmiecha. Auto ma przejechane 113Kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.